Restaurant Habibi in Amersfoort

Ontmoet en geniet Restaurant Habibi.

Diverse parkeergarages in centrum Amersfoort

Ontmoet restaurant Habibi!
Restaurant Habibi serveert gerechten die hun oorsprong hebben in de Arabische wereld. Bij restaurant Habibi kunt u genieten van bijzondere smaken, geuren en rijke kleuren. Alle gerechten worden door onze Chef met zorg bereid.
Onze gerechten worden geserveerd in de sprookjesachtige sfeer van duizend en één nacht. Geniet dus van een ontspannen avond uit bij restaurant Habibi!

• High tea: € 17,50
  • Veganistisch

1319551132 87
1324520451 86
1458692059 74

1. Gezellig met mijn familie een avondje gaan eten bij Habibi. Wat hebben wij genoten zeg!
    Op aanrader van het meisje in de bediening de proeverij genomen, hierbij krijg je de hele kaart in het klein. Wat was dit genieten, zoveel verschillende smaken, gerechten en allemaal heerlijk. Hierbij hebben we na uitleg van de wijnen ook nog een lekker libanees wijntje bestelt, wat paste dit goed bij de gerechten! Als afsluiter kregen we nog een heerlijk dessert met koffie en thee. Wij komen zeker snel nog een keer eten!

2. Jorinde de Meza

Eten was heerlijk! 😋 Het waren jonge meiden die daar werkten, dus lekker vlot en levendig. Mooi Arabisch ingericht, ook de accessoires, dus dat maakt het plaatje compleet.

3. Gisteravond 29-06 weer eens heerlijk gegeten bij Habibi. Altijd verse verassende gerechten en bijbehorende heerlijk witte wijn. Het mooie van Habibi is naast lekker eten ook super enthousiaste gastvrouwen. Uit eten bestaat naast lekker eten ook uit je welkom voelen en gezien worden. Het Habibi-team geeft je dat gevoel. Prijsniveau is ook uitstekend. Voor 52 euro heerlijk gegeten en gedronken in een Arabische sfeer.
    Echt een aanrader, Chantal en Albert

4. Ontzettend lekker gegeten! Goeie service, uitgebreid menu aangepast op onze dieetwensen. Een overdadige maaltijd waarvan ik de recepten graag zou willen hebben.. Aanrader!

5. Huib van Erp

6. D. 15 punten

Ik heb heerlijk gegeten bij Restaurant Habibi. Het eten was een zekere smaaksensatie en de bediening was enorm vriendelijk en service gericht. Ons werd aangeraden om de proeverij te nemen, een heerlijk drie gangen menu met ongeveer alle hapjes die op de kaart staan. Een goede aanrader en zeker als je voor het eerst bent of gewoonweg niet kunt kiezen tussen alle lekkere hapjes. Ook ziet het restaurant er erg gezellig uit een echte Arabische sfeer! Kortom wij hebben heerlijk gegeten bij Habibi en ik raad het ook zeker aan om naar toe te gaan voor het lekkere eten, de leuke sfeer en het leuke personeel!

7. Het eten viel me erg tegen. Smaakt niet vers, erg flauw. Bediening was prima. Niet voor herhaling.

8. Rudith Spreeuwers

Heb hier al vaker gegeten. Laatst met wat vriendinnen wezen eten. We namen de proeverij en aan het einde van de avond waren we meer dan voldaan. Het eten is erg lekker en ook met mijn allergieën was het geen probleem. Het is weer eens wat anders en zeker leuk om uit te proberen! De sfeer is gezellig en de bediening is zeer vriendelijk.

9. Het duurde heel lang voordat ik geholpen werd en elke keer moet ik op staan om iemand te roepen die mij kon helpen. En het eten was niet eens zo lekker en je krijgt heel weinig maar je betaald er veel te veel voor. Het menu is niet zo duidelijk en ze hebben niet eens menu voor het drinken. Thee smaakt niet eens naar thee, het lijkt of ik gewoon water drink ongelofelijk.

Kortom, ik vind het een heel slecht restaurant. Ik heb spijt dat ik daar heen ben gegaan

10. Leuk ingericht, past goed bij de naam van het restaurant. Vriendelijke service, goede kwaliteit van het eten. Je moet er wel van houden qua kruiden enzovoorts.

11. Wij hebben een goed gevoel overgehouden van een keer uit eten. Het eten was uitstekend, en de bediening was vriendelijk en goed.

We hebben ons best vermaakt, en werden snel voorzien van lekkere hapjes.

Voor ons was het een dikke 8

12. Laura

13. Francis van Heck

Ervaring met het eten van habibi is heel goed. De bediening is ook goed, ze zijn heel vriendelijk, ze helpen je goed als je vragen of een mening hebt. We hebben niet lang hoeven te wachten. Wij zijn heel tevreden over habibi, een aanrader aan iedereen. Met andere woorden toppie, een vette 10.
    Francis van Heck.

15. Marjolein en Richard

Tijdens een dagje Amersfoort kwamen we hier toevallig langslopen en omdat de kaart ons aansprak zijn we s'avonds teruggekomen om er te eten. Natuurlijk hadden we graag buiten gegeten met het mooie weer, maar het kleine terrasje zat helaas al vol. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een tafeltje binnen. Leuke moderne Oosterse inrichting. De kaart staat vol met zalig klinkende dingen en de 3 gangen proeverij voor 25 euro p.p. leek dan ook de juiste keuze. En dat bleek het ook te zijn. We hebben gesmuld van alles van alle drie de gangen. Alles was zeer smaakvol bereidt. Bovendien werden ze opgediend met prettige tussenpozen en was er bij iedere gang een uitleg over wat er allemaal was. De bediening neemt de tijd om een praatje te maken en is uiterst vriendelijk. Nadat bleek dat wij niet uit de buurt kwamen en een nachtje in Amersfoort bleven, kregen we direct leuke tips voor de andere dag. Waarbij zelfs de moeite werd genomen om e.e.a. even op te schrijven. Afruimen, drankjes, alles gebeurde voor ons in het goede tempo. Wij hebben een zeer geslaagde avond gehad en als weer eens in de buurt zijn, komen we zeker weer.

16. Vriendelijke gastvrije ontvangst en verrassend lekker eten. Voor wie eens wat anders wil een absolute aanrader.

17. Heerlijk gegeten, het van alles wat menu. Vriendelijke bediening.
    Hier klopt het, ga zo door en tot een volgende keer!

18. Op donderdagavond na een gezellig dagje winkelen, besloten wij nog wat te gaan eten. Wij komen niet uit Amersfoort dus habibi was voor ons ook volledig onbekend. Van buitenaf sprak de "moderne" oosterse sfeer erg aan, en besloten naar binnen te gaan. Wij kwamen rond 18.00 binnen en werden zeer vriendelijk ontvangen. Ook hadden het gehele restaurant voor ons alleen, dus we kozen een gezellig tafeltje bij het raam.
    Al snel kwam er brood met hummus(?) op tafel wat heel erg lekker was! Ook onze drankjes waren er snel. Daarna begon het snel drukker te worden, en in no time zaten bijna alle tafels vol. Wij hadden inmiddels Couscous Royal besteld (een echte aanrader! als je 1 bord eten wilt, zeer mals vlees en heerlijke couscous). Opvallend was dat er maar 1 iemand in de bediening liep, en dat terwijl het restaurant zo goed als vol zat! Toen ons eten geserveerd werd (binnen redelijke tijd, wij hebben ong 15 min gewacht) vroegen wij nog naar een drankje alleen deze hebben wij nooit gehad (stond ook niet op de rekening). Wij denken dat dit kwam door de drukte, want ook ons signaal later om nog wat te willen bestellen werd niet opgemerkt. Jammer. Dat is dan ook ons enige min punt, want in je eentje bedienen terwijl bijna alle tafels vol zitten gaat echt ten koste van de service.
    Kortom een zeer gezellig restaurant met heerlijk eten, vriendelijk personeel, maar alleen zou iets meer personeel in de bediening wel aan te raden zijn.

19. Het restaurant ziet er gezellig uit met voornamelijk tafeltjes voor 2 personen. De tafeltjes kunnen gemakkelijk naar elkaar worden geschoven zodat er tafels voor 4 of meer ontstaan. Het grote nadeel is dat er weinig ruimte is tussen de tafels voor 2. Een persoonlijk gesprek met je partner kan je dan ook beter maar achterwege laten, want anders kunnen de “buren” meegenieten. Op de website werd gezegd dat je van nieuwe smaken, kruiden en specerijen zou kunnen genieten en dat bleek ook waar te zijn. De Arabische tapas waren lekker en leuk opgediend op vrolijke borden. Ook stond er op de website dat Habibi een enthousiaste team heeft, nou die hebben we niet aangetroffen. Een mevrouw vertelde op een monotone toon wat de gerechten inhielden en zo te horen had zij dit al (te) vaak gedaan want enig enthousiasme ontbrak volledig en dat was ook het geval bij het plichtmatig vragen of het lekker was geweest. Doordat de keuken op de eerste verdieping is en de bediening uit 1 persoon bestond is deze vaak lange tijd boven met als gevolg dat binnenkomende klanten in de deuropening lang staan te wachten. Tijdens het eten van het hoofdgerecht werd ons gevraagd of wij aan een ander tafeltje wilde gaan zitten (onder een open trap) en dat kan je echt niet maken (vinden wij). Trouwens onder een open trap zitten waar constant op wordt gelopen is ook niet helemaal smakelijk, want er kan natuurlijk altijd iets van de open trap (stof e.d.) op je bord terecht komen. Resumé: lekker gegeten maar er zijn wel wat dingen voor verbetering vatbaar.

20. Heerlijk gegeten bij Restaurant Habibi! Arabische gerechten met zoveel zorg bereidt...je proeft dat alles vers bereidt is....3 gangen proeverij...dan zit je echt vol....voor maar 25 euro per persoon...waar kun je dat nog doen en daarbij echt het gevoel hebben dat je een avondje uit bent! Een aanrader....

21. doerian

Op 6 juni 2013 met dochter naar Habibi gaan eten. 2 maal harirasoep besteld.. 10 minuten later komt ze zeggen: soep is op. Bij nieuwe bestelling vergaten ze gele rijst bij de vleesspies te voegen... 10 minuten later zegt ze: rijst is op. Kan alleen couscous bestellen. 20 minuten later komt couscous: ondertussen is vleesspies en gamba's koud geworden. Als goedmaker een kommetje rauwkost gekregen. Rekening gevraagd: er staan zaken op die niet besteld zijn. Kassabon gecorrigeerd...Habibi.. schaam je! Eten was niet te vreten.. marokkaans eten op zijn Hollands.. bediening was beroerd.. Echt, jullie kunnen veel leren van Marokkaanse restaurants in Belgie-Limburg, Antwerpen en Brussel.. die zijn echt authentiek !!
    Habibi betekent mijn liefste, mijn leven.. nou mijn liefste restaurant ben je zeker niet na deze debacle !!

22. Roel 13 punten

Met een groep van 20 collega's mijn 40 jarig jubileum gevierd. Er was een 3-gangen proeverij georganiseerd met allerlei hapjes. Alles was prima voor elkaar. De bovenverdieping was voor ons gereserveerd. Het eten was helemaal top. Verse producten op een leuke manier geserveerd. Zelfs voor mensen die niet alles durven te eten een goede plaats. De glazen werden voortdurend bij gevuld. De bediening deed zijn uiterste best om het ons naar de zin te maken. Al met al een zeer geslaagde avond. Een aan te bevelen locatie.

23. Ik heb hier laatst gegeten en ik moet zeggen dat ik niet tevreden ben over dit restaurant. Ik ga er dan ook zeker niet een tweede keer heen. Het duurde erg lang voor ik het eten kreeg en het eten smaakte niet bepaald lekker. De bediening was bovendien uitermate asociaal en klantonvriendelijk. Zeker niet voor herhaling vatbaar!

24. Wij hebben afgelopen zaterdag voor het eerst bij Habibi gegeten en we komen er zeker terug.
    De sfeer, het eten en de gastvrijheid zijn geweldig. Heel leuke en vriendelijke bediening.
    Wij hebben ook de drie gangen proeverij geprobeerd en dat is een geweldige smaakbelevenis.

25. Als je hier niet gaat eten doe je jezelf tekort. Gastvrij en sfeervol, en het hele smaakpalet werd getrakteerd. Is onvergetelijk! Tot de volgende keer.
    Hartelijk dank.
    Jan

26. Ik vind dit een uitblinker!
    Gezond eten en met veel aandacht voor hoe het smaakt klaargemaakt. Dit was echt genieten. Helemaal leuk vond ik het dat mijn zangvriendin mij hiervoor uitnodigde.
    Dankjulliewel!
    Henriette

27. Margriet

Habibi is fantastisch, vanaf de eerste keer dat ik er kwam, een paar jaar geleden. Waanzinnig lekker eten, hele leuke bediening (als 'vaste' klant kan je steevast rekenen op een gezellig praatje met de baas en een koffie van het huis), fijne sfeer en in verhouding absoluut niet duur.
    De kaart wisselt regelmatig en verrast me altijd. Kortom, ik heb alweer helemaal zin in mijn volgende Habibi-bezoek.
    Aanrader: de Libanese rundertartaar!

28. Afgelopen zaterdagavond hier gegeten. Wij houden ervan regelmatig iets nieuws te proberen en Arabisch eten leek ons weer eens iets anders dan anders.
    De sfeer in het restaurant was veel minder 1001 nacht dan we gedacht hadden en hoewel de entourage daarmee wel rust uitstraalde, vonden wij het toch wel een beetje jammer dat er niet meer Oosterse sfeer was te proeven dan alleen de verlichting.
    We kozen voor de proeverij en gaven aan de bediening door dat wij geen visgerechten geserveerd wilden hebben, uitgezonderd de gamba's. Vervolgens was het even wachten voordat het plateau met koude gerechten werd geserveerd, waarbij de bediening tekst en uitleg gaf over de aanwezige gerechten: koolvis, inktvis en eh.... "jullie wilden geen vis toch?" Gelukkig had ze het zelf in de gaten en nam direct de schaal weer mee naar de keuken. Als goedmakertje werden er twee extra gerechten geserveerd, vonden wij natuurlijk niet erg!
    De drie gangen proeverij werd uiteindelijk een prettig eetfeestje! Gerechten met smáák, sommige verrassend lekker en vernieuwend in smaak, andere wat minder spectaculair maar wel goed te noemen en voldoende qua porties.
    Na het afrekenen bleek dat we 3 uur binnen hadden gezeten en dat is voor een drie gangen diner met koffie en thee na wat ons betreft écht te lang. Gelukkig was ik in zeer goed gezelschap en hebben wij ons niet verveeld.
    Conclusie: wij komen hier vast nog wel eens terug voor de verrassend lekkere gerechten!

29. Het diner begon al met de mededeling dat van elke soort habibi er een aantal gerechten niet meer beschikbaar was, waaronder: kip tajine was niet meer beschikbaar omdat de kip op was?
    Ook de Bastilla Samak kon niet meer bereid worden omdat het filodeeg op was?
    Ik bedoel: kip en filodeeg, dat zijn niet de meest bijzondere ingredienten, filodeeg heb je toch wel in de vriezer op voorraad zou ik denken??!
    Dat gaf al het idee dat alles misschien niet vers bereid wordt, maar al klaargemaakt staat om in de oven op te warmen.
    Enfin, voorgerechten besteld en de falafel was best lekker, ook de geitenkaas salade was lekker. De viskoekjes waren wel te melig en smaakten niet naar vis.
    Maar toen het hoofdgerecht voor vier personen, twee van de vier gerechten werden vrij snel geserveerd, vlees weliswaar taai (de prijs niet waard) en onscherpe messen om te snijden, maar op de andere twee gerechten (kalfsspiesjes van de gril duren toch niet zo lang??) hebben we ruim 20 minuten moeten wachten, en dan nog taai ook!
    Gezellig met zijn vieren eten werd dus helaas twee om twee eten...
    Nee, voor ons geen tweede keer bij dit restaurant.

30. We waren vroeg en het was heerlijk rustig. Geen achtergrondmuziek, fijn!
    Supervriendelijke bediening.
    We bestelden de proeverij, daarvan vond ik vooral de eerste gang verrukkelijk. Bij de tweede gang zouden wat mij betreft wat meer vegetarische hapjes mogen.
    Wat een lekkere wijn, die Merlot!
    We zien uit naar de nieuwe kaart, tot binnenkort!

31. Leuk restaurantje. Klein en persoonlijk.
    Via groupon een high tea voor 2 personen, normale waarde 50 euro nu voor 19 euro.
    Leuke hapjes, smaakvol. Volop thee konden we krijgen.
    Lekkere cocktails vooraf.
    Een nadelige punt die ik wel wil noemen,
    als je hier normaal 50 euro voor moet betalen dan is het wel heel erg prijzig. Op de site staat 17,50 per persoon voor de high tea, dus groupon lijkt de prijs een beetje luxer voor te schotelen en de korting dus hoger! Dat is niet kloppend. Minpunt voor groupon.
    Yamna zet hem op! We komen zeker nog eens terug voor een heerlijke proeverij.

Natasha

32. Zondag 23 Oct 2011 (gegeten)
    --Wij hadden al de middag ervoor besloten om de 'Proeverij'' te bestellen; stond te watertanden buiten op de stoop toen wij het Habibi ontdekte bij toeval, en de menu doornam.
    --''Proeverij menu voor twee ''; wij dachten dat DAT ons zou leren wat anders te nemen ooiteens ''een volgende keer''.
    ---een volgende keer komen wij ZEKER doen( blijkt menu samenstelling verandert elke kwartaal !!): --en, het wordt voor ons WEER de 'PROEVERIJ MENU'. ''oh my, and their, god !!...LEKKER !! ''
    Koud selectie ''vooraf'' 5 of 6 dingen. ( zou al genoeg zijn)
    Warm selectie ''erna'' 5 of 6 verrullelijke dingen. (overbood)
    DESERT....OOK 5 of 6 heerlijk treats !!!
    Fles Marokkaanse Merlot (21 euro)[had onze 2x €27 kado]
    Flesje Spa
    Koffie toe
    = precies 80 euro voor twee !!
    '' ...see you next kwartaal ...!! ''

33. Vorige week heerlijk gegeten bij Habibi. Al het eten is heerlijk en de proeverij is een echte aanrader. Ook echt een gezellige sfeer en een prima bediening.

Habibi is een echte aanrader.

34. Gisteren ons bezoek aan Amersfoort heerlijk afgesloten bij Habibi. We hebben de proeverij gehad en dat was erg lekker. Ook de bediening was prima en gezellig. Zeker aan te raden!

35. Eten is ok, maar die danseres laat maar. Wat een vertoning.

Als ze dat achterwege laten is 't gewoon een uitstekende plek voor een dinner.

36. Wauw, geweldig, wat heb ik ongelofelijk heerlijk gegeten. Het gesprek viel bij de eerste hap al stil, wilde alleen nog maar genieten van de heerlijk smaaksensatie. Het restaurant en de gastvrouw zijn ook helemaal top.

37. Heerlijk gegeten bij Habibi. Gekozen voor de proeverij. Kinderen vonden het ook zalig. Prima ambiance en heel vriendelijke bediening.

38. Marjan

39. Afgelopen zondag voor de tweede keer bij Habibi gegeten. En weer was het on-voor-stel-baar lekker! Ook de bediening is er heel vriendelijk.

Een aanrader!

40. Afgelopen zondag bij ons bezoek aan Amersfoort lunch en diner genuttigd in Habibi.

De hele groep van acht personen was zeer tevreden over het gebodene. De manier waar op de proeverij was samengesteld oogste veel bewondering. Je hoeft niet te kiezen om lekker te eten.

41. Bij Habibi ("liefje" in het Arabisch, voor diegenen die dat nog steeds niet wisten) kan alles, is het eten heerlijk, de bediening loopt zich uit de naad voor je. Errug lekker, we komen er graag en steeds weer terug!

42. Heerlijk genoten van alle smaken bij restaurant Habibi in Amersfoort! Pure en verse ingredienten. En anders dan anders doordat er moderne arabische gerechten worden geserveerd! Ook de heerlijke wijnen maken de gerechten af!

43. Verrukkelijk gegeten, gezellige atmosfeer, mooie inrichting, alles goed verzorgd en attente, behupzame bediening. In de gerechten ontdekten we smaken uit allerlei landen in het nabije Oosten. We komen zeker terug!

44. Regelmatig kom ik hier lekker dineren. Om bij te komen van een drukke week is een heerlijk diner met een paar glazen rode wijn bij Habibi echt een aanrader. De vriendelijke en enthousiaste bediening draagt bij aan de relaxte sfeer, de keukenbrigade aan het voldane gevoel achteraf!

Dit trendy en toch gezellige restaurant verdient een hoge plek op mijn favorietenlijst. Waar kun je zo lekker eten voor een heel schappelijke prijs! Jammer genoeg gaan de cijfers maar tot 10. Want voor gastvrijheid en enthousiasme is deze waardering absoluut te laag! Binnenkort maar weer eens gaan lunchen.

45. Kom vaak even langswippen bij Habibi.

Heel leuk, gezellig restaurant met heerlijk eten en leuke mensen!

Zeker aan te raden!

46. Gisteren bij Habibi gegeten. Dat is uit eten zoals uit eten bedoelt is! Uitstekende kwaliteit, alles was super lekker. Top gastvrouw die duidelijk passie heeft voor haar zaak. Heerlijke ontspannen sfeer.

Ga zeker nog een keer eten! (maar dan moet de buikdanseres er wel ook zijn hoor...)

47. Ik heb vrijdag 26-11 bij jullie gegeten en kom zeker gauw terug. Heerlijk gegeten. De sfeer is prima en de gastvrijheid heel ontwapend.

48. Gisteravond een heerlijk etentje gehad met collega's en alles werd prima verzorgd. Lekker eten, gezellig restaurant en vriendelijk personeel. We hebben van alles kunnen proeven van de Habibi's proeverij wat voor iedereen erg in de smaak viel. Vooral de geitenkaas met vijgenjam is heel verrassend.

Ik kom daar zeker terug.

49. Wij waren niet zo tevreden over dit restaurant. Het duurde erg lang voor we ons eten kregen en we werden niet opgemerkt als we wat wilden bestellen. De bediening had het zo druk dat ze vergat om ook een beetje vriendelijk te zijn. Nee, niet een restaurant waar wij weer terug zullen komen.

50. Hansje wassink

Niet gereserveerd maar er was plek voor ons tweetjes.

Omdat we niet konden kiezen hebben we Habibi's proeverij genomen. Dit houdt in dat je voor 27 euro p.p. van alles op de kaart een beetje krijgt.

We kregen echt super lekkere gerechten en we hebben alles met smaak op zitten eten.

Ook de aankleding en de bediening was erg goed!

51. We hadden niet gereserveerd, maar gelukkig was er plaats. We hebben heerlijk gegeten. Mooi opgemaakte originele gerechten die duidelijk met zorg waren gemaakt. En met plezier door vrolijke en vriendelijke dames geserveerd. Van harte aanbevolen!

52. Een moderne en warme sfeer, een uitstekende bediening en heerlijk eten voor een redelijke prijs. Wij hebben genoten van verschillende gerechten en komen zeker nog eens terug.

53. Dinsdag heerlijk gegeten, met het personeel.

Gezellige sfeer, goed personeel, en uiteraard ook lekker eten.

Het oog eet het eerst, en dat is hier ook echt het geval.

Wij hebben zeker genoten.....fantastich!

54. N.a.v. goede recensies wezen eten, toch waren het eten, sfeer en service maar matig!

55. Gekozen voor een drietal gerechten. Wellicht iets te veel van het goede maar het was heerlijk!

Voorgerecht: Tajine van tonijn.

Hoofdgerecht: Runderstoofvlees.

Nagerecht: 5 soorten kaas.

Genoten van de frisse uitstraling, gezellige service en heerlijke gerechten. Fijn dat er wederom een lekker restaurant in de Krommestraat is gekomen!

56. Marc 5 punten

Heerlijk gegeten, lekker een keer iets anders.
    Prachtig hip restaurant en gastvrije bediening, wat het in totaal een hele, hele gezellige avond maakte.

57. Vanmiddag samen met een vriendin een heerlijke lunch gebruikt. Gekozen voor de salade met gebakken haloumikaas.
    Met granaatappel, komkommer, amandelen, salade en honingmuntsaus. Geweldig! Met een heerlijke frisse Lisiere Colombard! Uitstekend! Wij hebben genoten!

58. Brandewijn

Heerlijk gegeten bij Habibi! Een smaaksensatie door het gebruik van verse kruiden. Ook weer eens wat anders dan gewoonlijk! Je kunt er overigens heerlijk lunchen! Dat gaan wij zeker nog doen.

59. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Habibi! Ontzettende gezellige relaxte sfeer! Prijs kwaliteit is ook heel goed. Zin in een nieuwe smaakervaring, dan moet je naar Habibi!

60. Er zaten goedbereide en lekkere gerechten bij, maar ook enkele die we niet bijzonder vonden; te sterk gekruid (tajine) of wat weinig (kalfvleesrolletjes) ten opzichte van de salade die ook op het bord lag. De vissoep was erg lekker en dat geldt ook voor het runderstoofvlees. Alles bij elkaar dus wel okee, maar niet echt heel bijzonder. De bediening was prima.

61. Habibi is een ontzettend gezellig, knus en vernieuwend restaurant. Ik heb echt optimaal genoten van de verschillende Arabische gerechten. Het is absoluut een aanrader.

62. Prachtige locatie, mooie inrichting en erg lekker eten. Dit is echt een restaurant dat Amersfoort miste. Binnenkort de lunchkaart uitproberen. Alles halal, dus dat is ook fijn.

63. Zondagavond 28-03-2010 hebben we hier met z'n zessen gegeten. Mooie zaak, vriendelijk personeel en héél goed eten, borden mooi opgemaakt en lekker verrassende smaken die je in andere werelden doen wanen. Zeker een aanrader.