Op dit adres zit nu: La Parrilla

Gratis parkeren op 2 minuten loopafstand.

Bereikbaar met de bus.

Bezorgrestaurants in de buurt van Snackbar Dario

1. Schandalig!
    2uur gewacht. Koude frites ( ongeveer 25 stukjes zaten erin) en döner die nog kouder was. Een telefoontje waarna werd gezegd dat " ze niet heen en weer blijven rijden want we zijn druk"... Oke, en nu? Maken we het bedrag over naar uw rekening, dit heb ik net besproken met thuisbezorgd. En er werd opgehangen.

Hoe kan je geld terugstorten als ik contant heb betaald en m'n nummer niet heb achtergelaten??

Schande. Om over de jongeman aan de telefoon nog maar te zwijgen.

2. Robbie's

Eten én drinken ? Dranken worden onvoldoende gekoeld en gerechten zijn vaker met weinig concentratie bereidt. Als buurtbewoners zien wij dit minpunt terugkomen in de algehele uitstraling als 'eetgelegenheid' gelet op de hygiene en de toepassingen ervan. Ovenapparatuur tegen koelapparatuur aangezet. Vette toonbanken, onduidelijke overvolle kasten, posters en nutteloze versieringen die lange tijd ongemerkt blijven en zo schadelijk zijn voor de gezondheid. Dergelijke viezigheid ziet men ook aan de eigenaar als "bereider van voeding". De man draagt gouden ringen tijdens het kneden van vlees e.d. De werkkleding d.i. 'beroepskleding' is in dit verband ook vér onder de norm, aangezien ook het personeel onsmakelijk gekleed gaat : in nylon sportpakken , onvoldoende afgesloten kleding. . De wc verlichting is onvoldoende.
    Na enige ervaring: halfgebakken!

3. Utrecht

Lekker gegeten en een goede service.

Het is er ook erg gezellig!