Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Amersfoort verdeeld zijn.

Prima, lekker eten, vlotte bezorging.

Paula Bouwer

Leo den Hartog

Kwaliteit van het eten was erg goed tegen een zeer redelijke prijs. Wij hadden gamba’s vooraf en super malse tournedos. De bediening was erg vriendelijkheid maar iets meer uitleg tijdens het uitserveren zou de score nog hoger maken voor dit net gestarte restaurant.
    Maar een restaurant waar we zeker nog terug komen.

4. Italiaans Amersfoort

bert bleijenberg

Met 8 personen genoten van 3 grote pizza's met pikante worst, vis en spek.
    Gezellige sfeer en leuke bediening.

Ellis van t Hof

Met vrienden heerlijk gegeten bij Oliva. De gamba’s waren heerlijk, het vlees (entrecote en tournedos) was super mals 👍🏻
    Fijne nieuwe plek! Kan niet wachten op de zomer met het nieuwe terras.

Martijn Besselink

Waarom we niet bij het raam mochten zitten, blijft een raadsel. Nu zaten we krapjes tussen de deur en het tafeltje ernaast. Maar verder prima service en heel lekker gegeten.

Martine Keur

Erik Verhagen

Eten was zeer lekker, en op mooie houten planken geserveerd.
    Gastvrouw doet haar uiterste best de klant het naar de zin te maken.

Waarom apart betalen voor de saus en dan ook nog 2 euro!
    Weinig friet en groenten.
    Kwaliteit/prijsverhouding kon beter en de bediening mag best een keer lachen.

Personeel was ongeinteresseerd. Slechte kwaliteit qua eten. Vooral de schnitzels kun je beter vermijden. De kamers hebben ramen die niet open kunnen. Als je boekt met preferentie kijkt niemand ernaar. Ik vind dat echt jammer.

Wat ik vind wat beter kan. Het eten is goed. Maar dat je voor een klein bakje saus. 2 euro moet betalen. Vind ik niet kunnen. Doe dan de eerste keer er gewoon bij dan bij meer wat betalen. En mag wel wat meer zijn. Ook de patat mag beter gebakken worden is te slap.

Gisteren met een collega wezen eten. Het eten was top superkok. De bediening was top. En een fijne sfeer. Echt een aanrader

Heerlijk gegeten met een goede service. Je komt binnen en wordt gelijk vriendelijk gegroet en geholpen. Naast de service was het eten ook erg goed. Het vlees, met name de spareribs uit de Josper BBQ was erg lekker. Ook vallen de prijzen erg mee als je kijkt naar wat je uiteindelijk krijgt. Ik raad het jullie zeker aan!!

Heb er heerlijk gegeten. Echt ook een vol bord. Ook regelmatig besteld en nooit problemen ondervonden.
    Goed warm en optijd. Zeker de moeite waard. Groetjes Nathalie

15. Internationaal Amersfoort

Prachtige nieuwe zaak. Hip, sfeervol, fijne bediening. Eten is heerlijk.

16. Internationaal Amersfoort

Erg mooie zaak, leuk ingericht en meestal fijne bediening. Alleen vinden we het (avond)eten altijd een beetje tegenvallen. Het is nooit echt top, waar dat wel zo is in hun nieuwe zaak Jackie Brown.

Echt heerlijk. Film arrangement genomen. Grill perfect gegaard en sappig. Personeel zeer vriendelijk.
    Bedankt voor de gezellige avond.

Heerlijk eten, vriendelijke personeel en gezellige tent
    Een aanrader
    Wij komen terug

R van den berg

Kom er al 25 jaar en eet er altijd heerlijk
    Prima sfeer

Ik kende het andere restaurant van deze eigenaars al, a la minute. Omdat dat restaurant heel klein is zit het snel vol. Blij was ik dus toen deze tent werd geopend. Heerlijk eten, leuke bediening, super! Je kan er ook prima terecht voor een borrel met een klein hapje. Echt een aanwinst voor het Eemplein.

Erg prettige sfeer. Heerlijk vlees en bites. Ruime assortiment van lekkere wijnen.
    Gezellig personeel.
    Wij komen zeker terug.

Bij binnenkomst, we zaten net, werd er gelijk eten (spareribs en nog iets van vlees) bij ons (2 dames) gebracht wat voor de tafel naast ons bestemd was (daar zaten 2 heren). De dame die het bracht had ons ook naar de tafel gebracht. Tafels veel te dicht op elkaar. Slappe patat. Varkenshaas was prima en (tip)saus daarbij ook. Er werd te weinig drinken aangeboden, ik had echt een droge mond. Kreeg ook geen kans om het te vragen. Ook heel jammer dat de dessertkaart niet werd aangeboden. Ik hoef niet snel terug te gaan.

Wij hebben heerlijk filmarrangement genomen. Vooraf of carpaccio of vegetarische salade. De salade was heerlijk. Als hoofdgerecht een keuze van de kaart pasta of pizza. De penne met ossenhaaspuntjes is een aanrader.
    Gezellig klein restaurantje leuk sfeervol ingericht. Ik ga er zeker nog een keer eten.

Prima eten, goede bediening. Er is wel werk gemaakt van het interieur maar desondanks geen hele warme sfeer. Voor even een lekker stukje vlees van de bbq (Josper) een aanrader!

25. Internationaal Amersfoort

Tineke Bouwman

Ca 5 dagen geleden gereserveerd voor de lunch op 11/11 voor 4 personen. Bij aankomst was er geen tafel voor ons, moesten een tafel en stoelen bijgehaald worden. De serveerster zei dat ze met een doekje zou komen om de tafels (de één hoger -en wiebelig- dan de ander) schoon te maken. Na 10 min zijn wij (4 bejaarden) toch maar gaan zitten. Na nog eens 20 min zijn we zelf maar op zoek gegaan naar een bediende en die heeft tafel schoon gemaakt en onze bestelling voor drankje opgenomen. Na weer 15 min kwam hij bestelling voor de lunch opnemen. Onze fles rosé was al bijna leeg toen zijn we gaan vragen of onze bestelling nog lang duurde: ja kon nog wel even duren... We hebben de fles wijn betaald en zijn ergens anders gaan lunchen...

Erg jammer: in juli / augustus hebben we er diverse malen uitstekend geluncht. Excuus vandaag was dat er een groep was voor de lunch en dat er te veel reserveringen waren aangenomen... Teleurstellend voor ons en onze gasten!

Het eten leek absoluut niet op mexicaans eten. Het was zelfs nog een slechte uitvoering van Tex-Mex. Zwarte bonen waren niet gaar, rijst keihard, en alles erg flauw. 1 Punt voor het bier Ocho Reales. De bediening was sympathiek maar duidelijk onervaren. Ik heb zelde zo veel uit moeten geven voor zo'n slechte kwaliteit eten. Zonde, want de sfeer: muziek en inrichting is top.

Heerlijk eten en super aardig en netjes ontvangen. Zeker een aanrader en kom terug.

Service met een lach en lekker eten

Romy D

30. Internationaal Amersfoort

Afgelopen weekend een heerlijk 6 gangen diner gegeten. Vanaf het moment dat je binnen komt begint het avontuur al. De sfeer, belichting en inrichting pakken meteen je oog. Er komt meteen een medewerker aan om je te groeten, super!
    Prijs kwaliteit is behoorlijk onderschat en is daarom ook zeker de moeite waard om een keer te komen eten. Naast diner hebben ze ook een super toffe lounge en cocktail bar. Na het eten allebei 1 cocktail gehad en was ook zeker meer dan goed prijs/kwaliteit.

Al om al is dit een super aanwinst voor Amersfoort. Of je nou van een heerlijk diner houdt of van lekker loungen, het kan hier. De bediening is erg vriendelijk en geen enkele vraag is raar! Wij kom zeker terug.