• Halal

• Vermaak
  7. Betalen Visa American Express Diners Club pin Master Card

1667419799 55

1. Ingrid

Een aanfluiting: Het eten was nauwelijks lauw te noemen. Dus teruggestuurd naar de keuken. De bediening was not amused. Na een minuut of 5 kwam ze melden dat er nieuw eten gemaakt werd. Nee dus, we kregen de borden gewoon terug nadat ze opgewarmd waren in de magnetron. En ook nog het gerecht van de ander. De bijbestelde guacamole a 2 euro 50 zat echt in een belachelijk klein schaaltje en kwam inderdaad gewoon uit een potje. Zat lak of smak aan.

2. Hadden met meerdere mensen een top avond bij Popo Amersfoort. Gestart met heerlijke cocktails gevolgd door een tafel vol met gevarieerde Mexicaanse gerechten. Desserts waren ook heerlijk: Avocadotaartje zou ik elke avond wel willen eten! Alles top bereid en verzorgd door vrolijk, vriendelijk personeel. Een aanrader!

3. Wat een verschrikkelijke aanfluiting. De guacamole en de salsa komen volgens mij uit een potje van de Xenos. Het eten is absoluut smakeloos en daardoor is er geen enkele verhouding tussen prijs en kwaliteit. Ik zou me diep, diep schamen als ik mensen dit voedsel voorzet .....
    De bediening vervolgens onderbreekt voortdurend gesprekken en weet niet wanneer ze zich even puur op hun (afruim) taak moeten richten.

1,5
  4. Het eten leek absoluut niet op mexicaans eten. Het was zelfs nog een slechte uitvoering van Tex-Mex. Zwarte bonen waren niet gaar, rijst keihard, en alles erg flauw. 1 Punt voor het bier Ocho Reales. De bediening was sympathiek maar duidelijk onervaren. Ik heb zelde zo veel uit moeten geven voor zo'n slechte kwaliteit eten. Zonde, want de sfeer: muziek en inrichting is top.

5. De sfeer en ambiante is zo mooi, zo leuk en zo speciaal dat ik daarom weer ben teruggekomen. De bediening is zo zo, wel vriendelijk, niet bekwaam en veel te druk maar niet met jou als klant, het eten gaat behoorlijk achteruit, na twee keer heb het je eten wel gehad en kom je er niet meer voor terug. Alles is en smaakt hetzelfde, geen verassingen meer. Maar de sfeer maakt zoveel goed voor een speciaal avondje uit met vrienden, leuker dan een normale tent :-)

6. Het eten vond ik maar so, so.
    Het concept was leuk, maar voor de prijs die ik ervoor neer moest tellen, had ik er een stuk meer van verwacht. Wel was de bediening erg gezellig en was de sfeer goed.

4,3
  7. Jilles en elizabeth

Bij toeval in deze tent beland, maar zeer tevreden. Aardige bediening, prima eten en een redelijke prijs kwaliteit verhouding. De sfeer mede door de leuke aardige en welwillende bediening is aangenaam. In combinatie met het toepasselijke interieur, maakt het een zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar etentje.

8. Heerlijk gegeten!
    De spare ribs waren super lekker en mijn vrouw vond de tapas heerlijk!
    Ook werden we erg vrolijk van de bediening en van de inrichting, een echte aanrader!

9. Kom hier vaak begin van de week een plato del dia eten voor 6,90. Weinig geld en de porties zijn ruimschoots genoeg. Vind de zaak er erg mooi uit zien en word altijd vriendelijk geholpen door het personeel die altijd proberen net dat beetje extra te geven.
    Ik raad popocatpetl zeker aan, niet alleen de plato del dia's zijn lekker maar ook de rest van hun kaart.

10. Ik heb hier een paar weken terug samen met wat collega's gegeten.

Eten en drinken: Ik was niet bijzonder onder de indruk van de burrito die ik heb gegeten. Er zat, naar mijn mening, wat weinig smaak aan. De portie was prima, maar ik verwacht toch iets meer feest in mijn mond bij een Mexicaan.

Service: De bediening was in orde, ze deden hun werk, niet meer of minder dan dat. Toen ik vroeg om apart af te rekenen was dit even moeilijk maar uiteindelijk toch geen probleem.

Sfeer: Het is een Mexicaans-thema restaurant. Op zich wel grappig, zeker als je een avondje met vrienden weg bent.

Prijs/kwaliteit: De burrito was €13,50 en dat is niet teveel voor de hoeveelheid eten. Daartegenover staat wel dat ik de kwaliteit dus niet heel veel soeps vond.

Dit restaurant is leuk voor een avondje weg, de burrito raad ik niet aan. Mijn college vond het eten daarentegen wel lekker, dus misschien hebben ze de plank gewoon misgeslagen met mijn burrito.

11. Het ziet er top gezellig uit van binnen. Over de bediening heb ik ook niet echt te klagen. Min puntje was wel dat het eten de eerste keer lauw was opgediend. Na dit aangegeven te hebben kregen we het opnieuw. De sfeer en de service waren jammer genoeg het enige wat goed was aan dit restaurant. De rijst was matig, erg droog. Ook de bonen waren erg droog en de quesadillas vond ik te knapperig. Ook zat er geen pit in het eten. Ik was hier samen met een vriendin en die vond de kwaliteit van het eten ook zeer matig. We waren allebei verbaasd dat het restaurant zo vol zat. Ik raad ze aan een echte kok aan te nemen. Misschien dat we dan een keer terug komen..

3,9
  12. Ziet er hartstikke leuk uit maar dat is het dan ook wel. Waren met een grote groep en hadden een vooraf besproken menu. Voorgerecht ging nog maar blonk niet uit van creativiteit en was wat weinig. Het hoofdgerecht was gewoon slecht. Gamba's gingen nog, de vis rook niet lekker, kip smaakte naar vis. De spare ribs waren te doen maar waren weinig vlezig. 1 kommetje patat, 2 kommetjes rijst en wat plakjes van maiskolf en dat alles voor 8 personen. Het toetje was ronduit armzalig. Kale bolletjes ijs zonder garnering, cake die super droog en aangebrand was en alles op het bord zonder leuke opmaak.

3,9
  13. Afgelopen tijd twee keer gegeten. Was allebei de keren heerlijk!

Laatste keer voor de verjaardag van mijn man. Bij de reservering dit aangegeven en een verrassing toen we aankwamen; plekje in een speciale ruimte met een slinger, een kaartje en twee glazen sangria. Attent!

Vrolijke tent, lekker eten (best veel keus), aardige bediening en prima prijs. Ik vind het wel een aanraden, een keer wat anders.

14. Heerlijk gegeten op het kleine maar sfeervolle terras.

Eten was lekker op smaak we hadden heerlijke spare ribs en mijn tafelgenoot een rijk gevulde maaltijdsalade.

Bediening was lekker vlot en de Mojito's superlekker.

Aanwinst voor Amersfoort.

15. Leuke vrolijke bediening, prachtige zaak en heerlijk eten.

16. Moeder werd 87 en met 14 personen gingen we dat vieren. Het werd door de matige bediening, het gebrek aan logistiek, en de kleine slecht bereide porties een fiasco. Ma die varkenshaas puntjes met aardappelen bestelde kreeg een aangebakken stoofpotje met restanten van wat vroeger varkensvlees was en taaie tortillas. Ondanks dat we na anderhalf uur wachten om 7 uur aangaven dat 2 van de gasten om half 9 moesten vertrekken werden de hoofdgerechten pas vanaf 8.15 uur geserveerd. Toen de eerste gasten moesten gaan, zaten 3 anderen nog te wachten op hun eten. De porties waren klein en beslist geen cullinaire verassingen. Ik raad ze aan te heropenen als ze een echte kok hebben gevonden.

2,4
  17. Vol verwachtingen (omdat het er zo leuk uitziet) gaan eten. In Utrecht altijd heerlijk gegeten bij 'Popo'. Het begon goed: de tent zal vol, bediening was aardig en de tortillachips niet uit een zak, maar vers gebakken, dat proefde je meteen. Maar het hoofdgerecht was niet lekker en dan druk ik me nog zacht uit. Schouderhaas puntjes waren niet medium maar droog en taai. Toen ik dat zei, stelde de serveerster meteen voor om nieuwe te halen. Attent en precies zoals het hoort. Maar de nieuwe waren nog erger: het vlees zat vol met pezen en ik kreeg het niet eens doorgesneden. De patat (het enige aan mijn gerecht dat ik wegkreeg) was door en door vet, de salade erbij stelde niets voor en de garnering op het bord ook niet. Slechte keuken, dat is duidelijk, omdat mijn tafelgenoten ook niet blij waren. Gauw iets aan doen, want het is een leuke plek met prima bediening. Nu nog lekker eten...

18. Tent ziet er leuk uit. Maar verder viel het allemaal erg tegen. Personeel is erg onprofessioneel en het eten was ook niet heel smakelijk.

5,5
  19. Nieuwe zaak in Amersfoort. Ziet er helemaal top uit! Wel een hele hoop beginmankementen. Ga het over een halfjaartje nog eens proberen maar voor nu was niet geweldig.

3,6
  20. Met collega's wezen eten. Keurig naar onze gereserveerde tafel gebracht en genoten van het eten, de sfeer en de vlotte en enthousiaste bediening. We hadden het kennismakingsmenu. Porties waren ruim voldoende en zeer smakelijk. Ondanks dat het een doordeweekse avond was, zat de zaak vol. Kortom, een aanwinst voor Amersfoort!

21. Restaurant is net open, prima locatie en leuke openingsaanbieding. Zijn gek op Mexicaans, dus proberen!

Wat viel dat tegen. Hoofd, voor en na gerecht was kwalitatief en qua smaak ver beneden nivo, hebben er slechts een paar hapjes van gegeten. Als dit de manier is om mensen kennis te laten maken met je nieuwe tent, is 't absoluut de verkeerde. Sfeer was oke, bediening ook maar lekker eten is toch waar we primair voor kwamen. Ons zien ze er niet meer...

22. Als eerste werd bij het opnemen van onze bestelling (20.00 uur) al aangegeven, dat de groenten al bijna op was.
    1 van de gerechten is met excuses terug genomen, want hier zaten werkelijk maar 3 stukjes groenten op! Het was niet mogelijk om de fajitas groenten te bestellen. De keuze voor onze vegetarier (die ook geen vis eet) werd door het ontbreken van de groenten wel erg beperkt! Uiteindelijk was de gekozen salade bitter. De andere gerechten deden 'zuinig' aan en ontbrak de pittigheid aan de gerechten, zoals op de kaart beschreven.

Ik heb bij diverse Popocatepetl restaurants in andere steden (zoals Utrecht en R'dam) naar tevredenheid en met plezier gegeten. Maar in A'foort vind ik het tot nu toe (2x in 3 weken tijd) teleurstellend. Het eten voldeed niet aan de verwachtingen en de bediening deed rommelig aan, er leek geen overzicht.

Ik ga liever ergens anders eten.