Het hotel is wel nog open

Op dit adres zit nu: Number19

1436191515 68
1520154922 68
1595721988 68
1620911010 68

1. We hadden hoge verwachtingen, gezien de goede recensies, maar helaas. Na binnenkomst (buiten was helaas geen plek) zagen we vrije lege tafels aan het raam, dus vroegen we de jongen in de bediening of we daar mochten zitten en dat was goed zei hij. Vervolgens kwam een jongedame (in een tanktop met blote oksels, dat kan écht niet!) naar ons toe en ze verzocht ons te verhuizen naar een andere reeds gedekte tafel. "Die zijn ook aan het raam!" Niet echt gastvrij, maar het was erg warm afgelopen zaterdag en de andere tafel was bij de open deur. Maar goed, lang verhaal kort: de kruidenboter had het stukje plastic er nog omheen zitten, de carpaccio was pre-fab en amateuristisch (geen rucola, wel dikke parten tomaat?) met goedkope pesto uit een potje erop, de amuse van zalm was wel okay op het kei- en keiharde stukje geroosterd brood na ('s middags al geroosterd?), de makreelfilets waren zéker niet vers, de peultjes té doorgekookt en de appelcompôte ook duidelijk uit een potje. Zelfs het toetje was diepvriesspul! De hele maaltijd was totaal zonder liefde bereid; alsof er geen kok aan te pas is gekomen en de bediening het bij wijze van spreken zelf heeft klaar gemaakt. Het is de prijs op de kaart totaal niet waardig en wij vinden dat we er via Vakantieveilingen ook teveel voor hebben betaald! Verder is het gewoon jammer, want het is een mooi pand, beetje oubollig qua inrichting maar gezien de omgeving heeft dat wel zo zijn charme. Een likje verf doet wonderen! #tip Dan ook nog een echte kok in de keuken, bediening met liefde voor het vak en een betere inkoop. En de spinnenwebben bij de ingang moeten echt weg!

1,9
  2. Met 4 personen hier gegeten via Vakantieveilingen.
    De amuse was zalig ( Italiaans soepje) .
    Het voorgerecht was verrukkelijk ( franse uiensoep)
    Het hoofdgerecht was ook prima, de ossenhaas was perfect bereidt , alleen hadden we graag aardappels ofzo gehad ipv pandanrijst en een sausje erbij zou ook welkom zijn, het was aan de droge kant.
    Het nagerect was pistache ijs in een chocoladebol, erg smaakvol.
    Het restaurant heeft een echte Hollandse sfeer wat wij plezierig vonden, de bediening was prima en we werden vlot geholpen en netjes.
    Kortom een leuk restaurant waar wij zeker terug komen!!

3. Hier gegeten met mijn vriend.
    Wij vonden het er erg gezellig en de bediening vriendelijk (wat jong en onzeker maar ze deden allemaal hun uiterste best)
    Als amuse een hapje met hollandse garnalen. Niet veel bijzonders maar het smaakte lekker.
    Als voorgerechten de Franse uiensoep en de wildpaté gehad. Niets aan te merken op de soep maar de paté was echt verrukkelijk!
    Als hoofdgerecht hadden we beide de ossenhaas. Deze was erg goed bereid en heeft ons erg goed gesmaakt.
    Als dessert kregen we mascarponeijs. Niet spectaculair naar mijn mening maar zeker niet slecht.
    We hebben gezellig gezeten, echt lekker gegeten en komen hier zeker nog eens terug. De prijs is ook echt keurig.

4. De keuze voor het menu was toereikend; de amuse, hoewel niet genoemd, was een welkome toevoeging op het geheel. De prijs-/kwaliteitsverhouding was goed.
    Ook de bediening was voldoende aanwezig om aan eventuele wensen te voldoen.
    De ambiance geef een "huiskamergevoel" waardoor je heel ontspannen kunt genieten van datgene wat geserveerd wordt. Al met al: houden zo!

5. Vandaag hier met mijn jongste zoon (19) gegeten.
    Het blijkt een Hostel te zijn met een restaurant voor ongeveer 10 tafels. Het restaurant is wat gedateerd maar gedurende de avond ( dinsdag) zaten de tafels toch vol en heb ik ook nog zeker 5 vertegenwoordigers binnen zien komen die een kamer huurde.
    Je zit wel op een locatie waarbij je vrij snel ( 15 minuten rijden van Amsterdam, Schiphol, WTC ) et cetera zit.
    We hadden via v.v. een 3 gangen keuze menu gekocht.
    Aangezien ik zelf zou rijden een glaasje huiswijn genomen, een spaanse wijn uit het Navarra gebied. Best kruidig waarbij de smaak lang in de mond aanwezig bleef.
    Als amuse een paprika tomatensoep met crème fraîche en bosuitjes. Best smakelijk maar nog paar net lauw dus dat was jammer.
    Een afgebakken rond brood met een tapas van knoflook en bieslook was prima van smaak.
    Als voorgerecht een krabsalade, wel lekker, de krab was niet overheersend, maar de toefjes er omheen waren wel heel eenvoudig, beetje groen met 2 halve cherry tomaatjes.
    Als hoofdgerecht een ossenhaas met aardappelpuree en spinazie. Redelijk eenvoudig maar de ossenhaas goed gebakken, de puree fijn van smaak en prima verse bladspinazie.
    Als nagerecht een surprise: Men noemde het een amaretto bavarois met vanille. Ik proefde meer bitterkoekjes maar het smaakte.
    1 personeelslid liep zich 3 x in de ronde, was namelijk telefoniste, receptioniste, ontving de gasten voor het hotel, deed de bar, bracht 10 tafels eten en drinken en toch kreeg een ieder redelijk op tijd wat hij wou hebben.
    Als je een keer in die omgeving wil zijn is overnachten met een diner keurig van prijs.

6. De verwachtingen waren hoog gespannen bij dit restaurant. De woorden sfeervol en chef kok deden iets goeds vermoeden, de foto's op vakantieveiling.nl ook. Ziet er modern en gezellig uit. Helaas is de realiteit anders. Terug in de tijd en wel de jaren zeventig, alles ouder dan oud en zeer oubollig. Jawel de koperen ornamenten aan de muur, gescheurd behang, donker houten meubilair bestaand uit krakende stoelen en speakers met slaapmuziek. Het eerste wat bij ons opkwam is dat dit een erg goed project voor Herman den Blijker zou zijn. Afijn...

Het eten was lekker maar niet zo goed als verwacht, gewoon lekker. De bediening ok.

Ook wij hebben de fles wijn die bij de bon hoorde niet gekregen!

En 2,85 voor een cola is wel erg duur!

Sorry, maar ik ben blij dat ik maar 1 bon gekocht heb van dit restaurant.

6,1
  7. De tafelreservering is zeer attent verlopen.

Ontvangst was prima.

Het diner:

Knapperig warm broodje met kruidenboter gevolgd door amuse (soepje). Voorgerecht, salade met zalmsnippers was goed van smaak. Het hoofdgerecht daarentegen was een tegenvaller. De ossenhaas was doorbakken, smakeloos en taai. De 2 bijgerechtjes simpel. (Krieltjes van Celvita?). De bestelde rode wijn bij het hoofdgerecht arriveerde na 3x vragen te laat. Het nagerechtje was smullen.

8. Afgelopen donderdag hier gegeten met een Vakantieveilingenbon, vriendelijk ontvangst, wel in een wat oubollige ambiance.

Lekker brood met kruidenboter en een heerlijke warme visamuse.

Voorgerecht groentenbouillon en een zalmsalade, beide goed op smaak.

Hoofdgerecht ossenhaas en slibtong waarvan ik de vis anders geserveerd zou hebben, dus niet op de puree en nog gevraagd naar de meunière saus die niet zo aanwezig was.

Smaak van beide was erg lekker, zo ook de spinazie en puree.

Nagerecht amaretto bavarois in vanillesaus, was ook lekker.
    Alles was netjes, meisje van de bediening is nog wat onzeker maar leert het wel.

De spaanse Rose is een aanrader en we hebben 2 uurtjes heerlijk "getafeld".

Na het afrekenen heb ik wel naar de fles wijn moeten vragen maar zonder morren gekregen.

Gr. Bert en Anita.

9. karin en V2

Gedenkwaardige avond, maar niet omdat het zo goed was.

Via vakantieveilingen een 3 gangenmenu gekocht. De reservering verliep prima en ook de website ziet er goed en verzorgd uit. Helaas is de werkelijkheid anders.

Bij aankomst een vriendelijk onthaal door ws de eigenaar en eigenaresse. Verder liepen er 2 jonge mensen rond, met zeer weinig ervaring en doortastendheid. Waren wel van goede wil en vriendelijk.

Pluspunten:

- goede temp eten.
    - knusse sfeer (beetje oubollig)
    - goede smaak van het vlees.
    - klantvriendelijk (maar helaas zien ze hun eigen minpunten niet)
    - door de redelijke knulligheid en het lange wachten, waren we erg melig geworden en hierdoor een grappige avond achter de rug.

Opvallende minpunten:

- oubollig.
    -vieze wc, Er was geen wc rolhouder, de reserve wc rollen zaten over de wc borstel heen.
    - weinig persoonlijke aandacht, of ze nog iets voor je konden betekenen, of wilde drinken, waardoor ik in 3,5 uur tijd maar 2 cola op had.
    - ruim een uur op hoofdgerecht en een uur op het nagerecht moeten wachten.
    - verkeerde bestelling. Wilde doorbakken ossehaas en kreeg slibtong. Na 5 min stond er wel ineens ossenhaas voor ons. Waar kwam deze dan vandaan?
    - Bij andere gasten nog borden weghalen terwijl ze nog hun friet zaten te eten. Terwijl wij allang klaar waren hebben wij nog een half uur met onze lege borden voor ons gezeten. (dit kwam niet door de drukte)
    - vieze glazen en bestek. (maar dit niet gemeld, anders hadden ze er misschien wel wat aan gedaan)
    - Verkeerde bon bij de afrekening, ze hadden meer drankjes gerekend dan dat er gedronken was.
    - Er zat een fles wijn bij ons arrangement, deze moeten vragen en bij navraag werd er ontkend dat die erbij zat. Uiteindelijk wel de fles gekregen.

Al met al zullen wij deze avond niet snel vergeten.

4,5
  10. Prima gegeten, goede verse ingrediënten. De ontvangst is gastvrij. Bediening door vriendelijke stagiaires die wel goed begeleid werden. Lekkere amuse en stokbrood met echte kruidenboter. Daarna salade met royaal verse zalm. Als hoofdgerecht prima gebakken sliptong op een bedje van verse spinazie met puree.

Heerlijk toetje.

De meeste gasten komen hier via vakantieveilingen.nl en betalen meestal een scherpe prijs. Een gast die gewoon 29,75 euro betaalt krijgt zeker waar voor zijn geld.

Niels Foekema.

11. Goed eten, alleen het menu mag iets uitgebreider en niet eens in het kwartaal wisselen.