Nieuwste foto's in Ammerzoden

Laatste updates in Ammerzoden

1. Bernadette's profielfoto
    Bernadette heeft een recensie geschreven voor 't Oude Veerhuis

Bernadette

Prachtige dag vandaag om op het terras te zitten bij Het oude veerhuis. De lunch smaakte heerlijk. Jammer dat we 3 kwartier moesten wachten voordat we uiteindelijk onze lunch hadden. Zo te zien loopt er te weinig personeel rond en men werkt niet gestructureerd zodat we 3× om een lunchkaart hebben moeten vragen voordat we daadwerkelijk een lunchkaart kregen. Personeel loopt over het terras met een blik alsof ze niet weten waar ze het hardste nodig zijn. Mocht je alle tijd hebben dan raad ik dit restaurant aan.

2. Anne van Erp's profielfoto
    Anne van Erp heeft een recensie geschreven voor 't Oude Veerhuis

Het oude veerhuis ligt op een mooie locatie en makkelijk bereikbaar. We hadden een fietstocht gepland en zijn daar op de terugweg gaan eten. Het eten was erg lekker maar je betaald er ook wel voor. Echt een aanrader als je een keer wat luxer uit eten wil gaan.

3. Anne van Erp's profielfoto
    Anne van Erp heeft een recensie geschreven voor Weesboom

Het viel tegen, de kwaliteit prijs verhouding was niet in orde. We hadden vis en die was droog, ook het voorgerecht was weinig bijzonders. Er heerste weinig sfeer ondanks dat de bediening wel moeite deed.

4. valerie's profielfoto
    valerie heeft een recensie geschreven voor Piramide

Altijd lekker eten, altijd lief personeel!

5. sophie's profielfoto
    sophie heeft een recensie geschreven voor Piramide

Alles wat wij bestellen is altijd heerlijk! Het personeel is erg vriendelijk en kinderen krijgen zelfs een lolly. Aanbevolen!

6. Cafetaria Stefantino's profielfoto
    Cafetaria Stefantino heeft gereageerd op een recensie van Cafetaria Stefantino

Dag Harry,

Na jaren ervaring merken wij dat de meeste consumenten doorgebakken etenswaren prefereren. Onze standaard handelingen impliceren dusdanig het doorbakken. Het schijnt ons onwaarschijnlijk dat 'snacks gewoon koud zijn omdat het niet lang genoeg gebakken is'.

Excuses voor het 'onbeschofte' gedrag. Desalniettemin vermelden wij het principe van warmte: warmte wordt afgestaan naar loop van de tijd. Etenswaren koelen af, vooral als je er voor kiest om in Ammerzoden friet te halen, terwijl je daar buiten woont - in deze casus -.

Met vriendelijke (cynische) groet,
    Y. Li

7. Cafetaria Stefantino's profielfoto
    Cafetaria Stefantino heeft gereageerd op een recensie van Cafetaria Stefantino
  8. Raats's profielfoto
    Raats heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Stefantino

Het personeel is vriendelijk en je wordt snel geholpen. Goede samenwerking onderling. De kwaliteit van de geleverde producten is zeer goed. De zaak is altijd super schoon wat zeer belangrijk is. De sfeer kan beter en de prijs mag wat naar beneden.

9. Ties.S's profielfoto
    Ties.S heeft een recensie geschreven voor Azië
    Chinees-Indisch Ammerzoden

Wij halen hier regelmatig af… echt perfect… super goed eten.

10. Joke Koops's profielfoto
    Joke Koops heeft een recensie geschreven voor 't Oude Veerhuis

Joke Koops

Vandaag lunchen in Het Oude Veerhuis, Het was voortreffelijk, de salade goed, het soepje lekker, bediening zoals bediening hoort te zijn. Prijs kwaliteit goed.
    Wij komen zeker terug misschien wel voor de kreeft.
    Top zaak!

11. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Stefantino

Goede service, goed en lekker eten.

12. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Stefantino

Vrouw heel onvriendelijk. Praat heel kortaf en bot ik voelde mij niet op me gemakt. Collega's daarentegen wel vriendelijk.

13. Qz's profielfoto
    Qz heeft een recensie geschreven voor Piramide

Een top pizzeria en heerlijke vleesgerechten, altijd lekker en gezellig. Ik ben al zo'n 16 jaar klant.

14. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor 't Oude Veerhuis

Echt al diverse malen wezen eten, maar het is niet meer wat het geweest is. Ontvangst is bijna kil, bediening is op een uitzondering niet vriendelijk, kwaliteit eten was altijd prima, maar ook daar duidelijk mindere punten zoals een vispannetje zonder een enkele mossel of garnaal, tartine van ganzelever, pate wat echt minimaal op het bord aanwezig is (2 dunne plakjes), het picasso supplement bij noordzee tong waarvan de appel echt keihard was, en dan vooral de kaart die echt bijzonder weinig veranderd.

Jammer, gezien de prijzen mag je wel iets meer verwachten.

15. Ramona's profielfoto
    Ramona heeft een recensie geschreven voor 't Oude Veerhuis

Kom hier al lang. Het is altijd goed.super

16. A.H de Weert's profielfoto
    A.H de Weert heeft een recensie geschreven voor Piramide

A.H de Weert

Worden zeer veel fouten gemaakt door het personeel, bestellingen kloppen nooit en kunnen de werkdruk niet aan!

17. Harry's profielfoto
    Harry heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Stefantino

Slecht eten. Friet niet goed doorbakken, de snacks zijn gewoon koud omdat het niet lang genoeg gebakken is. Telefonisch niet correct geholpen, tot op het onbeschofte af!!

18. Hil's profielfoto
    Hil heeft een recensie geschreven voor Azië
    Chinees-Indisch Ammerzoden

Lekker, rijsttafel voor 1 persoon is meer dan genoeg voor met z'n 2en.

19. Stephan's profielfoto
    Stephan heeft een recensie geschreven voor Piramide

Als ik een top prijs voor een pizza betaal, verwacht ik ook een top product. Bij deze zaak is echter de prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken!

Nadat ik een calzone had besteld en afgerekend ging er iemand met mijn bestelling aan de gang. Wat mij opviel was dat het voor een vrijdag avond rond etenstijd wel erg rustig was (niemand binnen en personeel wat tv keek), dit had een teken kunnen zijn... Nadat ik mijn calzone gekregen had en deze bekeek, was deze tot mijn schrik nog niet een kwart van het formaat van de doos. Verhaal halen bij de man achter de toonbank bleek niet zo'n goed idee. Na wat aandringen ging deze een nieuwe maken, had beter mijn geld terug gevraagd en deze tent zo snel mogelijk verlaten.

20. Van Gastel Familie's profielfoto
    Van Gastel Familie heeft een recensie geschreven voor 't Oude Veerhuis

Van Gastel Familie

Wij hebben afgelopen vrijdagavond met ons gehele gezin (17personen) heerlijk gegeten. Onze voorkeur gaat steeds uit naar 't Oude Veerhuis gewoon omdat wij weten dat het er altijd, goed, gezellig erg lekker is. Heerlijk toeven op het terras in de zon, daarna de heerlijke maaltijd ter gelegenheid van onze 55e huwelijksverjaardag. Prachtige herinnering voor allen. Dank hiervoor. Ton en Jeanne van Gastel.

21. Brenda's profielfoto
    Brenda heeft een recensie geschreven voor 't Oude Veerhuis

Uitstekende keuken, echt goede klasse. Maar de bediening valt erg tegen. Men speelt niet goed in op klantvragen, afstandelijkheid, erg kneuterig en vooral bij een klacht doorschuiven naar het keukenpersoneel die niet goed inspeelt op de bezetting per tafel.

Volgens mij is de bediening niet volwassen genoeg. De gastvrouw loopt erg hautain rond en wil iets uitstralen wat klanten afstoot.

Voor de 2e keer gegeten, maar wel de laatste! Vanavond bij een andere zaak gegeten maar een super bediening! Voor de prijs hoef ik het niet te doen, maar ik voel me daar een Welkome Gast!

22. Weesboom heeft een nieuwe foto
  23. Weesboom heeft een nieuwe foto