Bezorgrestaurants in de buurt van La Place

3. Betalen Visa Master Card American Express

1. RL Smeenk

Mijn vrouw en dochter gingen wat nuttigen in La Place Amstelveen. Wilden iets hebben van de bonnen wat er niet lag. Vroegen er naar. Geen reactie. Pas na 2x vragen kwam er iemand en die wist het ook niet. Heeft er naar gevraagd en eindelijk werd het gemaakt. Droog broodje met wat sla en kip. Verder niets. Hoorde daar niet iets bij? Theekopje met aanslag. Iets van gezegd, maar dat is normaal zei de cassiere. Zag er zeer vies uit. Dat hoort toch niet! Voor ons was dit het einde om tot de conclusie te komen: Dit doen wij nooit meer. Zo raak je wel de klanten kwijt.
    Uw reactie zien wij met belangstelling tegemoet.
    Groetend,

RL Smeenk

2. Samen met mijn moeder en vriend alhier een warme maaltijd genuttigd. We waren die dag alledrie in een nogal nerveuze gemoedstoestand, daar een eind verderop in het VU ziekenhuis familie onder het mes lag voor een riskante operatie. Zodoende heb ik maar weinig aandacht kunnen besteden aan wat ik op mijn bord kreeg.
    Uiteindelijk namen we alledrie hetzelfde gerecht; een biefstukje met friet en garnituur van groente. Zelf had ik er nog wat bijlagen bij van het salade en gegrilde groenten gedeelte.
    De man die achter de stoof stond was erg vriendelijk. Hij had direct door dat we niet bepaald in een jubelstemming waren, maar betrok dit niet op zichzelf. Soms heb je namelijk wel eens zo'n wisselwerking dat je direct wordt afgesnauwd.
    Dat wat we gegeten hebben was prima bereid. Niet doorgeslagen ofzo. Alleen jammer dat de borden waarop eea wordt uitgeserveerd vrij koud zijn, dus je moet wel dooreten.
    Dit maal stond voor ons die dag in de categorie troostvoedsel en dat heeft ons door de goede kwaliteit van de ingrediënten zeker geholpen.