Op dit adres zit nu: Grand Café 't Oude Dorp

LounZ Club in Amstelveen

Op parkeerplaats voor de deur. Doordeweekse dagen tot 16.00 uur betaald parkeren. Na 16 uur en het gehele weekend gratis parkeren.
    Ook in de omgeving (zoals tegenover gelegen Raadhuis) veel gratis parkeerplaatsen.

• High tea: € 21,50

• Rookruimte
  5. Betalen pin Visa Master Card American Express Diners Club

1320686172 61
1362119649 70
1420126516 69
1486420078 72
1519566860 72

1. Gisteren hier wezen lunchen met mijn vader. Het was prima weer, zonnetje erbij, maar het zag er erg rustig uit. Ach, maakte ons niet zoveel uit eigenlijk. Plaats genomen op het terras aan de voorkant (comfortabele banken!), waar we rustig konden praten. Nog een praatje gemaakt met de bedienende jongen over het restaurant, die vertelde dat er soms geen peil op te trekken is, soms is het heel druk en soms heel rustig. Mijn vader nam 't brood met carpaccio en ik nam de geitenkaassalade. De salade was nagenoeg perfect en dat vond mijn pa ook van zijn lunch. Geen té overheersende smaken, niet teveel of te weinig geitenkaas en een prima dressing. Hierna nog een jus d'orange en een cappuccino genomen en toen vertrokken. Prima adresje! Wel jammer dat het niet direct aan het water ligt (Amstelveense poel ligt ernaast, gescheiden door een weg en een paar bomen), maar daar kunnen ze zelf niet zoveel aan doen ;-)

2. Ron de Lugt

Goed eten voor een redelijke prijs. Bediening echter erg onrustig. Lege wijnglazen worden zo weggehaald als eerst een frisdrankje word besteld. Niet even vragen gaat u zo nog over op wijn bij het eten?. En ook na het eten, aan de koffie worden de glazen, zodra ze leeg zijn, weggegrist. Zelfs in de fastfood wordt niet zo snel af- of opgeruimd! Jammer, schept een onrustige sfeer.

3. Eerste indruk was veelbelovend, chique restaurant/club. Aardige eigenaar/eigenaresse.
    Afgelopen valentijn, 14 februari 2013 was het zeer slecht georganiseerd. Wij hadden gereserveerd, bij binnenkomst werd niet naar de reservering gevraagd, maar kregen we direct een plaats aangewezen. Na anderhalf uur wachten op ons voorgerecht, lieten wij onze 2e chardonnay inschenken. Dit was overigens een andere Chardonnay die we eerst ingeschonken hadden gekregen (zoeter van smaak). Het voorgerecht hadden we zelf thuis ook wel snel kunnen maken en was dus niet speciaal (daar hebben wij 1,5 uur op gewacht). Vervolgens hebben we lang gezeten met onze lege borden voor ons die niet opgehaald werden. Na nog een half uur te hebben gewacht, besloten wij de rekening te vragen en te vertrekken omdat we ondertussen al 2 uur zaten en alleen een voorgerecht gegeten hadden. Overigens waren gasten die naast ons zaten later dan ons, en waren al met het hoofdgerecht bezig. Ook was er deze avond een bedrijfsborrel gaande in de andere ruimte, waar de aandacht volledig naar toe ging. Deze gasten kwamen later ook achter onze tafels staan en maakte een hoop lawaai en hadden al aardig gedronken. Kortom dit was erg slordig geregeld en dat op valentijnsdag.
    Wij hebben ons ongenoegen wel geuit naar de eigenaresse en deze heeft het verder wel netjes opgelost door ons een cadeaubon aan te bieden, maar dat maakt helaas de valentijnsavond niet meer goed.

Dus ja een 2e kans.
    Vandaag was het heerlijk weer en na een stukje lopen liepen we langs Lounz, het buiten terras was open en wij en nog wat anderen gingen op terras zitten in afwachting van de bediening. Na een half uur gezeten te hebben en niemand gezien te hebben (Lounz was wel geopend want er zaten ook mensen binnen), zijn wij weer vertrokken zonder iets genuttigd te hebben, de andere gasten zijn ook zonder bediend te zijn weer vertrokken.

Ik snap hier werkelijk helemaal niets van.

4. Sandra Knijn

Lekker gegeten, super vriendelijke bediening en goed betaalbaar! We komen zeker nog eens terug.

5. Lesley en Arthur

Met gift for 2 bon gegeten bij lounz in Amstelveen. Hier zouden we nooit gekomen zijn zonder bon omdat we onze favoriete restaurants hebben. Nou deze staat nu in onze top 3!! Betaalbaar, héél lekker eten en enthousiast personeel waar je super door behandeld wordt.

Aanrader ;kangaroe

6. Lounz doet vermoeden: relaxen en lekker eten en drinken. Nou dat eerste is het zeker. De kelner wees ons op relaxte zitjes voor een aperitiefje. Daar maakten we de keuze uit de menukaart. De coquilles met gamba werd ons op hart gedrukt. Dat volgde we dan ook op. Was heerlijk. Als hoofdgerchten lamscarré en kabeljauw. Heel goed allemaal. De wijn suggestie met onderbouwing van de kelner was uitstekend. Wat een leuk adres! We komen terug.

7. Met 4 personen hier gegeten. Goede bediening en lekker eten! Je zit hier lekker op je gemak met echte lounchmuziek! Goede sfeer en zeer vriendelijke bediening. De prijzen zijn niet goedkoop, maar het is het wel waard!!

8. Afgesproken om ff heerlijk bij te kletsen en te lunchen met mn vriendin. Bij aankomst (we waren de eerste gasten) stond de muziek erg hard maar na een opmerking werd dit meteen aangepast. Kregen direct een drankje geserveerd en goede uitleg vd lunchkaart. Het 3-gangen keuze menu was zeer smaakvol en duidelijk vers bereid. De attente ober zorgde dat wij niet "droog" kwamen te staan. De tijd vloog voorbij en inmiddels kwamen er al gasten binnen voor de high tea. Dat zag er zo lekker uit dat wij meteen een nieuwe afspraak hebben gepland maar dan later op de middag @ LOUNZ ........

9. Ingrid van der Vliet

Vrijdagavond 10 februari heerlijk gegeten, uitstekende service, ontspannen sfeer en gezellige muziek!

10. Peter Lehr

Aangenaam verrast toen we binnenkwamen. Modern ingericht, relaxed en inderdaad trendy. Niet alles klopt in de omschrijving van eet.nu. Het is aan de Dorpsstraat in de buurt van De Poel. Gastheer Bas kwam ons direct tegemoet en regelde een tafel, ondanks dat het bijna vol was. Heerlijk gegeten, alles vers. Een verademing.lounz is een aanrader als je gezellig en lekker wilt eten.

11. E. van Haastrecht

De wachttijd was wel erg lang. Een van de bestelde gerechten bleek - na meer dan 20 minuten! - niet te leveren. Er was duidelijk veel te organiseren voor de komende kersttijd. Terwijl ik "genoot" van mijn gerechten had ik uitzicht op de herinrichting van de bar, het poetsen van de glazen, het uitvouwen van de kunstboompjes, het schuiven van stoelen, enz. enz. Bij het bezoek aan het toilet was de toegang daartoe gebarricadeerd door een tafel die men bezig was op te zetten. Nee, dit slaat nergens op: een ronkende site, een glossy folder met lokkertjes die in het geheel niet worden waargemaakt, want je hebt het gevoel in de kantine van een zwembad te eten, ook al door de geur die in het etablissement hangt. Dit nooit meer!

12. Via de site op dit adres gekomen. Zag er allemaal zeer
    belovend uit. Rand A'damse bos. Aan het water. Internationale kaart enz. Dat is een leuke plek om een gezellige lunch te gebruiken. Tafel voor 6 personen besproken zondagmiddag 11-12-2011.
    Geen A'damse bos, geen uitzicht over de Poel. Slechts uitzicht over het fietspad, de parkeerplaats en via de nu kale struiken, een stukje van de Poel te zien. Had ik me ver-gist? nee dus. De lunch en dinerkaart is hetzelfde. Om een lang verhaal kort te houden. Ganzelever, niet helemaal zuiver? Ook iemand van ons was het daarmee eens. Na opmerking hierover, wel iets anders aangeboden gekregen, maar geen trek meer. Ossenhaas sate, was taai en had ergens naast de vis gelegen. Zeeduivel, was in de keuken voor een persoon in een twee persoons portie veranderd. (Zie de prachtige schotel op de side) En dan dat eeuwige water!!!! Voor 2 liter "platwater" € 7,00 op de rekening. Leidingwater weliswaar in een mooi flesje. 1000 liter water van prima kwaliteit, kost in A,veen 2,45. Wanneer leren ze nu eens om gewoon een mooie kan koel water ongevraagd gratis op tafel te zetten???? Zelfs met wat schijfjes citoen.
    Goed! Al met al! De vlag dekte de lading niet. Voor de gemiste ganzelever werd verder op de rekening geen compensatie meer gegeven. Voor mij en ook de anderen, even niet meer.

13. Francis

14. Valerie Smit

Verleden week vrijdagavond met vriendinnen gegeten. Restaurant is wel sfeervol. Een groot verschil met het verleden. Wij nemen vis en vlees van het keuzemenu en vonden de porties wel wat karig. Als je voor echt culinair genot gaat, dan weet je dat. Maar dit zit er net iets onder, dus mogen de porties wel wat groter. K had nog trek na afloop en dat is iets minder. Wel lekkere wijnkaart, alleen jammer dat er niet bijgeschonken wordt door de bediening. Althans, bij ons niet. T eten was op zich wel lekker,maar ik had medium besteld en dit was wel erg ver doorgebakken. Ja, op zich niet slecht, maar kan wel wat beter hier en daar.

15. Diana Kolff