Spitsheuvel in Amersfoort

Service 8,8
Prijs / kwaliteit 8,5

Fans

Restaurant de Spitsheuvel, waar vroeger
de paardentrams stopten om hun passagiers
en de paarden te laten rusten, is een gezellig
restaurant waar u terecht kunt voor een drankje,
lunch of diner van de allerbeste kwaliteit,en waar uw euro wel de verhouding met de ouderwetse gulden stand heeft gehouden.

Wij hebben ook in de gehele provincie al meer dan 35 jaar ervaring op het gebied van catering en verzorgen partijen van klein tot groot,en om die kwaliteit te waarborgen zal er altijd iemand van de familie Beijer aanwezig zijn om te zorgen dat alles vlekkeloos verloopt zoals U van ons gewend bent.

Inmiddels hebben wij ook alweer meer dan 20 jaar onze bekende barbequezaal met daarin de tafels waar U met “weer of geen weer”overheerlijk kunt barbecuen.

De nieuwste aanwinst voor de Spitsheuvel is de steengrill die op basis
Van onze barbecue is uitgedacht,wat inhoud dat ook dit garant staat voor een leuke en gezellige avond in ons restaurant,en ook wat de steengrill betreft houden wij onze naam weer hoog zodat u aan het eind van de avond met een tevreden gevoel weer huiswaarts kunt gaan .
Deze tafels zijn modulair dus kunnen op elke lokatie opgebouwd worden dus kunnen ingezet worden al naar gelang er vraag naar is.

Foto van Spitsheuvel in AmersfoortFoto van Spitsheuvel in AmersfoortFoto van Spitsheuvel in Amersfoort

Overnachten
Hotels in de buurt »