Little Italy in Amersfoort

We verwelkomen u graag bij Little Italy Amersfoort!

nog geen rating

Eten & drinken -
Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Little Italy!

• ma tot 20:00
  • di tot 20:00
  • wo tot 20:00
  • do tot 22:00
  • vr tot 20:00
  • za tot 20:00
  • zo tot 20:00

Aan de rand van het centrum, dichtbij het Sint Jorisplein aan de Stadsring zit het gezellige café-restaurant Little Italy. Het restaurant wordt sinds begin 2013 door ons gerund, Jamal en Younes. Wij verwelkomen u in een gezellig ambiance waar u kunt genieten van een kopje koffie tot en met een overheerlijke pizza.

Onze producten worden klaargemaakt met verse ingrediënten. Zo malen we de koffie-bonen en gebruiken we bij de pizza de zelf gesneden parmaham.
Ons doel is om u even een moment rust te geven, waar u gezellig met elkaar kunt genieten van onze gerechten in een onbekommerde sfeer. Daarbij willen wij u een goede kwaliteit voorschotelen voor een schappelijke prijs, waarbij versheid en onze passie in uitstraalt.

We verwelkomen u graag in Little Italy te Amersfoort of bij u op uw bedrijf. Wij verzorgen ook uw bedrijfslunch of diner. We bezorgen namelijk broodjes vanaf 5 personen. Informeert u gerust naar onze mogelijkheden.

Bekijk onze menukaarten
Foto van Little Italy in AmersfoortFoto van Little Italy in AmersfoortFoto van Little Italy in AmersfoortFoto van Little Italy in AmersfoortFoto van Little Italy in AmersfoortFoto van Little Italy in AmersfoortFoto van Little Italy in AmersfoortFoto van Little Italy in Amersfoort

Overnachten
Hotels in de buurt »