Met liefde gemaakte lunch en lekkernijen

Kom voor een lekkere lunch en heerlijk homemade gebak naar lunchroom LIJN49. Elke dag staan er nieuwe lekkernijen onder de taartstolp.

Ook bij onze verrassende sandwiches, vertrouwde uitsmijters , verse soep en salades serveren wij zelf afgebakken LIJN49 vloerdesembrood.

Eigenaresse Gerrie is gediplomeerd bakker en maakt alle dagverse lekkernijen met zorg en liefde voor u klaar.

Gastvrouw Gerrie maakt een taart

Lekker lunchen bij LIJN49 in Amersfoort

Tot het eind van de jaren 80 was het plein aan de Hellestraat 49 de plaats waar de stadsbussen van Amersfoort vertrokken en aankwamen.

De naam van onze lunchroom en het interieur zijn op deze historie geïnspireerd. Lunchroom LIJN49 heeft een frisse en moderne inrichting met leuke details zoals eethoeken van originele busbanken.

Inkijk op interieur en uitleg naan lunchhalte Lijn49

Heerlijk genieten op ons terras

Wij verwelkomen u graag op ons terras, als u na een dagje winkelen of wandelen in Amersfoort wilt genieten van een versnapering in de zon.

Pauzeer, start of eindig een dagje uit door u zelf te trakteren op onze lekkere lunch gerechten of een van onze homemade heerlijkheden.

Wij hebben een tapvergunning, dus mogen naast koffie, thee, verse sapjes en smoothies ook een koel wijntje en een verfrissend biertje schenken.

Vol terras Lijn49

LIJN49 de ideale lunchhalte voor een dagje uit in Amersfoort

Zowel het winkelgebied als het historisch stadshart beginnen bij Lunchroom LIJN49. Alle historische bezienswaardigheden en musea zijn maximaal een kilometer van onze lunchroom verwijderd.

LIJN49 is goed te bereiken. Op minder dan 150 meter kunt u met de auto betaald parkeren en vindt u de bushalte Gemeentehuis (waar elke tien minuten een bus naar het Centraal Station van Amersfoort vertrekt).

Privacy Beleid

Waarom geen cookie prompt?
Wij plaatsen geen tracking cookies en hoeven daarom ook geen toestemming te vragen of wij deze op uw PC, tablet of telefoon mogen plaatsen. Wij bakken liever echte koekies.

Welke persoonlijke gegevens verzamelen wij?
Wij verzamelen geen persoonlijke gegevens van u. Wij ontvangen u liever persoonlijk om u een heerlijke lunch of homemade lekkernij te mogen serveren.

LIJN49 de (h)eerlijkste lunchroom van Amersfoort.