Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Amersfoort verdeeld zijn.

1. Internationaal Amersfoort

Monique Keijzer

Echt heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening.

2. Monique

Wat een dramatische bediening! Eten heerlijk, maar er lopen vnl. jonge serveersters rond, die duidelijk geen overzicht houden. Je voelt je daardoor haast niet welkom

6,5
  3. Leon Junggeburt

4. Boudewijn

Na een middagje met boot en treintje door historisch Amersfoort was de afsluiting met een drankje en diner bij Oliva op het Eemplein een zeer goede keus. Fijne ontvangst, correcte service en heerlijke producten. Kortom, we hebben genoten en komen er graag nog een keer terug.

5. Gezellige locatie, vriendelijk personeel en lekker eten.

6. Fijn restaurant om met een groep te eten. Lekker eten en uitstekende bediening.

7. Wat een vreselijke avond gehad bij de vier broers. Meer dan een uur per gerecht moeten wachten, gerechten half geleverd, salade niet ontvangen, 4 verschillende obers aan de tafel, drankjes te laat. Sneu voor de obers die hun best deden, maar wat een chaos in dat restaurant.

8. Erik Fisscher

Het is altijd weer een feestje om bij O Sole Mio een hapje te eten en te proeven van de authentieke sfeer van Sardinië!

9. Jeanine

Vriendelijke, behulpzame bediening, lekker eten. Goeie vega opties!

10. Patrick

Het aanbod op de kaart is helaas een stuk kleiner geworden. Je mag nu ook nog maar per ronde 3 gerechtjes kiezen in plaats van 5. Tussen de rondes in zit een behoorlijke wachttijd. Kortom, je betaalt nu een stuk meer en krijgt een stuk minder! Jammer. Ze hebben een vaste klant minder.

3,6
  11. Francisca Bijlsma

"A la minute" is geen pizzeria meer.... Ik werd naar "Oliva" daarnaast gestuurd. De restaurants hebben hun concept omgewisseld. Oliva doet nu o.a de pizza's en A la Minute bites en burgers etc. Ik had pizza gorgonzola en gegrilde groenten besteld. Bodem luchtig maar erg droog, gorgonzola amper aanwezig en topping in het algemeen zéér! magertjes/weinig. Aangeven bij bediening en het zou doorgegeven worden; werd verder geen enkele actie of evt. tegemoetkoming geregeld. Teleurstellend.

4,5
  12. Kromhout van der meer

Prima eten en top bediening.

13. Joloanda

Leuk restaurant met een moderne frisse uitstraling. Eten is lekker vers bereid en een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    Echt een aanrader!

14. Jacqueline

Hier afgelopen zondag met vaderdag geweest.
    Ik kwam hier als kind en nu met mijn eigen kinderen. De eigenaar was toen een teenager en heeft op dezelfde middelbare school gezeten. Goede pizza's, niet vet en goed belegd. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Huiswijn betaalbaar en kinderen en ik met mijn zus deelde pizza en toetje en werd totaal niet moeilijk over gedaan. Ik ben geen grote eter en na een halve pizza ben ik klaar met de smaak. Kleine toetjes kaart, veel ijs dus daar moet je van houden. Ik ben meer van ijs overdag en na het eten wil ik niets iets kouds. De tiramisu was heerlijk en vers gemaakt. De pannacota als ik het goed schrijf, was ook erg lekker en groot!

Dank jullie wel, kom zeker nog een keer eten in de toekomst.

15. Geweldig lekker eten, goede sfeer en gezellige bediening, terwijl we buiten lekker zitten te kletsen.

16. Internationaal Amersfoort

Daniël

Gisteren gegeten bij A La Minute. Op de website een mooie deal gezien voor een borrelplank en een film voucher.

Aangekomen bij het restaurant was er nog niemand. Aangegeven dat we de deal wilde gebruiken. Mojito's werden gegeven en smaakte goed. Daarna kwam echter de borrelplank en dit leek totaal niet op de plaatjes van de website. De Carpaccio ontbrak en moesten we zelf om vragen. Burgers waren half doorbakken en de hoeveelheid was karig gezien de prijs die men ervoor betaald (23.50,- euro p.p).

Het leek een leuke deal met de film voucher erbij maar de hoeveelheid en kwaliteit van de borrelplank viel erg tegen.

5,7
  17. Dries Verhoef

Wij komen hier al ongeveer 35 jaar, dan begrijp je wel dat het daar fantastisch is!

18. Het eten was goed, de ribeye zacht. Maar ik miste iets, wat precies, weet ik niet.
    Maar dit is geen reden om niet terug te keren. Misschien was het warme weer de bepaalde factor.

19. Jolande van der Molen

Heerlijk gegeten bij O solo Mio.
    Goede smaak met zachte romige ingrediënten.

20. Chinees-Indisch Amersfoort

Altijd heeerlijk gegeten komen er al jaren… eigenaars zijn hele lieve mensen die er hard voor werken! Prijs valt ook reuze mee en kwaliteit voor wat je betaald!

21. Nathalie

Super gezellig en zeer klantvriendelijk personeel. Het eten was heerlijk en royaal! Gauw weer reserveren 👌🏼☺️

22. Heerlijk gegeten. Bediening mag iets attenter zijn,
    Maar verder prima restaurant.

23. Ellis Hogenkamp

Uitstekende en zorgzame bediening. Iedereen aardig en voorkomend. Het eten was verrukkelijk: we hadden om een speciaal recept gevraagd. In alle drukte was dat uiteraard erg attent. Het was meer dan heerlijk. We wonen sinds kort 100 meter van hen vandaan. Het wordt vast ons lievelingsrestaurant!

24. Leuk restaurant met aardige bediening. Wat wij wel jammer vonden was dat ze bijna geen Italiaanse wijnen hadden.

De knoflookgarnalen hadden te weinig knoflooksmaak maar waren verder prima. De lasagne was heerlijk.
    De zwarte pasta met knoflook had ook te weinig knoflooksmaak. Dan zou ik niet specifiek de knoflook vermelden op de kaart.

Het is wel een gezellig restaurant met een goede sfeer en zeker een aanrader!

25. bert gartner

Kom nu al paar jaar bij deze vriendelijke familie.
    Niets op aan te merken kwaliteit van de snacks en patat is alom geprezen.
    Soms is meneer van Empelen een beetje knorrig als het erg druk is maar dat is met zoveel klanten en wensen natuurlijk te begrijpen.
    De eigenaresse super vriendelijke vrouw en altijd goud gehumeurd.
    Ook rest personeel inclusief oma en moeder vriendelijke mensen.

26. Lisette

Gisteravond heerlijk op het terras buiten kunnen eten. We hadden een biefstuk met romige gorgonzolasaus, parmaham, walnoten en zwarte pasta met garnalen, visvruchten, zalm en tomaatjes. Beide gerechten waren heerlijk en mooi geserveerd. Als dessert hadden we beide gekozen voor een Affogato Martini. Ook deze was goed op smaak. Kortom, tevreden over alles en we komen zeker terug!

27. Hier kun je echt fantastisch eten! De antipasti plank vooraf is een aanrader, net als de aubergine met burrata. Echt heel smaakvol en royale porties.
    Bediening is erg vriendelijk. Terras is ook leuk opgezet.
    Enige verbetering is dat het niet zo schoon oogt, glazen soms beetje smoezelig en toilet ook slordig.

28. Ton en Yvon

Vertaal van English naar Nederlands

Fantastisch terras, super bediening, heerlijk eten, goed getapt biertje en op de achtergrond De Lange Jan. Top avondje!

29. Tommy Bosman

Zo duur, niet normaal! Hoe durven ze 13 euro te vragen voor een patatje mayo en frikandellen mayo? Belachelijk zo duur.

4,1
  30. Amersfoort

Verkeerde bestelling, gebeld, wil gewoon mijn geld retour. Ik betaal niet voor eten wat ik niet heb gekregen. Grote mond, slechte service.