Rembrandt in Amstelveen

Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Rembrandt!

• ma Gesloten
  • di Gesloten
  • wo 12:00 - 20:30
  • do 12:00 - 20:30
  • vr 12:00 - 20:30
  • za 12:00 - 20:30
  • zo 12:00 - 20:30

Restaurant Rembrandt staat op vele manieren voor u klaar.

Of u nu romantisch wilt dineren of met een paar collega's een zakenlunch wilt gebruiken, wij zijn er voor u.

Restaurant Rembrandt beschikt over 3 ruimtes die u voor uw gelegenheden kunt gebruiken. Uiteraard het restaurant, waar u heerlijk in een ongedwongen sfeer kunt genieten van de mooiste gerechten en prachtige wijnen, welke geserveerd worden door onze ervaren en gastvrije gastvrouwen. Onze loungeruimte is uitermate geschikt voor borrels met een lekker bittergarnituur, koffie met gebak of gewoon een lekker wijntje. Achterin ons restaurant hebben wij een aparte ruimte welke uitstekend geschikt is voor private dining, zowel zakelijk als privé.

Klik hier voor onze evenementenmap en bekijk de verschillende mogelijkheden die wij u kunnen aanbieden.

Wij zien u graag als gast verschijnen bij Rembrandt.......

• High tea: € 21,00
Diëten Vegetarisch, suikervrij, lactosevrij en glutenvrij
Foto van Rembrandt in AmstelveenFoto van Rembrandt in AmstelveenFoto van Rembrandt in AmstelveenFoto van Rembrandt in AmstelveenFoto van Rembrandt in Amstelveen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Toegankelijkheid
Rolstoeltoilet en rolstoeltoegang
Ambiance
Rustig, romantisch, nostalgisch, kindvriendelijk, huiselijk, zakelijk, luxe, klassiek en gezellig
Voorzieningen
High-tea, terras, honden toegestaan, afhalen en Wi-Fi
Kinderen
Kinderstoel aanwezig