Bella Venezia laten bezorgen?

Van harte welkom bij Bella Venezia…
Ruim 15 jaar is Bella Venezia een begrip in de horeca wereld.

Als eerste werd Bella Venezia 1 geopend in Hoevelaken.
Alles is er aan gedaan om dit restaurant te maken tot wat het nu is: een gezellig ongedwongen restaurant waar u voortreffelijk kunt eten voor zeer redelijke bedragen.

De zeer ervaren eigenaar Mario is er echter de man niet naar om stil te zitten.
Het gevolg: Bella Venezia 3 werd geopend in Amersfoort.
Dit restaurant is iets groter dan Hoevelaken, maar zeker zo gezellig en bovendien: een zeer goede kwaliteit.

Tevens is er in 2007 Bella Totti te Voorthuizen bijgekomen.
Dit restaurant verdient ook zeker een bezoek!

Het team van Bella Venezia heet u van harte welkom in één van de drie restauranten.

Het eindcijfer is 5. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1193581786 87
1420912900 50
1491953874 62
1506162068 55

1. K. Van de groep

Lange bezorgtijd. Doorweekte pizza en vies smakeloos brood.

Nooit meer opnieuw hier.

2. We komen hier al jaren, maar daar komt nu een einde aan. Door chaos in de keuken erg lang moeten wachten op ons eten. De beste pizzabakkers leken er niet mee te zitten toen de dame in de keuken dit opmerkte. Er kwam geen excuus. Erg jammer, maar nu moet ik een andere pizzeria zoeken.

3. De salade van de chef, niks bijzonders. Een berg ijsbergsla met wat liflafjes. Geen dressing te bespeuren dus smakeloos. Thuisbesteliing: een combinatie van lasagne, canneloni en pasta. Was samen in een bak met een overdosis van n saus. Het gehakt in de canneloni was ronduit smerig. Niet gekruid dus vies weeig van smaak. De pasta zijn huisgemaakte zeggen ze...echt niet klef en volgens mij uit de diepvries. Ik heb nog nooit zo een vieze smurrie geproeft. Ik moet zeggen de pizzas zijn prima. Nee ik hoef niet meer, het is niet gezellig en er hangt een gespannen sfeertje in de keuken.

4. Ervaring over de afgelopen jaren is gewoon goed. Eens in de 2 weken is het pizzatijd, en dit is waar we het halen, of laten bezorgen. Groot menu, Calzone is prima, kinderen hebben voorkeur voor pizza salami of margharita. Ook de vleesgerechten zijn goed: Scallopina a la romana is favoriet, en ook de T-Bone van de grill is erg lekker en vers. De pastagerechten vind ik minder.
    Voor de gezelligheid ga ik er niet zitten, het is wat kaal. Vriendelijk personeel.

5. Anoniempje033

Prima pizza, beetje aan de vette kant. De bediendes waren overdreven vriendelijk, wat niet erg oprecht overkwam. Wel hadden ze zelfs "zilvervliesfolie" om de overgebleven pizza mee te nemen zo in de tas. "Mooi om te horen!"

6. Hadden hier een paar maanden geleden met z'n zessen besteld. Moesten lang wachten tot het bezorgd werd. We pakken het uit en alles zat onder spul dat lasagne voor moest stellen. We hadden lasagne Bolognese besteld maar vonden geen gehakt in die rubber pap. We weten zeker dat de bezorger onderweg is gevallen. De shoarma en de friet waren wel lekker ondanks dat het onder de lasagne zat. We hadden geklaagd maar volgens mij deden ze niks met onze klachten...

7. Lekker gegeten, calzone special was enorm smakelijk!

8. Ton Beeks

Slecht restaurant. Het eten was koud en het personeel onvriendelijk toen we dit netjes aangaven. Wij gaan er niet meer naartoe.

1,1
  9. Kom hier al jaren en altijd goed behandeld en heerlijk gegeten. Snap de reacties niet. Ik raad iedereen aan om hier te eten!

10. Heerlijke pizza's voor een lage prijs. Eten is echt goed, ik snap de recensies niet. Bediening is jong, ongeïnteresseerd op het onbeschofte af. Jammer.

11. Astrid coonen

Net eten laten bezorgen. Voor mijn man en zoon spareribs. Ze vonden het super lekker. Zeer mals vlees en ook een goede hoeveelheid voor zeer goede eters. Ikzelf broodje shoarma speciaal. Was ook erg lekker. Kortom we zijn erg tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Wilde ik toch even laten weten. Ga zo door.!

12. Een gezellig uitziend Italiaans restaurant met personeel waar wel wat op aan te merken is (drankbestelling vergeten door te geven, knoeien tijdens het inschenken van de wijn en geen gevoel van welkom zijn). De vooraf genomen tomatensoep was te zuur, misschien een persoonlijke smaak maar er zat volgens mij te veel citroen in wat wellicht door de drukte in het restaurant of desinteresse van de kok kwam. Datzelfde geldt voor de pizza (Vulcano), een slecht opgemaakte pizza waar de smaak ook van tegenviel (waterige olijven en smaakloze champignons).

Doordat het redelijk druk in het restaurant was zit het gevaar er in dat je sommige dingen verwaarloost maar er zullen dan toch klanten wegblijven. Wij dus ook!

13. Aantal keren hier gegeten met wisselende ervaringen. Meestal was de pizza lekker, maar de pasta kwam gewoon uit de supermarkt...

Over de bediening heb ik aardig wat op te merken. Draag a.u.b. dezelfde schoenen, broek, glimlach! 20 minuten wachten met een leeg bord voor je neus, lege glazen worden niet opgehaald en service is ver te zoeken. O ja, als je vraagt om een verse jus, krijg je een diepe zucht van de bediening!

Jammer maar helaas Bella Venezia, de bediening is je verkoopplaatje. Hoop dat jullie de recensies bijhouden en eens achter de oren krabben want dit kan echt niet!!

14. van Someren

Gelukkig (?), gezien onderstaande ervaringen over afgelopen jaar, zijn we niet de enigen. Bij het afhalen van pizza's kregen wij ook weer dezelfde slechte ervaring als enkele jaren geleden. Eindeloos wachten, en na een halfuur werd ons gevraagd wat we ook alweer besteld hadden. Ondertussen waren overigens wel al andere klanten geholpen, en het restaurant was nagenoeg leeg, dus daaraan kon het niet gelegen hebben.
    Voorgesteld om ons een drankje aan te bieden, werd (na overleg met baas!) gezegd dat dat niet mogelijk was.
    Dus: jullie laten ons onnodig wachten, en er kan niet eens een drankje van af? "Inderdaad, uw bestelling komt er zo aan". Na drie kwartier konden we dan eindelijk de zaak verlaten, zonder drankje, excuses of enig ander begrip.
    Geef maar aan jullie baas door dat we hier nooit meer zullen komen. "Oké, dat zullen we doen!". Onprettig zakendoen heet dat, het was een moedige poging, maar nooit meer.

15. Hier gaan we dus nooit meer naar toe. Wat is het eten verschrikkelijk slecht. Dit was de tweede keer, maar er is ten opzichte van enkele jaren geleden helemaal niks veranderd. Niet qua kwaliteit, niet qua inrichting en de eigenaar blijft volhouden nooit een klacht te hebben gehad. Als klap op de vuurpijl blijkt het naastgelegen restaurant hier haar wachtende gasten te stallen. Te absurd voor woorden.

16. We waren gezellig een weekendje naar Amersfoort en dachten even snel een pizza te eten. De lokatie zag er gezellig uit en we werden heel vriendelijk naar een tafeltje gebracht. Echter na 20 minuten nog geen kaart of wat te drinken. We stonden op het punt om weer te vertrekken toen er eindelijk iemand van de bediening naar ons toe kwam. De dames hadden het erg druk samen met kletsen. Op gasten wordt niet goed gelet. Voor ons nooit weer.

17. Een slechte ervaing. Toen we gingen zitten (om 17.45 uur, we dachten lekker op tijd ivm kleine kinderen) kwam er pas na een minuut of tien iemand een kaart brengen en een bestelling voor drankjes opnemen. Nog weer tien minuten later eindelijk wat te drinken.
    Pas 20 minuten nadat we arriveerden kregen we eindelijk wat (koud) brood met kruidenboter. Weer tien minuten later kwam er iemand melden dat er 'iets' was misgegaan met de bestelling. Het zou nog wel even duren (ook op herhaaldelijk navragen hóe lang dan kwam geen antwoord); wel kregen we een gratis drankje.
    Na 19 uur kwam dan eindelijk ons eten. Helaas zaten er twee lange zwarte krulharen in de pizza van mijn man... er werd aangeboden een nieuwe pizza te maken, maar daar hadden we écht geen tijd meer voor aangezien we er al vijf kwartier aan het wachten waren. We zeiden dat we erg ontevreden waren en niet van plan te betalen. Dat vond de serveerster begrijpelijk.
    Echter, toen we vertrokken kwam de eigenaar (? blijkbaar, de man stelde zich niet voor) en begon erover te zeuren dat we wel moesten betalen. Een hele discussie volgde, waarin de man pertinent niet luisterde en bleek herhalen 'jullie willen gratis eten'. Wij hadden graag willen betalen voor goed eten en een fatsoenlijke service, maar als dat er niet in zit, houdt het op.
    Jammer hoor; van het enige Italiaanse restaurant in onze buurt hadden we graag vaker gebruik willen maken, maar dat gaat nu helaas niet meer gebeuren.

18. Helaas een erg slechte ervaring qua kwaliteit van eten en bediening. Zeker geen aanrader! Wellicht dient men advies van de slager te krijgen en te leren hoe eenvoudige maar bijzonder tomatensaus gemaakt kan worden. Een kapotte koeling voor het bier hielp ook niet. Aandacht voor gasten I.p.v. onderlinge gesprekken zal ook zeker helpen. Een lange weg te gaan voor dit "restaurant". Wens hen veel succes zonder onze klandizie en die van de mensen in onze omgeving.

19. We eten hier geregeld en nooit een slechte ervaring gehad. Bediening is altijd vriendelijk en het eten heel goed (helemaal voor die prijs).

Feleto Pepe crema en bisteca à la grilia: helemaal top!

20. Afgelopen zondag (gisteren 10 maart) gegeten met de familie (2 volwassen en mijn twee kinderen.)
    De kinderen hadden ruime keuze van kinder pizza's en wij hadden een Filletto Ala Pepe, in een woord GEWELDIG! We kwamen voor het eerst, maar zeker vaker een bezoekje waard!

Patat en salade waren lekker en vers, bediening kan iets vlotter, maar als nog zeer vriendelijke bediening.
    Wij komen zeker terug! Ga zo door!

21. Pizza's waren niet gaar. Eten was slecht.
    Dramatische bediening: bestelling van 1 persoon vergeten, verkeerde gerechten en enorm lange wachttijd.
    Dit was echt de laatste keer.

22. Ik ben hier belachelijk behandeld.

Ik heb hier twee keer gegeten, eerste keer ben ik met mijn gezin geweest, en om heel eerlijk te zijn, toen was alles helemaal top. Dit was een doordeweekse dag, eigenlijk niets op aan te merken.

Doordat wij het de eerste keer naar ons zin hadden, besloot ik om met mijn vriend nogmaals te gaan, vanavond, op een zaterdag, zijn we geweest.
    Ik kom hier nooit meer terug.

We hadden ons eten besteld, mijn eten was in elk geval wel prima. Maar als je aan Italiaans eten denkt, verwacht je dat de pizza's ook goed zijn. Niet dus.
    Mijn vriend had een pizza die niet goed gebakken was, eigenlijk kun je je afvragen of deze uberhaupt de oven wel in was geweest zo slap. Je kon het deeg nog uit elkaar scheuren. Zo teleurstellend was het.

Ik wilde eigenlijk niet voor deze pizza betalen. Dit heb ik later aangegeven, nadat mijn vriend de korst er van af had gegeten en puur uit beleefdheid nog wat weg proberen te werken.

Bovendien kon ik geen aandacht krijgen van de bediening dus loop je minder gauw naar de balie toe. Eenmaal iemand aangesproken, is de pizza naar de kok teruggebracht en we mochten daar in tegen wel een kleinere pizza voor terug, inmiddels had mijn vriend al wat van mij gegeten en hoefde dat niet meer.

Wij mochten met degene die met ons ging afrekenen, nog een keer overleggen om de pizza eventueel te laten zitten bij de rekening omdat deze slecht was.

Ik heb drie keer me verhaal moeten uitleggen, maar ik werd niet begrepen.
    Inmiddels kwamen er onnodig meer mensen bij kijken die daar werken, wat je een heel ongemakkelijk gevoel geeft.

Als laatste heb ik de eigenaar gesproken, maar in plaats van naar mij te luisteren liep hij midden in mijn uitleg weg.
    Daarvoor vertelde hij mij eerst, in brakkig Nederlands, dat als de bediende heeft gevraagd of "alles naar wens is?", en ik het toen nog niet aangaf (niet aan kon geven, we hadden het eten nét), dat het volgens hem al te laat was.

Volgens hem ging ik achteraf in discussie, maar ik ben heel beleefd gebleven. Bovendien had ook gewoon een 'nee' kunnen krijgen, in plaats daar van hebben hun er om heen gedraaid.
    Maar daar gaat het niet om: naar mijn idee word er dan niet naar iemand geluisterd.

Naderhand toen de eigenaar is weggelopen, ben ik ook overstuur naar het toilet gegaan.
    Daarbij heeft mijn vriend het nog eens moeten uitleggen, waardoor de eigenaar wél ineens weer een keer terug kwam.
    Ik heb het netjes geprobeerd, maar in plaats van goed naar de klant te luisteren, vonden ze het belangrijker dat het personeel hun 'ding' hadden gedaan, en het verder toch maar niet belangrijk was.

Ook een hele minpunt, we hebben ruim een kwartier gewacht tot ons eten werd afgeruimd om eventueel een nagerecht te bestellen. En dit hebben wij toen uiteraard ook niet meer gedaan, de sfeer zat er niet meer in.

Te onbeschoft voor woorden. Dat ik hier niet meer zal komen, heeft niet eens meteen met het eten zelf te maken.
    Het feit hoe ik hier ben behandeld, dat kan niet door de bocht.

23. Erg lekker gegeten. Personeel was erg vriendelijk en geïnteresseerd. Ondanks het druk was bleef de bediende een gezellig praatje houden en onze kinderen vermaken. Alles ging naar wens, gezellig sfeertje, al met al een echte aanrader. Ook laten wij vaak pizza's of dergelijke gerechten thuis bezorgen, hier hebben we erg goede ervaringen mee. Onze kinderen mochten op een rustige dag met de pizzabakker meelopen en hun eigen pizza bakken. Dit vonden zij geweldig. Hier zijn wij Bella Venezia erg dankbaar voor. Tip: voor de beste service moeten jullie bij Oneke of Maxime zijn. Twee erg leuke, spontane en goede serveersters. Verder is de bediening en de keuken ook erg netjes geregeld. Mijn complimenten Bella Venezia!

24. Gea Keehnen

25. Prima gegeten. Vlees was van een goede kwaliteit. Echt een aanrader om een keer (of vaker...) te gaan eten.

26. Ik eet hiet geregeld en voor 40 eur kun je met z'n tweeen echt supergoed eten. Vlees van goede kwaliteit, een lekkere salade en altijd voldoende pasta of frites erbij.

De ambiance binnen is wat armoedig, maar wat willen mensen nu toch voor zo'n prijs.

Wat mij betreft kom ik hier nog veel vaker

Mark

27. Het eten was erg goed en smaakvol. Heerlijke pizza's. Misschien een tip om er iets meer sfeer in te brengen. Aardige bediening, gewoon goed.

28. Zeer slecht. Dit verwacht je niet van een Italiaan. Eigenaar is tevens zeer onvriendelijk als het gaat om klachten en geeft vrijwel niet thuis, tenzij je er persoonlijk verhaal gaat halen wordt je op een normale behandeld. Drie keer besteld en tot twee keer toe een foutieve bestelling en/of koud. Dus in mijn ogen geen aanrader!

29. Het restaurant doet armoedig aan. Servetten met slijtage gaten, smoezelige menukaarten met tipex erin, doorgezakte stoelen en verschillend bestek. Het personeel is wisselend, of overdreven en gemaakt vriendelijk of juist klungelig en van alles vergetend. De pizza's kunnen ermee door, goede bodem! Over de vlees en pasta gerechten gaat een vettige saus die weinig Italiaans is te noemen. Veel uit potjes en weinig vers.... Jammer!

30. Sjef 15 punten

Had bijna niet besteld door de negatieve beoordelingen hier... Ben toch blij dat ik het gedaan heb...pizza en shoarma-menu..

Vriendelijk behandeld, snel geleverd en goed, erg lekker en de pizza was vol belegd en goed afgewerkt. Shoarma netjes met groente en frietjes en 2 soorten saus, allemaal netjes apart verpakt. Complimenten.

31. We hebben voor een paar weken terug pizza's besteld en we konden het over 5 minuten al ophalen. Zoals afgesproken stonden we daar en wáren de pizza's pas na 40 minuten klaar.

Ik had een pizza met de helft gehakt en de helft paprika. En er werd voor beide ingredienten de volle meerprijs gerekend.
    Ik gaf dat aan en volgens die mevrouw was dat omdat er net zoveel op ging als een normale pizza. Ik dacht laat maar zitten voor die paar euro.

Uiteindelijk werd over mijn pizza shoarma gegooid en dat was niet de bedoeling, dus schraapte ze het er maar weer af. Eenmaal thuis gekomen zat er nog overal shoarma op en amper gehakt. We belden op en konden de volgende keer (ivm haast) een nieuwe pizza ophalen. Die keer erna stonden we daar en kregen we een nieuwe pizza maar de eigenaar vond dat belachelijk en zei dat dit nooit meer zal gaan gebeuren.

Vanavond hebben we opnieuw besteld, 3 grote broodjes shoarma zonder groente, ui en champignons, echt alleen maar de shoarma zei ik duidelijk door de telefoon. En een pizza margarita. De pizzakoerier reed op de brommer al 4 keer langs ons huis maar keek blijkbaar niet goed en kon het niet vinden, mijn vriend liep naar buiten maar hij reed gewoon door, want hij zag hem niet staan. Uiteindelijk hebben wij gebeld en als het eten koud was dan konden wij het terugsturen. De pizzakoerier kwam aan en mijn pizza voelde warm. Eenmaal boven zaten er allemaal groenten in de shoarma. We hebben nogmaals gebeld en het eten werd opgehaald en omgeruild. Dat was deze keer prima in orde. We konden eindelijk eten. Er zaten wel in 2 shoarma gerechten 3 stukjes bot, maar verder was dit goed opgelost.

We bestellen heel vaak eten en er gaat bijna altijd wat fout, zo kan ik wel door blijven gaan. Door het personeel word je soms nog vriendelijk behandeld maar met de eigenaar valt niets te bespreken.

We hebben besloten er geen eten meer te bestellen omdat het zoveel tijd kost en je er zo moe van wordt dat er niets aan word gedaan om dit soort problemen te voorkomen.

32. 2 slechte ervaringen:

1. Fles wijn besteld. Ontkurken aan tafel was een ramp, kurk bleef er half in. Met vork en mesje werd dit aan tafel eruit gehaald, lees naar binnen geduwd. Ik vroeg een andere fles. Maar dit was de laatste. Een andere wijn kon niet want we hadden deze besteld. Belachelijk natuurlijk. Toen werd er nog geklooid met een zeefje.

2. Twee gerechten besteld. Deze gerechten waren met frites. Maar de frites kwamen niet door. Ook niet na 2 keer vragen. Wij moesten niet zeuren omdat de frites er gratis bij zat. Ik vroeg een korting op de rekening omdat ik niet alles kreeg. Na heel lang in gesprek met de manager kregen we maar liefst 1,50 euro korting vanwege de frites.

We komen hier nooit meer terug. Slechts 2 keer bezocht.

33. Slechte ervaring met bezorging.

Pizza besteld. Deze werd half gaar bezorgd. Hierop telefonisch contact opgenomen met de pizzeria. Ze zouden een nieuwe bezorgen.

Binnen 13 minuten werd er aangebeld.

Dus ik voelde het al aan. En ja, wederom half gaar. Rauwe groentes en champignons.

Erg teleurstellend.

34. Erg lekker eten, laat ook wel eens thuis bezorgen. Erg goede keuken, vooral de specialiteiten van de kok!
    Hele leuke bediening. Met de verjaardag van mijn zoontje werd hij eens extra in het zonnetje gezet!

35. Prima pizza altijd. Bediening was helaas bestelling kwijtgeraakt. Duurde zeker 1 uur! Ook brood m.kruidenboter was ze vergeten.

36. geweldige pizza's en pasta's smaakt heerlijk de grill gerechten zijn ook geweldig ik kom hier best vaak nu 2x per week heerlijk gewoon:)

37. Ik vind de pizza pollo erg lekker. Ik vind het een erg goed restaurant.

38. Aanraders: de specialiteit van de chef en de pasta met zalm. Ambiance is wat armoedig, personeel niet altijd even geinteresseerd.

39. Super pizza's, vooral Pizza Tonno en Pollo!

40. Erg lekker eten.