U kunt uw auto gratis parkeren in de parkeergarage bij het winkelcentrum.

U kunt ook gratis parkeren in de directe omgeving van winkelcentrum Emiclaer (De Beurs, de Laan naar Emiclaer, De Bekroning en Het Masker).

• OV

Wereldrestaurant Reyna Bê is goed bereikbaar met het openbaar vervoer.
    Vanaf het NS-station Amersfoort en Amersfoort-Schothorst rijdt buslijn 4 (Connexxion) naar halte Stapelgang bij Emiclaer.

U kunt ook gebruik maken van de OV-reisplanner: www.9292ov.nl

1570519105 84
1600020832 79

1. Henk Snellen

Echt slecht!!
    Ik heb met mijn partner gegeten.
    Onbeperkt 32,50 pp voor de linkerkant van de kaart. Voor alle bijgerechten moest betaald worden, friet, salade e.d.
    De keuze was zeer beperkt en de gerechten fantasieloos en niet lekker.
    Twee gerechten die niet gaar waren.
    Compensatie gevraagd voor de niet te krijgen gerechten, bv friet! Was niet mogelijk!
    Te lang wachten, terwijl er maar 10 mensen totaal waren, lege zaak.
    De bediening was super aardig en de boodschapper van het slechte nieuws.
    Ik heb afgerekend, en ben daarna naar de (open) keuken gegaan en heb mijn slechte ervaring gedeeld, ipv delen met de bediening! De chef bleef aardig en bedankte mij voor de feedback. Hij begreep mijn frustratie……
    Mijn advies: niet naar toe gaan, en bediening, zoek een ander restaurant, die wachten op jullie!!!!

2. Gezelschap: familie totaal 7 personen.
    Voor de eerste ronde moesten we wel lang wachten, maar dat bleek het waard. De kelner hield wel van een praatje, maar deed zeer zijn best. Een gezellige man.
    Na afloop was iedereen zeer lovend.

3. We hebben heerlijk gegeten tegen een goede prijs.
    Gezellige sfeer en leuke bediening!
    Aanrader!!

4. Hans de Vos

Na een reservering via Google kregen we maar geen bevestiging. Na bellen met restaurant kregen we te horen dat er niets was doorgegeven en dat we pech hadden. Een uur later kregen we van Google een bevestiging dat de reservering bevestigd was. Hierop weer het restaurant gebeld, daar werd ons gezegd dat de reserveringen wel vaker niet werkten. Dus nog steeds pech.......

5. Sonia van Soolingen

6. Martin

7. Jasper

8. Sonia van Soolingen

9. Vince Boon

Erg lang gewacht, daarentegen wel erg tevreden met het eten ook al eet je niet allemaal tegelijk.

10. Cemi Yokus

11. Hinko Grooten

12. Alles was gewoon perfect. Heerlijke hapjes en veel variatie service was ook goed.

13. Polman

Het zat stampvol! En dat op dinsdag. Dat beloofde veel goeds. Echter stootte het personeel telkens tegen mijn stoel omdat alles dicht op elkaar staat. Het was hierdoor ook zo rumoerig dat we elkaar amper konden verstaan. Maar voordat de eerste ronde werd opgediend waren we 1 uur verder! De 2e ronde kwam gelukkig snel maar de 3e ronde duurde 3 kwartier tot een serveerster kwam vragen of we nog ergens op zaten te wachten? Ja, de 3e ronde? Was zoekgeraakt in de keuken. Bestelling moest opnieuw opgenomen worden en vervolgens konden we daar nog eens 20 minuten op wachten. Het dessert duurde nog een een half uur en de koffie voor iemand in ons gezelschap die geen dessert wilde kwam pas ná ons ijs. Al met al waren we er om 7 uur en gingen als laatsten om 11 uur pas weg. Nee, liever naar de concurrent. Sneller en gezelliger. Misschien is deze ruimte toch te klein voor een tapasrestaurant?

14. FANTASTISCH.
    Wat een heerlijk restaurant. Heerlijk eten, smakelijk en gevarieerd. Geweldige bediening en niets is hen teveel.

Gastvrouw Ayten en haar man Eursel zijn warme persoonlijkheden. Zij sturen hun personeel op vriendelijke en menselijke manier aan. Hierdoor heerst er een gemoedelijke sfeer, ondanks de grote drukte.

Op alle onderdelen scoren zij voor ons een dikke TIEN!

15. Onur Can Kansu

16. Lekker gegeten. Doordeweeks is het hier goed te doen qua prijs. Bediening is vriendelijk. Hangt een goeie sfeer.

17. Wat hebben we hier heerlijk gegeten! Wij zijn vegetarisch en konden hier prima gevarieerde tapas eten. Bediening zeer vriendelijk.
    Dessert proeverij een aanrader!
    We komen hier 100% zeker terug! TOP

18. John van de Zilver

Buitengewoon smaakvol gegeten in een ontspannen sfeer met een vriendelijke en enthousiaste bediening. De eigenaars en hun medewerkers vinden het vanzelfsprekend om hun klanten met de juiste kwaliteit en gastvrijheid te verwennen. Een aanrader. Ook voor de portemonnee een juiste keuze!

19. Edwin + Ellen

Heerlijk gegeten. En wat een gezellig, leuk team om je te bedienen. Zeer vlot en meedenkend.

20. Na een zeer positieve 1e ervaring weer terug. Wel op een maandag en het was niet druk. We hebben er 3 uur gezeten en per ronde duurde het gemiddeld een uur. Nog niet uitgegeten maar weg gegaan aangezien de keuken ging sluiten… jammer dat ze hun service niet vast kunnen houden. Ons in ieder geval ook niet.

21. Wat een leuk restaurant, met een fijne en gemoedelijke sfeer. Het is niet zo groot en dus zeer overzichtelijk. Het personeel is erg vriendelijk en heeft gepaste afstand-nabijheid. Het eten is lekker en de tapaskaart zeer gevarieerd. De prijs is super, voor 16,95 kan je onbeperkt tapas bestellen en dus van alles wat proeven. Het eten is goed en zeer zeker een aanrader. Ik kom hier zeer zeker nog een keer terug.

22. Zwanet Hogenkamp

Heerlijk gegeten! Leuk personeel! Goede sfeer! Zeker een aanrader om gezellig tapas te eten!

23. Ontzettend lekker eten, echt een aanrader!

24. Super leuk, sfeervol en lekker restaurant in Amersfoort. Ideaal om met een groep vrienden heen te gaan, er is namelijk voor ieder wat wils. De avond afsluiten met een Gin Tonic is een aanrader ;-)!

25. Lekker eten, goede prijzen en hele vriendelijke medewerkers! Ik heb genoten!

26. Was erg gezellig, leuke meiden van de bediening en een gemoedelijke sfeer, zeker voor herhaling vatbaar

27. Super leuke vlotte sociale bediening. Leuke gerechtjes met allemaal hun eigen smaak en bereiding. Droog vlees kennen ze hier niet. Het eten is duidelijk met respect behandeld. Leuke ervaring. Was gezellig.

28. Heerlijk genoten van de tapas. Goed eten, vriendelijke bediening én een gezellige sfeer! Wij komen zeker terug.

29. Zeer lekker en gevarieerd gegeten

30. Rik van der Schalie

Heerlijke gerechten, persoonlijke aandacht, gedreven eigenaars, prima prijs/prestatie verhouding.

31. Sabine de Jong

Afgelopen 4 maanden 3 keer geweest, omdat we zo enthousiast zijn over dit restaurant. Voor +- €70,- heb je met 2 personen een heerlijk avondje gegeten en gedronken. Het eten is zeer goed, maar daarnaast is het personeel enorm vriendelijk. Je kan ze alles vragen en niks is te gek. Zeker een aanrader om naar toe te gaan.

32. Wij hebben hier afgelopen vrijdag met het gezin genoten van echt heerlijk eten en een dito bediening. Er is voor iedereen wel iets op de kaart en de bediening is vlot en adequaat.
    Daarnaast bevestigd de open keuken de hygiëne die je bij een restaurant mag verwachten en overal terugvindt. Wij zullen hier zeker nog een keertje lekker gaan happen met elkaar.

33. Eykelboom

Echt heerlijk gegeten, gezellig druk, en niet te vergeten super vriendelijk personeel.
    Er ging wat mis met de bestelling en kwamen gelijk met excuses en kregen vers brood extra met tzakki die heerlijk was.
    Een onvergetelijke avond gehad en komen zeker een keer terug.

34. Henk Veenendaal

Vanavond voor de tweede keer heerlijk gegeten. De gerechten zijn stuk voor stuk zalig. De bediening is proactief, vriendelijk, beleefd. Wat wil je nog meer? Ik ga hier zeer zeker nog een keer heen.

Wereldse keuken, hemels lekker eten!

35. Jeanne Vermeeren

Geweldig. Lekker eten bijzonder fijn personeel. Was erg gezellig. Een aanrader

36. Fam. Hilhorst

Erg lekker gegeten. Vriendelijk en gastvrij. Heerlijk avondje uit. Top

37. Jolanda

Leuk restaurant, goede sfeer door enthousiast personeel. En lekker eten.

38. Heerlijk gegeten en super ontvangst en verdere service tijdens het uiteten bij Reyna Be!

39. Super ontvangen lekker eten en het toetje super echt een aanrader.

40. Dit weekend voor het eerst gegeten met Reyna Be, met een groep van 6. De bediening was erg gastvrij en alert, maar niet overdreven opdringerig. We zijn super goed geholpen. Het eten smaakte echt super goed en het restaurant heeft een goede sfeer. Ik ga er zeker weer een keer eten.

41. Wij hebben hier al meerdere malen gegeten. Een gezin met twee kinderen van 11 en 13 jaar. Het eten is heerlijk. Wij gaan voor de tapas. Genoeg keuze. Heerlijk bereid. De gerechten zien er smakelijk uit. Wanneer er nieuwe gerechten voor de kaart worden gezocht word je als gast mee genomen in de beoordeling. De prijs/kwaliteit verhouding is top. Echt een aanrader.

42. Sharlene

Heerlijk eten, heel veel keuze als het gaat om tapas gerechten. Personeel is heel erg vriendelijk en de sfeer is supergezellig! Hier ga ik zeker vaker eten!

43. Heerlijke gerechten voor een zeer goede prijs! Het personeel is bijzonder warm en hartelijk en doet er alles aan om het naar je zin te maken. Kortom: echt een aanrader!

44. Laurèl Erentreich

Heerlijk gegeten! Een gezellige sfeer met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Snel weer terug.

45. Lekker eten, heerlijke tapas en een fantastisch toetje. Goede en aardige bediening. Een aanrader!

46. We zijn vorige week met 8 personen geweest. Eten was erg lekker en veel keuze sfeer was ook goed we komen zeker terug.

47. Karlijn

Matig eten, onervaren bediening en errrug laang waachten! Na ruim een uur hadden we alleen nog maar brood met wat koude saladetjes op en vroegen ons af of dit het was. We mochten immers onbeperkt bijbestellen. Op een gegeven moment vroegen we maar of dit het was of dat er ook nog iets anders kwam. Daar kwamen dan voor iedereen vier vette gefrituurde hapjes. Geen smaak, vooral deeg. Hmm... vette tegenvaller. Na ruim anderhalf uur binnen (en inmiddels bijna verzadigd) werd de tafel ineens volgezet met iets van tien verschillende culinaire gerechten!! Huh? Waar komt dat nu ineens vandaan?! Nu nog? Hmmmm, ziet er wel lekker uit, maar... Helaas op drie gerechten na was het of droog of smakeloos en op twee na alleen maar vlees/visgerechten. Geen enkel groentegerecht.
    Voor mij nooit weer en ik zal het ook niemand aanraden.

48. Het vaste personeel van vorig jaar was er niet meer. Een meisje herkende ons wel en was zeer vriendelijk.
    Voor de rest ontbrak enige coördinatie onderling, zo werd de zelfde tafel 3X schoongemaakt na vertrek gasten.
    We moesten op een bestelling 40 minuten wachten en deze was niet compleet. Wel om de haverklap vragen of we nog iets wouden drinken.
    Enkele gerechten voldeden niet aan de verwachting die we daar normaal hadden na de bezoeken vorig jaar.

Algemeen beeld: we vinden dat de zaak achteruit is gegaan na vorig jaar.

49. Gastvrij ontvangst, open voor voorkeur en wensen, bij feesten en jubilea mag er versierd worden met slingers en ballonnen... gerechten worden goed klaar gemaakt... en na gesprekken mag tot in de late uurtjes... bij het verlaten wordt er hartelijk door de eigenaars en personeel uitgeleide gedaan... al met al een fijne ervaring met uit eten... Chapeau!

50. Heerlijk gegeten van de lekkere gerechten in een gezellige sfeer.

51. Hebben meerdere keren gegeten. Qua eten is het prima. Qua personeel vinden wij 't achteruitgaan. Het lijkt erop dat vast personeel wordt vervangen door onervaren scholieren. De laatste keer ging er een rode wijn over mijn jas heen. Het meisje liep weg! Een ander meisje kwam met een doekje aan. Ik zei dat ik voor de vlek witte wijn wilde. Uiteindelijk kreeg ik dat maar alsof ze water zagen branden. Verder geen excuses gemaakt. Geen vraag of ze wat konden aanbieden. Ik heb mijn jas gewassen en is er niet mooier op geworden. 2 maal een brief over gestuurd en een klacht ingediend over de service. Niets op gehoord. Gemiste kans. Ze zijn nu een vaste klant kwijt!

52. Mervin Tans

Voor de 4e keer gegeten en wederom niet teleurgesteld. Werkelijk alles was top! Personeel was erg vriendelijk 👍🏽💪🏽 Tot een volgende x!! 👍🏽😜

53. Camila Janssen

Goed ontvangen, eten was heerlijk. Kortom: super! Kom gauw weer langs.

54. Karin Hasselbach

Ik vind de onbeperkte tapas echt een prima concept en heel lekker.
    Het enige minpuntje vind ik dat als je al een drankje besteld en daar dan een glas water bij wilt, dat het geen kraanwater mag zijn en je dus verplicht wordt om voor een glas water te betalen, dat vind ik echt belachelijk !!

55. Wiebe 5 punten

We hebben gekozen voor onbeperkt tapas eten. De meeste gerechtjes smaakten prima, maar we moesten wel erg lang wachten. Ze kunnen hier voorbeeld nemen aan bv la Cubanita Ook erg lawaaierig.

6,7
  56. Met 14 man naar binnen, de eersten. Eerste indruk doet wat sjofel aan, ook het vestigingsadres lijkt me niet geheel de goede keuze. Bij het uitdelen van de kaart gelijk de mededeling dat er 3 gerechten besteld kunnen worden, maar dat alles op moet want anders worden de gerechten doorberekend. Afknapper. Er is voor 14 man, waaronder 5 kinderen, onbeperkt all-in besteld. Dus die winstmarge leek me veilig gesteld voor ze. Kleine long-drinks, stevige prijs. Flesje water 0,75 ltr kost maar liefst € 4,75! Gewoon een karaf leidingwater op tafel tegen een kleine vergoeding, was voldoende geweest.
    Gerechten vrij vlak aan smaak, personeel niet het vriendelijkste van de wereld. Het verdienmodel is niet je van het, voor die prijs kun je elders a la carte beter terecht. Geen herhaling ondanks de eerdere lovende berichten uit Veenendaal. Dan maar toch terug naar de wok.

57. Gert Mulder

Gezellig met vrienden uit eten, vergeet het maar, wat een deceptie. 20 minuten zitten wachten, 20 minuten proberen contact te krijgen, niks, je wordt gewoon genegeerd, schandelijk. Je raakt geïrriteerd van de ongelooflijke herrie om je heen, we zijn weggegaan. Ik moet sterren geven, vroeger kreeg je een 1 voor de moeite maar zelfs dat hebben ze niet gedaan, 1 ster moet ik geven, ook jammer.

58. Ko Hömann

Na enkele goede ervaringen verleden keer erg druk en lawaaiig. Nu een andere tafel gevraagd, dat was goed. Alleen de bediening was chaotisch. Slechts in 3 uur 3 ronden kunnen eten en dit klopte vaak ook nog niet. Weet nog niet of ik het nog eens ga proberen, gaat denk ik aan zijn eigen succes ten onder als het zo doorgaat.

59. Ik bezocht het op woensdag en ik kan alleen maar zeggen; top restaurant. Gezellig, lekker eten, leuke bediening! Was er voor de tweede keer en het was zo mogelijk nog beter dan de eerste keer. Vooral de lamskoteletten waren heerlijk, die heb ik in tijden niet meer zo lekker gegeten.

60. Serieus het slechtste restaurant waar ik ooit gegeten heb. Werkelijk alles was slecht. Heb er gewoon ook geen andere woorden voor. Echt een dikke kater aan overgehouden en zonde van m'n geld geweest.

1,1
  61. Goede ervaring, vriendelijk personeel en gewoon goede gerechten. Vooral de prijs/kwaliteit is uitstekend zodat je vaker terug gaat. In het weekend wel even reserveren. Reacties van anderen over "tafelwater" is weer typisch Hollandse zuinigheid want inderdaad zou dit kraanwater gewoon gratis erbij kunnen worden gegeven maar de prijzen van het eten zijn al erg laag. Onbeperkt tapas eten en dan kraanwater drinken kan gewoon niet voor die prijs.

62. Dirk Verwoerd

Heerlijk eten, goede sfeer, aardige bediening, alleen volkomen belachelijk dat ze het vertikken kraanwater bij de wijn te serveren. Alleen bij een fles wijn krijg je een karaf water en anders is het gewoon betalen. Dat kan wat mij betreft echt niet meer in deze tijd! We hebben het beste kraanwater van Nederland. Vraag er wat mij betreft € 0,50 of € 0,75 per glas voor, maar laat die spa blauw or whatever achterwege. Mij zie je er niet meer.

63. Gisteren avond wezen eten bij dit gezellige restaurant. Het was erg lekker en bediening was zeer oplettend, tapas smaakte heerlijk! Echte aanrader, wij komen zeker terug! Ga zo door.

64. Ongelofelijk dat je voor zo'n prijs zulke goede kwaliteit krijgt van een kok die producten en gerechten maakt waar je overduidelijk de passie van de kok proeft. Persoonlijk zou ik de prijs aanpassen naar een niveau dat past bij de kwaliteit van de gerechten! Het is maar een idee?!
    Kan niet anders zeggen dan dat het eten fantastisch is!

65. Leuk restaurant met aardige mensen in de bediening en heerlijk gegeten en de porties waren voldoende.
    Later bij het weg gaan nog even een leuk gesprek gehad met de chef kok.

66. Hele slechte service: kraanwater alleen verkrijgbaar als je een fles wijn bestelt. Bij een glas wijn kun je alleen duur flessenwater bestellen. Dit noem ik slecht gastheerschap.
    Kom ook niet meer terug.

67. Heerlijk gegeten, soms wel aan de zoute kant. Erg vriendelijk personeel. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

68. Werkelijk niet te eten: vlees was of gortdroog (kip), of taai en deels gewoon rauw (dit is echt anders dan rosé) en vol zenen (oud lam, bijna schaap) en zo ver doorgemarineerd (Black Angus, doodzonde van dat vlees) dat het niet meer herkenbaar was. Daarbij lag alles te druipen in een drabje dat volgens zeggen pepersaus moest zijn, maar met een erg overheersend zurig/chemisch smaakje.
    De Vlaamse friet was daarentegen prima te doen.

4,1
  69. Heerlijk gegeten, ik denk voor de 5e keer. Iedere keer weer even lekker. Wat ik jammer vind is dat je bijna niet zonder reservering terecht kan, want het restaurant zit elke keer vol.

70. Daar sta je dan. Met 5 personen gereserveerd, gebeld op vrijdagavond voor zaterdag 7 uur. Niks van bekend, heeft u wel goed gebeld? We hebben eigenlijk geen plaats meer, maar een 4 persoons tafel met een extra stoel, dan kunt u eten. Later weer de vraag heeft u niet naar Veenendaal gebeld? Nee, is dit jullie nummer en dit is mijn telefoon met het uitgaande gesprek. Uiteindelijk hebben we nog gezellig gegeten, na deze ergernis. Jammer!!

71. Het eten en de service waren goed. Wij hebben lekker gesmuld. De service was ook goed, en het eten betaalbaar. Wij zaten in het midden van het restaurant en dat was wel erg lawaaierig. Wij konden geen leuk gesprek op gang houden. Elke keer: Wat zeg je... Jammer. Succes.

72. Ahartogsveld

Prima erg goed, gezellige bediening, goede uitleg wat het eten aangaat, de prijs is ook goed. Aanraden waard.

73. Vanavond voor het eerst gegeten bij Reyna-Bé in Amersfoort.

Het eten was heerlijk en vers. Ondanks dat het restaurant vol zat, kwam het eten foutloos en goed door. Bediening was zeer gastvrij en vriendelijk.

Kortom, hier zullen zij ons vaker zien. Helemaal top!

74. Joke Overvries

75. J. Overvries

Voor de derde wezen eten bij Reyna Be en weer heerlijk gegeten. Bediening goed en service goed en vooral warme tapas. Was wel beetje warm, maar was ook erg druk. Snelle en vriendelijke service!

Ga zo door! Tot snel.. Wij komen snel terug...

76. Daan Brandsen

Het eten was lekker. We hebben alleen elke keer erg lang moeten wachten op ons eten en drinken, en voordat het eten werd opgenomen.

77. L.Tigchelaar

Eten, drinken en bediening waren goed. Maar de sfeer in het restaurant was erg lawaaiig. We waren met drie personen, maar konden elkaar amper verstaan. Dit kwam omdat er enkele groepen bij ons in de buurt zaten, die nogal erg luidruchtig spraken. Fijn dat er nieuwe menukaarten waren maar helaas zijn ze niet geplastificeerd. Dan zijn ze binnenkort weer net zo vies als de vorige keer. Hier over heb ik reeds eerder opmerkingen gemaakt.

78. Heel goed eten voor een lage prijs. Altijd vriendelijke bediening die de benen uit het lijf holt, aangezien ze altijd vol zitten. Logisch! echte aanrader

79. i.wagenaar

Super lekker eten, leuk, betaalbaar.

80. We hebben er weer heerlijk gegeten! Er werd zelfs extra vegatarisch bijgezet! Bediening was vlot met drankjes. De sfeer was gezellig, maar we waren ook met 9 man. Niks op aan te merken, alleen bij de afsluiting waren 2 thee vergeten, maar dat is het ergste niet. We zijn er 3 (en sommige meer) keer geweest. Zeker voor een grote groep heel goed te doen! Graag tot een volgende keer!

81. We hebben er wel vaker gegeten, eten is op zich prima. De bediening laat echter te wensen over: geen coordinatie/ afspraken wie doet wat. Op die manier moeten gasten heel lang wachten, zonde. Jammer was ook dat de acties niet gecombineerd mogen worden: of de hele tafel nuttigt onbeperkt tapas of iedereen doet mee aan de dineractie. Zou wel fijn zijn als dit ook op de site vermeld was.

82. We hebben er nu een paar keer gegeten. De eerste keer was ergens in 2014. We hebben toen heel lang moeten wachten op het eten en drinken. Bij de 2de keer heb ik daar iets van gezegd. De bediening was toen een stuk sneller. Wel heb ik nog 2 minpuntjes. We hadden een fles wijn bij het eten en vooraf ook wat gedronken. Ik wilde graag een karaf (kraan)water, maar dat was niet mogelijk. Dat werd een fles water die aardig aan de prijs is. Flauw. Volgende keer m'n eigen flesje water maar meenemen? Het 2de minpuntje is het geluid in het restaurant. Soms krijg je het idee dat je in een zwembad zit. Heel hol en veel echo. Het eten vind ik heerlijk. Dat is voor mij echt genieten en daar kom ik voor.

84. gj scholten

2x gegeten in 1 maand, laten veel te veel omzet liggen. Drank duurt veel te lang, uitgegeten komt je bier eindelijk! Ga met runners werken voor drank en 2 man achter de bar en 1 man eten opnemen.. Dan heb je 35 % meer omzet einde vh jaar!! Kom dr volopig niet meer.

85. Eten, bediening en sfeer waren uitstekend, aanrader komen zeker nog terug. Succes.

86. Vanavond voor het eerst hier gegeten. Dit is goed bevallen. Wij vonden het personeel juist erg attent, vriendelijk en oplettend. We hebben heerlijk gegeten van het tapas menu. Totaal niet lang hoeven wachten. Kortom genoten en voor herhaling vatbaar.

87. Vanavond gezellig buiten de deur eten, dachten we. Reyna Be in Amersfoort. Een welgemeend goedenavond kon er niet af bij het personeel. Na ca. 10 minuten kwam een enthousiaste jongeman de menukaart brengen en legde het systeem uit. 2x wijn besteld, nooit gekregen en na 20 minuten de jas maar weer aan en naar een andere eetgelegenheid verhuisd. Ik weet wel andere eethuizen in Amersfoort waar de klant echt koning is.

1,5
  88. Gonda Rokebrand

De eerste keer bij jullie gegeten, maar zeker niet de laatste keer.. Super smakelijk en gezellig.

89. Louise Thuis

Net zoals eerdere keren heerlijk gegeten. Wat een variatie in smaken en dat is genieten. De bediending goed en mensen met aandacht voor de bezoekers. Het is alleen jammer dat het zo hol klinkt. Wat tapijten aan de muur?

90. Idwer de Vries

Heerlijk eten, lekker klaargemaakt (tapas) voor een goede prijs.

Wij zaten op een plekje waar we 'last' hadden van de kou, omdat de deur regelmatig open ging. Toen we er een opmerking over maakten, zorgde het personeel er voor dat de buitendeur en de tussendeur steeds werden gesloten, als andere klanten ze open lieten staan. Correcte en vriendelijke bediening.

De keuze uit tapas is niet enorm groot, maar er is voldoende afwisseling en na 2 rondes van ieder 3 gerechtjes, hadden wij genoeg gegeten.

Wij zullen dit restaurant bij anderen aanbevelen en komen zeker nog eens terug.

91. Na 2 goede ervaringen gisteren met gezin en moeder wezen eten.

Het eten was weer fantastisch maar de bediening een aanfluiting. Eerste ronden drankjes na een 40 minuten nog niet op tafel. Excuus: bonnetje was kwijt geraakt (Blijkt achteraf wel op rekening te staan, stom, niet goed opgelet met afrekenen).

Eén keer rundercarpagio geserveerd i.pv. zalmcarpagio (wel hersteld). Nagerecht werd vier keer bij ons en twee keer bij buren geserveerd, die hetzelfde hadden besteld. Duurde zeker 20 minuten voor laatste twee nagerechten werden nageleverd.

92. Margret Schrijver

Voor de derde maal nu gegeten. Eten prima. Bediening vriendelijk. Prijs/Kwaliteit goed. Minpuntje... in het weekend met "Volle Bak" erg chaotisch/rumoerig. En inderdaad ondanks best wel goede drankbestelling vraag om glas water in verband met inname medicatie, verplicht een spa blauw te nemen hetgeen gewoon in een glas komt (toch kraanwater?). Dat is jammer.

93. Martin Rijnbeek

Prima service, heerlijke tapas, ondanks drukte toch goed en adaquaat geholpen. Alle gerechten smaakten goed en lekker.

94. Jami v.d. Kieloog

95. Rob van der Looij

Het eten was ok, niks speciaals maar ok. Bediening bij het tapas (voordeel)menu was bij de eerste ronde snel maar daarna was dat als een kaartenhuis ineen gezakt en duurde alles lang. Op de vraag of we een glas leidingwater mochten naast het glas wijn wat we besteld hadden kregen we als antwoord dat we maar een fles wijn moesten kopen dan kreeg je water erbij of als alternatief kon je een glas leidingwater kopen. Op verzoek is er nog met de eigenaar gepraat hierover maar toen kwam men met de opmerking dat vanwege het (voordeel)menu men geen leidingwater gratis kon geven. Erg jammer dat een restaurant zich op zo'n manier laat kennen. Wij zullen hier niet snel meer gaan eten en ook zeker dit restaurant niet aanraden aan anderen.

5,7
  96. Tobias Bosch

Erg lekker gegeten! De bediening is erg vlot en je hoeft niet lang te wachten op je eten.
    Al met al een top restaurant!

97. Hier goed gegeten! Ik was een goede diversiteit met van het eten. De bediening was ook behulpzaam en vlot, ook toen het geheel vol was.

98. Cees van Alen

Ik had een spaaractie kaart van AH en kwam met mijn kinderen en kleinkinderen. Mijn vrouw en ik wilden gebruik maken van de driegangen menu waarvan 2de gratis en de 4 gezinsleden wilden à la carte bestellen. Dat werd door uw bedrijfsleider geweigerd. Daar zijn we nog steeds ontstemd over.
    We zeiden achteraf: was maar aan twee tafeltjes die naast elkaar stonden gaan zitten, want dan was het geen probleem geweest en hadden we toch bij elkaar gezeten! We begrijpen nog steeds niet waarom het ons geweigerd werd. Dit moet mij van het hart en u tot nadenken stemmen.
    Met vriendelijke groeten,
    C.v.A.

99. 27 juli jl. Met vier volwassenen heerlijk gegeten en gedronken. Mogelijk dat het tijdstip van vijf uur s 'middags mee heeft gespeeld. Wij hebben een vriendelijke bediening ervaren, met aandacht voor bijzonderheden (ingrediënten / smaak) en specialiteiten. Het tempo zat goed in het bedienen. De smaak was uitstekend en het eten was heerlijk warm. Het prijskaartje was ook een leuke ervaring. In elk geval reden voldoende om nog eens te ervaren.

Volgende pagina