Steakhouse Léon in Amstenrade

1518520313 79
1558962006 81
1619624544 85

1. A. Lardenoye

Vriendelijk personeel, heerlijk eten en restaurant heeft een gezellige sfeer. Service van eetnu.nl is ook handig en goed gegaan, heel goed met de bevestiging en herinnering vantevoren. Misschien handig om rond deze tijd nog mensen eraan te herinneren ergens op de website om de coronacheck app niet te vergeten te activeren, zodat ze in het restaurant er alleen hoeven te checken. Alles is goed gegaan en we zijn tevreden met een vol buikje vertrokken. Super service.

2. Schot in de roos. Gaan we zeker vaker naar toe.
    De kaart zag er zo goed uit dat ik zeker terug kom om andere gerechten te proberen. We hadden nu een malse bief met lekkere saus en bij gerechten. Volgende keer ga ik konijn eten.

3. Heerlijk eten tegen een faire prijs, echt leuk vriendelijk personeel, een aanrader!
    Erste keer hier gegeten maar zeker niet de laatste keer!

4. Sev Sabanovic

Klein gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Goede sfeer. Het eten was heerlijk en goede porties. Goed betaalbaar voor wat je krijgt.

5. J&T Renting

Op aanraden van campingbeheerder High Chaperal gereserveerd bij Steakhouse Leon. Konden vanavond pas om 20.00 uur terecht, was het wachten méér dan waard!!
    Heerlijk gegeten, goed wijn, aller aardigst vriendelijk personeel, gastvrij en betrokken. Echt een aanrader!!! Zouden wij dichterbij wonen kwamen wij zéker terug !! J&T Veendam

6. Lieven Camp

Vriendelijke bediening, prima info over de verschillende soorten gerechten. Gewoon super goed.

7. Heerlijke tournedos gegeten in dit gastvrije steakhouse.
    Bediening was zeer attent en vriendelijk.

8. Na lange tijd weer eens terug gegaan naar Steak House Leon in Amstenrade. We hebben daar over heerlijk getafeld. We hebben beide een Tournado gehad met bijlage, mijn echtgenote had er een overheerlijke Madeira saus overheen. Terwijl ik voor de naturel gekozen had. En we moeten beide toegeven dat ze beide VOORTREFFELIJK waren! Alles bij elkaar een SUPER Tournado. Zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader.

9. Zeer tevreden over het eten en de tijd die ik en mijn gasten hebben door gebracht in Amstenrade bij steakhouse LEON!

10. diederen anne

Lekker gegeten. Goeie prijs kwaliteit verhouding.
    Goeie en professionele bediening.

11. Bediening goed, eten snel en goed, service en bediening waren goed niet teveel aan tafel vragen of alles naar wens is. Pluspunt tenminste dat geld voor ons.
    Prijs en kwaliteit was goed.

12. Henk Doomen

Een goed verzorgde avond met een geweldig diner!

13. Wij komen al tig jaar hier eten en gisteren als verrassing voor mijn 65e verjaardag met 14 personen hier gegeten. En weer was alles super lekker. Mijn gasten en wijzelf hebben het weer super naar onze zin gehad en heerlijk gegeten. Eigenaar en jouw fantastisch personeel: bedankt voor alles👍🏼

14. A. Te Baerts

Na lange tijd weer eens hier gaan eten. Smaakvolle steak aardappeltjes en frietjes erbij. Grootmoeders bloemkool, salade en lekkere lauwwarme zuurkool. Ijsje en kopje koffie. Fijne bediening met voldoende aandacht, leuk jong keukenteam die alles onder controle hadden op deze volbezette avond. Prijs is o.k.

Wij komen zeerzeker terug.

15. Ernst Zweipfennig

Jammer
    We hadden ons de hele dag al verheugd om lekker steak te gaan eten, maar bij binnenkomst werden we al achteloos naar een vrije tafel gedirigeerd met een handgebaar.
    De menukaart werden op tafel gelegd zonder oogcontact.
    Daarna zaten we 15 minuten zonder enkele actie azn tafel te kijken na drukke taferelen in restaurant.
    Toen hielden we het voor gezien en zijn vertrokken.
    Jammer van gemiste T bone steak.

16. A.Janssen

Heel lekker gegeten, leuke bediening, voor herhaling vatbaar.

17. Maria Geurts

Zeer zeker voor herhaling vatbaar, en aanbevolen aan vrienden en kennissen. Helemaal tevreden .

18. Bert & Alexandra

Heerlijk gegeten, complimenten aan de kok. Personeel heel vriendelijk en correct. We komen zeker nog een keer terug.

19. Jan en Henriette

Heerlijk gegeten en super gastvrij.

20. Leni en ik zijn er gisteren wezen eten: smakelijk soepje vooraf, biefstuk met garnituur erna. Indrukwekkend goed seignant gebakken zonder dat er bloed uit kwam. Dat is al een compliment waard. Verfijnde smaak door afwerking op de grill. Stroganoffsaus kent geen verplichte receptuur (komt niet voor in l'Escoffier), mocht van mij meer room en wodka hebben gehad, maar het smaakte goed en dáár gaat het om.

Ook het vooraf gegeven brood met lekkere - zelfgemaakte - kruidenboter verdient respect. Inclusief 1 pilsje betaalden we € 52,50 -> prima waar voor ons geld!

Het restaurant bestaat sinds 1975 en met de 1e eigenaar in de open keuken ademt het restaurant nog steeds die - noem het nostalgische - sfeer uit. Wij vonden dat zeer aangenaam en hopen dat het zo zal blijven.

Anders dan zoveel andere restaurants was het er gezellig druk, met als enig nadeel dat reserveren duidelijk meer dan wenselijk is.

21. Mimi Kuijpers

Super lieve, begripvolle mensen. Geweldig gegeten, een dikke pluim voor alle mensen van steakhouse Leon.
    Andre en Mimi Kuijpers, IJzendijke

22. Voorgerecht wel lekker. Salade met scampi op een warm bord is al raar.
    Sausjes en gebakken aardappelen worden steeds opnieuw opgewarmd…
    T-bone steak zou zacht moeten zijn. Je had een scherp mes nodig om er door heen te komen. Champignons en biefstuk al net zo smaakloos (wel goed gebakken ) en maar niet te spreken van de groente die erbij zit… bloemkool met melksaus en zuurkool. Wat een slechte combi. Personeel hoorde alle gesprekken die we wilden voeren ze staan nog geen meter van je af. Prijs/kwaliteit verhouding echt erg uit balans…

1,3
    0 positieve stemmen1 negatieve stem
  23. Super heerlijk eten. Een aanrader.

24. Kempeners

Wij hebben in alle rust heel lekker gegeten. Het was uitstekend.

25. Super goede keuken. Zelden zo goed gegeten. Vroeger en nu nog steeds.
    Top restaurant.

26. Michiel Steinmetz

Lekker gegeten, prima steak, schnitzel en grillgerechten met supplementen. Aardige bediening. Gezellige avond gehad!

27. Inrichting is een beetje gedateerd maar het heeft ook wel iets. Het flesje alcoholvrij bier dat ik kreeg trouwens ook. Ruim 2 maanden over datum. Ik kwam hier pas achter toen het flesje leeg was. Nadat ik het had gemeld, kreeg ik een gratis nieuw flesje die wel goed was.

28. Marleen Austen

Wij zijn op Valentijnsdag bij Steakhouse Leon gaan eten. De hertenbief en konijnenbout waren perfect bereid, wel te veel saus. Voldoende groenten en frieten aanwezig. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam.
    Wij misten wel een kaarsje op de tafel en een minpuntje van ons is dat er nog overal zijdebloemen te zien zijn.

29. Rob 2563 punten

Dit is een degelijk steakhouse met een uitgebreide kaart en alle steakhouse klassiekers vertegenwoordigt. Het eten is simpel, lekker en ouderwets. Royale hoeveelheden saus op het bord en er wordt niet bepaald scheutig gedaan met boter en room. Bij het hoofdgerecht verschillen beide tournedos wel erg qua portionering. De service is hartelijk, maar soms te langzaam (vanwege onderbezetting) en de sfeer is er hopeloos gedateerd, maar heeft toch zijn charme.

30. Met 1 woord beroerd. Tournedos stroganoff medium bestelt, was gewoon doorbakken. Mijn vriendin steak champignon roomsaus, zoveel pezen in de steak dat je blij kon zijn met een steakmes erbij. Maar de steak had een voordeel hij was tenminste medium gebakken. Voor de eerste en tevens laatste keer. En dat voor 60 euro gewoon een schandaal. Er zijn in de regio tal van betere eetgelegenheden.

31. Weer heerlijk gegeten met onze Kids. Sfeer ouderwets gezellig. Prima kwaliteit en super bediening. Wij komen zeker terug.

32. Frederiks

Onze zintuigen zijn hoogst aangenaam geprikkeld; Eerlijk vlees, goede vis, prima bereid. Kortom; niets op aan te merken!

33. Mia Mulder-Weisscher

Goede ambiance, perfecte bediening, goed eten, prijs/kwaliteit goed, komen graag terug

Mia Mulder-Weisscher

34. Vlees is veel pees, groenten te zuur was voor mij niet te eten en voor de kids al helemaal niet! Had er voor die prijs veel meer van verwacht. Drinken en rekening vragen ze wel veel, toetje is helemaal al niet bijzonder.

35. Niet bijzonder. Zaak doet erg gedateerd aan en kan een opknapbeurt gebruiken.
    Vlees was redelijk evenals de geserveerde groenten.
    Nagerecht met fruit uit blik, rijkelijk versierd met slagroom uit een bus, geen aanrader.
    Voor de prijs had ik meer kwaliteit verwacht....jammer.

36. mathias

Matig restaurant. Begonnen met een uiensoep, deze was veel te zout. De biefstuk was meer pees dan vlees, nieuwe gevraagd en gekregen maar de kwaliteit was niet veel beter. Nagerechten waren prima. Prijs is aan de hoge kant.

Verder was de afzuiging kapot waardoor we de hele tijd in de rook zaten en blij waren dat we weg waren. Bij het raam was het ijskoud door de tocht door de kieren.
    Bediening en de ambiance is verder prima.

37. daphne lontho de la haye

Jammer, vroeger kon je er nog lekker en volop eten, nu wordt er op de verkeerde manier bezuinigd. Krabcocktail met meer ananas dan krab, groente voor 2 personen bestond uit 3 bloemkoolroosjes, en een beetje witte koolsalade garnering, frieten waren taai, en het vlees was erg droog, kortom geen aanrader.

38. Leuk restaurant, al jaren hetzelfde dus je weet wat je kunt verwachten. Goed stuk vlees in een "ouderwetse" ambiance.

Even aan "Peter en Marian", een "1" beoordeling is natuurlijk wel heel extreem (net als een 10 trouwens).

39. Roy 302 punten

Gezellig huiskamer-restaurant met een open keuken. Lekker eten en prima bediening.

40. Lekkere T-bone steak. Prima bediening, prijzen aan de hoge kant, ambiance is toepasselik voor een steakhouse.
    Aanrader!

41. Vooral de pepersteak is aan te raden !

42. Peter en Marian

Geen goede ervaring, bovendien worden negatieve recensies uit het gastenboek verwijderd, zodat alleen maar positieve berichten achterblijven! Is dit objectief??

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  43. De bediening is goed en het eten ook, dus gewoon in één woord: FANTASTIES! Ga zo door mensen, tot spoedig!

44. von den Hoff

gezellig restaurant met vriendelijke bediening en goede keuken

45. super gezellig restaurant, open keuken, leuke bediening en het eten wordt bereid met verse producten. lekker gebakken aardappelen en groente en friet