Deal Lekker 4-gangenverrassingsmenu in bijzondere sfeer. Nu voor maar 32,50!

Brasserie No Nonsense is een eetgelegenheid in het Soesterkwartier van Amersfoort. In een sfeervolle ambiance kunt u voor een No-Nonsense prijs van een zeer gevarieerde lunch- en diner kaart genieten, geserveerd in ruime porties. Kom nu bij ons genieten van een 4-gangenverrassingsmenu van de Chef voor de prijs van een 3-gangenmenu: 32,50!

36,50 32,50 -10%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2018

Wij zijn gevestigd op de hoek van de Paulus Borstraat en Noordewierweg.
    De Paulus Borstraat is voor vergunninghouders (niet op zondag)De Noordewierweg is betaald parkeren. (niet op zondag)
    Schuin tegenover ons bevind zich de Dollardstraat. Hier kunt u vrij parkeren.

Brasserie No Nonsense laten bezorgen?

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

In een sfeervolle ambiance kunt u voor een No-Nonsense prijs van een zeer gevarieerde diner kaart genieten, geserveerd in ruime porties.

Uitzonderingen

• Nieuwjaarsdag – 1 jan

1432046609 84
1441976975 87
1451907342 85

1. Is in het geheel niet bevallen.
    Een fantasieloze maar lekkere schnitzel.
    Sparerib koud en smakeloos. Varkenshaas medalion rauw.. maar dan ook echt niet te verteren.. maar effe opwarmen en je krijgt hem zo weer retour.
    Als klapper van de avond.. staan ze nog te bedelen om 5 euro.. want er is iets mis gegaan met de tegoedbon... vreselijk chagrijnige eigenaresse, zonder enige vorm van bereidheid om het op te lossen, maar meer een geval van ik "lul" me hier wel uit..
    Serveerster wel vriendelijk.

2. M de jong

Erg lekker gegeten en vriendelijke bediening.
    Beslist een aanrader!!

3. 11-6-2017 lekker wezen eten een drie gangen diner. Mijn vrouw ging voor de vis en ik voor de boeren schnitzel. Bijden met soep vooraf en een dame blance als toetje. Personeel vriendelijk en de zaak ziet er heel mooi en schoon uit.👍

4. Anthony Schouten

Prima restaurant, lekker eten en vriendelijke bediening.
    Aanbevolen!

5. Via VakantieVeilingen hier terecht gekomen. Maar zeker niet voor herhaling vatbaar! Zeer matig eten, opmaak laat te wensen over, sfeer is echt niet van deze tijd en de bediening vond het niet nodig om ons een tweede glas aan te bieden. Stuk varkenshaas was nog rauw. Dit kunnen we thuis vele malen beter!

6. Verheugd om mijn 'gift for you' lunchbon, gekregen op mijn verjaardag van een vriendin te besteden bij No Nonsense. Samen met mijn vriend gaan lunchen bij No Nonsense. We kregen een aangepaste kaart en kozen voor de salade met geitenkaas. Wat was dit een tegenvaller zeg! We kregen een bord met een hoopje gemengde sla (wat leek op een zakje uit de supermarkt) met wat gesneden ui en 2 stukjes geitenkaas er bovenop.

7. We hebben ons bezoek aan brasserie No nonsense als positief ervaren! We maakten gebruik van de AH restaurant-aktie en de gerechten waren heerlijk, ook het personeel was erg vriendelijk en een (kleine) klacht werd op een attente manier aangehoord en opgelost.

8. Fam Pot en Fam Van Gelder

Wij hebben heerlijk gegeten. Het was prima en lekker klaargemaakt. Een echt aanrader. Voor herhaling vatbaar.

9. Super gegeten hier. Met een bon van ticketveiling dus vroeg me af hoe het zou zijn. Wij hadden niet de keuze uit het hele menu maar voldoende keuzes om een volwaardig drie gangen menu samen te stellen. Werden verwend met een heerlijke amuse (bietensoepje). Daarna gekozen voor gerookte forel en zalm, deze werd geserveerd met stokbroodje en sla. Het geheel werd heel appetijtelijk geserveerd en was ruim voldoende. Mijn vriendin koos voor de kippenlevertjes welke netjes in een pannetje werden geserveerd met ook salade erbij. Hoofdgerecht hebben we hetzelfde gekozen, evenals het nagerecht. Varkenshaasje gevuld met kruidenkaas en omwikkeld met spek. In een woord heerlijk. Daarbij werden wedges, spruiten en sla geserveerd. Jus in een apart glaasje. Als dessert kersen clafoutis lekker uit de oven met ernaast slagroom en kersenijs. Hier komen wij zeer zeker nog eens terug. Compliment voor bediening en kok.

10. rfmastenbroek

12. Heerlijk gegeten tweede kerstavond. Goede samenstelling van de menu's. Groot compliment voor alle medewerkers en heel erg bedankt voor de gezellige avond!

13. Het was even wachten op de nieuwe menukaart maar complimenten. De keuze was niet makkelijk er staan heerlijke gerechten op. De keuze van ons was als voorgerecht: het champignon pannetje en mijn man nam de kippenlevertjes. Hoofdgerecht: de Cordon bleu No Nonsense en mijn man Gegrilde ribeye. Nagerecht: Crème brûlée en Proeverij van chocolade. Alles smaakte ons heerlijk. Wij komen zeker terug.

14. We hebben lekker gegeten en bediening was ook goed.

15. Prima adres. Smaakvol ingericht; dus geen Leen Bakker interieur. Smakelijk gegeten voor een zeer redelijke prijs. Kwaliteit van het eten was zeer goed en netjes opgemaakt. De totale ambiance was goed. Hier kom je niet van een koude kermis thuis.

We komen zeker terug. Aanbevolen!

16. Nadat ik ontzettend zin had in een gezellige avond uit eten heb ik nu echt het gevoel dat ik thuisgekomen ben van een koude kermis. De ambiance en het eten waren zeer slecht. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Thuis eet ik vele malen lekkerder in een betere sfeer. Bijzonder dat zoiets nog bestaansrecht heeft.

17. Via VakantieVeilingen een voucher gekocht. Het betrof een diner voor twee, 3 gangenmenu. Je diende te reserveren via de website. Op de website kon je alleen (met deze voucher) tussen 17:00 en 17:30 als aankomsttijd kiezen bij het reserveren.
    Toe we binnenkwamen dachten we dat we in de Leenbakker stonden, wat een smaakloze toestand. We kregen (gezien de voucher) een aangepaste kaart. Gekozen voor de tomatensoep en de sate, achteraf koffie.
    De koffie hebben we maar overgeslagen. De tomatensoep was slechter dan uit blik, de saté was met citroengras (?) "Nee, is geen poeder" op smaak gebracht. Het hoofdgerecht maar laten staan en de drankjes afgerekend.
    Totale sfeer (inclusief muziekkeuze) deed denken aan een aula. Nooit meer!

18. Hier gegeten met een bon. Gezien de recensies hadden we hoge verwachtingen maar die zijn niet geheel waargemaakt. Mooie zaak en leuke sfeer, maar eten is niet bijzonder. Voorgerecht gebakken champignons, weinig smaak en niet verrassend. Hoofdgerecht beetje droog vlees maar verder prima, moesten wel lang op garnituur wachten. Al met al wel aardig maar niet meer dan dat.

19. Jan Stuyf

Prima eten. Vriendelijke en snelle bediening. Koffie is pittig.

20. Wij hadden gereserveerd met een bon van vakantieveilingen, door omstandigheden konden we pas 'n afloopdatum vd bon. Dit hebben we voorgelegd aan No Nonsense, en het was geen probleem, mits we een datum en tijd afspraken, super!

We hebben beiden een drie gangen menu gekozen, alles was met zorg bereid en smaakte heerlijk. De bediening hield goed in de gaten of er misschien lege glazen op tafel stonden, ook werd er regelmatig gevraagd of alles naar wens was.

Bij het dessert wilden we beiden iets wat niet bij het driegangen menu hoorde, hier werd niet moeilijk over gedaan en dit werd ook niet als extra gerekend!

Wij hebben hiertegen lekker gegeten en zullen hier zeker vaker naartoe gaan!

21. Zondag weer heerlijk gegeten. Als voorgerecht nam ik de champigonsoep met spekjes. Ik had het aspergehoofdmenu met beenham. Complimenten voor de kok. Het verstopte eitje was erg leuk. Voor het nagerecht liet ik me verassen met allerlei kleine lekkere toetjes. De sfeer en bediening mijn complimenten.

22. Absolute aanrader! Heerlijk eten en goede porties. Erg gezellige sfeer in het restaurant, vriendelijk personeel en goede/snelle bediening ook al zat het restaurant helemaal vol. Vooral leuk vonden we het voorgerecht "Proeverij No Nonsense", een bord vol met kleinere gerechtjes (een combinatie is van hun verschillende voorgerechten zoals bijv. kleine portie carpaccio, kleine garnalencocktail, spek-geitenkaas,etc). En de prijs was goed.

23. jeannette

24. Heerlijk gegeten bij No Nonsense. Dit restaurant is een aanrader. Heel vriendelijk personeel. Behoorlijke porties.

25. Ronald Meyer

26. frank cornelissen

27. Heerlijk eten en een geweldige sfeer! Een hele lieve zorgzame gastvrouw en goeie service! zeker een aanrader!

28. Heerlijk (en veel) gegeten. Uitstekende kwaliteit voor een zeer lage prijs. De service is prima en de sfeer is zeer goed. Goed om te bezoeken als je heel lekker wilt eten, hebt veel honger en wenig wilt betalen.!

29. Gisteravond met 4 personen aangeschoven bij Brasserie No Nonsense. De eerste indruk is goed. Het personeel loopt er netjes bij en is gastvrij. De brasserie ziet er netjes en sfeervol uit.

De kaart biedt voldoende keus. Aan onze tafel is gekozen voor een 3-gangen verrassingsmenu, Spareribs en de proeverij No Nonsense. Er wordt netjes gevraagd of er gerechten zijn die men niet lust / niet mag hebben.

Als starter ontvingen we een amuse van het huis (bouillon).
    Het voorgerecht bij het verrassingsmenu was heel goed! Qua hoeveelheid misschien veel voor een voorgerecht, dat bestond uit een 5-tal kleine "hapjes", maar het smaakte heerlijk. Presentatie was ook heel netjes.

Het hoofdgerecht van het verrassingsmenu was ook uitstekend. Het vlees en de vis waren goed gegaard en de presentatie was weer heel netjes. Ook de andere hoofdgerechten vielen goed in de smaak. De porties waren behoorlijk en zelfs een grote eter zou hier voldoende aan hebben.

Als afsluiter een nagerecht bestaande uit een palet van kleine nagerechten. Een combinatie van chocolade ijs, chocolade mousse, mango mousse, brownie en een puntje kwark taart. Erg van genoten.

Deze brasserie is zeer zeker een aanrader en heeft een kok die mijns inziens zijn vak verstaat, mijn complimenten. Prijs kwaliteit is goed.

30. Vanavond heerlijk en glutenvrij gegeten. Bediening was uitstekend en attent. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Eten was lekker zowel week menu als glutenvrij verrassings 3 gangen menu. Zeker een aanrader ook met glutenvrij dieet.

31. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Bediening was attent, en checkte regelmatig of alles naar wens was. Tomatensoep amuse van het huis. Heerlijk, kom zeker graag nog eens terug!

32. We hebben heerlijk gegeten. Vooral de risotto en de champignons bij het zomer stampertje waren erg leker. Ook de meloensoep was geweldig.
    De bediening was erg aardig en attent. We komen zeker nog een keer terug.

33. Vanavond uitstekend gegeten. Het viergangen verrassingsmenu was prima op elkaar afgestemd.
    Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. We komen hier zeker terug! !

34. Het eten viel ontzettend tegen. Aardappels koud geserveerd, schnitzel smaakte naar rook, kip niet vers/zacht en de sate was geen sate. Bediening is echter wel erg goed, de friet, salade en de ossenhaasburger ook!

35. wezendonk

We hadden wat te vieren namelijk ons 12,5 jaar verkering, dus ik het gemaild naar No Nonsense. Hier werd heel leuk op gereageerd, en er was wel een lekker drankje om te toasten.
    Toen we aankwamen werden we feestelijk begroet met een lekker glas prosecco, en gefeliciteerd.
    Voor en hoofdgerecht waren heerlijk, toetje mochten we kiezen of hun keuze, dit hebben we gedaan en het resultaat was geweldig, lekker en mooi.
    Echt een super fijne avond gehad, we komen zeker terug. Vriendelijke groet vanuit Hoevelaken!

36. Super lekker gegegeten, leuke en zeer oplettende bediening! Echt een aanrader!

37. Nu al voor de derde keer gegeten bij No-Nonsense en ik vind het echt een aanwinst voor het Soesterkwartier! Het leuke vind ik dat ze een geheel eigen stijl en sfeer hebben. Alles (eten op zich, opmaak van de borden, bediening), is tot in de puntjes verzorgd, sympathiek en de sfeer is heel relaxed. Je denkt even snel iets te gaan eten in een gewoon buurtrestaurantje en dat blijkt ineens heel erg goed te zijn voor heel weinig geld. Het eten was de eerste twee keer perfect: heerlijke vis, vlees, toetjes en altijd een amuse vooraf. Laatste keer vond ik alleen de maaltijdsalade van carpaccio net iets minder. Maar ik blijf terugkomen hoor want vind jullie super!

38. Super lekker gegeten!! Gelijk kaartjes meegenomen om het aan iedereen aan te raden!

39. Afgelopen week met 2 vriendinnen wezen eten. Top!!
    Modern interieur, we hebben genoten van het 3 gangendiner met zorg en smaak bereid. Het nagerecht was leuk opgemaakt, voor een betaalbare prijs. Vriendelijke mensen, kortom, genoeg redenen om terug te komen.

40. Janneke naaktgeboren

Het was een zeer goed restaurant met een buitengewoon goede keuken! De sfeer was ook goed en de bedieningen zeer aardig en ze vroegen steeds of alles naar wensen was ! zeker aan te raden.

41. Gisteren met z'n zevenen bij jullie gegeten.
    Voor mij was het niet de eerste keer.
    Ook nu weer genoten van een goede ambiance en een prima keuken.

42. Ik ben geen kenner, maar alles was perfect. Van mij een 10!
    Eetruimte mooi, modern aangekleed. Bediening zorgzaam.
    En het eten, hmmmmm, met stijl op bord gebracht.
    Buiten gewoon voortreffelijk.

43. Ik blijf enthousiast over jullie gerechten.
    Ook de nieuwe kaart is weer super.
    Ga vooral zo door en ik hoop dat jullie me blijven verrassen met jullie gerechten.

44. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Bijzonder vriendelijke bediening. Heeft onze verwachtingen overtroffen. Bij maar weinig restaurants bestaat de mogelijkheid om met 3 personen van 1 nagerecht te genieten. Hier werd het zelfs aanbevolen. We komen zeker terug want het restaurant is een aanrader.

45. De verwachtingen voor dit restaurant werden helemaal overtroffen. De gerechten zijn erg lekker, verassend, en echt vers. De bediening was prima en persoonlijk. Daarnaast is de prijs/kwaliteit verhouding erg goed. Hier kun je erg goed eten ook voor de kleinere beurs.

46. Prettige sfeer, goede en vriendelijke bediening. Schoon, netjes, sfeervol en vooral ook ruim ingericht.
    Leuke kaart met ook mogelijkheden voor een 'kleine' beurs.

47. We hebben een dagmenu genoten bij NoNonsense. Heerlijk. Goede bediening, Lekker eten. Rustige omgeving zodat je lekker met elkaar kan praten.

48. Gister wezen eten voor de 2de keer bij brasserie no nonsense.

Ook deze keer perfect bevallen, de bediening bijzonder vriendelijk en gastvrij.
    De borden worden zeer mooi en vakkundig opgemaakt, je merkt dat de keuken zeer gedreven en vakkundig is.

Mij rest om dit restaurant op alle vlakken met een 10 te beoordelen.
    Wij zullen hier nog zeker met veel plezier vaak naar teruggaan.

49. Erg leuk en gezellig restaurant!
    Zeer goed eten! Borden erg mooi opgemaakt!
    Bediening super!
    Hele relaxte sfeer.

50. N.Koolhaas

Wat een geweldige Bistro, ziet er fantastich uit van binnen en de toilleten mooi en schoon. De kok en de bediening verdienen een grote pluim. Het eten was voortreffelijk. Rob geus zit altijd op de verkeerde plek en plaats laat hij maar eens naar dit restaurant gaan dan kan hij meteen een sticker op de raam plakken. Ga zo door.

51. Heerlijk gegeten. Proeverij van voorgerechten was super. Leuk gedaan en van goede kwaliteit. Biefstuk was mals, goed gebakken. Van alles voldoende op tafel. Parkeren gratis voor de deur. Zeker de moeite waard.

52. Een zeer sfeervol restaurant dichtbij het centrum.
    Nog nooit zo'n heerlijke portie sliptongetjes gegeten, tevens was het stoofpotje haas met hazepeper ook zeer voortreffelijk,
    We komen zeker terug vanuit Bilthoven
    Ook is de bediening zeer vriendelijk en vakkundig.
    Een echte aanrader!

53. We zijn al meerdere keren wezen eten hier. We zijn best kieskeurig wat eten betreft, maar het is hier top!!! Een uitstekende kok en gastvrije eigenaren. Een aanrader. Ga zo door. Lekker eten voor een leuke prijs.

54. Wij zijn vanavond bij No-Nonsens wezen eten ( dagmenu) het zag er prachtig uit en het was heerlijk..
    Een Compliment voor de kok.

We komen zeker terug.

55. S. van Harselaar

Ik ben met 2 anderen op een zondag geweest voor een high tea. Ik ben best kritisch als het op eet/drink gelegenheden aankomt, maar dit was écht goed! De service is méér dan perfect, ze doen erg veel moeite voor je. Het eten en drinken was ook boven alle verwachtingen. Super vers, lekker bereid en je merkt dat er veel aandacht aan was besteed. Echt top. Prijs is ook echt goed te doen voor wat je krijgt. Supergezellige middag gehad!

56. Nu drie keer gegeten. Kwaliteit prijsverhouding is super. Wij zijn zelf kritisch maar dit restaurant verdient een pluim. Afwisseling van groentes en een heerlijk menu voor weinig geld, nog geen 20 euro. Alleen voor een hoofdgerecht ben je elders al meer kwijt, goede wijn , goede bediening, mooie entourage. Gisteren zat de hele zaak vol, werd niets afgedaan aan de kwaliteit, de brigade kon het in zijn geheel aan. Opmaak van de borden is ook TOP!

57. Martin

58. Erg leuk restaurantje. Gezellige sfeer en lekker eten.

59. Hans & Wilma

Goed eten en het is een leuk restaurant!

60. Ik heb heerlijk gegeten. De varkenshaas was een verrassing.
    De bediening die door jonge mensen gedaan word is uitstekend en vriendelijk. De kok is een ware kunstenaar hoe hij de borden opmaakt.

61. geweldig..wat deze mensen in zo'n korte tijd gepresteerd en waargemaakt hebben.

een echte aanrader