• Veganistisch

1357719238 69
1497193762 76
1530401983 64

1. Wiersma

Heel gezellig en lekker gegeten.
    Bij mixed grill zou ik extra saus willen.
    Extra korting met postcode bon(Scheelt 30 Euro)

2. Discrimination, Lies, Ignorance, and a Poor Attitude. This is a summary of Humphrey's in a few words.

I wanted to try Humphrey's Restaurant in advance of family visiting, but I won't be bringing my guests there after discovering how awful Humphrey's is.

My experience started with a discount voucher (a so-called "Dinercheque") that I wanted to use for a discount on a three course meal. Humphrey's were not able to accept my "Dinercheque" due to a discriminatory policy within the small print of the voucher. A fair compromise was not offered.

Following this, I emailed Humphrey's regarding the discriminatory policy of the voucher. Humphrey acknowledged the discriminatory policy and promised to keep my complaint in mind with regards to the policies of future offers. Furthermore, Humphrey's advised me of upcoming offer that would not include the discriminatory policy, so I decided to give them the benefit of the doubt and wait to see the new offer. Unfortunately, the new offer also included the same discriminatory policy as the previous one.

I emailed Humphrey's again to request an explanation, but my email was ignored. After waiting 48 hours, I sent a second email.

In the eventual reply, Humphrey's explained that the discount offer had been "changed at the last moment". They did not apologise for giving me wrong information, nor for the discriminatory policy of their Restaurants, nor for ignoring the first email I sent to them.

I sent further emails in the hope that Humphrey's would make an effort to resolve these problems, but unfortunately they just repeat the same lies and do not solve the problems. They ignored my last email entirely (sent over one week ago).

I don't even care about the food if the absolute basics of customer service aren't in place (like treating people equally), and Humphrey's has a lot to learn in this regard, as it is easily one the worst I've ever had the misfortune of dealing with.

Please don't support discrimination or tolerate awful customer service; Humphrey's is best avoided.

3. Prima sfeer en leuke vlotte bediening, maar bij de vraag of alles naar wens was vlak na het dessert, en wat bij 3 van de 4 gasten die gekozen hadden voor de "Apple crumble met kaneelijs" niet het geval was, deze was namelijk "de crumble te hard en de appel te papperig" was de vriendelijke jongeman ons voor. Dat hadden ze eerder en vaker als comentaar gekregen… ?! Maar volgende week wisselt de 3-gangen kaart en wordt deze toch vervangen…

Mijn tip! Als je vaker klachten krijgt over hetzelfde, gooi dit dan z.s.m. van de kaart af!

4. Martine Keur

5. D. De Venter

We bestelden gamba's vooraf. De serveerster waarschuwde dat het garnalen zouden worden. OK, zeuren we niet over. Smaakte prima. Hoofdgerecht scholfilet in serranoham. Bijgerechten coleslaw, appelcompôte, frites. De ham was hard, smaakte als spek. De peultjes op het bord hadden alleen de pan gekust. Natuurlijk moet je ze niet fijnkoken, maar bijna rauw is niet de bedoeling. Heb dat de serveester gemeld, die de kritiek keurig opvatte en zou doorspelen aan de kok. Coleslaw hebben we laten staan. Goedkope, onaantrekkelijke rauwkost. Appelcompôte bij vis? Vreemde combi. Nagerecht was prima. Maar bij de koffie moest ik wel apart om melk gaan vragen.

6. Heerlijk gegeten!! De Mixed grill was perfect. Ondanks dat het redelijk druk was, kwam het eten snel en bleek met aandacht bereid. Ontzettend smaakvol en mals! En een mooie hoeveelheid. Bediening is erg attent en vriendelijk. De aankleding is landelijk, warm en netjes (dat spreekt mij aan). Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een uitstekend restaurant vind! Helemaal voor de prijs die je betaalt.

7. Peter en Wil van Hamersveld

Gisteren voor het eerst bij jullie gegeten, i.v.m. coeliakie, dus glutenvrij erg benieuwd wat er te krijgen is. Maar het overtrof alles, zelfs een glutenvrije menukaart! Top, een aanrader dus! Het eten smaakte prima, en de bediening was ook top!

8. Petra van buren

Wederom weer erg lekker gegeten bij Humphrye s in Amersfoort, altijd even vriendelijk personeel, alles kan, doen nooit ergens moeilijk over. Nooit lang wachten op je eten, genoeg keus en een gezellig restaurant. Eten er altijd erg lekker.

9. Goed en snel geholpen en zeer vriendelijk personeel, we komen in Amersfoort er zeker terug

10. Het eten was oké maar zeker niet bijzonder. Echt storend was de desinteresse van het personeel en het gebrek aan aandacht en kunde. Gelukkig hadden we een leuk gezelschap, maar tip voor de uitbater is echt om meer geld uit te trekken voor meer en beter personeel. Uiteindelijk levert dat meer op, want je zet meer om (!) en klanten komen terug. Wij komen níet terug in ieder geval.

11. Helaas waren er 2 hoofdgerechten uitverkocht. Dan wordt de keus al wat minder. De vitello tonato was waterig en zonder smaak. Het vlees van de mixed grill was erg droog. Ook de carpaccio van de andere kant van de tafel viel erg tegen. Vorige keer prima gegeten, maar nu heeft de kok echt steken laten vallen.

12. Wat een top restaurant!! Hier geef je graag je geld aan uit.

De inrichting is sfeervol en klopt helemaal (is natuurlijk wel smaakgebonden). De bediening is geweldig, jonge mensen met plezier in hun werk en vriendelijk in hun spreken, dat op zich is al zeldzaam. De kaart is overzichtelijk, heel divers en... (heel slim) niet te veel gerechten. De gerechten die we bestelden waren een lust voor het oog, zalig en goed geproportioneerd.

Nogmaals, we hebben het ervaren als een culinair feest.

13. Marcel Van de Kamp

14. Joost Lekkerbek

Verassend lekker gegeten! Leuke gerechten voor een prima prijs, geserveerd door een enthousiast team! Top, ga zo door!

15. Hennie kersten

Heerlijk gegeten, enige opmerking is dat we aan een te kleine tafel zaten met z'n vieren en bij de ingang van de keuken. Veel heen en weer geloop. Wij hadden voucher van de postcodeloterij dus hebben voor 18,95 een driegangen gegeten, top 👍

16. We hebben heerlijk gegeten. Het concept met 3 gangen voor een vaste prijs is lekker overzichtelijk. De prijs voor de fles huiswijn is niet overdreven hoog. Als enige minpuntjes kan ik de wel erg kleine tafel voor 4 personen aangeven en de wat te zoute mixed grill. Verder niets dan lof!

17. Wat een vreselijk slecht restaurant! We hadden gereserveerd voor tweede kerstdag via de website. Komen in het restaurant aan vragen om een kinderstoel voor de kleine die hij ook krijgt en die we vervolgens na vijf minuten in moesten leveren omdat alle kinderstoelen gereserveerd waren. Dit stond echter niet op de site aangegeven. We wilden eigenlijk weg gaan want volgens de serveerster kon ze geen kinderstoel toveren. Vervolgens kwam er toch opeens ergens een kinderstoel vandaan. Het eten was lekker maar erg weinig. Ook werden er geen bijgerechten geserveerd die wel op de kaart stonden na een half uur maar eens gevraagd maar dat waren ze vergeten. Konden het alsnog krijgen maar met twee kleine kids die al moe waren van het lange wachten was dat geen optie. Kregen wel vier drankjes gratis. Maar je snapt wel dat onze tweede kerstdag verpast was. Wij gaan hier dus nooit meer eten!

18. Eten redelijk /goed 7
    Bediening ronduit slecht !! 4
    Veel te lange wachttijden tussen gerechten 4
    Ongeïnteresseerd personeel 4

19. We hadden kaarten voor de Flint en wilde vooraf graag uit eten. Mijn vrouw had nog voordeel bonnen van de loterij dus wij besloten deze te verzilveren.

Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen! De mixed grill was erg lekker en we waren ruim.

Op tijd voor de Flint! We gaan dit zeker vaker doen!

20. Gisteravond geweest bij Humphrey Amersfoort. Redelijk te eten maar helaas.

Ik bestelde kabeljauw zoals op de kaart stond, maar dat krijg je volgens mij dus niet. Het was denk ik polak en zeker geen kabeljauw.

Wat je belooft moet je nakomen. Nu voel ik me belazerd en kom ik niet meer. Een dodelijke fout waardoor ik nu snap waarom het zo rustig was. Bovendien een donker gebeuren en hoog tijd voor een frisse opknapbeurt.

Eens maar nooit weer en daar gaat een zaak stuk aan. Zorg dat klanten terugkomen!!

21. Vaker gegeten bij Humpreys in andere plaatsen, maar Amersfoort slaan we voortaan over. Bij binnenkomst loopt bediening tegen mijn man aan met vol dienblad, excuus kon er niet af! Voorgerecht springrol van pekingeend, eend was bijna onvindbaar. De coquilles bij het hoofdgerecht waren van mini formaat en niet vers. Ook veel te lang gebakken dus soort van gummiballen zonder smaak. De kalfssukade van tafelgenoot was zo bewerkt (pekelbad) dat er niets meer over was van de structuur en smaak. Ook het dessert viel tegen. Jammer!

22. Humphrey's is qua sfeer en lekker eten eigenlijk al jaren één van de favorieten in Amersfoort. Gisteren na lange tijd niet te zijn geweest hier met 6 volwassenen en een kind aangeschoven. De aankleding van het restaurant oogt ook al jaren uitnodigend en sfeervol. Ook voor de donderdag leek het restaurant redelijk vol te zitten.

Dan het personeel, tja. Mijn ervaring met horeca is dat het keihard werken is, maar je gasten zijn je gasten en die behandel je daar ook naar (uitzonderingen daargelaten.) Enkele medewerkers zouden een goede functie in het leger kunnen bekleden. Laat ik me tot deze woorden beperken.

Het 3-gangen menu is goed te doen. Niet hoogstaand, maar alles naar z'n prijs. De presentatie van de gerechten is in orde. Zorg er als restaurant wel voor dat prijs kwaliteit niet minder gaat worden. Samenvattend; Een aardige avond gehad, maar zeker wel verbeterpunten gezien voor Humphrey's.

23. Ronald Meyer

24. M van de Velde

We waren wat huiverig na het lezen van alle recensies hier. Maar alles is 100% positief uitgevallen. We gaan zeker weer! Goed gegeten. De serveerster hielp ons goed toen ik vertelde over mijn noten allergie. Ze deed er alles aan dat ik geen noten kreeg. Het eten was lekker, we hadden allebei mixed grill. Het toetje was frambozenijs en citroenijs. Het leek vers gemaakt. Vooral de citroenijs was heerlijk. Mijn man had rijstenvla (ofzo) en vond dat ook erg lekker. De sfeer is ook goed. Een erg leuk zaakje. Genoeg ruimte om te zitten, zelfs voor lange mensen (mijn man is lang en we hebben wel slechter gezeten in restaurants). Het enige nadeel was dat we erg lang moesten wachten tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht, waardoor we op hete kolen zaten, omdat we naar het theater gingen. Maar eigenlijk waren we heel positief! We gaan zeker nog eens.

25. Paar jaar geleden prima gegeten, vanavond nog eens terug. Brood met chemische boter, geitenkaasje prima, carpaccio gewoon. Daarna een mixed grill, een echte afrader, taaie grote brokken zonder smaak. Frites is oké en de sla weten ze zo te maken dat het echt niet gaat smaken... Dan krijg je dame blanche, met normaal gesproken echte gesmolten chocolade, nee bij humphreys geven ze chocolademelk in een kannetje. Ijs met ijsklonten en de slagroom? Heeft niets met room te maken. Zelfs de pepermuntjes na afloop zijn vies. Sorry, maar dit was de laatste keer.

26. Eten en de sfeer prima. Alleen de tafels voor twee personen zijn te klein en staan op verschrikkelijke plaatsen. Je kan niet voor of achteruit. Op tafel kunnen precies 2 borden en glazen staan, voor de rest zitten en blijven zitten. Hierdoor zullen we niet gauw weer voor Humpreys kiezen.

27. Jacob Van Olst

Prima, het aanbevelen waard. Ik kom terug

28. Prijs kwaliteit dik in orde! Leuke tent, wanneer je niet zo veel wilt uitgeven en toch lekker wil eten! Groepsruimte is ook dik in orde! Gezellige sfeer!

29. Hebben heel goed gegeten alles was heel goed, de moeite waard om nog een keer heen te gaan

30. In het begin goed en voor hetgeen wat je kreeg was de prijs ook goed. Vandaag weer eens bij Humprey s gegeten. Zeer slecht.

Voorgerecht met half bevroren garnalen erin. Mix grill met 3 stukjes vlers waarvan het varkens vlees en kipfilet zeer droog waren. Het biefstukje was redelijk. De opmaak van de borden; alsof het erop gegooid is.
    Kortom hier kom ik niet meer. Tenzij de oude kok er weer is. Dit restaurant in Amersfoort is echt achteruit gegaan m.b.t. de kwaliteit en service.

31. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening.

32. Laatste bezoek een behoorlijke tegenvaller! Je verwacht meer dan er wordt geboden. Prijs/kwaliteit is niet in verhouding.

33. Helaas een slechte ervaring!

Tijdens een weekendje weg bezocht ik samen met mijn vriendin dit restaurant. Eerst indruk was goed, op de zeer kleine tafel na.

Bediening doet vooral wat ze moeten doen en dat is je eten en drinken brengen, voor de rest kan je weinig van ze verwachten.

Het eten was absoluut niet van goede kwaliteit, vlees smaakte niet zoals het hoorde, de champignons bij mijn vriendin waren rauw. Bij het melden van bovenstaande zou het doorgegeven worden aan de keuken. Verder niets meer van gehoord.

Het was onze tweede keer bij een Humprey's restaurant in Nederland en het kan zo maar eens de laatste keer geweest zijn.

34. Zeer slecht restaurant, over de jaren een paar maal gegeten maar steeds slechter geworden.

Nergens worden verse kwaliteits producten gebruikt, en het vlees is werkelijk drama.

Bediening, tja ze komen dingen brengen en daarmee houd het ook wel op. Kogelhard brood droog en zelfs aangebrand vlees. Opmerking over maken, het enige wat ze doen is we zullen het doorgeven aan de kok en daar blijft het bij.

35. Vind de prijsverhouding met wat je krijgt goed, maar ik vind het niet echt een aanrader, vooral het toetje had geen smaak.

Als je een blinddoek omdoet weet je niet dat je mango eet! Omdat we niet gereserveerd hadden werden we in een blinde hoek gezet, daardoor keek een van ons tegen de boekenkast?

Maar de rest van de tafels werden later niet bezet?

36. We komen hier heel vaak en het is altijd heerlijk eten! Het begint al met het warme zelfgemaakte brood vooraf. Het keuzemenu heeft altijd genoeg voor iedereen en is iedere maand anders. Ik beveel vooral de heerlijke chocolade fondant aan, het is hemels.

37. Wij komen hier al jaren en zijn bijna altijd zeer tevreden. Een keer was het eten wat flauw en een paar keer moesten we lang wachten op ons drankje, maar verder geen klachten. Vooral niet over de porties, want die zijn royaal.

De bediening is altijd vriendelijk en attent en weet ook altijd informatie te geven over de gerechten op de kaart.

Het is elke keer weer leuk om te kijken wat er die maand op de kaart staat, we hebben het nog nooit meegemaakt dat we niets konden kiezen omdat het ons niets leek.

38. Helaas geen aanrader om de volgende redenen:

- Proosten gebeurde in ploegen, want niet iedereen kreeg gelijktijdig te drinken.

- De ober weet niets over de menu's op de menukaart, als ik vraag hoe bepaalde gerechten smaken.

- Na een uur en een kwartier komt eindelijk pas het voorgerecht.

- Zeer zeker niet geschikt voor grote eters, want de hoeveelheid valt dan tegen.

- Het eten wordt op een koud bord geserveerd en is lauw als we eindelijk kunnen gaan beginnen met eten.

- De schaaltjes patat worden pas geserveerd als iedereen klaar is met eten. (Mijn mond viel open van verbazing)

Sorry, de service verdient een dikke onvoldoende.

Aan de andere kant, het is wel gezellig ingericht.

39. Prima restaurant. Gezellig ingericht. Eten en drinken zeer goed.

Echt een aanrader. Ook qua prijs!

40. k. van den hoek

41. Zeker aan te bevelen!

Gezellige, ongedwongen sfeer en prima eten. Behoorlijk uitgebreide kaart waarmee je voor een vriendenprijsje een uitstekende diner hebt samengesteld.

Erg vriendelijke bediening die ondanks de drukte van de zaterdagavond toch het aangename tempo tussen de gangen weet te vinden: niet al te lang wachten, maar beslist niet gehaast.

We komen zeker een keer een andere combinatie proberen!

42. Hier is het eten altijd lekker, ik ben altijd met een tevreden gevoel naar huis gegaan! De prijs kwaliteits verhouding is uitstekend en er is ook genoeg keuze op het menu. Echt een aanrader.