Op dit adres zit nu: Umai Sushi To Go

Wij zijn gevestigd op de hoek van de Paulus Borstraat en Noordewierweg.
    De Paulus Borstraat is voor vergunninghouders (niet op zondag)De Noordewierweg is betaald parkeren. (niet op zondag)
    Schuin tegenover ons bevind zich de Dollardstraat. Hier kunt u vrij parkeren.

• Bezorgen

• Budget
    • Rustig
    • Hip
    • Honden toegestaan
  5. Betalen pin

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1399196427 92
1443701994 87
1451119588 85
1488207561 87
1592053883 72

1. Ria Duijst

We hebben al jaren niet zo slecht gegeten.
    Slechte wijn, en het 4gangen menu was om te huilen zo slecht.
    De bediening was netjes.

3,3
  2. Stoffenbeurs

- Reserveren lastig door automatisch reserveringssysteem.
    - Balletjes in de tomatensoep zijn niet vers.
    - Door reserveringsprobleem personeel niet vriendelijk.
    - De bedienster heeft duidelijk laten zien dat ze likt of snoept van de gerechten want er was een restant achtergebleven op haar lip.

3. T was er erg druk. Daardoor duurde t meer dan een uur voor we eten hadden. Serveerster had niet goed geluisterd dus ik kreeg iets anders dan besteld. Champignonsaus smaakte naar augurkennat. Evenals de kersen bij de brownies. Werd afgedaan dat t kwam omdat t uit blik kwam. 2× om mayonaise moeten vragen en de extra bestelde frietjes kwamen toen de rest al op was. De koffie was er al veel eerder dan de toetjes. Jammer dat dat niet tegelijk kon. Werd opgelost met extra koffie. Al met al was t hem net niet. Volgende x zoeken we andere plek. Jammer!

4. Het eten was erg lekker, en apart een schnitzel met frikandel. We werden bij binnenkomst direct geholpen de service was snel en goed.
    Het restaurant was netjes en verzorgd, en de kwaliteit van het eten was ook erg goed.

Wij komen zeker nog een keer terug.

5. Prijs en kwaliteit was prima… vriendelijke personeel.

6. Joke vd laan

Eten was redelijk, maar de gangen werden in no time achter elkaar gegeven, dus we stonden met 3 kwartier/1 uur alweer buiten.

7. We hebben heerlijk gegeten. Super schnitzels, verse salade en lekkere gebakken aardappels. Nu eens geen "afgezaagde" frites! Adequate bediening.
    De naam No Nonsense wordt hiermee eer aangedaan.
    We komen zeker nog terug!

8. Via social deals. Altijd een gokje. Werd niet echt geïnspireerd. Waren met vier. Vooraf 2 x een mega laffe tomatensoep. 1× stokbrood kruidenboter en kippenlevertjes(Die was prima). Hoofdgerecht met bij betaling was de ossenhaas puntjes prima te eten. Maar allemaal erg summier. Karig. 1 Bakje friet voor 4 erbij en een klein bakje sla en 125 gram vlees. Bakje friet bij besteld die je fan moet betalen. Toetje is ook vrij fantasieloos. Echt bezuinigd op het eten. Erg jammer.

9. Sandra Egging

We werden erg vriendelijk ontvangen. De brasserie zag er strak netjes en mooi uit. De bediening was vriendelijk. Het restaurant hadden we met wonderbox geboekt. We kozen voor een 4 gangen verrassingsmenu. Dat zag er steeds erg mooi uit. Iedere gang was heerlijk. Er staan veel slechte recensies over dit restaurant. Geen idee waarom. Zeurpieten?

10. Sander Hahn

Eten goed, sfeer wat minder.

11. Met een gezelschap van 8 personen via social deal gereserveerd voor een zaterdagavond. Bij binnenkomst wordt een ander gezelschap niet heel vriendelijk aangesproken op het feit dat ze een maxi cosi bij zich hadden. Na aangeschoven te zijn aan tafel dienen de menu’s gedeeld te worden omdat er niet genoeg zijn. Zodra we aan het voorgerecht zitten komt er nog een gezelschap binnen die bepaald de wind van voren kregen omdat onverwachts twee personen niet mee waren gekomen. Bij het hoofdgerecht werden 7 borden al uitgeserveerd en een persoon kreeg een leeg bord om alvast wat van de aardappeltjes en salade te eten. Na een tijdje wachten werd dit laatste bord ook geserveerd. Bij de vraag of we nog wat drinken konden bestellen en er aangegeven werd ik kom zo bij je terug hebben we 10 minuutjes mogen wachten. Toen het toetje eenmaal kwam en we 5 dame blanche besteld hadden kregen we 2 desserts met vanille ijs en de overige 3 met slagroomijs. Er kwam vervolgens nog een gezelschap binnen die 3 uur gereden hadden om via social deal ook te eten en die vrij onbeschoft te horen kregen dat ze social deal niet meer konden gebruiken. Het eten was prima alleen de service en sfeer kan stukken beter!

12. Heerlijk gegeten voor een goede prijs.

13. Gisteren weer héérlijk gegeten bij No Nonsense. Was niet voor het eerst, zéker niet voor het laatst. Verhouding prijs / kwaliteit: prima. Sfeer: heerlijke ongedwongen en de dames van de bediening doen het oké! Tot de volgende keer maar weer… ;-)

14. Pia la-Lau

Het eten was erg lekker, bediening was goed ( met net nog iets extra's)
    We komen vast nog een keer terug; niks op aan te merken.

15. We wouden daar gaan eten we hadden dik van te voren gereserveerd want daarna zouden we naar een hotel in de buurt gaan het was best wel ver rijden voor ons onderweg kregen we auto pech dus we belden netjes op de we iets verlaat zijn.
    Dat was nog voor de tijdstip van de reservering, eenmaal aan de telefoon konden ze ons niet eens in het systeem vinden gelukkig hadden we nog de email met de bevestiging.
    Aan de telefoon zei ik netjes wie ik was en uitgelegd door pech zijn we iets verlaat dat we een snel zullen zijn er was op een dinsdag om 18.30 Nou mijn mond ging open van verbazing we konden daar niet meer eten omdat het te laat was?
    Ik uitgelegd waarom en dat we van ver komen en een hotel in de buurt hebben ze waren echt heel erg onbeleefd en we waren ondertussen al bijna bij het restaurant.
    Dus we zijn naar binnen gegaan en nog maal uitgelegd en om uitleg gevraagd,
    De hele zaak was leeg op een tafeltje na?
    Het enige wat ze zeiden was los het maar op bij VakantieVeilingen je heb ons niet betaald.
    Ik heb dit nog nooit meegemaakt hebben betaa.

16. Kwaliteit van het eten was slecht. Tong Picasso bestond uit vette vis met een paar stukken banaan. Gebakken aardappelen met cajun kruiden (in overleg was het beter geweest) niet lekker.
    Geen bijzondere Schnitzel, terwijl die suggestie gewekt wordt. Het is een Schnitzel specialiteiten restaurant. Het meeste menu bestaat ook uit Schnitzels. Jammer dat de smaak niet er uit sprong. Ook jammer is het dat er niet gezegd werd dat voor het kraanwater betaald moest worden.
    Bediening was goed, vriendelijk en behulpzaam.

17. Neuteboom

Vandaag voor een verrasingsmenu naar no noncense. Bij aanvang van menu wordt gevraagd wilt u vlees of vis. Mijn vrouw vis ik vlees. Ik zeg er direct bij dat ik geen kaas eet. Reactie dat is duidelijk en wordt genoteerd. 1E gerecht carpaccio voor beiden met kaas erop, kon ik er makkelijk afhalen. 2E gerecht soep geen probleem. Hoofdgerecht vis en vlees waarbij niet verteld wordt wat het is. Vlees is varkenshaas met spek helaas bij navraag blijkt helemaal gevuld met roomkaas, niet doorgekomen bij keuken en dat met een bezetting van welgeteld 8 klanten.
    Mijn vrouw gaat eten met aardappeltjes die later gebracht zijn en mijn vlees wordt meegenomen. Krijg wel een leeg bord met opmerking dat ik wat kan gaan eten (aardappeltjes en slabakje). Na 15 minuten mijn vrouw is al klaar met eten krijg ik een bord vol met vlees in allerlei stukjes met opmerking dit is wild met champignonsaus.
    Vlees is moeilijk te snijden en ook pas weg te krijgen na lang kauwen.
    Toen bediening kwam vragen hoe het smaakte gezegd dat het totaal niet smaakte. Mevrouw zei daarop dat ze het zelf wel gegeten had. Vlees zo weer mee terug gegeven. Blijkt bij navraag hert te zijn. Als toetje roomijs met slagroom en chocoladesaus. Dame blanche volgens mij hoort chocoladesaus dan warm te zijn maar bediening zegt dat dit vroeger zo was.
    Bij afrekening natuurlijk over slechte ervaring gesproken maar verder dan opmerking dat het met kaas een foutje was en het natuurlijk een verrassingsmenu is en als je het dan niet lekker vindt dat jammer is. Kan daar niets tegenin brengen maar voel me wel bekocht dat ik voor dit alles een bon voor 75 euro ingeleverd heb.
    Wat een slechte service.
    Ik raad iedereen aan daar niet heen tegaan.

2,8
  18. Wij hadden gereserveerd via vakantieveilingen. Wij hadden kort van te voren gebeld met de vraag of we iets later konden komen, hier werd niet bepaald vriendelijk op gereageerd. Eenmaal binnen kregen we de kaart. We hadden van te voren al op het menu bekeken wat we graag wilde hebben en dat waren spareribs. Deze stonden niet op de kaart. Toen wij vroegen of dit een mogelijkheid was kon dit niet. Zelfs niet met bijbetaling (de volle prijs). Er werd gezegd dat dit alleen maar voor de gasten is die daar van de 'normale' kaart eten. Er stonden 3 hoofdgerechten op wat wij beide niet lustten. We zijn gegaan. Voor ons was dit de eerste en de laatste keer.

19. Met restaurantkado bon wezen eten voorgerecht mocht je niet kiezen(verrassings menu) carpaccio geen smaak aan brie met spek veel te zout hoofdgerecht keus uit vis of vlees wij namen vlees varkenshaas met spek niet te eten zo droog als Mn… sorry dit was de eerste maar zeker ook de laatste keer ben echt niet verwend vind eigenlijk al gauw iets lekker maar dit mogen ze houden zonde van je centjes de eigenaresse ook niet erg vriendelijk.

20. M de Vries

Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug om de rest van de kaart te proeven.

21. Nog nooit in ons leven zo ontzettend onbeschoft behandeld door onze “serveerster”. Meerdere malen de discussie met ons aangegaan, terwijl wij alleen een leuke (warme) en gezellige avond wilden hebben. De vraag of we mochten verplaatsen omdat we het koud hadden was de druppel voor de serveerster. Dit terwijl alle gasten bij de ramen met hun jas zaten te borrelen en te eten!

Uiteindelijk maar weg gegaan om de discussie en het uit de hand lopen ervan te vermijden, de serveerster bleef de discussie provoceren.

Gastvrijheid en service is enorm ver te zoeken in dit restaurant. Ons rest enkel de vraag; hoe denken jullie zo klanten te houden/werven?

1,2
  22. Is in het geheel niet bevallen.
    Een fantasieloze maar lekkere schnitzel.
    Sparerib koud en smakeloos. Varkenshaas medalion rauw.. maar dan ook echt niet te verteren.. maar effe opwarmen en je krijgt hem zo weer retour.
    Als klapper van de avond.. staan ze nog te bedelen om 5 euro.. want er is iets mis gegaan met de tegoedbon... vreselijk chagrijnige eigenaresse, zonder enige vorm van bereidheid om het op te lossen, maar meer een geval van ik "lul" me hier wel uit..
    Serveerster wel vriendelijk.

2,4
  23. M de jong

Erg lekker gegeten en vriendelijke bediening.
    Beslist een aanrader!!

24. 11-6-2017 lekker wezen eten een drie gangen diner. Mijn vrouw ging voor de vis en ik voor de boeren schnitzel. Bijden met soep vooraf en een dame blance als toetje. Personeel vriendelijk en de zaak ziet er heel mooi en schoon uit.👍

25. Anthony Schouten

Prima restaurant, lekker eten en vriendelijke bediening.
    Aanbevolen!

26. Via VakantieVeilingen hier terecht gekomen. Maar zeker niet voor herhaling vatbaar! Zeer matig eten, opmaak laat te wensen over, sfeer is echt niet van deze tijd en de bediening vond het niet nodig om ons een tweede glas aan te bieden. Stuk varkenshaas was nog rauw. Dit kunnen we thuis vele malen beter!

27. Verheugd om mijn 'gift for you' lunchbon, gekregen op mijn verjaardag van een vriendin te besteden bij No Nonsense. Samen met mijn vriend gaan lunchen bij No Nonsense. We kregen een aangepaste kaart en kozen voor de salade met geitenkaas. Wat was dit een tegenvaller zeg! We kregen een bord met een hoopje gemengde sla (wat leek op een zakje uit de supermarkt) met wat gesneden ui en 2 stukjes geitenkaas er bovenop.

1,6
  28. We hebben ons bezoek aan brasserie No nonsense als positief ervaren! We maakten gebruik van de AH restaurant-aktie en de gerechten waren heerlijk, ook het personeel was erg vriendelijk en een (kleine) klacht werd op een attente manier aangehoord en opgelost.

29. Fam Pot en Fam Van Gelder

Wij hebben heerlijk gegeten. Het was prima en lekker klaargemaakt. Een echt aanrader. Voor herhaling vatbaar.

30. Super gegeten hier. Met een bon van ticketveiling dus vroeg me af hoe het zou zijn. Wij hadden niet de keuze uit het hele menu maar voldoende keuzes om een volwaardig drie gangen menu samen te stellen. Werden verwend met een heerlijke amuse (bietensoepje). Daarna gekozen voor gerookte forel en zalm, deze werd geserveerd met stokbroodje en sla. Het geheel werd heel appetijtelijk geserveerd en was ruim voldoende. Mijn vriendin koos voor de kippenlevertjes welke netjes in een pannetje werden geserveerd met ook salade erbij. Hoofdgerecht hebben we hetzelfde gekozen, evenals het nagerecht. Varkenshaasje gevuld met kruidenkaas en omwikkeld met spek. In een woord heerlijk. Daarbij werden wedges, spruiten en sla geserveerd. Jus in een apart glaasje. Als dessert kersen clafoutis lekker uit de oven met ernaast slagroom en kersenijs. Hier komen wij zeer zeker nog eens terug. Compliment voor bediening en kok.

31. rfmastenbroek

33. Heerlijk gegeten tweede kerstavond. Goede samenstelling van de menu's. Groot compliment voor alle medewerkers en heel erg bedankt voor de gezellige avond!

34. Het was even wachten op de nieuwe menukaart maar complimenten. De keuze was niet makkelijk er staan heerlijke gerechten op. De keuze van ons was als voorgerecht: het champignon pannetje en mijn man nam de kippenlevertjes. Hoofdgerecht: de Cordon bleu No Nonsense en mijn man Gegrilde ribeye. Nagerecht: Crème brûlée en Proeverij van chocolade. Alles smaakte ons heerlijk. Wij komen zeker terug.

35. We hebben lekker gegeten en bediening was ook goed.

36. Prima adres. Smaakvol ingericht; dus geen Leen Bakker interieur. Smakelijk gegeten voor een zeer redelijke prijs. Kwaliteit van het eten was zeer goed en netjes opgemaakt. De totale ambiance was goed. Hier kom je niet van een koude kermis thuis.

We komen zeker terug. Aanbevolen!

37. Nadat ik ontzettend zin had in een gezellige avond uit eten heb ik nu echt het gevoel dat ik thuisgekomen ben van een koude kermis. De ambiance en het eten waren zeer slecht. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Thuis eet ik vele malen lekkerder in een betere sfeer. Bijzonder dat zoiets nog bestaansrecht heeft.

2,7
  38. Via VakantieVeilingen een voucher gekocht. Het betrof een diner voor twee, 3 gangenmenu. Je diende te reserveren via de website. Op de website kon je alleen (met deze voucher) tussen 17:00 en 17:30 als aankomsttijd kiezen bij het reserveren.
    Toe we binnenkwamen dachten we dat we in de Leenbakker stonden, wat een smaakloze toestand. We kregen (gezien de voucher) een aangepaste kaart. Gekozen voor de tomatensoep en de sate, achteraf koffie.
    De koffie hebben we maar overgeslagen. De tomatensoep was slechter dan uit blik, de saté was met citroengras (?) "Nee, is geen poeder" op smaak gebracht. Het hoofdgerecht maar laten staan en de drankjes afgerekend.
    Totale sfeer (inclusief muziekkeuze) deed denken aan een aula. Nooit meer!

1,8
  39. Hier gegeten met een bon. Gezien de recensies hadden we hoge verwachtingen maar die zijn niet geheel waargemaakt. Mooie zaak en leuke sfeer, maar eten is niet bijzonder. Voorgerecht gebakken champignons, weinig smaak en niet verrassend. Hoofdgerecht beetje droog vlees maar verder prima, moesten wel lang op garnituur wachten. Al met al wel aardig maar niet meer dan dat.

40. Jan Stuyf

Prima eten. Vriendelijke en snelle bediening. Koffie is pittig.

41. Wij hadden gereserveerd met een bon van vakantieveilingen, door omstandigheden konden we pas 'n afloopdatum vd bon. Dit hebben we voorgelegd aan No Nonsense, en het was geen probleem, mits we een datum en tijd afspraken, super!

We hebben beiden een drie gangen menu gekozen, alles was met zorg bereid en smaakte heerlijk. De bediening hield goed in de gaten of er misschien lege glazen op tafel stonden, ook werd er regelmatig gevraagd of alles naar wens was.

Bij het dessert wilden we beiden iets wat niet bij het driegangen menu hoorde, hier werd niet moeilijk over gedaan en dit werd ook niet als extra gerekend!

Wij hebben hiertegen lekker gegeten en zullen hier zeker vaker naartoe gaan!

42. Absolute aanrader! Heerlijk eten en goede porties. Erg gezellige sfeer in het restaurant, vriendelijk personeel en goede/snelle bediening ook al zat het restaurant helemaal vol. Vooral leuk vonden we het voorgerecht "Proeverij No Nonsense", een bord vol met kleinere gerechtjes (een combinatie is van hun verschillende voorgerechten zoals bijv. kleine portie carpaccio, kleine garnalencocktail, spek-geitenkaas,etc). En de prijs was goed.

43. Heerlijk gegeten bij No Nonsense. Dit restaurant is een aanrader. Heel vriendelijk personeel. Behoorlijke porties.

44. Ronald Meyer

45. Heerlijk eten en een geweldige sfeer! Een hele lieve zorgzame gastvrouw en goeie service! zeker een aanrader!

46. Heerlijk (en veel) gegeten. Uitstekende kwaliteit voor een zeer lage prijs. De service is prima en de sfeer is zeer goed. Goed om te bezoeken als je heel lekker wilt eten, hebt veel honger en wenig wilt betalen.!

47. Gisteravond met 4 personen aangeschoven bij Brasserie No Nonsense. De eerste indruk is goed. Het personeel loopt er netjes bij en is gastvrij. De brasserie ziet er netjes en sfeervol uit.

De kaart biedt voldoende keus. Aan onze tafel is gekozen voor een 3-gangen verrassingsmenu, Spareribs en de proeverij No Nonsense. Er wordt netjes gevraagd of er gerechten zijn die men niet lust / niet mag hebben.

Als starter ontvingen we een amuse van het huis (bouillon).
    Het voorgerecht bij het verrassingsmenu was heel goed! Qua hoeveelheid misschien veel voor een voorgerecht, dat bestond uit een 5-tal kleine "hapjes", maar het smaakte heerlijk. Presentatie was ook heel netjes.

Het hoofdgerecht van het verrassingsmenu was ook uitstekend. Het vlees en de vis waren goed gegaard en de presentatie was weer heel netjes. Ook de andere hoofdgerechten vielen goed in de smaak. De porties waren behoorlijk en zelfs een grote eter zou hier voldoende aan hebben.

Als afsluiter een nagerecht bestaande uit een palet van kleine nagerechten. Een combinatie van chocolade ijs, chocolade mousse, mango mousse, brownie en een puntje kwark taart. Erg van genoten.

Deze brasserie is zeer zeker een aanrader en heeft een kok die mijns inziens zijn vak verstaat, mijn complimenten. Prijs kwaliteit is goed.

48. Vanavond heerlijk en glutenvrij gegeten. Bediening was uitstekend en attent. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Eten was lekker zowel week menu als glutenvrij verrassings 3 gangen menu. Zeker een aanrader ook met glutenvrij dieet.

49. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Bediening was attent, en checkte regelmatig of alles naar wens was. Tomatensoep amuse van het huis. Heerlijk, kom zeker graag nog eens terug!

50. We hebben heerlijk gegeten. Vooral de risotto en de champignons bij het zomer stampertje waren erg leker. Ook de meloensoep was geweldig.
    De bediening was erg aardig en attent. We komen zeker nog een keer terug.

51. Vanavond uitstekend gegeten. Het viergangen verrassingsmenu was prima op elkaar afgestemd.
    Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. We komen hier zeker terug! !

52. Het eten viel ontzettend tegen. Aardappels koud geserveerd, schnitzel smaakte naar rook, kip niet vers/zacht en de sate was geen sate. Bediening is echter wel erg goed, de friet, salade en de ossenhaasburger ook!

53. wezendonk

We hadden wat te vieren namelijk ons 12,5 jaar verkering, dus ik het gemaild naar No Nonsense. Hier werd heel leuk op gereageerd, en er was wel een lekker drankje om te toasten.
    Toen we aankwamen werden we feestelijk begroet met een lekker glas prosecco, en gefeliciteerd.
    Voor en hoofdgerecht waren heerlijk, toetje mochten we kiezen of hun keuze, dit hebben we gedaan en het resultaat was geweldig, lekker en mooi.
    Echt een super fijne avond gehad, we komen zeker terug. Vriendelijke groet vanuit Hoevelaken!

54. Super lekker gegegeten, leuke en zeer oplettende bediening! Echt een aanrader!

55. Nu al voor de derde keer gegeten bij No-Nonsense en ik vind het echt een aanwinst voor het Soesterkwartier! Het leuke vind ik dat ze een geheel eigen stijl en sfeer hebben. Alles (eten op zich, opmaak van de borden, bediening), is tot in de puntjes verzorgd, sympathiek en de sfeer is heel relaxed. Je denkt even snel iets te gaan eten in een gewoon buurtrestaurantje en dat blijkt ineens heel erg goed te zijn voor heel weinig geld. Het eten was de eerste twee keer perfect: heerlijke vis, vlees, toetjes en altijd een amuse vooraf. Laatste keer vond ik alleen de maaltijdsalade van carpaccio net iets minder. Maar ik blijf terugkomen hoor want vind jullie super!

56. Super lekker gegeten!! Gelijk kaartjes meegenomen om het aan iedereen aan te raden!

57. Afgelopen week met 2 vriendinnen wezen eten. Top!!
    Modern interieur, we hebben genoten van het 3 gangendiner met zorg en smaak bereid. Het nagerecht was leuk opgemaakt, voor een betaalbare prijs. Vriendelijke mensen, kortom, genoeg redenen om terug te komen.

58. Janneke naaktgeboren

Het was een zeer goed restaurant met een buitengewoon goede keuken! De sfeer was ook goed en de bedieningen zeer aardig en ze vroegen steeds of alles naar wensen was ! zeker aan te raden.

59. Gisteren met z'n zevenen bij jullie gegeten.
    Voor mij was het niet de eerste keer.
    Ook nu weer genoten van een goede ambiance en een prima keuken.

60. Ik ben geen kenner, maar alles was perfect. Van mij een 10!
    Eetruimte mooi, modern aangekleed. Bediening zorgzaam.
    En het eten, hmmmmm, met stijl op bord gebracht.
    Buiten gewoon voortreffelijk.

61. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Bijzonder vriendelijke bediening. Heeft onze verwachtingen overtroffen. Bij maar weinig restaurants bestaat de mogelijkheid om met 3 personen van 1 nagerecht te genieten. Hier werd het zelfs aanbevolen. We komen zeker terug want het restaurant is een aanrader.

62. De verwachtingen voor dit restaurant werden helemaal overtroffen. De gerechten zijn erg lekker, verassend, en echt vers. De bediening was prima en persoonlijk. Daarnaast is de prijs/kwaliteit verhouding erg goed. Hier kun je erg goed eten ook voor de kleinere beurs.

63. Prettige sfeer, goede en vriendelijke bediening. Schoon, netjes, sfeervol en vooral ook ruim ingericht.
    Leuke kaart met ook mogelijkheden voor een 'kleine' beurs.

64. We hebben een dagmenu genoten bij NoNonsense. Heerlijk. Goede bediening, Lekker eten. Rustige omgeving zodat je lekker met elkaar kan praten.

65. Gister wezen eten voor de 2de keer bij brasserie no nonsense.

Ook deze keer perfect bevallen, de bediening bijzonder vriendelijk en gastvrij.
    De borden worden zeer mooi en vakkundig opgemaakt, je merkt dat de keuken zeer gedreven en vakkundig is.

Mij rest om dit restaurant op alle vlakken met een 10 te beoordelen.
    Wij zullen hier nog zeker met veel plezier vaak naar teruggaan.

66. Erg leuk en gezellig restaurant!
    Zeer goed eten! Borden erg mooi opgemaakt!
    Bediening super!
    Hele relaxte sfeer.

67. N.Koolhaas

Wat een geweldige Bistro, ziet er fantastich uit van binnen en de toilleten mooi en schoon. De kok en de bediening verdienen een grote pluim. Het eten was voortreffelijk. Rob geus zit altijd op de verkeerde plek en plaats laat hij maar eens naar dit restaurant gaan dan kan hij meteen een sticker op de raam plakken. Ga zo door.

68. Heerlijk gegeten. Proeverij van voorgerechten was super. Leuk gedaan en van goede kwaliteit. Biefstuk was mals, goed gebakken. Van alles voldoende op tafel. Parkeren gratis voor de deur. Zeker de moeite waard.

69. Een zeer sfeervol restaurant dichtbij het centrum.
    Nog nooit zo'n heerlijke portie sliptongetjes gegeten, tevens was het stoofpotje haas met hazepeper ook zeer voortreffelijk,
    We komen zeker terug vanuit Bilthoven
    Ook is de bediening zeer vriendelijk en vakkundig.
    Een echte aanrader!

70. We zijn al meerdere keren wezen eten hier. We zijn best kieskeurig wat eten betreft, maar het is hier top!!! Een uitstekende kok en gastvrije eigenaren. Een aanrader. Ga zo door. Lekker eten voor een leuke prijs.

71. Wij zijn vanavond bij No-Nonsens wezen eten ( dagmenu) het zag er prachtig uit en het was heerlijk..
    Een Compliment voor de kok.

We komen zeker terug.

72. Peter Wilbrink

73. S. van Harselaar

Ik ben met 2 anderen op een zondag geweest voor een high tea. Ik ben best kritisch als het op eet/drink gelegenheden aankomt, maar dit was écht goed! De service is méér dan perfect, ze doen erg veel moeite voor je. Het eten en drinken was ook boven alle verwachtingen. Super vers, lekker bereid en je merkt dat er veel aandacht aan was besteed. Echt top. Prijs is ook echt goed te doen voor wat je krijgt. Supergezellige middag gehad!

74. Nu drie keer gegeten. Kwaliteit prijsverhouding is super. Wij zijn zelf kritisch maar dit restaurant verdient een pluim. Afwisseling van groentes en een heerlijk menu voor weinig geld, nog geen 20 euro. Alleen voor een hoofdgerecht ben je elders al meer kwijt, goede wijn , goede bediening, mooie entourage. Gisteren zat de hele zaak vol, werd niets afgedaan aan de kwaliteit, de brigade kon het in zijn geheel aan. Opmaak van de borden is ook TOP!

75. Erg leuk restaurantje. Gezellige sfeer en lekker eten.

76. Hans & Wilma

Goed eten en het is een leuk restaurant!

77. geweldig..wat deze mensen in zo'n korte tijd gepresteerd en waargemaakt hebben.

een echte aanrader