Komt u met de auto? Geen enkel probleem, u vindt voldoende (gratis) parkeergelegenheid in de nabije omgeving van La Montagne.

La Montagne is een gezellig restaurant in het centrum van Amersfoort dat een ruime keuze aan vlees- en visgerechten biedt voor een schappelijke prijs. Wij staan bekend als een kindvriendelijk restaurant en hebben verrassingen om onze kleine gasten geboeid te houden.

Ons restaurant heeft een ongedwongen sfeer en is gezellig ingericht in de stijl van een bruin café met attributen uit grootmoederstijd. Wij beschikken over 110 zitplaatsen die zo zijn opgesteld dat elke tafel voldoende privacy heeft. Van deze 110 zitplaatsen zijn er 40 in onze gezellige serre. Deze serre is ook uitermate geschikt voor groepen, feesten en partijen.

1. Personeel

1362058507 10
1431955482 63
1519326700 81

1. Marian Landzaat

We hebben met vieren heerlijk gegeten.
    De bediening was erg goed en vriendelijk.
    Een heel goed restaurant

2. C.Rijkers

Gezellig etentje met mijn zoon en dochter, altijd goed dit restaurant top

3. Over het eten was niks aan te merken. Het was heerlijk! Mijn moeder vond het ook heel fijn dat er een salade bar was. En het 'kleine ijsje' had je ook meer als genoeg aan! Alleen waren de stoelen erg hard en gammel en mogen ze ook wel eens alles goed stoffen er lag een flinke laag (ook te veel beeldjes/attributen etc) wat erg jammer was want verder raad ik het zeker aan om keer te gaan eten!

4. han 11 punten

Allereerst, wat een service: door verkeerd rijden en meer tegenslag onderweg, 45 minuten later dan besproken. Geen enkel probleem, we houden je tafel gewoon vrij. Geweldige bediening, heerlijk eten, mals vlees, gebakken aardappeltjes, zeer uitgebreid saladebuffet waar je onbeperkt kunt halen. Gezellige sfeer en zeer zeker een aanrader. Wij gaan bij een volgend verblijf in de omgeving hier weer reserveren.

5. Was Eén jaar geleden, je bent namelijk maar 1x pjr jarig hè?
    Het was weer perfect allerlei soorten vis patatje gebakken aardappeltjes groente salade bar.
    Weer super toetje ijs slagroom enz.
    Fijne aardige mensen.
    Relax schoon en netjes.
    Voor perfecte prijs.
    Jamila & Jos👍😚🌹

6. Anneke Ravelli

Als je van vlees houdt kun je hier prima eten.
    De service is perfect en vriendelijk, de sfeer is gemoedelijk en alles voor een prima kwaliteit. Ook zeer vermeldenswaardig er wordt heel vriendelijk rekening gehouden met dieet wensen. Bovendien is de tafelopstelling zo prettig, dat je weinig of geen hinder hebt van andere mensen.

7. We hebben hier met een grote groep (17) gegeten en het was perfect. Het eten en de bediening was erg vriendelijk. We komen zeker terug.

8. M. Mecking

La Montagne is een gezellig en goed restaurant. Het eten was perfect. De menukaart is erg uitgebreid. Het personeel is erg vriendelijk en de service uitstekend.
    Kortom, er valt geen negatief woord over te zeggen. Een echte aanrader!

9. Kitty wouters

Eten perfect. Veel voor weinig geld.
    Sfeer weet niet was niet al te druk die avond. Was vakantietijd voor de vaste bezoekers. Service perfect.

10. de grasf

Zoals altijd gewoon top👍

11. Zeer goed en lekker gegeten. Ga zeker weer een x.

12. Gerrit G.

Goede keuken. Prettige bediening. Sfeer van bistro of het betere eetcafé. Prima saladebuffet!

13. Alles was gewoon goed.

14. Ik kom hier regelmatig en de sfeer is altijd heel huiselijk. Ik denk dat de eigenaar ons geholpen heeft die avond. Wat een lieve en grappige man. Het voelde echt alsof je bij hem thuis kwam eten.
    Voorgerecht Calamaris, super lekker. Helemaal niet taai of slap. Chilisausje combineerde ook mooi.
    Als hoofdgerecht een mixed grill. De Spareribs waren ontzettend mals en lekker zoetig. De biefstuk was ook heel mals en perfect gebakken. Met een beetje kruidenboter smolt het op je tong. Varkenshaasje ook lekker.
    Hoofdgerecht werd geserveerd met gebakken aardappelen en friet en mayonaise.
    Ook mag je gebruikmaken van de saladebar, wat wij niet gedaan hebben.
    Van voorgaande keren kan ik zéker de saté ook aanraden. Overheerlijk!
    Als dessert hebben we warme chocomelk genomen. We zaten te vol voor een toetje.
    Wederom heerlijk gegeten. Kom hier graag terug.

15. Elly Peijnenborg

Het eten was prima, de bediening ook. Wel hadden we het een beetje koud en zijn de houten stoeltjes wel wat hard als je er lang op zit.
    Maar we hebben het heel gezellig gehad.

16. F.klaverstijn

Er was tegen ons niks gezegd over de groente dat je die zelf kon pakken dus ok. Zei het later tegen mevrouw dat wij dat niet wisten en ons niet verteld was... Zag wel dat ze later tegen een collega zei. Maar er werd geen sorry gezegd. En ook niet naar oplossingen gezocht. Heel jammer.

17. Fam. van Put

Heerlijk gegeten, grote borden vol voor een goede prijs. Ook echt kindvriendelijk, we komen hier zeker nog eens terug !

18. Het eten was erg lekker. Vooral de spareribs vielen erg goed in de smaak.
    De saladebar vonden we ook erg fijn. Je kan zelf pakken wat je wil.
    Minpunt was dat we na het krijgen van onze eerste drankje het erg lang duurde voordat onze bestelling werd opgenomen. Wellicht was er te weinig personeel maar dat konden wij niet zo beoordelen.
    Daarna duurde het ook best een tijdje voordat het eten werd geserveerd. In die tussentijd is het fijn als er een mandje broodje wordt aangeboden. Dit hebben we uiteindelijk wel zelf gevraagd maar moesten we wel voor betalen. We hadden wel iets te weinig friet en aardappelschijfjes in verhouding met het aantal mensen.
    Verder was de service prima en het eten is gewoon erg goed.
    We komen hier vast nog terug. En dan hopen we dat we iets sneller kunnen eten :)

19. Prima gegeten. Saladebar wel achterhaald en weinig keuze. Bediening prima en vlees heerlijk. Echt wel een aanrader, ondanks dat het erg rustig was voor een vrijdagavond (4 tafeltjes bezet slechts)!

20. R van den berg

Kom er al 25 jaar en eet er altijd heerlijk
    Prima sfeer

21. Service met een lach en lekker eten

22. De afgelopen 15 jaar heeft het restaurant een dalende lijn gemaakt in kwaliteit. Met name het personeel wat gewoonweg brutaal reageert op opmerkingen over het eten. Daarnaast al 15 jaar dezelfde kaart en het eten ook niet meer van heel goede kwaliteit. Ik kom er niet meer.

23. Ik kom al meer dan 20 jaar bij La Montagne Tegenwoordig met mijn vrouw en kinderen, vroeger met een vriendinnetje en daarvoor met mijn ouders. Het ademt de sfeer van een bruin eetcafé, de één zou zeggen hopeloos ouderwets, de ander zou zeggen gezellig en authentiek. Ik ben meer van de laatste categorie. Als je geluk hebt, word je met een grapje of dolletje verwelkomt door Hans met zijn grote grijze snor. Verwacht qua eten geen haute cuisine, maar wel heerlijke vis- en vleesgerechten in grote porties tegen schappelijke prijzen. Warme groenten, gebakken aardappeltjes en frietjes worden erbij geserveerd en er is een koude saladebar. Als mijn vrouw en ik daar eten, daarnaast nog een toetje en allebei twee drankjes nemen kom ik meestal rond de 75 euro uit. Ik neem vaak de (onbeperkte) spare-ribs, hoewel ik altijd moeilijk kan kiezen tussen de pittige of zoete variant.

24. Fam.van den berg

Komen er al 25 jaar.
    Eten is top, altijd heerlijk gegeten.
    Fijne sfeer.

25. Heerlijke kipsate en uitgebreide saladebar. Zeer vriendelijke bediening!

26. Ongelooflijk veel keuzes. Prijs kwaliteit verhouding meer dan goed. Ik kom er graag en geniet elke keer weer. Vriendelijke en erg goede service.

27. Met een man of negen gaan borrelen en eten; dit was prima, lekker eten en drinken.
    Helaas was de bediening minder, niet geheel vriendelijk/opmerkzaam, onbeperkt spareribs alleen als je er om vraagt, nodeloze opmerkingen als je mag spareribs niet doorgeven, extra patat in een soepkom voor de helft gevuld en dan voor 9 man/vrouw, jammer....., en ook het afrekenen mochten we zelf in eerste instantie de prijzen opzoeken op de kaart waarna er later een bon op tafel werd gegooid waarbij werd verteld werd dat het bedrag maar moest kloppen.
    Als je 9 man/vrouw in je zaak hebt, verdien je een stuk meer door een beetje klantvriendelijker te zijn.

28. Rommelig oud restaurant, voor en hoofdgerecht te snel na elkaar.
    Eten was prima.

29. Eten was heerlijk en warm en kwam op tijd

30. Zeer gastvrij restaurant, zonder reservering werd er direct een tafel voor 9 personen geregeld.
    En bovendien heerlijk gegeten met een uitstekende bediening... Complimenten voor dit restaurant.

31. Prima gegeten met 10 man. Het was lekker, voldoende en alles gelijk op tafel.

32. Gert en Linda Achterberg

Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance, vriendelijke eigenaar en bediening. Zeker voor herhaling vatbaar, een echte aanrader.

33. Abcouwer R.A.

Wij hebben een gezellige avond gehad bij La Montagne, lekker gegeten en goede bediening. Een aanrader.

34. Gezellig en gastvrij restaurant. Spareribs, satéspies en zigeunerschnitsel waren heerlijk.
    Ook de kogelbiefstuk was geweldig.
    Entrecote was niet lekker.

Toch een aanrader wat mij betreft.

35. L. van Ouwerkerk

Super ontvangst, snelle service en het eten!!! We waren met vier personen en alle vier waren we weer onder de indruk van hoe lekker het eten is bij La Montage. We komen hier al jaren maar nog nooit hebben we gezegd dat het niet lekker of minder lekker was. Altijd super!!!
    Wij eten bij diverse soorten restaurants en eetcafe's dus zijn heel wat gewend.

36. Tjerk Spriensma

We hebben de wachttijd als "erg lang" ervaren. Eenpersoons had tonijn, hij is een liefhebber van vis. zijn ervaring: smaak en structuur is als vlees. Twee van ons hadden een plateau Mixed Grill. Zeer veel vlees. De rest hebben ze maar mee naar huis genomen. (Ja dat kan ook in ons landje). Verder was de prijs/kwaliteit redelijk, maart goedkoop is het niet (meer).

37. hijmans

38. Super, 20 jaar geleden geweest. We hadden het er altijd nog over van daar moeten we weer naar toe. Gisteren eindelijk geweest. De kok is nog steeds hetzelfde en de eigenaar ook. Het was helemaal top. Ik had spareribs en mijn man een combinatie schotel. Alles was super mals en een heerlijke smaak. De salade bar is ook top. Ons doel is toch zo om 1x in de maand daar te eten. En wat veel keus. En buiten gewoon goede bediening.

39. Mart Geertsema

40. Gezellig gegeten met man en kinderen. Leuke bediening en goede kaart. Bij de kinderen blijven de spareribs de favoriet.

41. Buiten kun je makkelijk een uurtje zitten. Geen bediening. Terwijl de crew naast je gaat eten. Geen best gevoel.

42. I Middelbos

La Montagne is een leuk sfeervol eetcafé, waar ik regelmatig gegeten heb. Het eten is top, prijs/kwaliteit verhouding is goed en heb nog nooit last van gehad dat het vlees droog was, denk dat ik de afgelopen 5 jaar hier zekers wel 10 keer gegeten heb en 10 keer genoten heb van het eten en natuurlijk de sfeer!

Het fijne is dat er een saladebar is waar je zelf je salades kunt samen stellen en er is veel keuze!

Reken maar dat ik nog vaker kom, woon hier een uur en een kwartier vandaan, maar als we in de buurt zijn dan wippen we zekers weer bij La Montagne aan.

43. Afgelopen weekend wezen eten. Eten was aan de prijzige kant, kip was lekker, schnitzel heel taai. We stoorden ons ontzettend aan de radio die aanstond, zodat je tijdens het eten gezellig naar reclame kon luisteren. Wij raden dit restaurant aan niemand aan.

44. Gertruud

Wij komen zeer geregeld bij La Montagne over de vloer. Samen met Ronald en Conne, onze vrienden, ervaren we al jaren een supersfeer, goede service en bovenal heerlijk eten! We zullen hier ook in de toekomst zeker terug gaan komen. We begrijpen dan ook niet dat er op de site zo'n negatieve recensie staat. Medewerkers van La Montagne... bedankt voor al die heerlijke avonden. Groetjes Harry & Gertruud Homan

45. 1x gegeten en nooit meer. Ik kwam hier met mijn vriend voor een speciale gelegenheid. We werden gewoon goed ontvangen en we werden naar onze tafel begeleid. Vervolgens duurde het een beste tijd dat iemand kwam om een drankje te vragen. Na alles besteld te hebben kregen we vrij snel ons voorgerecht. Wel lekker, maar echt niet speciaal. Maar het hoofdgerecht was echt.. er zijn geen woorden voor. We hadden een plate voor 2 personen besteld, maar letterlijk ALLES was droog. Wij hadden expres van alles wat laten liggen, zodat de keuken het gewoon na kon kijken. Na excuses van de bediening zouden we een gratis kopje koffie of thee krijgen. Nou prima dan maar. Maar het rare was wel, dat ze ons geen nieuw hoofdgerecht konden bieden omdat alles 'op' was, en ze niks meer aan de keuken konden aantonen. Maar vervolgens bij het afrekenen stonden de koffie en de thee er wel gewoon op. Wij hebben de bediening aangesproken en gezegd dat wij het van het huis zouden krijgen waarop we de volgende reactie kregen: 'Ik weet niet waar jullie dat vandaan halen hoor, maar dat kan niet zomaar. Maar hmmm.. het zal wel.' Met ons zaten er nog 2 andere tafels in het restaurant, dus je kan niet zeggen dat het druk was. Daarom vinden wij, als horeca personen, veel meer aandacht aan je gasten kan geven, en moet geven, als het zo rustig is. Het was ook totaal niet zo dat we een rekening hadden van 20 euro. Het was echt een hoge rekening.

Echt nooit meer.