Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Amersfoort verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Amersfoort

Van Staalduinen

Vlotte en vriendelijke bediening. Kwalitatief heel lekkere pannenkoeken voor een redelijke prijs. Absoluut een aanrader.

Totaal geen service en klantvriendelijkheid nav een bestelling die zelf fout hebben opgenomen

Nog nooit in ons leven zo ontzettend onbeschoft behandeld door Jeannette, onze “serveerster”. Meerdere malen de discussie met ons aangegaan, terwijl wij alleen een leuke (warme) en gezellige avond wilden hebben. De vraag of we mochten verplaatsen omdat we het koud hadden was de druppel voor de serveerster. Dit terwijl alle gasten bij de ramen met hun jas zaten te borrelen en te eten!

Uiteindelijk maar weg gegaan om de discussie en het uit de hand lopen ervan te vermijden, de serveerster bleef de discussie provoceren.

Gastvrijheid en service is enorm ver te zoeken in dit restaurant. Ons rest enkel de vraag; hoe denken jullie zo klanten te houden/werven?

Kate De Vos

Jolanda

Een gezellig uitje met collega's. Heerlijk samen 'shared dining' gedaan. Voorgerecht, hoofdgerecht en toetje van de chef na. Lekker gegeten en in een rustig restaurant kunnen bijpraten. Voor herhaling vatbaar.

Wat een fijne bediening, leuke sfeer, goed eten.

8. Italiaans Amersfoort

Voor het eerst sinds jaren weer gegeten. Viel tegen. De champignons vooraf waren redelijk, maar er zat geen enkele garnering bij, geen aanrader. Hoofdgerecht pasta met zalm, zalm was ver te zoeken en wederom geen enkele garnering. Smaak goed, maar veel van het zelfde. De pizza van mijn man was ook niet van top kwaliteit. Bediening was aardig, maar er wordt niet gevraagd of alles naar wens is/was. Voor ons geen herhaling.

Rommelig, matig eten en slechte bediening.

S.Frank

Het eten was heel goed. Klasse!!

Stephanie Tambouras

Heerlijk gegeten en goede service. Dat allemaal voor die prijs! Top.

Dayenne

Ik heb gisteren mihoen met pekingeend en tjap tjoy soep bestelt. Ik had doorgegeven rekening te houden met het zoutgehalte i.v.m. verhoogde bloeddruk. Alleen de mihoen had gematigd zout. De pekingeend was voor mijn doen zout. De soep heb ik niet eens gegeten. Was gewoon te bang voor het zoutgehalte. Super jammer van de €22. De smaak van beide was goed.

Blalbla

Het is heel erg smakelijk en goeie medewerkers.

kees van wielink

Wij hebben wederom lekker gegeten en de bediening was weer super.
    Tot de volgende keer.

Cor de Graaff

Voor het eerst en gelijk voor het laatst gegeten daar. Wat was dat slecht zeg. Diverse gerechten waren lauw. Kippepootjes niet gaar. Balletjes gehakt was net puree. De cappatio minimaal. Las ook dat er nieuwe kok aangenomen was nou die moet je, als je klanten over wilt houden, maar zo snel mogelijk vervangen. Zo jammer van deze zaak. En dan ook nog de tijd die tussen de gerechten zit te lang. Zin in een drankje, ja dus bestellen. Je ziet het op de bar klaarstaan maar duurt een kwartier voordat het gebracht wordt. Ik hou op maar er waren nog wel wat dingetjes. Eens maar nooit meer.

Zeer slechte ervaring slecht eten, slechte bediening, zeer lange wachttijden veel vieze tafels, eten (gehakt balletjes) was een prutje geworden totaal kapot gekookt was niet meer te herkennen als balletje. Hier zijn we in 1keer twee maal geweest de eerste en laatste keer! En de wachttijden zijn zeer lang en na twee en een half uur moet de a la carte prijs betalen, en de tijd gaat in van af de tijd dat je gereserveerd en niet vanaf dat je aan tafel gaat dus in de file gestaan Jammer dan.

Ad Hendrikse

Loesje

Erg lekker gegeten vandaag bij A La Minute. Ondanks de enorme drukte en warmte heeft de bediening erg goed gepresteerd. Alles voldeed naar mijn wensen. Extra credits naar de service!

Een dame in de bediening hielp ons super leuk. De andere leek haar avond niet te hebben; kwakte de borden scheef op tafel.
    De pizza's waren lekker. De risotto heel aardig, maar de pasta met rode pesto en ham matig qua smaak. Maar goed, dat is dus smaak :)
    Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

Corriena

65 minuten moeten wachten, kleine harde patat, geen schoonmaakdoekje bij de spareribs en al de saus op de kapsalon het ooit wat in per portie staat met het bedrag wat je er voor moet betalen. Beetje teleurgesteld......

Gryros menu was wel lekker maar erg klein.

Daatselaar

24. Zuid-Amerikaans Amersfoort

Polman

Snel, gezellig en heerlijk! Top personeel.

25. Internationaal Amersfoort

Polman

Het zat stampvol! En dat op dinsdag. Dat beloofde veel goeds. Echter stootte het personeel telkens tegen mijn stoel omdat alles dicht op elkaar staat. Het was hierdoor ook zo rumoerig dat we elkaar amper konden verstaan. Maar voordat de eerste ronde werd opgediend waren we 1 uur verder! De 2e ronde kwam gelukkig snel maar de 3e ronde duurde 3 kwartier tot een serveerster kwam vragen of we nog ergens op zaten te wachten? Ja, de 3e ronde? Was zoekgeraakt in de keuken. Bestelling moest opnieuw opgenomen worden en vervolgens konden we daar nog eens 20 minuten op wachten. Het dessert duurde nog een een half uur en de koffie voor iemand in ons gezelschap die geen dessert wilde kwam pas ná ons ijs. Al met al waren we er om 7 uur en gingen als laatsten om 11 uur pas weg. Nee, liever naar de concurrent. Sneller en gezelliger. Misschien is deze ruimte toch te klein voor een tapasrestaurant?

Abs

Slechte ervaring. Het eten was smakelijk, maar veel te weinig eten voor die prijs.
    We hebben 50 euro betaald p.p. zonder voorgerecht en nagerecht. Wel met een drankje erbij.
    Bij het 3 gangen menu kregen we als 1e gang 1 plakje bief met wat saus, 1 stukje wit vis ter grootte van 1/8 haring met wat nootjes erop en een half borrelglas soep in de vorm van zout water.
    De 2e gang was een stukje kabeljauw ter grootte van een half gekookt ei met een ondefinieerbaar sausje.
    De 3e gang waren 3 piepkleine stukjes eendenborst met een dikke vetrand en 1 halve witte asperge.
    Friet hebben we apart moeten bestellen om de honger te stillen.
    Super slechte ervaring. Ga er niet heen.
    We waren met 4 volwassenen en hebben 200 euro afgetikt en thuis hebben we nog wat restjes eten opgewarmd. Daarvoor ga je niet uit eten.
    Het had makkelijk met sidedishes opgekrikt kunnen worden. Bijvoorbeeld salade pasta rijst komkommer tomaatjes warme groenten, noem maar op. Dit was echt slecht verzorgd.
    Toetje hebben we maar niet genomen.
    Ik zat niet meer te wachten op een ijsje ter grootte van een bonbon voor 10 euro p.p.
    Thuis hebben we een lekker chocolade ijs uit de vriezer gehaald.
    TIP: sla deze tent over!

Abs

Loes Meskes

Ik heb nog nooit zo lekker gegeten. Een verrassingsmenu te danken aan Primera. Het was echt prima. De bediening was ook heel vriendelijk en vertelde ook wat er op het bord lag.

Veerkamp

Top film diner en super bediening.

Diny tiebosch

We hebben heerlijk gegeten.
    Voor ons was dit weer eens echt Thais eten met de authentieke smaken.
    Aardige serveerster.