Hier zie je hoe de meningen over de A la Minute verdeeld zijn.

1. K. Prins

Wat een logistieke chaos. 20 min wachten tot je wat te drinken krijgt. Daarna krijg je niet wat je besteld hebt. Geen leuke ervaring

2. Zeger

Gegeten in het Kannetje, omdat een collega afscheid nam. Voordat de collega die afscheid nam aanwezig was wilde ik vlug nog een kaartje schrijven. Hiervoor had ik een pen nodig en deze vroeg ik aan een dame uit de bediening. Dit ging erg moeizaam, ik moest praten als brugman om de pen een paar minuten te mogen lenen. Erg ongastvrij.
    Eenmaal aangekomen bij de tafel nadat we bij de openhaard hadden gewacht op de andere collega's bekeken we de kaart. Toen we ons voorgerecht kregen wist de bediening ons nauwelijks te vertellen wat voor soort vlees of vis op het bord lag met als gevolg dat sommige gerechten bij de verkeerde persoon belande. Daarnaast was er een jonge dame die haar eerste avond werkte niet mis mee natuurlijk, maar wat wel stoort is om dit telkens te vermelden tegen je gasten. Eten was opzich prima qua smaak niks bijzonders verder. Kwaliteit is erg achteruit gegaan in vergelijking met een jaar geleden. Jammer! Daarnaast hing er tijdens het bezoek een continue rioollucht. Volgens de bedieding hoort dat. Voor ons geen Kannetje meer.

3. Heerlijke pizza's voor een lage prijs. Eten is echt goed, ik snap de recensies niet. Bediening is jong, ongeïnteresseerd op het onbeschofte af. Jammer.

4. Internationaal Amersfoort

Heel goed eten voor een lage prijs. Altijd vriendelijke bediening die de benen uit het lijf holt, aangezien ze altijd vol zitten. Logisch! echte aanrader

5. Ondanks sommige slechte ervaringen toch vandaag gaan eten. Ze hebben een erg mooie terras. Lekker eten moet ik zeggen. Service was top. Ze hebben ons van te voren gewaarschuwd van regen. En we zijn rustig op tijd nog naar binnen gegaan waar een tafel voor ons klaar stond. Daar zijn we verder gaan eten. Super, ga zo door!

6. Internationaal Amersfoort

Twee personen uit het gezelschap hadden de zalm besteld. De zalm was net niet goed klaargemaakt en de groente niet vers. Compensatie door gebakken aardappelen. Gelegenheid is fraai en bediening goed, maar het eten viel wat tegen.

6,3
  7. anoniem

De eerste indruk die ik kreeg toen ik binnen kwam, heeft mij erg verbaasd. Er stond een lange jongen met een witte blouse bij de balie en het eerste wat hij riep is: 'GERESERVEERD?'. Ik had op z'n minst een nette verwelkom verwacht en pas daarna of we hadden gereserveerd. Ik zei mijn naam en hij zei 'loop met me mee!' en verwees ons naar een gastheer die ons wel netjes heeft ontvangen en vroeg waar we wilden zitten.

De service vond ik erg traag. Ik heb wel 10 minuten moeten wachten voordat mijn bestelformulier werd opgehaald. Terwijl het nog niet zo druk was. Daarnaast werd de tafel, dus de borden niet altijd snel weer opgeruimd. Het eten kwam ook pas erg laat.

Het eten kwam vaak erg koud. Sushi is niet zo erg, maar als ik een sushi wil met gefrituurde garnaal, verwacht ik de garnaal ook warm. De toetjes waren wel erg lekker en heerlijk veel keus.

Ik heb vaker bij all you can eat sushi gegeten, ik wilde sushi today een keer proberen. Ik had het eerlijk gezegd beter verwacht. De service was zeker niet vriendelijk en ook absoluut niet snel. Beetje jammer. Voor 30 euro verwacht ik wel meer.

8. Internationaal Amersfoort

volhaar

Sinds 2 jaar hier weer eens gegeten. Ik lees met grote verbazing sommige reacties. Want het is er hier toch echt een flink stuk verbeterd op alle fronten. De brasserie was echt een vergane glorie. Prachtige locatiegeworden nu, met een simpele maar lekkere kaart. Personeel is zeer gastvrij en een groot voorbeeld voor velen in de horeca. Wij hebben echt genoten en komen zeer zeker weer terug.

9. Internationaal Amersfoort

i.wagenaar

Super lekker eten, leuk, betaalbaar.

10. De pizza's en pasta's waren heerlijk! De service daarentegen.... Ik heb nog nooit een gastvrouw meegemaakt die aan tafel uitlegt wat elke gast minimaal moet besteden in hun restaurant.... Met daarbij de opmerking dat wij straks maar eens op de bon moesten kijken, omdat wij dat niet zouden halen. Hilarisch!!!

11. Henk en Ellen

Een heerlijk bakje koffie en een zelfgemaakte appeltaart genomen. Waren allebei dik in orde! Aan te bevelen.

12. Jan Deklerck

We waren met een grote groep, een voetbalploeg. Er werd op voorhand een menu afgesproken. We hebben een schitterende avond gehad in een huiselijke sfeer.

13. Op dit moment aan het eten. Alle borden liggen nog half vol en iedereen is er klaar mee. De steak is koud en verschrikkelijk taai. De sparibs waren matig. Kip was ook matig. Bediening zijn een stel robots. Alleen het bier smaakt echt goed.

2,5
  14. Internationaal Amersfoort

We hebben er weer heerlijk gegeten! Er werd zelfs extra vegatarisch bijgezet! Bediening was vlot met drankjes. De sfeer was gezellig, maar we waren ook met 9 man. Niks op aan te merken, alleen bij de afsluiting waren 2 thee vergeten, maar dat is het ergste niet. We zijn er 3 (en sommige meer) keer geweest. Zeker voor een grote groep heel goed te doen! Graag tot een volgende keer!

15. Ik weet niet waarom sommige bezoekers zo negatief kunnen zijn over dit voortreffelijke restaurant. We hadden van tevoren gereserveerd (2 personen) en werden hartelijk ontvangen. We werden uitgebreid geadviseerd over de menukaart en hoefden niet lang te wachten op het bestelde. We zaten aan het raam met een uitstekend uitzicht op de O.L.Vrouwetoren. Het eten was goed verzorgd en de prijs redelijk. Ik kan het iedereen aanraden en als ik een cijfer zou geven, dan is het een 10. Succes met uw restaurant Jules.

16. Internationaal Amersfoort

Super restaurant! Heerlijk eten en leuke/aardige bediening. We komen er zeker vaker terug! Een tip voor iedereen: In de lente/zomer lekker op het terras zitten en tapas bestellen!

17. Internationaal Amersfoort

Laura

18. c.wernsen

We konden alleen pizza's bestellen (10 personen), terwijl mensen die na ons kwamen wel andere gerechten konden kiezen. Het was dus waarschijnlijk te lastig om tijdens de drukte voor 10 personen te gelijk te serveren. Ook was er vooraf geen stokbrood met kruidenboter te krijgen, waarvoor ook geen alternatief werd aangeboden. Na 45 min kregen we een schaaltje olijven. Vervolgens hebben we minimaal een uur op de pizza's zitten wachten. Kortom erg slecht allemaal.

19. Internationaal Amersfoort

Hoe dit restaurant een voldoende scoort is voor ons een groot raadsel. Meer dan een uur op een pizza wachten lijkt ons een beetje lang. Uiteindelijk krijgen we de pizza om te ontdekken dat hij letterlijk in het vet drijft!

Wij zagen tijdens ons lange wachten (wij namen de pizza mee), meerdere tafels met een leeg drankje. Mensen die besteld hadden kregen na een half uur te horen dat datgene wat ze besteld hadden er niet meer was!

Een tip voor de bediening; als je mensen een uur laat wachten op hun eten, biedt ze dan op zijn minst een drankje aan...

20. Lou

De bediening was super, we werden gelijk geholpen aan een tafel. Het ziet eruit zoals een pizzeria eruit hoort te zien. We kregen een voorafje van de chef aangeboden en die smaakte super!! En ook onze pizza's waren heerlijk, die stonden binnen no time op tafel. ( : Zeker een aanrader.

21. Slechte bediening, traag, onoplettend, weten niet eens het tafeltje te vinden volgens mij. Uiteindelijk de laatste bestelling maar laten zitten en zelf maar afgerekend. Willen kennelijk geen omzet maken. Bespaar jezelf de ergenis!

2,7
  22. Anoniem

Was echt heel smakeloos! Verheugde me er echt op maar was diep teleurgesteld. Ik hoorde een broodje kouseband met zoutvlees te krijgen, maar kreeg in plaats daarvan een broodje met sperziebonen en amper vlees. Heel slecht dit!!

23. Vandaag met mijn vriend wezen eten bij de Beren in Amersfoort. Ik bestelde een Clubsandwich en mijn vriend een hamburger. Na enorm lang te hebben gewacht kregen we eindelijk ons eten. De hamburger was bijna zwart aan de buitenkant en de clubsandwich had bedorven kip. Ook het brood was te droog. Service was oké.

3,2
  24. Leuk adresje! We hadden er gereserveerd voor een High Tea. De zelfgemaakte zoete hapjes waren heerlijk! Ook de koffie was erg goed. Zelf hadden we het leuker gevonden als er bij de high tea ook hartige hapjes werden geserveerd. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader!

25. Bart

Eenmaal aangekomen in Amersfoort zijn we restaurant 't lieve vrouwtje binnengelopen, dat zich tegenover de mooie toren van Amersfoort bevind. Eenmaal binnengekomen ziet het er allemaal leuk uit. Meerdere personeel leden spraken ons aan met goeie avond en welkom (zo krijg je dus een warm gevoel). Eenmaal de kaart gekregen met een korte uitleg over hun concept en drankje opgenomen te hebben zijn we gaan kiezen, nou ik kan je vertellen het 3x3 concept is echt leuk. Kan je in 9 gangen elke gang 3 kleine gerechtjes kiezen. Alles smaakte goed, goeie service, leuke binnenkant en gezellig! Ik zeg ga zo door en als ik in Amersfoort ben kom ik zeker weer terug met mijn vrouw.

26. Danny

Samen met mijn vriendin hier gegeten. We kozen allebei voor de varkenshaas en die was erg lekker. Ook de salade was prima, net als de frietjes.

De bediening was niet bijzonder alert. Op het moment dat onze glazen leeg waren, kwam er niemand. Ook werd een drankje een keer vergeten. Nou ja, we zijn allemaal mensen die wel eens wat vergeten, maar da's toch een minpuntje.

Als nagerecht hadden we een warme chocolademuffin en een crème brulee. Vielen allebei zeer in de smaak.

Voor wie lekker uit eten wil maar geen poespas wil, is dit restaurant een prima plek.

27. Vandaag met vriendin naar 't Lieve Vrouwtje in amersfoort. Gezellig restaurant en leuke bediening. We komen zeker terug voor de lamsrack.

28. Internationaal Amersfoort

W Vermeer

Prima restaurant om respresentatief en kwalitatief heel goed met zakelijke gasten te lunchen of te dineren. Buitenlandse gasten vinden de Brasserie-sfeer erg leuk en de serre is een aanrader.

29. Ulco Proost

Enkele keren prima gegeten.

30. Dagje Amersfoort op zaterdag. Terecht gekomen bij 't Lieve Vrouwtje. Eerst getwijfeld, maar toch gaan zitten vanwege de gezellige naam. Het was gezellig en het eten mooie concept. Wij komen zeker graag terug als we in de buurt zijn.