Op dit adres zit nu: Het Eethuys

1564195509 86
1596061984 86

1. Heerlijk gegeten!
    Smakelijke gerechten.
    Heel sfeervol, gewoon helemaal teug in de tijd!
    Een echt aanrader, ik was aangenaam verrast!

2. Heerlijk gegeten bij eethuis Het Mussennest. Van pakjes en zakjes hebben zij niet gehoord. Alles super vers gemaakt. Bediening was vlot en vriendelijk. Gegeten via vakantieveilingen. Een echte aanrader. Wij komen vast en zeker nog een keer.

3. Zijn gisteren, 2 maart 2012 , lekker wezen eten bij het Mussennest. We werden gastvrij ontvangen, het eten was heerlijk en de bediening heel goed.
    We hadden een bon van vakantieveilingen.
    Het was een heel gezellige avond en echt voor herhaling vatbaar.

4. Wij hebben hier inmiddels twee keer gegeten via Vakantieveilingen. Leuk restaurant, net een ouderwetse huiskamer. Goed bereikbaar met de auto. Menu (drie gangen) was erg lekker, we konden kiezen tussen vlees en vis en kregen de tweede keer ook iets anders dan de eerste keer. Prima porties, zeker voor het bedrag dat we voor de bon betaald hebben.

Bediening was ook niets op aan te merken. Ze hadden het wel erg druk, maar het zat dan ook helemaal vol. Voor ons een erg leuk adres in de buurt, we komen zeker nog eens terug!

5. Ook wij hebben gisteravond gegeten bij het Mussennest en wij vonden het heerlijk! Super lekkere paprikasoep en varkensoester ook heerlijk. Toetje was niet mijn smaak, maar mijn vriend vond het heerlijk. Wij hoorden idd ook de opmerking over het s.v.ijs onderin de diepvries, beetje knullig!
    Het duurde inderdaad even voordat je het eten kreeg, maar het was dan ook helemaal vol met mensen, gelukkig was het eten goed! Dan wil je ook wel even wachten.
    Gegeten trouwens via vakantieveilingen

6. Het mussennest nooit meer.
    Je moest een eeuwigheid op je eten wachten daarin tegen kwamen ze wel om de 5min drinken opnemen,
    Weinig keus in eten
    We hadden gebeld voor suikervrij ijs aan de telefoon en die hadden ze niet, totdat de bediening opeens zei, de kok heeft nog wat helemaal onder in de vriezer gevonden nou wat denkje dan.
    Het personeel was niet echt wat, een keek of diegene er totaal geen zin in had... Ook vond ik 17,50 voor een reuzesate met pindasaus wel erg veel geld, en was erg lauw vlees.
    Het enige wat ik goed vond was de uitstraling, zag er erg leuk uit, maar daar kom ik niet voor

2,1
  7. Wij hebben afgelopen weekeind met onze buren gezellig en lekker gegeten in het Mussennest.

Zeker een aanrader en een leuke, gezellige sfeer.

Vooral de eigenaar is een grappige man!

8. Heerlijk gegeten. Prettige bediening. Goede sfeer. Al die kamertjes binnen, gezellig. Echt de moeite waard. Een pluim!!!

9. Gisteren spontaan wezen eten. Niet van vakantieveilingen. We waren met zn tweetjes. Plotseling belde er vrienden om ook mee te eten. Werd niet moeilijk over gedaan! Meteen geregeld. De gastvrouw was super. Rende haar benen onder haar billen vandaan. Niets was teveel. En ze bleef lachen. Applaus. Geweldig.
    Als je ook s gaat, ga voor t grand dessert. Groetjes en eet smakelijk.

10. Ook wij zijn via vakantieveiling bij restaurant Het mussennest terrecht gekomen.
    Na een prettig ontvangst door de gastheer een tafel uitgekozen.
    Daarna genoten van een heerlijk 3 gangen keuze menu.
    Zeker komen we nog een keer terug, maar dan om te genieten van wat de kaart te bieden heeft.

Kortom zeker een aanrader

Complimenten aan de gastheer en de kok!

11. Wij hadden dit via vakantieveiling.
    En hebben geweldig en heerlijk gegeten.
    Ook enorme complimenten aan de kok en serveerster.
    Ondanks de drukte vriendelijk en snel geholpen.
    Het eten was heerlijk en genoeg.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Tot ziens in het Mussennest.
    Groetjes Johan en Corrie

12. mevr bouwens

Wij hebben gisteren gegeten bij het mussennest.

Het eten was prima alleen krijg je niet veel.

En wij moesten erg lang wachten op ons eten.

Afgerekend en wel kon er nog geen goeie avond van af.

Het was voor ons eens maar nooit meer.

5,7
  13. Wij, 6 personen, hier ook via vakantieveilingen gegeten. En hebben heerlijk gegeten. Van voorgerecht tot dessert het was allemaal even lekker. Gastvrouw was erg vriendelijk. We komen zeker nog een keertje terug.

14. P. van Hout

Gisterenavond hebben wij onze bon van Vakantieveilingen.nl ingeruild bij Eethuis Het Mussennest. We waren zeer positief verrast. Wat een heerlijk eten en goede verzorging door de gastheer en -vrouw. Dit restaurant is zeker een aanrader!

15. Nely en Wilbert

Wij hebben afgelopen dinsdagavond bij Het Mussennest gegeten. Ook wij hadden een bon via vakantieveilingen.nl.

Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellig restaurantje. Pluim voor de kok én de bediening!

16. Afgelopen vrijdag via vakantieveilingen bij het Mussennest gegeten. Complimenten voor het team daar, als je ziet voor hoe weinig je de veiling gewonnen hebt en hoe goed het eten is, vind ik dit een compliment meer dan waard. Ik hoop dat jullie volgend jaar nog meedoen met vakantieveilingen, ik ga in ieder geval proberen om nog wat veilingen te winnen.

17. Vanavond weer heerlijk bij het Mussennest gegeten.

18. Via vakantieveiling in Ammerzoden, Mussennest terecht gekomen en dat was zeker de rit en de moeite waard. Prima ontvangst en wat ik echt goed vond is eerst te vragen wat we niet wilden eten. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Enige nadeel is de "bruine" aankleding van het etablissement. Dat is niet mijn stijl ( persoonlijk ).

19. Via vakantieveiling.nl hier terecht gekomen, jammer dat we de meest slechte tafel (naast de bar) hadden maar dat kan gebeuren. Ik kan dus niet echt zeggen dat het een gezellig restaurant is want we zaten en vlak bij de bar en vlak bij de voordeur. Het eten is voortreffelijk, niets op aan te merken. De bediening erg vriendelijk maar voor mij iets te formeel voor zo'n "ouwe jongens krentebrood "restaurant.

De dame achter de bar kwam erg stug over.

Verder alleen maar lof.

Het is voor ons geen restaurant waar we weer zo'n afstand voor gaan rijden. ( 1,5 uur )

20. Ben 7466 punten

Zoals ik zie bij meerdere recensies op deze lokatie zijn wij ook hier beland via veilingen.nl en geen spijt.

Een gezellig restaurant met een goede keuken en zeer attent en vriendelijk personeel.

Er valt weinig of niets af te keuren dus de positieve dingen komen zo meteen, maar jongens doe iets aan die voordeur of liever aan die veer die de deur telkens als er iemand in of uit gaat dicht laat klappen ( 25 x op een avond), dat is best hinderlijk als je in die buurt van de deur zit.

We kregen dus een 3 gangen verrassingsmenu:

We hebben heerlijk gegeten en dat begon met aan het tafeltje uitgenodigd worden en dan staat er al een lekkere toscaanse bol met kruidenboter klaar. En wat lang niet overal gevraagd wordt is: of we eventueel voor een bepaald gerecht of zo allergisch zijn, best goed want daar mag je best attent op zijn.

Een fles gekoeld water (sourcy) werd op tafel gezet.

Ik nam in 1e instantie als wijn een Syrah, maar deze bleek niet voorradig maar men bood meteen een Cabernet Sauvignon aan die eigenlijk € 5,00 duurder was als de prijs van een Syrah. Een zeer smakelijk wijn uit Californie (Woodbridge), Mondavi van 13,5% smakend naar zwarte bessen, cassis, pruimen met een jamachtige zachte afdronk.

Als voorgerecht kregen we een heerlijke goed warme bospaddenstoelensoep met croutons.

Als hoofdgerecht een speenvarken in mosterdsaus met frites en een lekkere aardappelgratin. De groenten (boontjes/broccoli), lekker vers en prima gekookt (beetgaar), dit alles op mooie borden. Het zag er gewoon netjes uit.

Als nagerecht een assorti ijs en dergelijke bestaande uit:
    Chocolade ijs, chocolade mousse, vanille mousse, slagroom, warme kersen en een stuk aardbei, ananas en meloen.

Het was allemaal lekker en bovengenoemde toscaanse bol en sourcy zaten dus bij het verrassingsmenu, dus de rekening viel zeer mee en een goede fooi was op zijn plaats.

21. Door een waardebon van vakantieveilingen zijn wij terecht gekomen bij het Mussennest en dat is ons goed bevallen:

Vriendelijke ontvangst en bediening en een heerlijk 3-gangen-verrassingsmenu. Voor herhaling vatbaar.

Frans en Wilma van Ruth.

Eindhoven.

22. Maandag 20-12-2010 waren wij 25 jaar getrouwd en wilden dit anders vieren dan 25 jaar geleden! En met succes, via vakantieveilingen zijn we gaan eten in het Mussenest. Een voor ons onbekend adres, maar wat hebben we genoten!

Heerlijk gegeten en gastvrij ontvangen op een koude decemberdag! In een woord geweldig. Als we bevoegd waren om sterren uit te delen dan kwam het Mussenest zeer goed in aanmerking voor de fel begeerde ster, zelfs sterren!

Het drie gangen menu zag er niet enkel perfect uit qua opdienen, de smaak was grandioos!

Medewerkers van het Mussenest nogmaals hartelijk dank!

23. Vrijdag 10 december gegeten bij het Mussennest via Vakantieveilingen.

Zeer lekker gegeten.

Voorgerecht: eendenham.

Hoofdgerecht: biefstuk.

Nagerecht: ijs en mousse, vooral de witte chocolademousse was heerlijk!

Echt een aanrader dit restaurant.

24. Wij hebben vorige week vrijdag gegeten in het Mussennest met een bon van vakantieveilingen.

Eerste indruk was direct al goed, vriendelijk personeel, leuke knusse sfeer.

Eten was bijzonder goed en lekker.

Voorgerecht: Een bijzonder grote salade met warm gebakken uitjes/champignons/ham.

Hoofdgerecht ossenhaas en varkenshaas, met groente en patat. Toetje: ijs/slagroom/bavarois.

Een echte aanrader!

25. Ik heb er vorige week gegeten. Heb echt genoten van het eten en helemaal van de carpaccio. Lekkere verse lapjes vlees, afgemaakt met pijnboompitten en spek, een waar genot en zeker de moeite waard om te proberen!

26. Het is er echt super leuk en echt heel lekker! Zeker de moeite waard als je een leuk etentje wil! Niet alleen romantisch maar ook super gezellig.

27. Wij hebben in december 2008 met ouders en schoonouders gegeten in het Mussennest. Het was gezellig toeven in een fraaie ambiance. Vriendelijke mensen en de wijn was prima. Er was voor ieder wat wils. Zelfs de oude tante die altijd wat te.....het vond het super. Vandaar dat wij in december nog maar een keertje zijn teruggegaan. Het is overigens wel jammer dat er blijkbaar meerdere mensen positief over dit restaurant zijn want voor aanstaande zaterdag zaten ze helaas al vol.
    Echte aanrader. Groeten Kees

28. Ik heb daar vegetarisch gegeten een half jaar geleden ik weet niet eens meer wat precies maar ik weet wel dat het erg lekker was en ook gezellige sfeer