Eigen parkeergelegenheid voor 40 auto's (gratis).

• OV

1219867867 88
1296222088 88
1416207292 89
1536192496 87

1. Afgelopen jaar na bezoeken dierenpark een aantal malen geluncht.
    Prima service, op het eten niets aan te merken. Prijs kwaliteit erg goed.
    Aanrader!

2. Bok 57 punten

Na een dagje dierentuin gekeken of in de buurt een passende gelegenheid was. Die bleek op slechts 400 meter aanwezig te zijn. Vanwege de online goede recensies gekozen voor dit restaurant. Wat opviel was direct de vriendelijke bediening. Nagenoeg alles was gereserveerd, maar het was geen probleem om een tafeltje te krijgen. Bediening was erg vriendelijk tegen de kinderen. Ook was het geen probleem een schuifpui vanwege de tocht dicht te doen. Voorgerecht van carpaccio en uiensoep, hoofdgerecht saté en ossenhaaspuntjes. Allemaal smakelijk bereid, uiensoep werd geserveerd in een pannetje en voldeed aan het gezegde dat de soep heet moet worden opgediend. Carpaccio werd mooi opgemaakt en niet overdadig met sla en pijnboompitten geleverd. De hoofdgerechten ook heet opgediend, ossenhaaspuntjes en saté waren mooi rosé vanbinnen. Ook attent dat de kinderen tijdens ons voorgerecht al hun gerecht kregen opgediend. Ook mochten ze hun eigen ijsje tappen en versieren. Als toetje een enorme sorbet met vruchten. Kortom, ruime porties, goede bediening en waar voor je geld!

3. Hier zaterdag 4-3-17 gegeten, vriendelijk personeel, goede bediening, eten was van goede kwaliteit! De mindere puntjes, dieren zoals honden zie ik liever niet in een horecazaak verschijnen, en wat krapjes zitten aan de tafeltjes.

4. Vanavond de champignons pasta met gamba's gegeten.
    Heerlijk 🍽🍤🍜 Een aanrader.
    Bediening prima. Sfeer goed. De zomerbloemen doen het trouwens prachtig. Een eenvoudig restaurant, maar dat heeft met de goede sfeer en het heerlijke eten juist zijn charme.

Wij komen zeker een keer terug en dan wellicht met onze hond, want zij zijn ook welkom 🐅🐶🐅

5. M.E.A. van Wijk Rutgers

Een heerlijke high tea! Samen met mijn dochter in de serre, een echte aanrader.

7. Op zondag 1 november 2014 met 4 man gereserveerd voor het "onbeperkt wild eten". Volle bak met 70 gasten. Service verliep perfect en vlot, sfeer was zeer gezellig. Alle wildgerechten waren zeer smakelijk! Top!

8. Op 16 Mei een zonnig personeelsfeest bij "De Vlasakkers", 44 personen in totaal.

Om 18.30 werden we verwelkomd op het terras met koffie en 'n grote punt appeltaart.
    Groep werd in tweeën gesplist, we gingen een uur tuktuk rijden in Amersfoort met 'n vragenlijst en een uur op de electrische scooters door de soesterduinen.
    De BBQ stond al aan, toen we allemaal hongerig terug kwamen.

Het was een goed verzorgde, gezellige, plezierige avond. Top! Bedankt! We komen zeker nog eens binnen lopen.
    Groetjes, Monique.

9. Debbie

10. Nico Kramer

Bijzonder goed restaurant. Vriendelijk personeel en ook zeer toegankelijk voor gehandicapte scootmobiel gebruikers.

11. Oké de eerste cafetaria indruk moet je even voor lief nemen, maar daarna is het een prima gelegenheid om iets te eten. Prettige bejegening, eten heerlijk op smaak, fijn geprijsd, goede porties. Ze gaan ons hier vaker zien!

12. We eten hier altijd fantastisch. Alleen jammer dat je om 20.00 uur niet meer welkom bent. Vandaar dat de service niet hoog scoort bij ons!

13. Verheij molenaar

14. Hans 10 punten

Prima eten, net genoeg, ijsjes erg duur en klein

15. Ieke en Gerard van Baalen

Zeer gezellig zaakje met prima gerechten. Ben je er een paar maal geweest, dan kent iedereen elkaar. Service uitstekend. We nemen regelmatig een ander hoofdgerecht en: steeds uitstekend bereid. Verwacht ook geen Michelin-ster gerechten, hoeft ook niet bij dit restaurant. Als ze zo blijven presteren, zien ze ons regelmatig terug.
    Gastvrij, gezellig, koks die hun vak verstaan, goede producten, en schappelijke prijzen. Wat wil je nog meer?

16. Erwin 11438 punten

Naar aanleiding van recenties en het feit dat we in Amersfoort waren eens gaan eten bij Vlasakkers. Ik had vooraf alleen op Eet.nu gekeken en niet op de site van Vlasakkers. Bij aankomst daarom zwaar teleurgesteld omdat we in een cafetaria terecht kwamen. We werden naar de serre gebracht wat er dan weer netjes uitzag. Het was een mistige dag en wat koel. De serre is helaas niet geheel luchtdicht en ik voelde gedurende de hele avond een beetje koele lucht langs mijn benen. Verder kan je er netjes zitten en ziet het er gezellig uit.
    Toen de menukaart kwam verbaasde ik mij weer over de soorten gerechten en de prijs. De gerechten zijn zeker geen cafetariagerechten maar de prijzen zijn redelijk.
    Vooraf zijn we begonnen met een uiensoep en een in spek omwikkeld geitenkaasje. Met dit laatste gerecht kan je weinig fout doen en dat hadden ze ook niet gedaan. Juist voldoende honing erbij en een frisse salade onderop. De uiensoep was heerlijk. Prima gevuld met ui en spekjes, prima gebonden en niet waterig.
    Het hoofdgerecht was een shoarmaschotel en een gebakken kalsflever. De shoarma was lekker mals. Een klein minpunt was dat er flinke champignons door zaten. Dit was niet zo lekker. Dus eruit gevist en verder gegeten.
    De kalfslever was een 10 waard. Perfect rosé en geweldig op smaak met ui en spek.
    Achteraf een ijskoffie genomen. Ook dit was erg lekker. Het was met softijs maar dat pakte erg goed uit.
    Achteraf kan ik zeggen dat ze zich met recht restaurant mogen noemen. Ik zag ook dat er twee verschillende keukens zijn. We hebben er erg lekker gegeten. Het is geen chique en luxe tent maar een eenvoudig restaurant waar je erg lekker kan eten.
    Wat ook erg lekker en leuk was dat we een minihoorntje met slagroom bij de koffie kregen. Het zijn soms kleine gebaren die net dat beetje extra geven.
    Het personeel is erg vriendelijk en komen gemeend aan je vragen of alles naar wens is.
    Zeker een aanrader om daar eens te gaan eten!

17. Wij komen hier al jaren en zien dat de eigenaren hun best doen om het steeds leuker en beter te maken. De locatie is uitgebreid met een mooie serre waar je heerlijk kunt zitten. De kaart wordt steeds iets uitgebreid en de kwaliteit is altijd constant en uitstekend. De bediening super vriendelijk en snel. Dit is het enige restaurant waar wij al jarenlang trouw blijven komen, mede omdat de prijs/kwaliteit verhouding prima is. Grote eters vinden de porties groenten en patat/gebakken aardappeltjes misschien wat te krap maar bijbestellen is uiteraard geen enkel probleem en voor het geld hoef je dat niet te laten. De vleesporties zijn in ieder geval voldoende. Wij blijven hier waarschijnlijk nog wel jaren in wisselende frequentie komen.

18. Altijd vriendelijke bediening, en het eten is perfect, kom hier al jaren en blijf dit de komende jaren zeker ook doen!

19. Y. van Beekhoven

Was altijd erg goed en ruime porties. Nu, zeker het voorgerecht zalm, weinig. Hier is zeker een verandering aanwezig. Jammer. Ook andere mensen klagen erover. Ga hier voorlopig niet meer heen, wij kwamen er al jaren. Je hoort het vaak. Is het er erg druk (mede doordat je er goed kon eten) gaan ze het menu vaak aanpassen. Zou willen zeggen, let er op en blijf zeker hetzelfde qua porties e.d.

Misschien over een jaar weer proberen.

6,3
  20. Zeer lekker gegeten, zeer gastvrij!

Zeer vriendelijk, alsof je thuis komt hier.

Heerlijke echt heerlijke spare ribs.

En prijs kwaliteit? Eerlijk.

21. Gewoon een uitgebreide patatzaak die erg weinig open is...

22. Prima eten, zeer leuke bediening en vlot en zeer gast vrij.

Alleen wel veel geluid van de treinen.

23. Wat een gezellig restaurant. Eten is goed en is een keer een goede portie. Gewoon lekker om regelmatig te eten vanwege de prijs.

24. Heerlijk gegeten en erg prettig bediend!

Zo zie je maar weer hoe het wel moet in de horeca. Prijs-kwaliteit, als ik 'goed' zeg dan kom ik ze tekort! 'Uitstekend'!

En de bediening zeer gastvrij! Iedereen is welkom bij de Vlasakkers. En dat zie je ook.

We komen zeker nog een keer terug om bij jullie te eten.

25. Sfeer matig, lijkt op een aangekleed noodlokaal. Bediening goed en snel. Eten matig.

5,9
  26. Vlasakkers

27. Lex en Gwen

De wild proeverij was heel gezellig en vooral ook heel lekker. Aankleding was sfeervol, bediening gastvrij!

28. In dit restaurant kom ik al vele jaren. De sfeer is prima, de mensen zijn zeer vriendelijk en gastvrij en het eten is er geweldig goed. Vooral de spareribs zijn bijzonder goed. Gisterenavond waren mijn man en ik er voor een bijzondere avond, nl. "wildproeverij ".

De aankleding was geweldig verzorgd, helemaal in herfststijl en het eten was ook nu weer zeer goed. Het was echt een bijzonder avondje uit.

29. Hugo de groot

Zeer goed gegeten en absoluut de beste spare ribs ooit geproefd.

Vriendelijke en vlotte bediening. Kok kwam even aan tafel, leuke jonge man met veel ambitie. Aanwinst voor zo een bedrijf!

Ga zo door daar.

30. De eerste keer dat ik er met mijn collega's ging eten was in 1965.

De zaak is natuurlijk verschillende keren van eigenaar veranderd, maar de kwaliteit en bediening was en is nog steeds geweldig.

31. Geen woorden voor!

32. Heerlijke spareribs

33. Anneke en Harm

Snackbar met daarbij restaurantgedeelte. Eenvoudige maar uitstekende keuken. Spareribs zijn onovertroffen. Snelle leuke bediening en in de wintermaanden wisselende dagmenu's voor 6 euro.