Bistro 't Kannetje in Amersfoort

Openbare parkeer gelegenheden op nog geen 10 meter afstand.

• OV

Alle buslijnen naar het centrum.

Lunch Diner

1204084616 80
1345119381 74
1431910006 63
1562095943 67

1. Met z’n vieren wezen eten. Maar wat heeft deze bistro een slechte bediening.
    Tot 2 keer toe een drankje vergeten van de vier bestelde drankjes. Voordat ze komen opnemen ben je een half uur verder. Laten drankjes spontaan van het dienblad vallen aan de tafel. Erg knullig en amateuristisch.
    Vergeten zowel bij het voorgerecht als het hoofdgerecht het bestek. Bij het dessert ook geen lepels gebracht. Je moet er allemaal om vragen. En vervolgens krijg je een opscheplepel in plaats van een dessert lepel.
    Voor een gewoon kopje koffie hebben we circa 22-25 minuten moeten wachten en dan komen er 3 ipv van 4. De vierde komt pas als de andere 3 de koffie al op hebben.
    Echt slecht. Het eten was prima maar wij zullen hier niet snel meer komen.

2. Vrouw is erg chagerijnig en behandeld de klanten slecht. Ook vind ze het te veel moeite om de bestelling te veranderen. Normaal gesproken hebben we hier nooit last van gehad.

3. Dit was niet de eerste keer deze ervaring, vorige keer dacht ik nog kan gebeuren. In begin van de avond werden we goed geserveerd door een vriendin die hier werkt. Na die tijd is er ons niks nieuws aangeboden en deed de andere serveerder net alsof hij ons niet zag zitten, terwijl naast ons wel werd gevraagd of hun wat te drinken nog wouden. Deze ervaring met deze serveerder had ik vorige keer ook, hij heeft zijn voorkeur naar wie die gaat.

4. John Veenhoven

Wij werden in een ruimte tegenover het kannetje zelf geplaatst. In de lobby van een oud hotel. Hier was het niet gezellig. Het was een komen en gaan van ontevreden mensen die net als ons Hier niet voor gereserveerd hadden. Ons was dit restaurant aangeraden door een collega van mijn vriendin. Een grote teleurstelling! Het eten was wel ok maar niet erg veel. De bediening voelde ook wel aan dat de gasten ontevreden waren. Dit was voor mij eenmalig. Geen slimme actie van 't kannetje om deze ruimte er bij aan te trekken. Dit gaat ze klanten kosten.

1,6
  5. Ingrid Poetiray

We hebben vanavond een kerstdiner thuis laten bezorgen. Het kwam mooi op tijd en het was echt van een geweldige kwaliteit.
    Fles wijn cadeau en een heel attent, persoonlijk kaartje erbij.
    Tweede kerstdag mogen we weer van ‘t Kannetje genieten.
    Hele dikke tien voor ‘t Kannetje.

6. Jeroen Berndsen

Gegeten met een groep met beperkt keuzemenu en aantal gratis drankjes, 0,0 bier zat er niet bij in maar toch vrij dure Fever Tree tonic kon wel. Helaas was er voor een vegetariër maar 1 keuze mogelijk en dat was in dit geval de gewokte groenten met rijst. Niet vies, maar evenmin op smaak gebracht met saus of kruidenmix. Zo was hij helaas nogal saai. Soepje vooraf en ijs toe waren prima, bijgerechtjes wat karig maar friet was ik en werd attent aangevuld.

Jammer van het kleurloze hoofdgerecht.

5,3
  7. Heb gekozen voor het 4-gangenmenu. Het was super! Ik houd niet zo van zalm, maar een ander gerechtje vooraf was geen enkel probleem. Het eten was heerlijk, vriendelijke bediening en leuke knusse sfeer.

8. v.d Grift-Smeeing

Wij hebben op zondag heerlijk gegeten bij 't Kannetje. Ruime keuze uit gerechten. Voorgerecht verassend opgediend en smaakte prima. Hoofdgerecht heerlijk mals vlees! Bediening gastvrij en vriendelijk. Wij komen zeker graag terug.

9. Zaterdag 30 maart hier gegeten. Kende dit restaurant niet, dus gokken. Nou, heerlijk gegeten, gezellig en de zaak zat bomvol.
    Alleen de ober was nogal kortaf. Met ons driëen een fijne avond gehad.
    Een aanrader, maar zou wėl reserveren vanwege drukte in ' t weekend.

10. Op aanraden hier gaan eten. Eten was redelijk. Bediening matig. Muziek te hard. Bijpassende wijn bij het voorgerecht besteld. Die kwam maar niet. Moest nogmaals om gevraagd worden. Daarna een vraag gesteld over het geserveerde hoofdgerecht. Deze vraag is helemaal niet beantwoord. Na het hoofdgerecht gevraagd om de dessertkaart. Dit duurde 20 minuten en nog een keer vragen voordat deze kwam. Personeel werkt hard maar is niet klantvriendelijk. Drinken moet je steeds zelf achteraan. Kortom ons zien ze hier niet direct weer.

4,7
  11. Lekker gegeten in dit gezellige restaurant.

12. Vorig jaar hier geweest en toen viel ons de matige bediening al op. Niet stipt en onverschillig.
    Dit jaar voor de herkansing en helaas geen verbetering. De bistro zelf zit op een uitstekende locatie en binnen is het sfeervol.
    De tomatensoep was prima, maar het brood dat erbij geleverd werd niet zo vers als gehoopt. De kip piri-piri is gemiddeld, geen geweldige indruk. De tosti geitenkaas viel wel goed in de smaak.
    De prijs (2 drankjes, 1× soep en 2 lunchgerechten €27) viel ons mee.

Van deze zaak kun je een hoop maken, maar voed dan eerst je personeel op. Aan de locatie en de inrichting ligt het niet.

13. T bone uit diepvries weinig smaak. Groente uit de diepvries weinig smaak. Friet slap.
    Prijs kwaliteit mag een stuk beter.

3,1
  14. Na een cultureel weekendje hebben we Amersfoort gekozen voor een gezellige afsluiting. Na wat zoeken vonden we deze bistro. Het zag er best gezellig uit, dus hoopten we dat er nog een plekje was. We hadden goed gekozen. De bediening was zeer vriendelijk. Wij kozen voor de medaillons van de lavagrill. Het vlees en de groenten waren lekker en mals. We lieten ons verrassen met het dessert, een mix van ijs en mousse. Kortom echt een top afsluiting.

15. Wat een vreselijk onvriendelijk personeel! We hadden ons bord nog niet leeg of ze wilden het al weghalen. Er was geen vriendelijk woord of lachje bij.

16. Vandaag voor lunch plaatsgenomen op het terras. De koffie werd snel opgenomen en volgde al best laat, direct de lunch keuze doorgegeven, na ongeveer 40 minuten nog geen lunch gezien, heb de koffie afgerekend en ben elders gaan lunchen. Bij doorgeven dat mijn lunch zo bijzonder lang duurt dat ik vertrek, werd er echter slechts geknikt, geen excuses o.i.d.. Aan andere tafels zag je ook de leegte en verbazende blikken. Dus heb je op de tijd te letten, niet naar het Kannetje (gebaseerd op deze ervaring zeg ik dit). Heb het er wel eens beter meegemaakt.

17. elske kamerling

hoe was het eten bij het Kannetje.Nou dat was helaas een teleurstelling wij 10 fietsdames zijn daar afgelopen zaterdagavond wezen eten na een lange fietstocht hadden we uiteraard honger.Het was druk ivm jazz weekend We zaten binnen bij de bar waar veel glazen sneuvelden omdat ze de drukte niet aan konden Veel lawaai dus niet gezellig.Na lang wachten op het eten waarbij sommige van ons wel een vooraf namen en sommige niet hebben de dames met alleen een hoofdgerecht 2,5 moeten wachten dat was balen dus Wat we gegeten hebben was op zich prima .Hebben de eigenaar hier op aangesproken excuus en een drankje van het huis.Tip voor volgend jaar tijdens jazz weekend hou het bij een kleine kaart

18. Zaterdagavond heerlijk met 4 personen gegeten. Alles prima, maar één ding: ik hou van muziek, maar die komt hier uit een slechte installatie en was aanvankelijk storend hard. Niet meer doen! Het draagt niet bij aan de sfeer die daar prima is!

19. 't Kannetje is een heel gezellig tentje. In de zomer ook erg leuk om op het terras te zitten. Meestal zit het erg vol en lijkt het personeel het erg druk te hebben. Maar ze doen wel hun best om er voor elke gast te zijn. Je kan er lekker lunchen en de bittergarnituur is ok.

20. IM Bus-Banis

We hebben heerlijk op het terras wat gedronken. Helaas voelde mijn zoon zich niet goed worden. Hierdoor heb ik de afspraak af moeten zeggen. Gelukkig was dit geen enkel probleem. Wij hopen dat wij binnenkort alsnog van ons etentje kunnen genieten.

21. Heel teleurstellend. Onvriendelijke bediening, heel lang wachten, eten koud en slecht bereid. Goedkope ingrediënten gebruikt, wat ik kreeg waren beslist geen ossehaaspuntjes! Waterige sauzen, en piepkleine porties van garnituur. 20 frietjes en twee eetlepels groente voor drie personen!

22. Hans Vegter

Welk een deceptie deze maandagavond. Om te wachten op een tafel werd ik in de leeshoek neergezet. Niets mis mee hoor, maar vervolgens werd mij daar de drank en het voorafje aangeboden. Toen tafeltje beschikbaar was werd ik verder aan mijn lot overgelaten om al mijn eigen spullen en het geserveerde drankje en brood/kruidenboter naar die tafel te krijgen.
    Na keuze voor het menu werd eaa verdacht snel opgediend.. en even later kwam ook het bestek. Na eerst de vork in model gebogen te hebben kon ik gaan genieten van een samenstelling van lamsragout en lamsrack. Ik begon met de lamsragout (erg lekker, maar dom!!). Vervolgens de lamsrack. Al vrij snel bleek dat de vork niet bestand was tegen mijn geweld op het lauwe vlees. Enfin, ik ben de lulligste niet, want iedereen in de bediening had het te druk met de kassa, heb ik met lepel en mes gegeten met het toch wel steeds lauwer wordende vlees.
    Na toch meerdere keren nadrukkelijk aandacht te vragen voor mijn noden lukte het mij een nieuw biertje te bestellen. Hoewel nog enige tijd op enige afstand mij aanstarend (toog - tafeltje) lukte het toch nog 'm deze kant op te krijgen. 't Is allemaal niet erg..., als ik niet na afloop ook nog dik 30 euro mocht aftikken terwijl ik zo'n zin had in een lekker toetje.

2,4
  23. L.M. Nuruwe uit Breukelen.

Het is een top locatie. Sfeer is super. Bediening geen woorden voor, top. Prijs/kwaliteit = goed. We hebben heerlijk gegeten. Bedankt voor alles.

Zondag 28 /08- 2016

24. hijmans

25. rrrobb 6812 punten

Gisteren was het een mooie zonnige dag en hebben we heerlijk buiten op het terras gegeten met uitzicht op de Onze lieve vrouwentoren die ook wel de lange Jan genoemd wordt. Toen ik wilde gaan zitten zag ik nog net op tijd dat er een vogel op de rugleuning had gepoept. Op de grond lag nog een oud servetje, dus dat kwam mooi van pas. Eigenlijk geen beste start natuurlijk, maar ik vond dat verder geen bezwaar. Het was vooral een heerlijke plek om daar te kunnen zitten met dit weer. De bediening was vlot en vriendelijk en dat bleef ook zo de rest van de avond. We begonnen met een portje en waren eigenlijk niet direct van plan om hier ook echt te gaan eten, maar we waren wel geïnteresseerd in de menukaart. Geen heel bijzondere kaart en ook ietsje duurder dan gemiddeld. Al is er wel héél veel keuze van zowel vis als vlees. Ongeveer één á twee euro duurder dan wat je bij vele andere restaurants ook voor een vergelijkbaar gerecht betaalt. Deze bistro heeft echter een geweldige troef op de kaart. Menu kannetje voor 23.50 inclusief een glas wijn. En dat is dus ongeveer net zoveel geld als wat je voor een gemiddeld hoofdgerecht kwijt bent als je er ook een glaasje wijn bij drinkt. Alleen krijg je er dan nu nog drie extra gangen bij. Op papier ziet het er ook nog allemaal lekker uit. Pastrami van Gelders Vallei varken in de de houtoven gegaard met bleekselderij-appelsalade en honing-mosterdmayonaise. Gevolgd door een romige kerriesoep. Het hoofdgerecht bestaat uit Gegrilde medaillons van Ierse diamanthaas met rode wijnsaus en het toetje is dan een Parfait van citroen met een compote van kumquats. Dat belooft dus heel wat en dan moet je toch maar afwachten of het dan ook wat is voor dat geld. Maar ik moet zeggen dat het mijn stoutste verwachtingen ruimschoots overtroffen heeft. Het was stuk voor stuk heel erg lekker, van erg goede kwaliteit en ook nog eens ruime porties. Het vlees was zelfs erg veel. Kortom een heel erg goede prijs kwaliteit verhouding. Ik heb gesmuld. Bij de prima espresso zaten ook nog eens twee bonbons. Kortom, dit is een restaurant om vaker terug te komen, als we nog eens in Amersfoort komen.

26. We kregen een Hema-lunchbon en reserveerden bij het Kannetje. We hebben daar een aantal keren naar volle tevredenheid gegeten. Misschien komt het omdat we van een lunchbon gebruik maakten, toch met een waarde van € 32.

We kregen de soep van de dag, pompoensoep. Een kom vol water met een vaal oranje kleur en totaal geen smaak. Daarna de gerookte zalmsalade; veel sla, niet te royaal met de gerookte zalm, 4 stukjes zongedroogde tomaat, 4 stukjes verse tomaat, wat rode ui en kappertjes. De dressing konden we niet proeven. Het was dat er een paar sneetjes brood en kruidenboter bij zat. Voor de smaak? Het was bedroevend slecht.

De bediening was dit keer tegen de gewoonte in zeer accuraat. Dat moet gezegd worden.

Het Kannetje is een klant kwijt.

3,4
  27. Het was gewoon niet goed, erg slecht. Het begon al met het stokbrood met de kruidenboter, wat geen kruidenboter was en amper afgebakken supermarkt stokbrood.

Lang gewacht op het grande entree als voorgerecht, het was zout, zout en nog eens zout. De salade op mijn bord was niet vers. Na een paar happen hebben we gevraagd om de rekening.

Het hoofdgerecht wilden we niet meer afwachten omdat het vertrouwen in een goed gebakken T-bone er niet meer was. Dit zou hun specialiteit moeten zijn, dan hebben ze toch zeker te vragen hoe ik hem gebakken wil hebben? Niet dus.

Absoluut géén aanrader.

1,7
  28. Shannon

Mooi weer dus op het terras van het Kannetje gezeten voor een lunch. Op het moment dat wij hadden besteld was het terras niet vol, maar toch duurde het erg lang voordat er iets op tafel kwam. Net op het moment dat ik naar binnen wilde lopen om te zeggen dat ik geen broodje meer hoefde kwam dan eindelijk na meer dan 30 minuten ons broodje. Een broodje klaar maken hoeft niet meer dan 30 minuten te duren lijkt mij....

29. Zeger 23 punten

Gegeten in het Kannetje, omdat een collega afscheid nam. Voordat de collega die afscheid nam aanwezig was wilde ik vlug nog een kaartje schrijven. Hiervoor had ik een pen nodig en deze vroeg ik aan een dame uit de bediening. Dit ging erg moeizaam, ik moest praten als brugman om de pen een paar minuten te mogen lenen. Erg ongastvrij.
    Eenmaal aangekomen bij de tafel nadat we bij de openhaard hadden gewacht op de andere collega's bekeken we de kaart. Toen we ons voorgerecht kregen wist de bediening ons nauwelijks te vertellen wat voor soort vlees of vis op het bord lag met als gevolg dat sommige gerechten bij de verkeerde persoon belande. Daarnaast was er een jonge dame die haar eerste avond werkte niet mis mee natuurlijk, maar wat wel stoort is om dit telkens te vermelden tegen je gasten. Eten was opzich prima qua smaak niks bijzonders verder. Kwaliteit is erg achteruit gegaan in vergelijking met een jaar geleden. Jammer! Daarnaast hing er tijdens het bezoek een continue rioollucht. Volgens de bedieding hoort dat. Voor ons geen Kannetje meer.

30. Niet eerder meegemaakt hier. Was altijd zo goed. Boeuf Stroganoff was flauw. De saus een aanfluiting. Tafel was nog vies. Is ook niet schoongemaakt. Bestek was niet goed schoon. Voorgerecht kwam direct na bestelling (veel te snel). Echt jammer van deze goede naam!

4,5
  31. Afgelopen zaterdag hebben wij hier gegeten. De cappuccino was net slootwater. Een tweede uitwerpsel van het apparaat was ronduit slecht. De derde versie was met de hand gemaakt, deze was redelijk te noemen. Mijn vriendin had een sandwich besteld en ik een broodje kip piri-piri. De kwaliteit en smaak was ver beneden peil. Kip hoort niet droog en taai opgediend te worden en het zou fijn zijn als het smaak zou bevatten. De sandwich was uitermate slecht van smaak. Ik zou bijna het idee krijgen dat de mensen in de keuken de onderneming van binnenuit proberen te vernielen.

3,6
  32. Na twijfel tussen een viergangen menu en de T-bone steak gekozen voor een goed stuk vlees. Helaas was dit ver onder de maat, erg veel vet en zeer taai, viel echt zwaar tegen! Tegemoetkoming was een nieuwe steak maar deze hebben we afgeslagen omdat we bang waren voor herhaling. Ter compensatie hebben we twee glazen wijn niet op de rekening terug gezien, dit was 1 keer en nooit meer naar 't Kannetje in Amersfoort.

1,4
  33. Foody

34. Heerlijk gegeten op terras. Prima bediening.

35. Heerlijk gegeten met een superbediening. Gastvrij en personeel die de klant een gezellige avond wil laten beleven.

36. Herman Rebergen

Heerlijke middag en avond op terras van het Kannetje doorgebracht. Lunch en avond prima!! Bediening correct maar mogen iets meer humor hebben. Al met al een aanrader. Wij komen nog eens terug!!

37. M.a. Derrez

Prijs/kwaliteit is o.k. Het was druk op terras. Aardige bediening.

38. I am me

Je zou hier glutenvrij kunnen eten? Dacht het niet. Laatst lunchten we daar, maar ze hadden niks vervangends voor brood. Wel volle pond moeten betalen, ondanks dat er dingen weggelaten werden uit de lunch.

39. Hier gegeten tijdens een weekendje Amersfoort, we komen beslist nog eens terug naar Amersfoort maar niet bij het kannetje. De soepen zeer karig, uiensoep niet gegratineerd maar een stukje stokbrood met kaas erover heen, bouillon (slootwater) waar je de groenten moest zoeken, vlees dat dreef in soep ipv saus, karige smakeloze bijlages... nee dit was echt onder de maat dus wij zoeken ons de volgende keer een ander restaurant!!

3,9
  40. sonja 1693 punten

Hier afgelopen weekeind de lunch genuttigd. Onze dag was al vroeg begonnen en daarom wilden we vroeg lunchen. Dit kon eigenlijk pas vanaf 12:00 maar gelukkig was de keuken bereid om iets eerder voor ons aan de slag te gaan. Personeel was bijzonder vriendelijk, in voor een grapje en praatje. Het broodje dat ik had was bijna niet terug te vinden onder een heerlijke berg vlees, oude kaas, pijnboompitjes en salade. Prijzen vonden we redelijk voor zo'n centraal gelegen punt. De kroketten van mijn vriend smaakte hem ook prima. Laat in de middag zijn we nog even terug gekomen voor een kop koffie. Het hele terras zal vol gasten, maar het personeel kwam niet gehaast over, nog steeds vriendelijk en behulpzaam.

41. Met zijn drieën gelunchd: portie kroketjes met brood, uitsmijter en een maaltijdsalade. Bij het opnemen van de bestelling was de ober tamelijk kortaf. Bij de maaltijdsalade werd brood en boter beloofd, die nooit kwam. We vroegen om wat boter bij de kroketjes en die werd ook vergeten. De eieren op de uitsmijter waren te ver doorgebakken en in de sla van de maaltijdsalade zaten wat resten zand. Ofschoon het brood bij de salade nooit kwam, mochten we wel de volle prijs afrekenen.
    Al met al geen succes en niet voor herhaling vatbaar!!

42. Kort en bondig gewoon erg goed.

43. Een lauwe tosti met koude ham en niet gesmolten kaas, hoe krijg je het met zoiets simpels voor elkaar en oud brood met zeer taaie korsten onder de niet hete uitsmijter. Na commentaar hierover een slappe sorry en daar kun je het na betalen dan mee doen. Wij komen hier zeker niet meer terug. Dit was op 18-01-2014

44. Wouter van Schagen

Ik word altijd helemaal gelukkig van 't Kannetje, goede sfeer, lekker druk en het eten was weer fantastisch.. Alleen waren ze een beetje aan het rommelen met de muziek, die stond dan weer te hard, dan weer nauwelijks te horen.. Snel weer heen!

45. Gisteren gegeten bij het Kannetje. Dit was ons lievelingsrestaurant maar komen daar op terug. Een uur moeten wachten op ons voorgerecht. Toen we die kregen was de meloen keihard. Hoofdgerecht met varkensvlees was niet gaar. Toetje maar niet genomen. Jammer hoor, we wachten weer op betere tijden.

46. Heerlijk gegeten en was niet duur.

47. Wij hebben vorige week heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit goed.

48. P. 44 punten

Het zag er zoveel belovend uit op de website. En als je binnen kwam en op het terras liep had je het idee. Dit kan nog een gezellig avondje worden. Maar het begon dat je niet eens een karaf water kon bestellen. En mijn gezelschap bestelde een witbier met extra citroen. Nou die extra citroen moet ze nog steeds krijgen. Ik heb zelf a la carte gegeten en mijn tafelgezelschap nam een combinatie van a & b menu's. Dat kon je gewoon kosteloos combineren zeiden ze. Achteraf bleek van niet want er werd wel degelijk wat voor gerekend. ook werden onze glazen kraanwater in rekening gebracht. (misschien doen ze dit om die bestelcomputertjes terug te kunnen verdienen... werk dan gewoon met pen en papier veel persoonlijker)

Ook vond ik de hoeveelheid van de menu gerechten erg karig in vergelijking tot de a la carte gerechten.
    Waar ik bij het hoofdgerecht drie flinke sliptongen kreeg, zat mijn tafelgezelschap te kijken naar 2 kleine stukjes makreel filet. Deze kwamen samen overeen met 1 sliptong van mij qua formaat.
    De friet smaakte naar oud vet.

Zelfs de floormanager had moeite om een verzoek te onthouden. Want ik bestelde mijn dessert zonder slagroom. Maar dit lag gewoon op mijn bord en kreeg ik de melding bij van haar "het ligt er toch naast".

Maken jullie die borden zo op en dan de koelkast in ofzo??

Ik vond het echt jammer want ik had echt een leuke verwachting bij jullie.

2,4
  49. Helaas heb ik de laatste recencies niet gelezen voor wij er zijn gaan eten. De salade bij het voor gerecht was bruin van kleur ipv fris groen, weinig smaak aan de tonijn salade. Koude taaie friet, een koolsalade waarbij. De rode kool overheerste met teveel kaneel en niet lekker knapperig, ect. Vraag om een paar extra schijfjes citroen bij het drinken, is men bij het opnemen lang aan het schrijven, zit er maar liefst een schijfje citroen! Toetje zonder slagroom gevraagd, wordt met slagroom geserveerd met de mededeling "het ligt in een hoek". Erg slordig. Lees ik de factuurstaat er bij keuze voor menu a of b 0.01 euro gerekend?? Met een extra drankje aanbieden maak je het eten niet beter! Jammer dat het zo achter uit is gegaan als ik kijk naar de recensie van 2012. Succes met verbeteringen.

2,3
  50. Nog nooit zo slecht geluncht en bediend. Bij het bestellen van de salade geitenkaas gevraagd of men in het bezit is van glutenvrij brood, dit zou gecheckt worden. Een kwartier later krijg ik mijn salade voorgeschoteld zonder brood. De bediening gevraagd naar waar mijn brood was maar er was geen glutenvrij brood. Jammer dat ze dat niet even zijn wezen melden want dan had ik wellicht wat anders genomen. Terwijl ik aan mijn salade wil beginnen zie ik dat het een paar blaadjes betreft met welgeteld 1 tomaat en een karig stukje geitenkaas. De rest van de vulling was eruit gelaten omdat men dacht dat er gluten in zat zonder overleg. Na de bediening hier op aangesproken te hebben kreeg ik los een karig bakje nootjes erbij. De salade was smakeloos en ik heb thuis nog een boterham moeten eten om de trek te stillen. Bij de bediening aangegeven dat ik niet tevreden was maar hier is niks mee gedaan. Super slecht, dit was de laatste keer dat ik daar gegeten heb

1,1
  51. Onlangs met groep gegeten. De gerechten zit geen smaak of kraak aan. Een stuk vlees met friet gaat nog wel. Wij lopen de volgende keer door.

52. Wat een leuk warm ontvangst. De gastheer is erg gericht om het iedereen naar de zin te maken. Het eten was gewoon lekker en de bediening prima. Met name het gastheerschap en de gezellige sfeer heeft onze avond zeer geslaagd gemaakt.

53. Heerlijk gegeten voor weinig geld, super kwaliteit. Heerlijk eten.

54. 't Kannetje is mijn lievelingsrestaurant, goede bediening en sfeer, leuke open keuken, goede koks en het eten is echt super! Als ik zin heb om te gaan uit eten en weet niet zo snel waar heen, dan is het keuze snel gemaakt - t Kannetje. Moet je wel van tevoren reserveren, bistro is meestal vol en terecht!

55. Thea en Aria

Heerlijk gegeten, was heel gezellig, aardig personeel en prettige sfeer. Echt een aanrader!

56. Gisteravond gegeten, mijn tournedos was koud en rauw van binnen. Champignons waren niet gaar en rauw geserveerd. Mijn partner had stroganov, was ook niet te eten. Dit doorgegeven aan de bediening, kregen de tournedos terug in 2 stukken gesneden en nog steeds rauw van binnen. Geen aanrader om hier te gaan eten. Ronduit slecht.

57. We hadden zin in een stukje vlees. Dus vandaag een bistro opgezocht en bij het kannetje uitgekomen. Beetje traditionele bistro tent, bruin open keuken kneuterig. Niks mis mee hoor want daar ga je voor wanneer je op je normale wekelijkse uit eten avond iets zoekt. Ik was in het begin even bang dat het de hele avond zo erg naar het gegrilde vlees zou ruiken. Het viel mee, was denk ik een klein foutje van de kok. Een stukje vlees iets te hard gegrild. Hier hebben we verder geen last meer van gehad. Ons eten was oké. Vooraf een Italiaanse salade voor mijn partner en voor mij de champion kroket met mosterd saus. Daarna hadden we beiden de rib eye medium rare besteld. Bij het serveren dacht de bediening dat een van de rib- eye's eerder rare was dan medium. We kregen hierover meerdere vragen of het toch wel oké was. Het vlees was alle twee prima en echt een hele ruime 300 gram. Voor een gewone bistro een adres om te onthouden inclusief een glaasje wijn vooraf en een fles huiswijn waren we voor vooraf en hoofdgerecht 82,50 kwijt.

58. Gea Keehnen

59. Heerlijk gegeten en gedronken. Super gezellig, vriendelijke bediening. Kom zeker nog een keer terug.

60. Afgelopen donderdag (01-12-11) gegeten met (oud)-medestudenten. Bij binnenkomst gewezen naar een tafeltje dat aan de open keukt ligt, prima plekje dus. Het was misschien iets krap voor 6 heren, maar dat mocht de pret niet drukken. Ruim voldoende keuze op de kaart, ik zelf koos voor de Italiaanse Champignons vooraf, en het Exotisch Duo als hoofdgerecht. Over de champignons zat iets teveel kaassaus, zonde van de smaak. En het hoofd gerecht was verassend lekker, leuk om eens struisvogel- en kangaroevlees te eten. Eten was kwalitatief verder prima voor elkaar, genoeg bijgerechten en de biertjes gingen er ook goed in. Verder op het personeel niks aan te merken, ze deden goed hun werk! Een leuke avond gehad dus.

61. Wat een aanfluiting voor je zaak zulk ongeinteresseerd personeel. Alles lijkt wel teveel voor ze. Een besteliing opnemen, tafeltjes leeghalen en even schoonmaken. "We komen zo" blijkt een dooddoener. En als je ze erop aanspreekt volgt er een sarcasme " is het zo wel goed". En gemaakt vriendelijk doen bij het afrekenen. Volgende keer toch echt een ander terrasje.

62. jolanda

Wat een vréselijke tent. De bediening loopt rondjes maar heeft niets in de gaten, laat mensen véél te lang wachten. Drie dames lopen daar in de bediening met een gezicht dat op onweer staat. Wat een aanfluiting. Nooit ga ik daar meer heen. Zeker niet omdat er zoveel keus is in Amersfoort dat je hier niet eens hoeft te eten/drinken. Bij een clubsandwich toasten ze niet eens het brood en ze zetten na lang wachten de bestelling gewoon naast de vuile kopjes van de vorige klanten op een vuile tafel. Als je dan vriendelijk vraagt of de tafel misschien schoongemaakt kan worden nemen ze je nog op de hak ook.

2,4
  63. Het eten was prima. En bediening supervriendelijk en goed. Wat wel een minpunt was, was dat de bediening mij niet kon uitleggen wat er bij het dessert op mijn bord lag.

64. charley

Afgelopen weekend hebben ik en mijn vrienden gegeten bij 't Kannetje. Gelukkig hadden we gereserveerd want het was heel erg druk. Wat ik eigenlijk wil vertellen is dat wij het heel gezellig vonden en zeker nog wel een keertje willen komen eten. Het eten was heerlijk.

65. Wij hebben vanavond hier gegeten, uitgenodigd door onze vrienden. Ik moet zeggen, het was een onvergetelijke avond.

66. Helemaal top en ga hier dan ook met grote regelmaat eten. Regelmatig een nieuwe kaart en altijd nog extra gerechten om uit te kiezen die niet op de kaart staan. Gezellige sfeer en je voelt je echt in watten gelegd, kortom top!

67. Gisteravond gegeten in 't Kannetje. Dachten dat dit een leuk en lekker restaurant was, maar dit was niet het geval. Het eten is niet goed, van een niveau van een eetschuur kun je wel zeggen. Voorgerecht serranoham rolletjes met salade waar zoveel smaken aan zaten dat de serrano ham niet te proeven was, overigens smaken uit blik of potje (groene olijven uit blik bijvoorbeeld). Mijn partner had tonijntartaartje van wederom tonijn uit blik, heel veel tonijn en heel veel kappertjes, gewoon niet restaurantwaardig.
    Hoofdgerecht beiden kip met spek, die was bij beide nog rauw! Dit kan echt niet in een restaurant.
    Bij het schamele licht op de bovenverdieping was dit moeilijk te zien maar gelukkig ontdekten we het. Vervolgens zei de bediening 'o dan gaat ie nog even terug!'. Bij kip kan dat natuurlijk niet, maar jawel hoor, de kip kwam gewoon terug, terwijl we die al volledig hadden open geseneden, hadden ze die in de keuken bij elkaar geduwd, nog een hand tuinkers erover heen en we kregen hem terug.

Toen kwam de bediening meerdere malen vragen of het zo goed was, nou zeiden we eerlijk het is nu vrij droog. 'Maar hij is wel gaar?' werd er gevraagd. 'Ja dat wel'. Ik vond dit heel bijzonder en echt niet kunnen in een restaurant.
    Toetje was fabrieksachtig, slagroom doorgeslagen. Kortom, vond het een enorme domper en ga er nooit meer eten.

68. Jaap Spelt

69. laura boom

Wat een top avond!

70. Gister hebben we met zn 2en bij het kannetje gegeten, het was nogal druk dus hebben even op een tafeltje gewacht. Dat was geen probleem!

ALleen het eten waren we iets minder over te spreken.

Het eten was ontzettend flauw en niet op smaak gebracht.. We hebben er zelf nog zout overheen moeten doen anders was het echt niet te eten..

Daarbij kwamen ze ons 2x de koffie en cappuchino brengen, achter elkaar? Miscommunicatie misschien maar ook niet netjes!

Al met al geen hoogstaande keuken, en aan de communicatie mag nog gewerkt worden!

Wel een gezellige sfeer binnen.

4,3
  71. Vandaag hebben we gegeten bij het Kannetje. De bediening verbaasde ons direct al, want we werden aangesproken met 'je'en 'jij'. De mensen die naast ons zaten te eten, waren niet tevreden en helaas deelden wij hun mening. We bestelden Italiaanse champignons. Wat daar Italiaans aan was, weet ik niet. 4 champignons in een eenvoudig kaasausje. De Italiaanse kruiden waren er niet en ook de vulling was blijkbaar weggespoeld. Het was gewoon flauw. Daarna kwam het hoofdgerecht. Een varkenshaasje met spek en brie. Het haasje was wel aardig, alleen de brie ontbrak. Volgens een van de serveersters kwam het vaker voor dat de brie vergeten werd..... Het lijkt me dat dat dan een extra aandachtspunt is, maar blijkbaar werkt het niet zo. De mixed grill van mijn vriend smaakte wel, maar de stukjes biefstuk waren verbrand. Wij hebben hier eerder wel eens best lekker gegeten, maar vandaag was dat absuluut niet het geval. En dan hebben we het nog niet over het eten dat bij ons op de tefel werd gezet, terwijl wij nog niets besteld hadden. De maaltijd was voor de mensen naast ons. Slordig!

4,1
  72. Hebben afgelopen zaterdagavond heerlijk op het terras zitten eten.

Het was er erg druk, dus wij moesten heel eventjes op een tafel wachten, maar alles keurig geregeld.

Na een aantal minuten kwam er een tafel vrij op het terras.

Het Kannetje heeft een ruime keuze betreft de kaart. Wij hadden allebei een gerecht met tournados...heerlijk, en borden mooi opgemaakt.

Nagerecht was ook heerlijk!

Bediening zeer vriendelijk!

Kortom een aanrader!

73. Het eten waren wij best goed over te spreken en ook zag het er in het begin leuk en gezellig uit. Maar al snel toen wij plek hadden genomen op het terras bleek alles anders te zijn.

Het begon allemaal met de bediening die allereerst al lang op zich liet wachten om te vragen of wij wat te drinken wouden hebben.

Daarna kregen wij de verkeerde dranken geserveerd en ook leek het alsof ze absoluut geen id's (bijv. Tafel 1, tafel 2 etc) aan de tafels hadden, want geen enkele bediende wist waar welke bestelling naar toe moest.

Inmiddels krijgen wij onze maaltijd geserveerd en ging het al snel erg fout want het drinken van één van ons werd omgestoten en bijna ging alles over onze spullen heen.

Later bij het stoofpotje vis merkten wij op dat de tafel scheef stond wegens het feit dat alles van de borden afgleed.

Ook werden wij om de 3 minuten lastig gevallen door de bediening of alles lekker was, tevens was dit iedere keer dezelfde persoon.

Later toen wij de rekening kregen, kregen wij de rekening van een andere tafel.

Overigens was er wel één schamel pluspuntje en dat was dat wij een nieuwe flesje drinken kregen.

5,5
  74. Hebben er vorige week vrijdag avond gegeten. Was er nog nooit geweest. Super carpaccio en de rest ook heerlijk.
    En vooral een gezellige bediening. Gr. en ga vooral zo door, super gezellig.

75. Marjolein

Gezellig restaurant en heerlijk eten. Zeer uitgebreide menukaart. Wij komen er een paar keer per jaar. Als we voor ons bedrijf naar de vakbeurs in Utrecht gaan, rijden we regelmatig even om naar Amersfoort om hier even lekker te gaan eten. Echt de moeite waard.

76. Sonja

77. Gezellig restaurant in het Centrum van Amersfoort waar ik al vaak geweest ben. Deze keer voor een grote groep gereserveerd. Ook dat was prima geregeld.

Er prima ingerichte sfeervolle bovenkamer met open haard. Heerlijk eten en een vriendelijke en behulpzame bediening.

Een echt toprestaurant!

78. Sfeervolle ambiance. Keuken is geweldig. "Vispotje" is smullen geblazen...! Patron komt altijd even een persoonlijk praatje maken en horen of alles oke is. Bediening niets op aan te merken. Van te voren reserveren is wel aan te raden hoewel het wachten bij het open haardvuur ook prima is. Meer dan 10x gegeten, dat zegt genoeg.

79. Een leuk en gemoedelijk restaurant, voor iedereen en voor elke beurs.

Het personeel doet er alles aan om het je zo gezellig mogelijk te maken. Vraag het en het is te realiseren!

Het eten is lekker klaargemaakt en de hoeveelheid is dik in orde.

En denk je dat je er te kort aan komt dan wordt dat zo opgelost, en worden er gewoon wat schaaltjes bijgezet.

Er heerst daar altijd een gezellige drukte en de jarige of jubilaris wordt altijd op een hele leuke manier in het zonnetje gezet.

80. Nico Perton

Ik ga zo'n 2 of 3 keer per jaar. Ben gisterenavond weer eens geweest met een goede vriendin van me. Iedere keer weer is het gezellig en druk. Goed eten en aardige bediening. Prijs van het eten is niet duur. Ik kom er gewoon graag en we waren het er allebei over eens. We blijven komen.

81. Vorige week zaterdag ging ik met mijn vriendin bij 't Kannetje eten. Toen we al binnen kwamen, dachten we al dat het een leuke avond zou worden. Want het was heel erg druk en gezellig. Het eten was super. Je kan echt goed eten voor ook een goede prijs. Ik zal zeker weer terug komen.

Groetjes, Luigi.

82. Geweldig restaurant! Er inmiddels al wel 30 keer gegeten. Dat spreekt voor zich. Bediening, vlot, gastvrij en aardig. Welk gerecht je ook kiest, altijd een ruime portie en heerlijk.

Zomers kun je er heerlijk buiten zitten. En wordt het wat frisser, dan zet de aardige kleine Kan de terrasverwarming voor je aan.

Goed voor een klein gezelschap, maar ook zeker voor grote groepen. Wachttijden nooit te lang.

Inmiddels ook eigenaar van de volle Pot voor als je iets luxer wilt eten.

Een restaurant waar een ieder zeker naar terug gaat. Echt een aanrader!

83. Gezellig restaurant, eten op het moment zelf was goed. Niet enorm hoogstaand, maar gewoon wat je mag verwachten voor de gevraagde prijs. Ondanks dat het heel druk was werden we steeds op tijd geholpen terwijl we ook nog met een grote groep waren.

84. Mijn ervaring is uitstekend eerlijk gezegd.

Ik heb tijdens een 2 weekse opleiding bijna elke avond in Amersfoort gegeten en altijd bij het Kannetje. Een gezellige uitbater, leuke vrolijke meiden in de bediening en elke keer goed eten. Vooral het dessert vond ik uitstekend.

Als ik ooit weer in Amersfoort kom, dan ga ik zeker weer naar het Kannetje!

85. Aardig personeel, het eten wat minder. Weinig en weinig smaak.

5,3
  86. Heerlijk eten bij 't Kannetje!

Zeer vriendelijke baas en ook erg vriendelijk behandeld door het personeel!

87. hans 33 punten

Prijs, kwaliteit is dik in orde.

Het eten is wat beter dan de bediening, maar goed waar kom je voor bij een restaurant? Natuurlijk het gehele plaatje. Maar de prijs valt reuze mee. Dat compenseert weer.

Eenvoudige kaart, eenvoudig lekker.

88. Het eten was lekker, maar het bedienend personeel erg slecht. Zo kregen we verkeerde gerechten voorgeschoteld.

5,1
  89. Aanrader, heerlijk gegeten en tonnetje rond.

Kom hier absoluut vaker terug.

90. Ik ben eva en ik ben 12 jaar, en voor mensen die van plan zijn uit eten te gaan met hun kinderen, kan ik zeggen dat het daar erg geschikt voor is, ze kunnen zelfs een apart kindermenu maken voor als je niet zo veel lust!

groetjes eva.

91. Zeer welgemeende gastvrijheid! Heerlijk eten

92. Heel gezellig, erg lekker eten en uitermate vriendelijke bediening. Er is meerdere malen nagegaan of alles naar wens was, door verschillende mensen. Wel rumoerig bij de keuken.

93. jan bekkum

echt een aarader lekker gegeten top bediening

94. Geen kans gekregen om te eten, eerst bij mijn vrouw het eten over haar kleding gegooid en daarna ook bij mij. Wat een prutsbediening. Deze deur gaan wij hardrennend voorbij

95. mw Engel

heerlijk gegeten, super bediening, alleen binnen wat donker, druk en krapjes.

96. Lekker eten voor een leuk prijsje, maar erg chagerijnig personeel

97. Bijzonder relaxed en smakelijk gegeten. Heel gastvrij.

98. prijs kwalitiet super

99. goed en lekker eten tegen een nette prijs, leuke sfeer ook
    aanrader, ook voor een romantisch etentje