Op deze locatie zit nu 'Lounz Club'

1314972066 46
1320947677 45
1506191641 46
1542045311 46

1. Onlangs hier wezen eten en we vonden het ronduit slecht! Tot 2x toe iets anders gekregen dan besteld, eten dat niet warm was, naar ons idee eten dat opgewarmd was, de resevering klopte niet en geen excuus gehad voor al datgene wat hierboven staat vermeld! Hoewel het restaurant er verder wel gezellig uitziet, is de kwaliteit van service en eten toch zwaar matig! Al met al teleurstellend.....

2. S.J.Jimenez-Haberland

Afgelopen zaterdag 7 mei hebben we gegeten in dit "tapas"restaurant. Weinig echt Spaanse gerechten, we komen zelf uit Spanje. We waren met z'n zevenen, we verwachtten er veel van, maar jee wat een slechte tapas! Deze eigenaar moet eens naar Spanje gaan waar de echte tapas heerlijk zijn! De pasteitjes, een soort opgerolde wraps met zalm, vette tortilla gevuld met iets van broccoli, garnalen hadden geen smaak en vet, balletjes gehakt horen in een tomatensaus of gele saus, we hadden brood met ali oli gevraagd en kregen bruin brood met iets wat op ali oli leek. We kregen een klein schoteltje waar je die gerechten op moest doen, geen aparte voor bijvoorbeeld de botjes van de kip of van de gamba's.
    Nooit meer daar eten, zonde van ons geld. We betaalden via vakantieveilingen 20,00 euro persoon, wat ik veel vind voor wat je er voor krijgt. De bediening was niks op aan te merken. Het was er trouwens snikheet binnen benauwd...we vroegen of er geen airco was, ja die was er wel maar dan moest de deur dicht. Dan vraag ik me af hoe ze dat in de zomer doen? Maar echt, geloof me, wij zijn vrij makkelijke eters, maar dit zijn geen Spaanse tapas! Het dessert was wel lekker trouwens.

Nee nooit meer daarheen, zonde van je geld.

2,1
  3. Afgelopen zaterdagavond zijn we wezen eten bij dit tapas restaurant, we hadden gereserveerd, tafel was vrij en we werden goed ontvangen. We kregen direkt het 1e gedeelte van het hoofdgerecht geserveerd, moesten zelf vragen om stokbrood en kregen niet zoals anderen een schaaltje met diverse ingredienten, maar alleen een sausje erbij. De tapas waren maar matig van smaak, bv pittige kippendijen overgoten met chillisaus en balletjes gehakt in een soort stroganoffsaus, alles bij elkaar dus niet erg Spaans. Bij het verlaten kregen we geen cava maar een duitse sekt mee. Ook moesten we regelmatig wachten op de bediening, alles bij elkaar toch ietwat teleurstellend.

4. We hadden voor 4 personen gereserveerd tussen 19.00-19.30. Bij aankomst om 19.15 bleek alles bezet en we konden om 20.30 pas aan tafel. Tijdens het wachten is er ons niets aangeboden of gevraagd. Om 21.15 kregen we ons voorgerecht en 1 uur later het hoofdgerecht om 22.30 een dessert en om 22.45 stonden we buiten. Ook tijdens het eten wordt niet gevraagd of je nog wat wil drinken. Smaak is redelijk, de ambiance zoals je van een "cantina" mag verwachten, maar de wachttijden zijn extreem. De bediening is wat introvert met geen enkel excuus voor het enorm lange wachten. Een gemiste kans voor de eigenaar want de omzet kan verdubbeld worden.

5. Fam Janssen

30-1-2011: Hadden zo'n uitgebreide tapas-proeverij van de veiling. Alles was goed op smaak en temperatuur. Personeel was erg vriendelijk. Bij alles werd een goede uitleg gegeven.

Samenvatting: we hebben er heerlijk gegeten.

Om 19.00 uur was de zaak helemaal vol. Gezellige sfeer.

Is een echte aanrader.

Cijfer Prijs/kwaliteit geldt voor de bon die wij hadden. Een 9.

6. Wij hebben hier met z'n vieren gegeten en het gewone tapas menu besteld. Het eten viel ons behoorlijk tegen. Naar ons idee kwam alles uit de magnetron of frituur. Smakeloze stukjes koude quiche (met grote stukken aardappel) werden opgediend in een gloeiend hete schaal. De door ons bestelde witte wijn viel ook behoorlijk tegen. De Cava was daarentegen buitengewoon. Op de gefrituurde garnaaltjes na hebben wij niet lekker gegeten. Bovendien hing er in het restaurant een behoorlijk sauna walm (een combinatie van menthol en bleekwater). Het restaurant deelt de ingang met een wellnesscomplex. Mijn zus werd er zelfs misselijk van. Bediening was overigens zeer correct.

7. Niet echt slecht gegeten maar alles gaat erg rommelig. Dezelfde mensen staan in de keuken en bedienen ook, toen wij er waren. Ook stonden er gerechten koud te worden om zo bij de klant gebracht te worden. Heel jammer want het restaurant zelf ziet er verder leuk uit en de kaart is ook goed. Maar koud eten is niet lekker en als het dan ook zo ongeorganiseerd overkomt, heel erg zonde!

Wij kwamen hier trouwens terecht via vakantieveiling.nl.

8. elly kroon

Kadobon van la Cantina, viel helaas erg tegen.

Leek wel of het menu speciaal was voor vak. veilingen, weinig, sober en niets speciaals.

Op de vak. veilingen site lijkt het zo lekker, beslist geen aanrader.

9. 30 oktober 2010.

Gisterenavond wezen eten in tapas restaurant La Cantina.

Ook wij waren hier terechtgekomen via de bon van vakantieveilingen.

We hebben een gezellige avond gehad. Prima eten en de bediening was correct.

Er werd keurig uitleg gegeven over wat we te eten kregen.

10. Fam.Altorffer

Afgelopen weekend kennis gemaakt met La Cantina. Pas nadat ik 2x de vakantieveilingbonnen had "gewonnen", zijn we gaan kijken naar de recensies.... en die vielen niet mee... Wij zagen er eigenlijk tegenop om er te gaan eten. Aan de andere kant is het verwachtingspatroon wat minder groot want inderdaad als je de foto's die op de site staan bekijkt dan verwacht je echt iets bijzonders.

De eerste avond (23-10) viel net als bij de meesten tegen. Het eten was simpel, te eenvoudig voor het geld, niet lekker en we stonden in een een uur weer buiten.

De volgende dag wilde mijn man al niet meer, maar gelukkig hebben vrouwen soms wat overwicht... we hadden gereserveerd voor 18.30, helaas de zaak was vol maar we konden nog op de bank. Dit was prima er heerste een goede sfeer in de zaak.

Op mijn vraag of het mogelijk was een aangepast menu te krijgen omdat wij niet 2 dagen hetzelfde wilden eten werd echt super gereageerd! We hebben die avond heerlijk (en voldoende) gegeten met allemaal andere gerechten.

De zaterdagavond deceptie werd echt goed gemaakt deze avond! De jongens die serveerden hadden echt geen makkelijke avond maar hebben goed werk verricht!

Het is voor de smaak en je humeur misschien beter om a la carte te eten, zeker wanneer je een hoog bod gedaan hebt via vakantieveiling.

Maar wij zijn uiteindelijk toch positief en voldaan naar huis gegaan!

De cijfers zijn dus voor de beste avond.

11. yvonne en remco

Wij hebben gisteravond ook door het winnen van de veiling bij La Cantina gegeten en het was echt niet te eten. Alles uit de magnetron, gehaktballetjes zo uit een potje, de kip was niet lekker gemarineerd, voor 60 euro verwacht je toch wel wat anders. Zeker als je de site bekijkt waarin ze je een echte fijnproeverij beloven, nou daar was niets van te proeven. Echt in tijden niet zo slecht gegeten,

De fles prosecco is het enige wat lekker is.

12. Wij hadden als een van de eersten gereserveerd via vakantieveilingen (zoals zovelen) en daar hebben wij geen spijt van gehad.

Wij zullen het niet laten om onze relaties hier een hapje te laten eten.

In het bijzonder waren de tapas, vers en goed bereid. De bediening was correct en vriendelijk. Wij hebben in ieder geval een leuke avond gehad.

Wij zullen hier in de toekomst vaker een hapje gaan eten.

13. Frits Everhardt

Ik begrijp helemaal niets van de voorgaande reacties?!

Wij zijn hier ook via vakantieveilingen gaan eten en hebben geweldig genoten. Het eten was erg goed en werd in een mooi tempo geserveerd. Ook op de bediening niets aan te merken. Zeer correct, maar echt niet te stijfjes. Ok, het is geen sterrenzaak, maar daar ga je dan ook niet heen voor tapas.

Ons zien ze zeker terug!

14. Wij zijn hier gisteren er wezen eten. Het eten smaakte nergens naar. Leek er verdacht veel op dat alles opgewarmd werd. Gehaktballetjes waren zelfs binnenin nog helemaal koud. De bediening was wel redelijk, maar het eten was 3x niks. Echt geen aanrader! Wij hadden via vakantieveilingen geboekt, maar dit zullen wij geen 2de keer doen. Echt te vies voor woorden en geen sfeer in het restaurant.

15. Viel zo zwaar tegen, alles stond al duidelijk erg lang klaar in een soort vitrine en werd allemaal in de magnetron opgewarmd, bah........ dit is echt geen tapas eten op deze manier, echt niet voor herhaling vatbaar.

16. Dit is totaal niet meer wat het was! Lijkt wel een kleuterschool, giechelende jongens en meiden in de bediening. Weinig kennis van zaken. 2 maal toe verkeerd eten. Lijkt wel magnetron voedsel en dat voor je dure geld, schande...

17. Wat jammer toch, dit tentje is hard achteruit gegaan.
    Ging hier graag eten, maar een jaar maakt helaas veel verschil. Slechte en langzame bediening, niet krijgen wat je bestelt en met weinig kennis van zaken.
    De opengebarsten en vooral vette garnalenkroketjes doen vermoeden dat hier een kok aan het werk is die duidelijk liever andere dingen doet.