1399206136 91
1425219777 87
1511931913 80
1520603127 83

1. Van Rossum

Voor het eerst tapas gegeten, ( pizza’s zijn de lekkerste van Amersfoort, deze al paar keer gegeten) tapas daar in tegen niet goed. Garnalen niet echt gaar, en aardappeltjes die niet naar aardappeltjes smaken. ) dranken kaart viel ook tegen, hertog Jan op de kaart is Brand geworden(groot verschil) en geen ginger ill of verse gember thee. Voor de pizza’s kom ik zeker terug! Tapas is eenmalig geweest.

2. Marcel van Bokhorst

Naar mijn mening ziet de kaart er goed uit, maar valt het eten daarnaast best tegen. Te eenvoudig gemaakt (makkelijke en goedkope ingrediënten) en zwaar overdreven gepresenteerd (grote borden met een hoop drama). Ook viel het eten mee maar deed het niet veel onder dan een maaltijd die je bij de Albert Heijn kan halen om zelf thuis op te warmen. Ik geef dit restaurant een 5-

3. Marinus

De service en bediening waren super goed en vriendelijk en snel en goed eten voor een super prijs.

4. Zeer vriendelijk personeel, heerlijke pizza's en nagerechten. Mooie locatie, prettig terras.

5. Loesje

Erg lekker gegeten vandaag bij A La Minute. Ondanks de enorme drukte en warmte heeft de bediening erg goed gepresteerd. Alles voldeed naar mijn wensen. Extra credits naar de service!

6. Een dame in de bediening hielp ons super leuk. De andere leek haar avond niet te hebben; kwakte de borden scheef op tafel.
    De pizza's waren lekker. De risotto heel aardig, maar de pasta met rode pesto en ham matig qua smaak. Maar goed, dat is dus smaak :)
    Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

7. Vriendelijk personeel, snelle service en de pasta was heerlijk.

8. Corine van Eenbergen

Heerlijk buiten in het zonnetje geluncht. Super zo in de loungebanken bijpraten met een vriendin en genieten van de overheerlijke broodjes met de toppings van de chef. Stuk voor stuk genieten, en alles vers en dat proef je. Een heerlijk toetje, limoncellotaart, dat is pas genieten en 1 stukje gedeelt met zijn tweetjes om de caloriebom enigszins te beperken maar ook dat is geen probleem bij a la minute. Behulpzame vriendelijke bediening. Dus al met al weer 2 topuurtjes bij a la minute. De mensen die ik meeneem komen ook altijd zelf weer een keertje terug, dus een goed teken.

9. Beetje kaal binnen, we wilde ergens zitten maar dat mocht niet daar zouden straks anderen komen maar heeft niemand gezeten in de tijd dat wij er waren. Op alle tafels kaarsjes behalve op die van ons.

10. Pietske Koops

Vriendelijk personeel en heerlijk eten! Goede Pinot Grigio, wat valt er nog te wensen!

11. We hebben heerlijk gegeten, goede smaak en voor een leuke prijs.

12. Bertie Rietema

Ik heb heerlijk gegeten bij A La Minute met mijn vriend om daarna naar de film te gaan. Het eten was goed maar niet te duur en de service was goed. Ik werd geholpen door een aardig meisje die extra snel bediende omdat we aangegeven hadden krap in de tijd te zitten.

13. We hadden gevraagd of binnen 75 minuten konden drinken, bestellen en eten. Super vlotte service. Lekker en goede prijs.

14. Al vaker hier gegeten en het eten is heerlijk! Zowel pasta's als pizza's De bediening is attent en de service is goed. Voor het eerst een filmdiner gedaan en dat beviel ons heel prima!

15. Gegeten met het film & diner arrangement. Vrije keuze uit pizza's of pasta's van de kaart vooraf carpaccio of salade met gegrilde groenten. Wij hebben voor de carpaccio gekozen en een pizza. Beide smaakte zeer goed. De pizza's zijn groot en goed gevuld!

16. Prima gegeten op een wat onverwachte plek. Ben niet dol op het Eemplein maar de aanwezigheid van dit restaurantje maakt het een stuk beter. De antipasta a la minute voor 2 personen was heerlijk en duidelijk handgemaakt. Echte italiaanse koks maken duidelijk het verschil. Zelf voor lekkere pasta met zeevruchten gekozen en mijn partner koos voor Ossehaas die uitstekend was klaargemaakt. Gorgonzola saus was goed. Patatas bravas hadden vers mogen zijn, dan was het helemaal af geweest!

17. Film en diner combi gedaan. Heerlijke carpaccio. De pizza was vervolgens nog lekkerder. Vriendelijke bediening. Kortom: echt goed.

18. Dennis Snijder

Super avond gehad. Zeer attent personeel in combinatie met goed eten.
    Zeker een aanrader.

19. Chris van der Grinten

Lekker en vlot gegeten. Aardige bediening. Pizza's heerlijk. Opvallend: niet te zout.
    Beetje dure drankjes wel....

20. Erg lekker gegeten, leuke bediening, alleen erg koud al de deur opengaat. BRRRR.
    Ook jammer dat er geen kapstok is voor je jas en alle jassen aan de stoel hangen.

21. Bijzonder leuk en gemoedelijk restaurant met een hele leuke menukaart. Het eten en drinken was erg goed. Wij komen zeker terug.

22. Het voorgerecht was erg lekker, vooral de tappenade was smakelijk!
    Het hoofdgerecht, de pasta quattro formaggi was een beetje weinig, binnen een paar happen had je het weg. Pizza's waren wel groot, dat is een pluspunt. Service was prima, sfeer oké en prijs/kwaliteit ook goed.

23. Heerlijk gegeten met een goede bediening.

24. Heerlijk avondje, echte pasta en alles prima verzorgd.

25. Heerlijk eten. Tapas is een aanrader.

26. E herngreen

Super gezellig en heerlijk gegeten!
    Echt een aanrader!

27. Jeannette

Dinsdag 9 januari 2018 gegeten om de verjaardag van mijn jongste zoon te vieren. Eten was voortreffelijk. Lekker goed verzorgd, de bediening gastvrij en erg vriendelijk. Ze doen er alles aan om je een fijne avond te bezorgen. Super

28. Heerlijk goeie prijs kwaliteit

29. Joris Kleintjens

Prima betaalbaar restaurant. Vers en lekker eten.

30. Erg lekker gegeten in een prettige omgeving. 1 Minpuntje: ik rook toen ik thuis kwam naar frituur. Het lijkt net of de afzuiging niet goed werkt.

31. Lekker eten, leuke sfeer, prachtig uitzicht op de haven. Bediening heel attent en vriendelijk.

32. Lekker en gezellig.

33. M. van Roessel

Na de film snel even een hoofdgerecht gegeten. Heerlijk! Super vriendelijke bediening en leuke sfeer in het restaurant. Prijs/kwaliteit is goed. Pasta was erg lekker!
    Aanrader, vooral als je snel nog iets wilt eten na de film.

34. Fijne bediening. Goed eten. Ontspannen sfeer. Top.

35. Heel erg lekker gegeten in dit restaurant. We hadden een pizza die overheerlijk was, onze buurtafel had tapas. Die zagen er ook echt heel erg goed uit. Klein restaurantje dus wel verstandig om te reserveren.

36. Klein eenvoudig restaurant aan Eemplein. Zelf voor de 3e keer gegeten. Heerlijke pizza's, pasta's en risotto voor een klein bedrag. Ik kom er zeker nog eens!

37. Martijn Besselink

Waarom we niet bij het raam mochten zitten, blijft een raadsel. Nu zaten we krapjes tussen de deur en het tafeltje ernaast. Maar verder prima service en heel lekker gegeten.

38. Wij hebben heerlijk filmarrangement genomen. Vooraf of carpaccio of vegetarische salade. De salade was heerlijk. Als hoofdgerecht een keuze van de kaart pasta of pizza. De penne met ossenhaaspuntjes is een aanrader.
    Gezellig klein restaurantje leuk sfeervol ingericht. Ik ga er zeker nog een keer eten.

39. Echt heerlijk gegeten met lekkere wijn.

40. Iris Vrijsen

Goede service, heel lekker eten, leuk dat ik ook zo makkelijk vegan kan eten hier!

41. Robert Jan Stokman

Prettig contact bij de reservering. Gegeten met 7 personen. Het was lekker en snel en een goede bediening.

42. Marjolein

Heerlijk gegeten gezellige sfeer!

43. Leuke tent met lekker eten, toch 2 onvoldoendes omdat wij op een erg raar plekje zaten. Namelijk naast de balie waar de vuile borden met erg veel herrie werden verzameld.
    Dit ging zo lomp dat ik mijn gesprekspartner niet kon verstaan en vreesde voor spetters op mijn rug. Jammer, ik had ruim van tevoren gereserveerd en dan zo'n rot plekje....

44. Het eten was echt heeeeeeerlijk. We werden snel geserveerd en de bediening was heel vriendelijk. Echt een aanrader!! Het was ook best wel druk maar de service bleef goed.

45. Service was slecht. Dinerkeuze werd opgenomen geen vraag naar drinken. Moest telkens zelf wenken om drinken te krijgen. Eenmaal werd vd helft van het gezelschap bestelling niet opgenomen. Een serveerster chagrijnig

46. Heerlijk gegeten. Snelle en vriendelijke bediening. Goed ingespeeld op de vele mensen die op hetzelfde tijdstip kwamen vanwege het PAC-festival in Pathé.

47. Echte italiaanse pizza. Was heerlijk.

48. Heel leuk restaurant, een aanrader! De bediening was attent en aardig. Het eten was echt super. Wij namen de entrecote met patatas bravas en aioli. Prima salade en verse sauzen erbij. Echt heerlijk gegeten. Mooie presentatie ook van het eten.
    Gezellige buzz in het restaurant. Hier kom ik beslist terug!

49. Snelle bediening. We hebben lekker op het terras gezeten.
    Erg lekker gegeten.

50. In tegenstelling tot eerdere bezoeken vielen de pizza's deze keer tegen. De bodem was dik en de verdeling van ingredienten op de pizza traditionale viel tegen waardoor ik een groot stuk zonder buffelmozarella had. Die pizza had ik zelf ook kunnen maken. De pizza pollo was wel lekker. Drankjes waren prima al werd het eerste glas wijn maar met een bodempje gevuld. Het tweede glas was beter! Bediening is vriendelijk en de sfeer is goed.

51. Hans en Irene

Lekker gegeten toch een punt van aandacht t.w. de risotto kan íets minder zout en verse tonijn i.p.v. uit diepvries zal de smaak ten goede komen.
    Uitstekende bediening, we komen vast nog wel eens terug.

52. Wij waren zeer aangenaam verrast, het restaurant heeft een open keuken, lieve attente bediening, geen te jonge gastjes, maar echt empathisch. We wilden grotere porties die we tegen een schappelijke meerprijs kregen. Vino grigio 3,75 per glas.

53. Ik heb vandaag bij a la minute in Amersfoort gegeten. Een heerlijke Italiaanse pizza. De bodem was perfect! De sfeer is hartstikke gezellig. Het kwaliteit van het eten is lekker en goed op smaak zeker een aanrader!

54. Door omstandigheden ov kwamen wij 5 min later aan dan gepland, de eigenares was zo brutaal en zo negatief Uiteindelijk een tafeltje gekregen die aan de kant van een doorwind tocht lag. Plek gevraagd naar een andere tafel want zo vol en druk was het niet, moesten we daar blijven zitten. Uiteindelijk zijn we weg gegaan en naar een ander restaurant gegaan. Daar was het heerlijk eten en drinken, 28 euro voor 2 uur onbeperkt eten.

55. Lekker gegeten voor leuke prijs!

56. Lekker eten

De beste pizza's in Amersfoort
    Ondanks de drukte binnen en bij het terras was alles helemaal goed en op tijd. Personeel was vriendelijk en snel. Knap hoor.
    Wij komen zeker terug

57. Bestelling goed opgenomen, maar werd verkeerd gebracht. Uiteindelijk koude pizza.😐 De volgende keer op zoek naar een andere pizzeria. Jammer, als het druk is gaan bestellingen vaak verkeerd.

58. Richard

Lekker eten. Aanrader!

59. Winni Beukering

We hebben dit restaurant met behulp van de IENS site gekozen maar het viel ons ontzettend tegen. Eten was redelijk smaakloos behalve heel pittig. Vond het een beetje armoedig eruit zien. Nee, vrees dat wij niet meer terug komen.

60. Filmavond met eten vooraf. A la minute zit zo'n beetje naast de bios en heeft zelfs een filmmenu inclusief kaartje. Vriendelijke ontvangst en bediening. Ruime keus aan tapas en gerechten. Vlot uitserveren en mediterrane presentatie. De tapas waren echt heerlijk en met liefde bereid. Hoofdgerechten zoals pizza, pollo e mozzarella en italiaanse hamburger waren eveneens hoog op smaak en met allure klaargemaakt. Redelijke prijzen. Prima open wijnen. Kom hier zeker terug.

61. Ellen van den B

Ik heb met mijn 3 kinderen van 2x 15 en 1x 16 jaar heerlijk geluncht bij À la Minute. We zijn enthousiast ontvangen en de bediening is heel kundig en heel vriendelijk. De kaart is heel uitgebreid en de kinderen hebben heerlijk genoten van een pasta al forno. Omdat het middag was heb ik me niet gewaagd aan een warme dish, maar mijn broodje Salmone was ook verrukkelijk. Zeker de moeite waard om ook eens 's avonds uit te proberen.

62. Dayenne

Ik heb vandaag donderdag 4 mei 2017 een pasta salmone gekocht. Omdat ik in het ziekenhuis Meander verbleef en het eten van het restaurant eentonig was besloot ik naar Eemplein te gaan op zoek naar good food. Ik heb ook good food gevonden bij A-la-minute. Overheerlijk was het eten. Ik weet van kwaliteit af, omdat ik zelf aardig kan koken als Surinaamse en ik ook graag kwalitatief hoogwaardig eet. En de pasta was magnifiek. Uiteraard heb ik telefonisch mijn complimenten doorgegeven. Want ere wie ere toekomt. Als je graag goed Italiaans eten wil nuttigen is A-la-minute THE place to be. Ze hebben mij niet gevraagd om reclame te maken, maar dit is echt top eten én vers. Daarom vind ik dat iedereen dit mag weten. Oh ja: hun service is uitstekend!

63. Heerlijk gegeten. Alles puur en vers bereid. Bediening heel aardig en attent. Er werken echte Italianen in de keuken en dat proef je ook. Zeker een aanrader.

64. Genieter

Vandaag voor de tweede keer hier geluncht. Ook vandaag viel het wat tegen. Een erg klein kopje lekkere koffie, een redelijke club sandwich en een van binnen nog koude tosti. Bij het afrekenen een verkeerde bon en een niet zo'n schoon toilet.
    Serveerster had het net allemaal niet. Niest in haar hand en brengt daarna zonder haar handen te wassen ons gerecht... Reageerde helemaal verbaasd op de koude tosti en zou het doorgeven, maar ik kreeg bijna het gevoel dat ik stond te zeuren. De kok zag er ook niet zo fris uit, o.a. geen kokskleding. Misschien allemaal goed bedoeld, maar voor ons niet nog een keer.

65. Lekker gegeten, goede eenvoudige kaart. Mooie producten. En veel momenten van genieten.
    Eenvoudig, maar sfeervol restaurant.
    Zeker een aanrader.

66. Eten was redelijk, we hadden italiaanse pasta, je krijg niet veel lekkers voor die prijs, hoop tomatensaus en knooflok, kan thuis ook. Wijn is heerlijk, ik moet de pizza nog wel eens proberen misschien meer enthousiast daarover

67. Heerlijke verse maaltijden.
    Zelf pasta gegeten en die was echt super. Het restaurant is niet groot, maar wel knus.

68. Voordat we naar de bioscoop gingen lekker gegeten. We hadden een leuk plekje bij het raam. Het eten was ook prima en de prijs ook. Leuk om even snel wat te eten voor niet al te veel geld.

69. Niet al te groot restaurant maar wel prima eten!

70. Mandy en Joan

Lekker eten met een mooi uitzicht. Minder geschikt voor mensen met persoonlijke ruimte issues, omdat je best dicht op elkaar zit. Anders gezegd: lekker knus. Handig om te reserveren, want de capaciteit is beperkt. Het eten was lekker: gevarieerde kaart, ook voor vegetariërs, zowel goede pizza als pasta. Lekker dessert!

71. Heerlijk voor de film nog even een hapje eten bij jullie. We waren met 4 vriendinnen en bij 1 pasta was de kip volledig aangebrand en mislukt. Toen we jullie daarop attent maakte stond er binnen 3 minuten een nieuw bord met heerlijke kippasta. Prima opgelost dus. Complimenten voor de bediening en de kok.

72. Klein restaurantje, leuk gelegen met uitzicht op de Eem. Bediening vriendelijk maar kon attenter. Pastagerecht gegeten dat volgend de omschrijving lekker hartig zou zijn maar helaas behoorlijk zoet van smaak bleek. Niet verfijnd maar prima voor de prijs.

73. De Ruiter Makelaarshuis

Wij hebben afgelopen vrijdagavond heerlijk gegeten met ons team van De Ruiter Makelaarshuis. Het is een gezellig Italiaans restaurant met vriendelijke bediening, die op het juiste moment vraagt of er nog wat te drinken moet komen, dat werd goed in de gaten gehouden. Het enige wat er misschien ontbrak, was een gezellig Italiaans muziekje haha Verder top!

74. Minder goed dan we verwacht hadden. Prima gegeten maar niets bijzonders. Met name de
    voorgerechten vonden wij vrij prijzig.

75. Christine petit

Heerlijk risotto gegeten!

76. Richard & Renske

Pizza's waren aan de grote kant, want zelf Renske kon hem niet op😊

77. Leuke tent. Klein, maar gezellig. We hebben Italiaanse tapas gegeten. Lekker.

78. A la minute is een gezellig Italiaans restaurant. We hebben er gegeten met 2 kleine kinderen. De bediening was vriendelijk, maar ze mogen wel iets beter opletten. Wij hebben namelijk vrij lang moeten wachten voordat onze lege borden werden afgeruimd. Ik ben uiteindelijk zelf naar de bar gelopen om te vragen of ze konden afruimen. Het restaurant is klein, dus je verwacht wel dat er overzicht is.

Het is zeker wel voor herhaling vatbaar.

79. Top bediening en heerlijke gerechten! Deadline i.v.m. film was geen enkel probleem.

80. Paul en Antoinette

Leuke pizzeria om voordat je naar de film gaat te eten. Pizza was heerlijk, de gerechten bij anderen zagen er ook prima uit. Het was bomvol op zaterdag en de tafeltjes waren doorlopend bezet. Reserveren is een must.

81. Ik heb eigenlijk niets slechts te zeggen, Pizza's gegeten met de kinderen voordat we naar de film gingen. We hadden niet veel tijd maar pizza's waren heerlijk, leuke sfeer, hele restaurant zat vol op deze zaterdagavond.

82. Prima voor een vlotte hap, ik vind het niet een plek om uitgebreid te dineren. Jammer, want de kaart leent zich er wel voor.

83. Gezellig klein restaurant. Tapas verrassingsmenu gegeten, was allemaal heerlijk. Voor herhaling vatbaar om hier terug te komen.

84. Arie van os

Net als bij hun andere resteaurant is het eten hier gewoon heerlijk

85. Heerlijk tapas gegeten. Goede sfeer vriendelijke bediening.

86. Heerlijk gegeten, vlotte bediening, erg vriendelijk.

87. Ongedwongen sfeer, goede bediening en prima eten. Waar voor je geld.

88. Bert Kabbes

Prima gegeten met 2 personen, resp. pizza en gegrilde zalm. Allebei heerlijk. Snel klaar, hele plezierige en attente bediening.

89. Verrassend lekker en heel goed verzorgd!

90. Eten was erg lekker. De huiswijn trouwens ook! Voor herhaling vatbaar.

91. Prettige bediening en heerlijk gegeten. Prima restaurant(je) om met een film te combineren.

92. Gisteravond wederom lekker gegeten bij a la minute. heerlijke focaccia vooraf en de tapas waren ook lekker. Daarna begonnen aan de pasta pollo en een pasta met ossehaaspuntjes. Eenvoudig en lekker. We hadden geen ruimte meer voor het toetje.

93. Lekker gegeten, maar het duurde wel wat lang.

94. Lekkere tapas gegeten. Verse producten die vers bereid worden met goede smaak. Heerlijke huisgemaakte limoncello taart na.

95. Eten was erg lekker! Een gezellig sfeervol restaurant😊

96. Peter Brinkhof

Klein maar fijn restaurantje. Leuk om te combineren met bioscoopbezoek. We hebben prima gegeten daar. Leuke kaart en heerlijke rode huiswijn (Merlot)

97. Wat een slechte bediening. Serveerster zegt als je de menukaart gesloten neerlegr. U hoeft zeker niets te eten? Hoe raad je het na zo'n domme opmerking. Wijzigen van de bestelling van de koffie ging daarvoor ook niet goed. 2 Jaar geleden ook afgehaakt op de bediening. Er blijkt niets veranderd.

98. Wederom een filmavond gecombineerd met een etentje bij A la minute. Ditmaal tapas gecombineerd met een hoofdgerecht en een uitgebreid dessert. Zoals altijd alles goed op smaak en vriendelijke bediening. Geen haute cuisine maar absoluut een aanrader.

99. Leuk klein restaurant. Heerlijke pizza en salade gegeten tegen een goede prijs.

100. Het eten was heerlijk! Alleen het duurde wel gigantisch lang... Meneer naast ons die 3 kwartier later bestelde, kreeg het eten veel eerder dan wij!

Volgende pagina