Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ammerzoden verdeeld zijn.

Bernadette

Prachtige dag vandaag om op het terras te zitten bij Het oude veerhuis. De lunch smaakte heerlijk. Jammer dat we 3 kwartier moesten wachten voordat we uiteindelijk onze lunch hadden. Zo te zien loopt er te weinig personeel rond en men werkt niet gestructureerd zodat we 3× om een lunchkaart hebben moeten vragen voordat we daadwerkelijk een lunchkaart kregen. Personeel loopt over het terras met een blik alsof ze niet weten waar ze het hardste nodig zijn. Mocht je alle tijd hebben dan raad ik dit restaurant aan.

Het oude veerhuis ligt op een mooie locatie en makkelijk bereikbaar. We hadden een fietstocht gepland en zijn daar op de terugweg gaan eten. Het eten was erg lekker maar je betaald er ook wel voor. Echt een aanrader als je een keer wat luxer uit eten wil gaan.

Het viel tegen, de kwaliteit prijs verhouding was niet in orde. We hadden vis en die was droog, ook het voorgerecht was weinig bijzonders. Er heerste weinig sfeer ondanks dat de bediening wel moeite deed.

Altijd lekker eten, altijd lief personeel!

Alles wat wij bestellen is altijd heerlijk! Het personeel is erg vriendelijk en kinderen krijgen zelfs een lolly. Aanbevolen!

Het personeel is vriendelijk en je wordt snel geholpen. Goede samenwerking onderling. De kwaliteit van de geleverde producten is zeer goed. De zaak is altijd super schoon wat zeer belangrijk is. De sfeer kan beter en de prijs mag wat naar beneden.

7. Chinees-Indisch Ammerzoden

Wij halen hier regelmatig af… echt perfect… super goed eten.

Joke Koops

Vandaag lunchen in Het Oude Veerhuis, Het was voortreffelijk, de salade goed, het soepje lekker, bediening zoals bediening hoort te zijn. Prijs kwaliteit goed.
    Wij komen zeker terug misschien wel voor de kreeft.
    Top zaak!

Goede service, goed en lekker eten.

Vrouw heel onvriendelijk. Praat heel kortaf en bot ik voelde mij niet op me gemakt. Collega's daarentegen wel vriendelijk.

Een top pizzeria en heerlijke vleesgerechten, altijd lekker en gezellig. Ik ben al zo'n 16 jaar klant.

Echt al diverse malen wezen eten, maar het is niet meer wat het geweest is. Ontvangst is bijna kil, bediening is op een uitzondering niet vriendelijk, kwaliteit eten was altijd prima, maar ook daar duidelijk mindere punten zoals een vispannetje zonder een enkele mossel of garnaal, tartine van ganzelever, pate wat echt minimaal op het bord aanwezig is (2 dunne plakjes), het picasso supplement bij noordzee tong waarvan de appel echt keihard was, en dan vooral de kaart die echt bijzonder weinig veranderd.

Jammer, gezien de prijzen mag je wel iets meer verwachten.

Kom hier al lang. Het is altijd goed.super

A.H de Weert

Worden zeer veel fouten gemaakt door het personeel, bestellingen kloppen nooit en kunnen de werkdruk niet aan!

Slecht eten. Friet niet goed doorbakken, de snacks zijn gewoon koud omdat het niet lang genoeg gebakken is. Telefonisch niet correct geholpen, tot op het onbeschofte af!!

16. Chinees-Indisch Ammerzoden

Lekker, rijsttafel voor 1 persoon is meer dan genoeg voor met z'n 2en.

Als ik een top prijs voor een pizza betaal, verwacht ik ook een top product. Bij deze zaak is echter de prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken!

Nadat ik een calzone had besteld en afgerekend ging er iemand met mijn bestelling aan de gang. Wat mij opviel was dat het voor een vrijdag avond rond etenstijd wel erg rustig was (niemand binnen en personeel wat tv keek), dit had een teken kunnen zijn... Nadat ik mijn calzone gekregen had en deze bekeek, was deze tot mijn schrik nog niet een kwart van het formaat van de doos. Verhaal halen bij de man achter de toonbank bleek niet zo'n goed idee. Na wat aandringen ging deze een nieuwe maken, had beter mijn geld terug gevraagd en deze tent zo snel mogelijk verlaten.

Van Gastel Familie

Wij hebben afgelopen vrijdagavond met ons gehele gezin (17personen) heerlijk gegeten. Onze voorkeur gaat steeds uit naar 't Oude Veerhuis gewoon omdat wij weten dat het er altijd, goed, gezellig erg lekker is. Heerlijk toeven op het terras in de zon, daarna de heerlijke maaltijd ter gelegenheid van onze 55e huwelijksverjaardag. Prachtige herinnering voor allen. Dank hiervoor. Ton en Jeanne van Gastel.

Uitstekende keuken, echt goede klasse. Maar de bediening valt erg tegen. Men speelt niet goed in op klantvragen, afstandelijkheid, erg kneuterig en vooral bij een klacht doorschuiven naar het keukenpersoneel die niet goed inspeelt op de bezetting per tafel.

Volgens mij is de bediening niet volwassen genoeg. De gastvrouw loopt erg hautain rond en wil iets uitstralen wat klanten afstoot.

Voor de 2e keer gegeten, maar wel de laatste! Vanavond bij een andere zaak gegeten maar een super bediening! Voor de prijs hoef ik het niet te doen, maar ik voel me daar een Welkome Gast!

Ontzettend vriendelijk personeel. Het eten is geweldig !

De friet smaakte niet lekker. Bij hun ook regelmatig andere dingen gegeten, nergens last van en prima! De friet raad ik niet aan.

Lekkere verse patat. Je wordt snel en netjes geholpen. Prima plek om af te halen. Er eten heeft niet mijn voorkeur.

N.loukili

Ik vind het heerlijk om daar te eten. De mensen die daar werken zijn heel vriendelijk!

Niek en Caroline

Heerlijk gegeten. Varkensoester met asperges. Het was lekker rustig die avond! Veel succes!

Dirk

Ralph en Brigitte

Super lekker gegeten en heerlijke wijnarrangement. Gaan snel weer terug om weer te genieten van het heerlijke eten.

Anja van Kesteren

Weer eens naar het oude verhuis om te genieten van een zeetong! De bediening vonden wij onder de maat! Voorgerecht stellendamse garnalen viel tegen... een hoop garnalen, maar niet echt smakelijk! Zeetong was heerlijk! Mijn man fileerde zelf en ik heb hem door de bediening laten fileren! Moest uiteindelijk vragen of de ober het tweede stuk van de zeetong wilde komen opdienen! Al met al... voorlopig voor ons geen bezoek meer aan het oude verhuis in Ammerzoden!

Goede tent, bestellingen altijd op tijd klaar en compleet.

Je krijgt voldoende, en wordt vriendelijk geholpen.

Kortom, een aanrader!!

anoniem

Leveren andere dingen dan je besteld.

Wateren

Zeer slecht, bestelling opgegeven. Slushies besteld en bekers met atesaus en uitjes. We kregen slushpuppies en 3 bekers saté.