Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Amstelveen verdeeld zijn.

1. We hebben vandaag gebruik gemaakt van 'all you can eat' : een heel leuke, vlotte en lekkere ervaring.
    Vanochtend gebeld, telefonisch gereserveerd, en vanavond gaan eten.

Bestellen gaat vlot, gerechten zijn stuk voor stuk van grote klasse. Onze favorieten waren de sushi's, allemaal en de 'Hot Beef', "Garlic Prawns' en Beef terriyaki. Meesterlijk bereid, goed van smaak, heerlijk mals.

De veelheid aan gerechten, het makkelijke bestellen en het goed aansluitende serveren waren debet aan een erg leuke ervaring. We hebben daarop spontaan gereserveerd voor Kerst. Ook dan heeft Kokusai een geweldig concept. We verheugen ons nu al.

2. Internationaal Amstelveen

Luuk Gosewehr

Woensdag 30 november kwamen wij op een niet al te druk moment, ongeveer 16.30uur binnen voor een drankje.
    Achter de bar stond zeker iemand, maar wij werden totaal niet opgemerkt en gingen aan een tafeltje zitten.
    Een medewerkster, ging bij alle tafels langs
    om waxinelichtjes op te halen, zonder een woord te zeggen.
    Een goed moment voor ons om op te stappen en nooit meer in deze zaak terug te komen, het aanbod aan horeca is in het stadshart gelukkig groot genoeg.

Luuk Gosewehr

3. Simone en Ans

Erg gezellig restaurant. Fantastische gerechten. Vriendelijke en vlotte bediening. Voor deze prijs erg goede kwaliteit.

4. Internationaal Amstelveen

Ruud Klarenbeek

5. Internationaal Amstelveen

Afgelopen zaterdag weer genoten van het 6 gangen chef's menu. Wederom verrassende smaakcombinaties, oogstrelende opmaak en goede service. Mijn partner is Joods en zoals altijd zonder enig probleem menu aangepast zonder ook maar iets in te boeten op de smaken, beleving en opmaak.
    Dit alles samen samen met het arrangement heeft gezorgd voor een heerlijke avond die elke cent waard was.

6. Het schoonste restaurant van Nederland!
    Het is een beetje een soort van luxe snackbar met hele aardige mensen en een vriendelijk sfeertje!

7. Kleine eetwaren Amstelveen

Zodra je de winkel binnenloopt,waan je je in Indonesië.
    Het eten is erg goed.
    De eigenaresse kan erg lekker koken!

8. Een keer lekker gegeten, maar de laatste keer viel het vies tegen. Het glas waar het drinken in zat stonk naar vies water, dus we dronken liever uit de flesjes.
    Bij binnenkomst gevraagd om de kaart, na een kwartier hadden we deze nog niet, dus nog maar een poging gewaagd. Daarna kregen we om tien over 5 de lunchkaart. Toen we vroegen om de dinerkaart, konden we die krijgen, maar pas na half 6 bestellen. (na al zolang gewacht te hebben) Ok, het staat wel op de kaart, maar ten eerste lunch tot half 6?? En niet bepaald servicegericht. Toen we zeiden dat we dan maar ergens anders heen gingen duurde het een hele tijd voor de rekening kwam, dus zelf maar naar de kassa gelopen.
    Het kan zijn dat het druk was, maar ja, de rest van het personeel zat lekker te eten...aan de door hun gereserveerde tafel.

9. Een Nederlandse vrouw,die jarenlang in Italie heeft gewoond runt deze lunchroom samen met haar dochter en Italiaanse echtgenoot.
    De broodjes zijn zeer goed.
    De lunchroom is wat klein,maar knus.
    De bediening is bijzonder vriendelijk.
    Echt een aanrader!

10. Internationaal Amstelveen

Francis

11. Komen er al jaren. Het eten blijft gewoon kwalitatief zo goed. De geflambeerde eend blijft gewoon een topper. Vriendelijke bediening. Altijd druk. Mag misschien qua prijs iets duurder zijn maar je krijgt tenminste verse en heerlijke gerechten die gewoon goed zijn. De dim sum is de favo geworden van de afgelopen jaren. Zeker met meerdere personen is het gewoon feest. Je weet dat alles gewoon goed is.

12. S. Snijders

Met collega's gegeten. Ijs werd geserveerd in een kapotte glazen coupe. Na het verzoek om dit te herstellen werd het ijs overgegooid een andere coupe en op tafel gesmeten. Het excuus was: 'het lag niet aan hun maar aan de vaatwasser. Zij kunnen er niets aan doen dat zij niet kunnen zien dat hun vaat stuk is'. Jammer, maar hier hebben we niets meer te zoeken.

4,1
  13. Super goed gegeten, met 5 man, buikje rond.. gezellig, goed geregeld!

En de kwaliteit van het eten is super!

14. Dit is echt een heerlijk authenthiek Indonesisch tentje. Er is een keuze uit vele gerechten en je kunt het ook meenemen. De mensen zijn er vriendelijk. Een aanrader!

15. Internationaal Amstelveen

Fierro is een stereotype Zuidamerikaans restaurant waar je sfeer en smaak vindt en waar je maar beter wat minder op de afwerking van het pand en het opvolgen van de etiquetten kunt focussen.
    Dit gezegd hebbende blijf ik bij mijn eerdere oordelen namelijk dat het heer prima toeven is en bovenal dat het eten heerlijk is en voldoet aan de verwachting van een Argentijns steak restaurant.
    Ik vind het verder geen probleem om een zwaar verouderd interieur aan te treffen.
    De lomo maakt alles goed!

16. Komen regelmatig eten en is altijd uitstekend.
    Vriendelijke bediening en gastvrij.

17. Internationaal Amstelveen

Valerie Smit

Verleden week vrijdagavond met vriendinnen gegeten. Restaurant is wel sfeervol. Een groot verschil met het verleden. Wij nemen vis en vlees van het keuzemenu en vonden de porties wel wat karig. Als je voor echt culinair genot gaat, dan weet je dat. Maar dit zit er net iets onder, dus mogen de porties wel wat groter. K had nog trek na afloop en dat is iets minder. Wel lekkere wijnkaart, alleen jammer dat er niet bijgeschonken wordt door de bediening. Althans, bij ons niet. T eten was op zich wel lekker,maar ik had medium besteld en dit was wel erg ver doorgebakken. Ja, op zich niet slecht, maar kan wel wat beter hier en daar.

18. Heerlijke koffie en lekkere . Veel produkten zijn homemade, bijvoorbeeld appeltaart, pesto, filet americain, dressings en nog veel meer. Vriendelijke bediening, zeker de moeite waard in het oude dorp van Amstelveen.
    Ook voor alleen koffie met of zonder gebak.

19. Eten was slecht. Wachten op een bestelling duurde ook veel te lang. Er zijn veel betere all-you-can-eat Japanse restaurants. De bediening en service kon ook veel beter. Totaal niet uw geld waard.

1,1
  20. Fantastisch goede keuken, altijd druk, reserveren is noodzakelijk.
    De bediening is wat minder maar je komt toch wel weer terug wegens de kwaliteit van het eten.
    Daarbij is de prijs heel schappelijk voor Japanse begrippen...

21. De prijs/ kwaliteit is wat minder bij deze zaak, ook al is het eten wel erg lekker. De sfeer is minder maar ik hoef nooit lang te wachten op een bestelling.

22. 8 liggend staat voor oneindig, en dat waren de wachttijden om eerst te mogen bestellen en vervolgens te kunnen eten. Wij komen niet meer terug.

23. Internationaal Amstelveen

Diana Kolff

24. afgelopen zondag zeer gezellig en goed gegeten.
    bediening was prima en het eten zeer de moeite waard.
    Het enige was dat wij nog nooit hadden meegemaakt was alleen in zo"n groot restaurant te eten.
    Verder niets dan lof

25. Ik haal hier regelmatig eten met collega's, erg lekker eten! halve porties voor 6 euro.. maar zelfs die halve porties zijn zo groot dat je ze nauwelijk op krijgt!

26. We hebben binnen een half uur gewacht voordat we geholpen werden. Reactie van onze bediende "omdat we te lang buiten hadden gezeten en gedronken."
    Vervolgens kregen we patat terwijl we krieltjes hadden besteld, ook hier een leuke reactie "dat heeft mijn baas bepaald."

Het eten was prima in orde, ondanks een stressende kok!
    Bediening is zeer amateuristisch en restaurantonwaardig.

Conclusie: ipv 'eten+drinken', zou ik ervan maken 'eten of drinken', dan moet het wel lukken bij 8cht!

27. Vandaag hier met mijn jongste zoon (19) gegeten.
    Het blijkt een Hostel te zijn met een restaurant voor ongeveer 10 tafels. Het restaurant is wat gedateerd maar gedurende de avond ( dinsdag) zaten de tafels toch vol en heb ik ook nog zeker 5 vertegenwoordigers binnen zien komen die een kamer huurde.
    Je zit wel op een locatie waarbij je vrij snel ( 15 minuten rijden van Amsterdam, Schiphol, WTC ) et cetera zit.
    We hadden via v.v. een 3 gangen keuze menu gekocht.
    Aangezien ik zelf zou rijden een glaasje huiswijn genomen, een spaanse wijn uit het Navarra gebied. Best kruidig waarbij de smaak lang in de mond aanwezig bleef.
    Als amuse een paprika tomatensoep met crème fraîche en bosuitjes. Best smakelijk maar nog paar net lauw dus dat was jammer.
    Een afgebakken rond brood met een tapas van knoflook en bieslook was prima van smaak.
    Als voorgerecht een krabsalade, wel lekker, de krab was niet overheersend, maar de toefjes er omheen waren wel heel eenvoudig, beetje groen met 2 halve cherry tomaatjes.
    Als hoofdgerecht een ossenhaas met aardappelpuree en spinazie. Redelijk eenvoudig maar de ossenhaas goed gebakken, de puree fijn van smaak en prima verse bladspinazie.
    Als nagerecht een surprise: Men noemde het een amaretto bavarois met vanille. Ik proefde meer bitterkoekjes maar het smaakte.
    1 personeelslid liep zich 3 x in de ronde, was namelijk telefoniste, receptioniste, ontving de gasten voor het hotel, deed de bar, bracht 10 tafels eten en drinken en toch kreeg een ieder redelijk op tijd wat hij wou hebben.
    Als je een keer in die omgeving wil zijn is overnachten met een diner keurig van prijs.

28. Internationaal Amstelveen

lekker eten en gezellig

29. Vriendelijk, netjes en lekker.

30. Prettige bediening in een verrassend sfeervolle embiance. Heerlijk gegeten. Komen hier beslist terug