Tasty Tapas & Pinchos in Amstelveen

Corona informatie

Bestellen kan op https://tastytapas.nl/bestellen of via 020-3629439

Hola! Als u overheerlijke Traditionele, Spaanse Tapas en Pinchos wilt bestellen, dan bent u bij Tasty Tapas Amstelveen aan het juiste adres! Op deze pagina kunt u losse tapas en pinchos selecteren en bestellen. Alles wordt dagvers bereid door onze Spaanse Chef. Wilt u een gegarandeerd een geslaagde Spaanse avond thuis? Kies dan voor één of meerdere Tapas Voordeelboxen, gebaseerd op onze favoriete Tapas en Pinchos. Wij zijn gespecialiseerd in Spaanse Tapas, Pinchos, Hammen, Wijnen, Kazen en Borrelplanken. Que Aproveche!

Corona informatie

Bestellen kan op https://tastytapas.nl/bestellen of via 020-3629439

Tasty Tapas & Pinchos laten bezorgen?

Uitzonderingen

Open