Shabu Shabu in Amersfoort

Shabu Shabu laten bezorgen?

1319393966 67
1362012459 75
1430202048 78
1472820542 75

1. Colette Reuvers

Vond het vrij duur voor exact 2 uur zitten wat word bij gehouden op een tablet. En het eten was vrij zout waardoor je weer meer gaat drinken. En het was rommelig op het einde, personeel ging voorraad aanvullen waardoor de koeldeur waar wij voor zaten lang open bleef en het daardoor kil werd. Werd van alles achter onze rug heen en weer gesleept waardoor wij niet echt meer rustig konden zitten. Al met al niet voor herhaling vatbaar!

2. Erg druk, super veel keuze

3. Het eten was super lekker en kwam ook heel snel, bestellen was heel makkelijk dankzij de tablets. Ook de prijs is prima! Het enige wat een beetje gek was, was dat we in de rij moesten staan. Maar de rest van de avond maakte dat goed. Voor een romantische avond hoef je er niet heen omdat je als stel heel dicht op andere mensen/stellen wordt gezet. Maar het eten is wel echt super en dat maakt tot een gezellig avondje uit.

4. Tja, het blijft een all you can eat concept.
    Erg druk, tafels dicht bij elkaar en weinig vriendelijkheid van bediening.

Het eten is lekker en erg gevarieerd. Zeer lekkere sushi. Ook voor de niet sushi liefhebber ruime keus aan gerechten.

De tablet is een leuke en snelle manier van bestellen.
    Eenmaal besteld zijn de gerechten er snel.

Een aanrader als u van sushi houd.
    Misschien ergens anders naar toe voor het natafelen.

5. Christina

Heerlijk gegeten en de bediening was zeer vlot en snel.

6. Verschillende zaken gehad maar wel komen terug bij shabu shabu omdat we het hier toch lekkerder vinden

7. Erwin 9008 punten

Vandaag voor het eerst naar Shabu Shabu. We kennen een soortgelijk concept van een restaurant in Vlissingen.

Wanneer we binnenkomen valt de enorme drukte op. Wat een hoeveelheid tafels en dus ook gasten. De term vreetschuur lijkt mij hier erg van toepassing. Niet direct mijn eerste keuze.

Wanneer de eerste gerechtjes echter op tafel komen is een groot deel van de scepsis bij binnenkomst verdwenen. De gerechten zien er goed uit en smaken prima. De bediening is vlot.

Het is erg druk, iedere tafel is bezet en we zitten redelijk dicht op elkaar, de sfeer van gezellig tafelen is er hier dan ook niet, maar daar is het concept waarschijnlijk ook niet naar.

We hebben aardig wat verschillende gerechten genomen en er is er niet één geweest die tegen is gevallen. Daarbij moet ik wel aangeven dat we geen gefrituurde gerechten hebben genomen.

Na 1,5 uur krijgen we de melding op onze tablet dat we nog een 30 minuten gebruik kunnen maken van de diensten van het restaurant, daarna moeten we weer ophoepelen. We zijn echter goed gevuld en vullen de laatste gaatjes nog met het dessertbuffet waarna we voldaan vertrekken, maar wel met het gevoel dat dit niet helemaal ons idee van “gezellig uit eten gaan” is.

8. Ik ben met een paar vrienden hier uit eten geweest. Het eten was erg lekker, vooral de sushi gerechten. De sfeer kon er ook wel wezen. Het zag er wel leuk uit, sommige tafels waren wel erg dichtbij andere tafels en dat vond ik minder fijn. Voor de rest je kon niet echt een praatje maken met de bediening, aangezien die erg druk bezig waren. De kwaliteit van het restaurant was wel goed en ik kom hier zeker nog een keer.

9. anthonio

Sushi was perfect! De warmere gerechten vond ik persoonlijk niet bijzonder, maar wel lekker.

10. Ik kom al ruim 2 jaar eens in de twee maanden hier. Vanaf gisteren nooit meer. Waar is de fatsoenlijke bediening? Ze hadden hele leuke jongens en meiden in dienst, allemaal vervangen door jong grut..

Het begrip voor de gast? Er loopt tegenwoordig een bedrijfsleider rond die alles beter weet tot aan het letterlijk aan tafels komen bij zijn gasten en in Jip en Janneke taal uitleggen hoe een espresso er uit moet zien.. (Half espresso kopje vol volgens meneer). Geloof dat klant altijd gelijk heeft maar goed. Tablet werd vroegtijdig van de tafel gehaald. Meer kleine ergernissen. Het eten is heerlijk, ik ga het missen, maar wij komen er nooit meer..

11. Voor de eerste keer naar Shabu Shabu in Amersfoort gegaan. Wij waren bij binnenkomst meteen enthousiast, vriendelijk naar onze tafel gebracht en gelijk verzorgd van wat te drinken. Ze werken met een tablet waar je op kan bestellen wat erg fijn werkt. Je ziet je order en kan makkelijk je bestelling aanklikken of weghalen. Het eten is vers en word snel gebracht. Ook het ruime assortiment desserts is een pluspunt, je hier ook meerdere dingen kiezen. Het enige nadeel is het betaald parkeren tegen over het restaurant. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe!

12. Gisteren gegeten bij shabu shabu. We waren er al eerder geweest en dat was door de week. Het was erg goed, en we vonden het voor herhaling vatbaar. Tot gisteren. We hadden een tafeltje en de borden onder de sushi waren warm. Niet zo fijn. Ook kregen we dit keer geen tablet, er waren er te weinig! Begin dan niet aan zo'n leuk concept!! Toen we weg moesten voor de volgende lichting mensen werden er lekker luidruchtig om ons heen met tafels geschoven. Ook wilde we wat vragen over de toetjes en het was lastig om iemand aan te schieten. Ze waren erg druk met andere dingen en de nieuwe lading... Want dat was het.... Klanten. Uiteindelijk best voldaan naar huis gegaan en enorm gelachen over de inmense wachtrij tot aan buiten... Erg jammer allemaal want we hebben vaak aan mensen verteld dat het zo leuk en lekker was bij shabushabu. Wij gaan er niet meer heen. Fabriek!

13. Daniel Velthuis

14. Hier vaker gegeten. Altijd goed geweest. De sushi en vis was altijd vers. Het is soms wel lastig parkeren voor met de auto, maar iets verder op kan je ook goed parkeren.

De tablet is ook fijn om te bestellen. Daardoor zijn ze soms nog sneller met eten.

Als enige minpunt is dat de tablet soms vies is, dus voordat we hem zelf hebben gebruikt.

15. Gisteravond waren wij weer bij dit restaurant met 4 personen en het was weer top.

16. Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten. Snel en vriendelijk personeel. De gerechten waren super en je hoeft niet zo lang te wachten. Ik denk dat wij zaterdagavond a.s. maar weer naar toe gaan.

17. Hier kan je heerlijke sushi eten, ook zit je hier ontzettend gezellig. Echt aan aanrader om naar toe te gaan.

18. Karin Frantsen

Gisteravond hier gegeten met acht personen, waarvan 4 sushi liefhebbers. We zaten bij het raam en dan zit je toch echt wel te koop zo in de etalage aan het kruispunt. De sushi vonden wij niet echt lekker, de rijst viel uit elkaar en in de handrolls zat veel mayonaise. Bij elke hap die je nam was de mayonaise in de meerderheid. Dat was echt smerig. Als je iets nam wat gebakken was in beslag dan was het beslag erg dik en zat er weinig vulling in. Mijn vriend had iets van vlees in beslag en het vlees was haast niet terug te vinden. Er zat weinig smaak aan de gerechten. Inderdaad duidelijk een keten waar geld verdienen boven kwaliteit staat. Als je voor het eerst in aanmerking komt met deze hapjes dan kan ik me indenken dat je tevreden bent maar als je vaker sushi eet denk ik niet dat dit je kan bekoren.

19. Sander van Bergen

Niet onder de indruk van Shabu Shabu. Het eten was redelijk tot matig. Verder totaal geen sfeer door de grote ruiten waar veel daglicht doorheen komt. Decor en aankleding is ook matig omdat het in de voet van een appartementencomplex gevestigd is. Dit doet toch afbreuk aan het geheel. Service was bedroevend en de heren bij de deur met het oortje in doen er alles aan om iedereen ook weer zo snel mogelijk weg te hebben nadat er gegeten is. Nee ik zal hier niet nog eens gaan eten. Je merkt toch dat dit een keten is waar geld moet worden verdient. De echte passie lijkt te ontbreken. Last but not least vond ik het tabletsysteem wel erg efficient. Al met al geen voldoende. Men blaast hoog van de toren maar kunnen het geen moment waarmaken.

20. Wat hebben wij heerlijk gegeten.
    Dit was zeker al de vierde x maar het blijft top.
    Gerechten zijn top en worden steeds vernieuwd.
    Zelf dronk ik rosé en er werd gevraagd of ik deze goed vond.
    Hij smaakte erg lekker.....
    Na afloop zelfs een fles mee gekregen naar huis.
    Een echte aan rader.. Vriendelijk personeel top eten en een gezellige sfeer.....

21. Recentelijk hier gegeten met 12 personen. Restaurant ziet er netjes, schoon en modern uit. Op de dag dat wij gingen was het behoorlijk druk maar ging dit toch niet ten koste van de vriendelijkheid en snelheid van de bediening. Het bestellen via de Ipad werkt prima. De gerechten smaakte goed en werden vlot uitgeserveerd. De ruime keuze aan gerechten is ons goed bevallen en is voor de gehele groep voor herhaling vatbaar.

22. Wat mij eerst opviel is dat het restaurant heel modern is ingericht. Wij werden met goed ontvangst geholpen. Qua service zijn wij heel tevreden. We kregen snel onze gerechten en de medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam. Een pluim!
    Qua gerechten zijn wij minder tevreden. De courgette was beetje aan de harde kant (dan wat ik gewend ben in andere all-you-can-eat restau's), bij de inktvisringen proef ik duidelijk nog die olie, de loempia's hadden geen smaak (waardoor wij dus die loempia's in de soya sauce gingen dompelen om toch nog een smaakje eraan te brengen) het zou lekker zijn als er een sweet chilli sauce erbij is toegevoegd voor die loempia's, bij de mushrooms mag wel wat meer sauce bij of wel iets langer de sauce laten intrekken zodat het vol van smaak word. Voor de manager(s) die dit leest: zie het maar als aandachtspunt. Want voor de mensen die vaker naar andere all-you-can-eat restaurants gaan, proeven duidelijk het verschil. Jullie hebben een mooie restaurant met vriendelijke en behulpzame personeel, het is alleen jammer dat (naar onze mening) het eten minder is. Ik hoop dat er iets eraan gedaan zal worden (bijvoorbeeld een klein bakje sweet chili sauce voor bij de loempia's). Keep up the good work.

23. Redelijk, meer kan ik er niet van maken. Het smaakt allemaal niet verkeerd, maar niet elk gerecht is even goed. Als je slechts af en toe een keer Sushi eet zal je jezelf hier best vermaken, ben je een echte liefhebber sla dit restaurant dan over.

De afwerking is echt matig. Rolletjes die uit elkaar vallen, losse rijstkorrels die eraan geplakt zitten. Het ziet er allemaal snel snel uit en men probeerd zo min mogelijk restafval over te houden.

Mensen met een allergie hoeven hier niet te komen. We vroegen vriendelijk of men bij een enkel gerecht een bepaald ingredient eruit kon laten, maar daarvoor hadden ze geen tijd. Het was te druk in de keuken. Heb je een allergie voor sesampitten, melk of ei dan moet je hier niet komen want het zit overal in en overal zit saus op. En men wil hier dus niet van afwijken.

Het bestellen met de iPad werkt goed. Alleen is het ding best wel zwaar en neemt weer de nodige ruimte in op de kleine tafeltjes die toch al zo vol staan.

Over het algemeen redelijk dus, maar voor een goed Sushi restaurant kan je beter nog even verder zoeken.

24. Ik ben hier al een aantal keer geweest en ik vind het eten hier altijd erg goed. De bediening is wat stug en strak, maar zijn vriendelijk en helpen je graag. Wanneer er iets is vergeten (wat nogal eens kan gebeuren bij All You Can Eat) verontschuldigen ze zich en wordt dit meteen rechtgezet.

25. Prima gegeten hier met een groep. "All you can eat" is niet persé direct een kwalitatieve aanrader, maar hier was het wel ok. Voor echt lekkere sushi moet je natuurlijk een ander concept bezoeken.

Bediening was vriendelijk en flexibel, sfeer was gezellig.

26. prima gegeten, niets mis mee. sushi blad was wat aan de taaie kant en aan het begin van de avond was de jus d'orange op. . Bediening was snel, maar soms wel erg zakelijk en wat stug. Je gaat niet naar de Japanner voor de gezellige inrichting (strak, sober) maar dat is algemeen bekend. Maar al met al: aanrader!

27. Top restaurant! Er is een ruime keus eten, wat allemaal heerlijk smaakt. Het wordt snel geserveerd, aardige bediening.
    Er heerst een gezellig sfeer, alles is schoon.

28. 2 weken terug gegeten met vrienden. Eten was goed te doen, ruime keus aan gerechtjes. De bediening vergat wel een gerechtje, en 1 ober was zichtbaar chagerijnig, niet netjes. Verder wel een leuke avond gehad, prijs kwaliteit is goed, maar als het eten goed is, is de verhouding altijd wel goed bij een all-you-can-eat principe!

29. Gisterenavond voor het eerst hier gegeten.
    Het restaurant ligt een beetje buiten het (winkel)centrum van Amersfoort, maar is prima te belopen.
    Mooi, sfeervol en prachtig ingericht restaurant. De tafeltjes zijn een tikkeltje aan de kleine kant, dus het was passen en meten als alle gerechtjes worden gebracht. Maar uiteindelijk past alles er toch wel op ;-)
    Alle gerechten (volop keuze) waren erg lekker en de 4e ronde hebben we echt niet gehaald!
    Snelle en vriendelijke bediening, niet opdringerig. Met een absoluut voldaan gevoel (zeker qua prijs-kwaliteitsverhouding) hebben we zaak na een paar uur verlaten. We komen hier zeker vaker eten en voor ons was het een prima eerste ervaring in Shabu Shabu!! Prima concept.

30. Went there tonight for first time for a relaxed evening out with my girlfriend for the "all you can eat" menu, just to get ripped off an extra 30 euro on the bill for side orders. It is not stated in any of the menus and we weren`t told by the waiters that sideorders will cost us extra. When we asked about the bill the manager was very unfriendly and not helpfull. All we got was a sorry and better luck next time. So if you want to go eat sushi for a bargain don`t eat here they put a lot of small extra cost on top of your bill.

31. Sinds de opening een half jaar geleden hier nu 5 keer gegeten en een aantal keren afgehaald.

Het restaurant oogt netjes en strak, er zijn verschillende zithoekjes en er is behoorlijk wat plaats.
    Er is veel personeel aanwezig en de gangen gaan snel.

Het is aan all you can eat principe maar wat veel mensen niet weten is dat je na je eerste kaart gewoon een nieuwe kaart krijgt, het is dus wel degelijk onbeperkt.

De kwaliteit is voortreffelijk, de vis is vers en dik gesneden.
    De rijst is in een mooie verhouding geserveerd en de warme gerechten zijn geweldig.

Het is veruit de beste sushi van Amersfoort en het restaurant hanteerd een hele eerlijke prijs.
    Ik kom hier bijna elke maand en zie geen reden om met deze gewoonte te stoppen.

Zeker proberen dit !

32. Echt heerlijk gegeten! Je moet wel reserveren, want het is erg populair. Ondanks de drukte wordt je snel geholpen en heb je snel je bestelling op tafel. Niet alle onderdelen van je bestelling komen tegelijk, maar dat vond ik niet storend. Je kan 4x 5 porties per persoon bestellen, van te voren wist ik niet of dit genoeg was, maar achteraf was dit zeker voldoende, we hebben de 4e ronde niet eens gebruikt. Ik vond het ook een goede prijs/kwaliteit verhouding, voor nog geen 30 euro p.p. Heerlijk gegeten. Lekker bolletje ijs als nagerecht, was ook goede kwaliteit. Dit is echt ver uit de lekkerste sushi die ik tot nu toe in Amersfoort gegeten heb.

33. Afgelopen donderdag hier gegeten. Het pand ziet er erg netjes uit met een frisse en mooie aankleding. Bij binnenkomst netjes welkom geheten door personeel bij de ontvangstbalie en achter de sushi bar. Ruime 4 zit voor 2 personen. Reserveren is echt nodig want het zat al snel helemaal vol. Het systeem is niet echt all you can eat (4 ronden, 5 gerechten p.p) maar je moet van goede huize komen om alle ronden vol te maken (ons niet gelukt). Service is vlot en vriendelijk. De bestelkaart wordt meegenomen en binnen no-time staat de tafel vol eten. Alles komt niet tegelijkertijd aan, maar hierdoor is wel alles vers en warm. We hebben met z'n 2en heerlijk gegeten! Ruime keus uit verschillende soorten sushi en de warme gerechten zijn ook heerlijk (gebakken varkensvlees, gamba's en lamskotelet waren overheerlijk zelfs). Dessert dat inclusief is, is wel simpel. 1 bol ijs met keuze uit 5 smaken. Ik had groene thee ijs, maar deze vond ik niet lekker. Het zwarte sesam ijs smaakte wel goed. Gaan er zeker een volgende keer naartoe!