C'est Tout in Amersfoort

• do 17:00 - 00:00
  • vr 17:00 - 00:00
  • za 17:00 - 00:00
  • zo Gesloten

C'est Tout vind je in één van meest authentieke straatjes in het historische centrum van Amersfoort; de Bloemendalsestraat. Je kunt moeilijk om ons prachtige monumentale pand heen. Gelukkig hoeft dat ook niet. Kom vooral gezellig bínnen!

Je bent van harte welkom om te borrelen aan onze uitnodigende bar. Wij presenteren je graag onze veelzijdige wijnkaart. En onze borrelkaart, voor de kleine trek. Of geniet van een uitgebreid diner.

Op onze menukaart vind je klassieke Franse gerechten in een nieuw jasje. Onze bistro heeft een warm en eigentijds interieur, je voelt je er zeker thuis. En als het weer meewerkt, dan brengen we de Franse keuken gewoon naar buiten. Want ook in onze charmante achtertuin leggen we je, avec plaisir, in de watten.

Natuurlijk zeggen wij ook “Bienvenue” wanneer je met een groep wil komen eten, borrelen of een bijzondere gelegenheid wil vieren.

Tot snel in Wine Bar Bistro C'est Tout!

Diëten Halal, biologisch, glutenvrij, lactosevrij, suikervrij, veganistisch en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van C'est Tout in AmersfoortFoto van C'est Tout in AmersfoortFoto van C'est Tout in AmersfoortFoto van C'est Tout in Amersfoort

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Ambiance
Gezellig, hip, luxe, romantisch, rustig en zakelijk
Voorzieningen
Wi-Fi, catering, high-tea, rookruimte en terras
Kinderen
Kinderstoel aanwezig
60 zitplaatsen en maximaal 30 personen in één groep
Personeel
  • Chef: Maykel van Tergouw
  • Gastheer/vrouw: Roel Knijff
  • Eigenaar: Roel Knijff, Ed Smit en Maykel van Tergouw
Betalen
Visa Master Card American Express pin