Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ammerzoden verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Ammerzoden

Wij halen hier regelmatig af… echt perfect… super goed eten.

Joke Koops

Vandaag lunchen in Het Oude Veerhuis, Het was voortreffelijk, de salade goed, het soepje lekker, bediening zoals bediening hoort te zijn. Prijs kwaliteit goed.
    Wij komen zeker terug misschien wel voor de kreeft.
    Top zaak!

Goede service, goed en lekker eten.

Vrouw heel onvriendelijk. Praat heel kortaf en bot ik voelde mij niet op me gemakt. Collega's daarentegen wel vriendelijk.

Een top pizzeria en heerlijke vleesgerechten, altijd lekker en gezellig. Ik ben al zo'n 16 jaar klant.

Echt al diverse malen wezen eten, maar het is niet meer wat het geweest is. Ontvangst is bijna kil, bediening is op een uitzondering niet vriendelijk, kwaliteit eten was altijd prima, maar ook daar duidelijk mindere punten zoals een vispannetje zonder een enkele mossel of garnaal, tartine van ganzelever, pate wat echt minimaal op het bord aanwezig is (2 dunne plakjes), het picasso supplement bij noordzee tong waarvan de appel echt keihard was, en dan vooral de kaart die echt bijzonder weinig veranderd.

Jammer, gezien de prijzen mag je wel iets meer verwachten.

Kom hier al lang. Het is altijd goed.super

A.H de Weert

Worden zeer veel fouten gemaakt door het personeel, bestellingen kloppen nooit en kunnen de werkdruk niet aan!

Slecht eten. Friet niet goed doorbakken, de snacks zijn gewoon koud omdat het niet lang genoeg gebakken is. Telefonisch niet correct geholpen, tot op het onbeschofte af!!

10. Chinees-Indisch Ammerzoden

Lekker, rijsttafel voor 1 persoon is meer dan genoeg voor met z'n 2en.

Als ik een top prijs voor een pizza betaal, verwacht ik ook een top product. Bij deze zaak is echter de prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken!

Nadat ik een calzone had besteld en afgerekend ging er iemand met mijn bestelling aan de gang. Wat mij opviel was dat het voor een vrijdag avond rond etenstijd wel erg rustig was (niemand binnen en personeel wat tv keek), dit had een teken kunnen zijn... Nadat ik mijn calzone gekregen had en deze bekeek, was deze tot mijn schrik nog niet een kwart van het formaat van de doos. Verhaal halen bij de man achter de toonbank bleek niet zo'n goed idee. Na wat aandringen ging deze een nieuwe maken, had beter mijn geld terug gevraagd en deze tent zo snel mogelijk verlaten.

Van Gastel Familie

Wij hebben afgelopen vrijdagavond met ons gehele gezin (17personen) heerlijk gegeten. Onze voorkeur gaat steeds uit naar 't Oude Veerhuis gewoon omdat wij weten dat het er altijd, goed, gezellig erg lekker is. Heerlijk toeven op het terras in de zon, daarna de heerlijke maaltijd ter gelegenheid van onze 55e huwelijksverjaardag. Prachtige herinnering voor allen. Dank hiervoor. Ton en Jeanne van Gastel.

Uitstekende keuken, echt goede klasse. Maar de bediening valt erg tegen. Men speelt niet goed in op klantvragen, afstandelijkheid, erg kneuterig en vooral bij een klacht doorschuiven naar het keukenpersoneel die niet goed inspeelt op de bezetting per tafel.

Volgens mij is de bediening niet volwassen genoeg. De gastvrouw loopt erg hautain rond en wil iets uitstralen wat klanten afstoot.

Voor de 2e keer gegeten, maar wel de laatste! Vanavond bij een andere zaak gegeten maar een super bediening! Voor de prijs hoef ik het niet te doen, maar ik voel me daar een Welkome Gast!

Ontzettend vriendelijk personeel. Het eten is geweldig !

De friet smaakte niet lekker. Bij hun ook regelmatig andere dingen gegeten, nergens last van en prima! De friet raad ik niet aan.

Lekkere verse patat. Je wordt snel en netjes geholpen. Prima plek om af te halen. Er eten heeft niet mijn voorkeur.

N.loukili

Ik vind het heerlijk om daar te eten. De mensen die daar werken zijn heel vriendelijk!

Niek en Caroline

Heerlijk gegeten. Varkensoester met asperges. Het was lekker rustig die avond! Veel succes!

Dirk

Ralph en Brigitte

Super lekker gegeten en heerlijke wijnarrangement. Gaan snel weer terug om weer te genieten van het heerlijke eten.

Anja van Kesteren

Weer eens naar het oude verhuis om te genieten van een zeetong! De bediening vonden wij onder de maat! Voorgerecht stellendamse garnalen viel tegen... een hoop garnalen, maar niet echt smakelijk! Zeetong was heerlijk! Mijn man fileerde zelf en ik heb hem door de bediening laten fileren! Moest uiteindelijk vragen of de ober het tweede stuk van de zeetong wilde komen opdienen! Al met al... voorlopig voor ons geen bezoek meer aan het oude verhuis in Ammerzoden!

Goede tent, bestellingen altijd op tijd klaar en compleet.

Je krijgt voldoende, en wordt vriendelijk geholpen.

Kortom, een aanrader!!

anoniem

Leveren andere dingen dan je besteld.

Wateren

Zeer slecht, bestelling opgegeven. Slushies besteld en bekers met atesaus en uitjes. We kregen slushpuppies en 3 bekers saté.

De shoarma vind ik in Ammerzoden niet lekker. Ze gebruiken een ander soort vlees als bijv in zaltbommel waardoor ik die echt niet lekker vind. Wat echter wel onwaarschijnlijk goed is bij hun zijn de spareribs!!I Die smaken echt giga goed! Lekkerder als in het veelgeprezen leerdam! Wel aan de dure kant!

M.Somers

Gezellig, moderne en smaakvol café , Als je eenmaal binnen bent snap je waarom . De prijs is goed en de kwaliteit is heerlijk . Ik ben hier laatst naartoe geweest na een bezoek aan de dijk , en langs het kasteel. Toen ik Ammerzoden binnen reed zag ik een bord en dacht : "He! Daar gaan we zo is naartoe ". Achter de balie stond een aardige en spontane mevrouw .Toen we dit café verlieten kreeg ik een fijn gevoel. Eenmaal thuis schreef ik dit bericht !

Heerlijk gegeten, vooral het nagerecht was om je vingers bij af te likken. Gezellige avond gehad.

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten: Diner was verzorgd, met uitgebreid garnituur en eindelijk weer eens zeetong kunnen eten. Aanbevolen wijn was goed. Uitzicht op het water is een plus. De gastvrouw zelf is erg vriendelijk, ander personeel ook, heeft alleen net iets minder kennis.

Fassbender

De afgelopen jaren altijd goed en lekker, behalve de laatste keer.
    Menu niet voorradig en dan op zondagmiddag. Hun speciale gerechten, paling niet meer op de kaart. Toch gekregen, maar jammer genoeg niet wat we gewend waren. Bouillon was van een soeptablet gemaakt. We waren met 3 personen en bestelde nog een kleintje salade. Stond op de rekening.
    Alles bij elkaar was het niet goed, jammer ik had nieuwe gasten erbij. Jammer.