Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Amstenrade verdeeld zijn.

Ernst Zweipfennig

Jammer
    We hadden ons de hele dag al verheugd om lekker steak te gaan eten, maar bij binnenkomst werden we al achteloos naar een vrije tafel gedirigeerd met een handgebaar.
    De menukaart werden op tafel gelegd zonder oogcontact.
    Daarna zaten we 15 minuten zonder enkele actie azn tafel te kijken na drukke taferelen in restaurant.
    Toen hielden we het voor gezien en zijn vertrokken.
    Jammer van gemiste T bone steak.

Heerlijk gegeten kwaliteit en prijs prefect.

Wat een schone zaak.
    Service top heel vriendelijk personeel werdt meteen geholpen ook al was het best druk.
    Friet mee naar huis genomen het was werkelijk ge wel dig!

Broodjes besteld bij bread and company.
    Broodje kip met champignons wat maar 4 kleine stukjes kip in totaal bevatte. Weg gegooid geld dus.
    Clubsandwich smaakte meer naar vis terwijl er geen vis op zat.
    Sla was alles behalve vers. Nooit meer.

Bo Bego

Broodje Shoarma besteld was precies op tijd klaar en smaakte erge lekker! Kortom niets te klagen over deze zaak. Weet enkel niet of Fauzie nog steeds de eigenaar is of iemand anders maar het was lekker, en ruim op tijd klaar!

A.Janssen

Heel lekker gegeten, leuke bediening, voor herhaling vatbaar.

Hoe druk het ook is je hoeft nooit lang te wachtten in deze Friture. Eigenaren en medewerkers zijn altijd correct in de omgang en aardig. Over de kwaliteit niets dan lof. Gewoonweg een Ambachtelijke Friture met hart voor hun vak! De hoeveelheid uien op de frikandel speciaal was in het begin even wennen maar als je eenmaal gewend bent wil je niets anders meer!
    Niets veranderen en vooral zo doorgaan (klein dingetje Elise mist de lolly's :) )

Remko Broekmans

Maria Geurts

Zeer zeker voor herhaling vatbaar, en aanbevolen aan vrienden en kennissen. Helemaal tevreden .

Bert & Alexandra

Heerlijk gegeten, complimenten aan de kok. Personeel heel vriendelijk en correct. We komen zeker nog een keer terug.

Jan en Henriette

Heerlijk gegeten en super gastvrij.

Leni en ik zijn er gisteren wezen eten: smakelijk soepje vooraf, biefstuk met garnituur erna. Indrukwekkend goed seignant gebakken zonder dat er bloed uit kwam. Dat is al een compliment waard. Verfijnde smaak door afwerking op de grill. Stroganoffsaus kent geen verplichte receptuur (komt niet voor in l'Escoffier), mocht van mij meer room en wodka hebben gehad, maar het smaakte goed en dáár gaat het om.

Ook het vooraf gegeven brood met lekkere - zelfgemaakte - kruidenboter verdient respect. Inclusief 1 pilsje betaalden we € 52,50 -> prima waar voor ons geld!

Het restaurant bestaat sinds 1975 en met de 1e eigenaar in de open keuken ademt het restaurant nog steeds die - noem het nostalgische - sfeer uit. Wij vonden dat zeer aangenaam en hopen dat het zo zal blijven.

Anders dan zoveel andere restaurants was het er gezellig druk, met als enig nadeel dat reserveren duidelijk meer dan wenselijk is.

Mimi Kuijpers

Super lieve, begripvolle mensen. Geweldig gegeten, een dikke pluim voor alle mensen van steakhouse Leon.
    Andre en Mimi Kuijpers, IJzendijke

Voorgerecht wel lekker. Salade met scampi op een warm bord is al raar.
    Sausjes en gebakken aardappelen worden steeds opnieuw opgewarmd…
    T-bone steak zou zacht moeten zijn. Je had een scherp mes nodig om er door heen te komen. Champignons en biefstuk al net zo smaakloos (wel goed gebakken ) en maar niet te spreken van de groente die erbij zit… bloemkool met melksaus en zuurkool. Wat een slechte combi. Personeel hoorde alle gesprekken die we wilden voeren ze staan nog geen meter van je af. Prijs/kwaliteit verhouding echt erg uit balans…

1,3

Heerlijke frietjes. En vooral de tacoschotel en de schnitselstick zijn een aanrader 😊

Heerlijk eten. Vriendelijk personeel en heel schoon. We hoeven absoluut nergens anders meer patat te halen.

martijnvd kleut

Matig.
    Ik schrijf niet gauw negatief over een zaak.maar vandaag moet dit me toch echt even van het hart.
    Je bestelt kip kebap en je krijgt:geen kip kebap in elk geval. Ik kan niet thuis brengen wat voor n vlees het is...
    Het wordt routinematig en zonder passie bereid.
    De medewerker komt uitermate ongeïnteresseerd over en kijkt je vuil aan als je m niet verstaat omdat hij zo mompelt.
    Helaas,dit was toch ècht de laatste keer dat ik hier kwam.

Super heerlijk eten. Een aanrader.

Kempeners

Wij hebben in alle rust heel lekker gegeten. Het was uitstekend.

Per toeval hier een keer geluncht. Heerlijk! en tegenwoordig rij ik vanuit Utrecht naar mijn ouders via een omweg, zodat ik hier een broodje kan halen! Ze hebben ook een bezorgservice, maar die kan ik helaas niet gebruiken. 200 km is wat ver, krijg je kleffe broodjes van ;-)

Super goede keuken. Zelden zo goed gegeten. Vroeger en nu nog steeds.
    Top restaurant.

Hennie van der Heijden

Eten was/is goed, ook goed op temperatuur!! Hoeveelheid én kwaliteit goed. Bestelling werd netjes en op tijd bezorgd
    👍👍👍

Ik heb broodjes thuis laten bezorgen en ik vond de broodjes erg nat en niet lekker. Heb de helft weggegooid...

Michiel Steinmetz

Lekker gegeten, prima steak, schnitzel en grillgerechten met supplementen. Aardige bediening. Gezellige avond gehad!

Al meer dan 20 jaar mijn vaste 'shoarmatent'. Constante kwaliteit is zijn geheim. Goed vlees, goede sauzen en altijd vriendelijk. Zonder meer een aanrader!

Inrichting is een beetje gedateerd maar het heeft ook wel iets. Het flesje alcoholvrij bier dat ik kreeg trouwens ook. Ruim 2 maanden over datum. Ik kwam hier pas achter toen het flesje leeg was. Nadat ik het had gemeld, kreeg ik een gratis nieuw flesje die wel goed was.

Marleen Austen

Wij zijn op Valentijnsdag bij Steakhouse Leon gaan eten. De hertenbief en konijnenbout waren perfect bereid, wel te veel saus. Voldoende groenten en frieten aanwezig. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam.
    Wij misten wel een kaarsje op de tafel en een minpuntje van ons is dat er nog overal zijdebloemen te zien zijn.

Rob

Dit is een degelijk steakhouse met een uitgebreide kaart en alle steakhouse klassiekers vertegenwoordigt. Het eten is simpel, lekker en ouderwets. Royale hoeveelheden saus op het bord en er wordt niet bepaald scheutig gedaan met boter en room. Bij het hoofdgerecht verschillen beide tournedos wel erg qua portionering. De service is hartelijk, maar soms te langzaam (vanwege onderbezetting) en de sfeer is er hopeloos gedateerd, maar heeft toch zijn charme.