Op dit adres zit nu: De Steenfabriek

Parkeren kunt u in de betaalde parkeerzones of in de nabij gelegen parkeergarages in het centrum, zij liggen elk op 6 minuten looptafstand van Diner.

5. Betalen Visa Master Card pin

1305420235 88
1371619720 86
1419764799 87
1437819204 86
1491982419 86
1522073094 86

2. Op mijn verjaardag met z'n vijven gegeten.

Mooie zaak, ruime zitplek, alles schoon. Heerlijk gegeten, het verrassingsmenu met wijnarrangement, goede combinatie van wijn en spijs. Portionering ruim voldoende. Glutenvrij eten was goed aangepast. Bediening vriendelijk en goed aanwezig, zonder storend te zijn. Misschien iets spannender koken v.w.b. smaaksensatie, verder niet storend. Goede verhouding prijs/gebodene.

Ik kom hier zeker terug.

3. Na hier verschillende keren vanaf de opening te hebben gegeten (zo gister ook weer), is het eens tijd voor een recensie. Ik ben namelijk vol lof over dit restaurant! Het is mijn favoriete restaurant in Amersfoort!

Een restaurant waar, wat mij betreft, de prijs/kwaliteit perfect in orde is. Een restaurant (welke overigens de prijzen vanaf het begin niet verhoogd heeft!) waar het eten bijna op Michelinster niveau is en het gastheerschap zeker ook! Dit alles tegen hele goede en betaalbare prijzen. Ze zijn wat mij betreft onderscheidend in kwaliteit en gastheerschap tegenover prijs.

Wij hebben, zoals meestal, een verrassingsmenu genomen. Vooraf werd ook netjes gevraagd waar de chef rekening mee moest houden, keurig. Een 5-gangen verrassingsmenu waarbij alle componenten op het bord en het gehele menu waren afgestemd. Het was een erg smakelijk geheel!. We dronken daarbij een wijn-arrangement. De sommelier wist, met veel passie, alles te vertellen over de wijnen en ook onze vragen te beantwoorden.

Het gastheerschap verdient een aparte alinea, die vind ik namelijk geweldig en zeker voor het geld dat je betaald. De heren zijn gepassioneerd, vlot en zeer professioneel. Ze vertellen elke gang wat er op je bord ligt en beantwoorden eventuele vragen. Ook maken ze een persoonlijk praatje, niet te lang, niet te kort. Ze nemen er in ieder geval de tijd voor en luisteren ook echt. *Overigens bleek na het inschenken van het water er een vlieg in het glas te zitten, als compensatie kregen we de 2e fles water van het huis, keurig en had zeker niet gehoeven.

Het is mooi om te zien dat de beide brigades goed samenwerken. Ze behouden de rust waardoor het lijkt alsof ze alles onder controle hebben.

Kortom en wat mij betreft; dè topper van Amersfoort, ga zo door heren!

4. Eten heerlijk, verrassende combinaties.
    Goede wijnadviezen en prettige bediening.

5. Elly van der Wilt

Zeer gastvrije zaak. Heerlijk eten, zeer veel aandacht aan presentatie, borden zijn een schilderij op zich.
    Vriendelijk personeel.
    Aanbevolen!

6. Glutenvrij eten betekent bij Diner niet onderdelen achterwege laten; maar een creatief & volledig lekker gerecht! Top!

Mijn man en ik hebben hier nu al een paar keer gegeten en blijven maar terugkeren. Het eten is altijd lekker en met zorg bereid, je proeft dat ze verse producten gebruiken. Zowel de presentatie als gerechten zelf zijn duidelijk wat spannender dan bij een gemiddeld restaurant, maar geen gekkigheid. De smaak blijft wel steeds voorop staan. De wijnkeuze bij de gerechten kan je met een gerust hart aan ze overlaten. De sfeer is ontspannen en de bediening vriendelijk. Een aanrader!

7. Leuk culinair, ongedwongen restaurant.
    Prijzig, zeker omdat het niet tot de A-top behoort, maar B.
    Aardige bediening, met goede toelichting menu's en wijnen!

8. Mireille

Leuk en mooi restaurant! Altijd leuk en lekker: verrassingsmenu. Kies je voor 5 gangen, reken er dan op dat je wel een aantal uurtjes zoet bent.

9. De bediening en de service waren uitermate goed! Het eten was erg lekker. Zeker een aanrader.

10. Gea Keehnen

11. Tinus

12. Van de week heerlijk gegeten. (à la Carte)

Ober was wat beweeglijk maar deed erg zijn best.
    Bijzondere ingrediënten, leuke combinaties en bereidingen, zeker een aanrader als je eens goed wilt eten.

13. Niks anders dan lof voor dit restaurant!

Je ziet aan alles dat er met passie voor het eten gewerkt wordt. Helaas wordt de benadering en de kaart wel iets commerciëler.

14. Wauw, wat een fijn restaurant is dit. Ik heb hier onlangs voor het eerst gegeten met mijn vrouw.

Op aanraden van de gastheer gekozen voor het menu met glazen wijn en elke gang was een smaaksensatie.

De geleverde service was ver boven de maat, de kennis van de bedieningsmedewerkers ging een stuk verder dan bij menigeen restaurant waar we komen.

Kortom een fantastische avond gehad.

15. Hanneke en Mart

Voor het eerst gegeten in dit restaurant. Het was allemaal heel smakelijk maar......veel te weinig! Voor zo een prijs mag je echt wel wat meer op je bord verwachten. En dan het water, ze hebben niet eens een karaf leidingwater maar een dure fles van €5,00 daar knap ik dan op af! Kom op eigenaren van dit restaurant, bied de mensen gewoon een karaf water aan!

16. jan Gerritsen

17. rose 129 punten

Met zijn 3en eten is altijd ingewikkeld voor de tafelschikking maar niet hier; onze dochter kon als een koningin op het bankje tegenover ons plaats nemen!

Kiezen was moeilijk maar door uit te wisselen konden we bijna alles proeven.

Prachtige en smaakvolle voorgerechten werden ons voorgezet!

Een eidooier op 64 graden gegaard levert een bijzondere smaaksensatie op!

Wat een heerlijke combi vervolgens, ossehaas en kreeft met gecarameliseerde schorseneren en wortelpuree!

De creme brulee was perfecter dan ooit en ook de andere desserts maakten de avond compleet!

Klein minpuntje: als je water vraagt, biedt dan eens uit jezelf een karaf aan.

18. Rien & Ati van Gent

We hebben op een woensdagavond in november voor het eerst bij dit restaurant gegeten. Het eten en de bediening waren zoals je het wenst als je je culinair wilt laten verwennen.

Aan de sfeer (wat kleinschaliger) en met name de verlichting kan nog wat verbeterd worden. Maar voor de rest top.

19. Gerlinde,Geert en Jacqueline

Fantastisch restaurant!

Wij zijn hier met zn drietjes begin Juni voor het eerst geweest, toen waren zij net 5 dagen open, toen was het al helemaal top! Het eten is top en ziet er prachtig uit! De bediening is helemaal geweldig en attent. Wij zijn hier afgelopen vrijdag wederom geweest en zij wisten nog waarom en wanneer we hier de keer hiervoor waren geweest, dus erg goed personeel!

Echt een top-restaurant!

Jongens, over een half jaar zijn we er weer! Deze houden we erin! Wederom met een kaars he?!;-)))))

Liefs,

Jacqueline.

20. Wat een geweldig mooi restaurant! Het is modern en tevens erg smaakvol ingericht. De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. Het menu was werkelijk heerlijk!

Wat een geweldige aanwinst voor Amersfoort.

21. Prachtige, subtiele smaken. Mooie producten, en verrassende presentatie! Met het 5-gangen diner een avondvullend programma. Personeel heeft duidelijk verstand van zaken, ook wat betreft mijn zwangere vrouw. Dikke complimenten!

22. Verrukkelijke kreeft met truffel couscous gegeten, wat was dat heerlijk zeg! Als dessert nog een Chocolade & Chocolade gedeeld, dat is toch de droom van elke vrouw om zulke gangen te eten!?

Ik ga snel nog een keer, het eten en de bediening, Lekker!

23. Wij hebben erg genoten van heerlijk eten. De kok heeft het heel bewust niet te ingewikkeld gemaakt: je kunt de verschillende kruiden onderscheiden.

Het interieur is chique, niet kak. Het eten stijlvol opgediend. Perfecte bediening, ook zeer vriendelijk en geduldig. De chef kok kwam aan het eind nog even aan tafel om te vragen hoe we het ervaren hadden.

Absoluut een aanrader voor zowel zakelijk als privé.

24. We zijn vandaag voor het eerst wezen eten in dit sfeervolle moderne restaurant.

Bediening zeer vriendelijk en professioneel, je wordt echt als een gast behandeld.

Gerechten met smaak bereid en verrassend, dit gold in ons geval voor het vegetarisch voorafje, pasta en het lamsvlees..

Kortom prijs /kwaliteit verhouding goed en zeker een aanrader.

Dit restaurant is niet geschikt voor mensen die overal een bak friet bij willen hebben.

25. Ina en Gerard

"Zoals hij hoort", staat op de kaart bij de Creme Brulee en zoals het hoort, zo is het ook. En dan bedoelen wij niet alleen de Creme Brulee maar alles wat uit de keuken komt. De ontvangst (bediening) en de aankleding. Het restaurant is smaakvol, gezellig en modern. Het was al twee keer genieten!

Een aanrader voor een heerlijk avondje uit.

26. J van Dijk

Na een aantal goede berichten uit mijn kennissen kring, van de week heerlijk gegeten bij Restaurant Diner. De attente en kundige bediening maakte het geheel af. Zeker een restaurant om te onthouden.

27. We hebben inmiddels 2x bij Diner gegeten en alletwee de keren erg genoten. Zowel de aankleding van het restaurant (modern en erg smaakvol), de bediening (heel vriendelijk en kundig) en dan natuurlijk de heerlijke gerechten, alles klopt in dit nieuwe restaurant.

Zeker een aanrader en een aanwinst voor Amersfoort.