In Oppidium, onder het restaurant bij Dirk van den Broek

500m van station Amersfoort (via Piet Mondriaanlaan, achterzijde station richting Eemplein)

• All-inclusive

Toegankelijkheid

Informatie van restaurant
Informatie van Ongehinderd.nl

Geleidelijn entree Let op drempel Geleidehond welkom Mobiele pin terminal Rolstoelvriendelijke tafels Rolstoelvriendelijk toilet

• Ruimte om scootmobiel te plaatsen
    • Scootmobiel kan droog staan
    • Binnen/op afgesloten terrein
  • Goed bereikbare route naar entree
    • Route naar entree is drempelvrij
    • Route naar entree is obstakelvrij (90cm)
  • Bewegwijzering naar entree
    • Opvallende bewegwijzering
    • Leesbare bewegwijzering
  • Entreedeur drempelvrij
    • Goed bereikbare route naar entree
    • Obstakelvrije entree (90cm)
    • Hoofdentree is drempelvrij
    • De lift is 165cm breed
    • De lift is 230cm lang
    • Automatische liftdeur
    • Bedieningspaneel op 90-120cm hoogte
    • Bedieningspaneel goed zichtbaar door contrasterende kleuren
  • Handmatige entreedeur
  • Receptie/ontvangst bij entree
    • Verlaagd deel in receptiebalie
    • Bovenzijde receptiebalie 140cm
    • Balie direct bij entree
  • Drempelvrij in het gebouw
  • Looproutes minder dan 180cm breed
  • Ruim toegankelijk voor rolstoelen
  • Let op: direct licht
    • Ruimtes zijn gelijkmatig verlicht
  • Draagbare pinautomaat
  • Tafel is onderrijdbaar (70cm hoog)
    • Inrijdbare diepte 35cm
  • Tafels zijn verlicht
    • Alle tafels hebben een eigen lichtbron
  • Rolstoelvriendelijk toilet
    • Goed bereikbare route naar rolstoelvriendelijk toilet
    • Bruikbaar en werkende (dus geen opslagruimte ;))
    • Ziet er hygiënisch uit
    • Deuropening minimaal 85cm breed
    • Deur draait naar buiten
    • Vrije draaicirkel 145cm
    • Transferruimte 88cm
    • Armsteunen aan weerszijden van de toiletpot
    • Leuning(en) opklapbaar
    • Armsteun(en) op 75cm hoogte
    • Wastafel is deels onderrijdbaar (66cm)
    • Wastafel heeft metalen sifon
  • Buffet
    • Drempelvrij
    • Buffet is 96cm hoog
    • Verlicht door kunstmatige lichtbronnen
  • Vluchtroute drempelvrij en obstakelvrij (90cm)
    • 120

1382093975 76
1391195829 76
1509519942 73
1568681998 71

1. Al een paar keer langs geweest en ik moet zeggen, ook dit keer viel het niet tegen. Goede service, lekker eten en een gezellig sfeer.
    Het valt op dat ze elke keer weer wat nieuws hebben, zo was de sushi nu veel uitgebreider dan voorheen.
    Ga zo door en wij zeggen tot de volgende keer maar weer!

2. Joost Bouwman

Met een groep zijn we deze vakantie week naar 22HIGH gegaan. We waren met veel kinderen. De kinderen vonden het geweldig. Er was genoeg keus en zelfs de moeilijke eters vonden het lekker. Ieder wat wils. Ook is er een speellocatie waar de kinderen heerlijk kunnen spelen. Hierdoor kunnen wij ook even met alleen de volwassenen lekker rustig zitten eten. Het was redelijk druk voor een doordeweekse dag, maar dat zal wel komen door de vakantie. Alles werd netjes bijgehouden en super genoten van de Thaise curry met pappadum, tot dusver de beste die ik heb mogen proeven.
    Zeker een aanrader.

3. Gister bij 22 high wezen eten. Ja wat kan je er van zeggen. Enorm veel mensen voor te weinig personeel. Wil je een lekker vleesje laten grillen, dan mag je rekening houden met 20 -30 minuten wachttijd op de zaterdag. De man achter de gril doet maar wat. Bestel je een medium rare. Dan krijg je het doorbakken. Verder was veel eten erg lauw. Nergens waren er drinkglazen te bekennen. Vraag je aan het personeel of ze een glas kunnen halen, dan komen ze na een kwartier aankakken.
    Verder waren er kinderen die overal met de handen aan het eten zaten maar niet op hun bord legden.

Voor 32,50 per persoon kan je beter naar een ander restaurant gaan.

Wij komen hier in iedergeval niet meer terug.

4. De 'ingang' van dit restaurant is niet mooi, vanuit een parkeergarage kom je bij een 'sporthal-deur', waarachter een donkere, lange, kale gang… Verder een top-eetgelegenheid!
    Het eten is heel divers & erg lekker: echt voor elk wat wils.
    En het zelf bijvoegen van bijv. Extra vlees e.d. in de kippensoep is leuk.
    Het kiezen uit alle gerechten voor het hoofdgerecht is alleen al een feestje: lekker veel keuze.
    Het dessert is ook super divers, veel soorten ijs (en lekker!). En wederom veel lekkere dingen erbij te kiezen. En daarbij steeds: onbeperkt drinken erbij (versgeperste juice, heerlijk!)
    de stoelen zijn mooi en zitten lekker. De sfeer is prettig.
    We hebben zeer genoten van dit etentje met familie.

5. De keuze was erg beperkt en daarnaast was al het eten lauw, taai/droog en smakeloos. Helaas een ervaring om snel te vergeten. We stonden met een uurtje alweer buiten.

6. Met ons bedrijfsuitje hier geweest, sfeer zat er goed in! Eten was prima te doen op de biefstuk na. Deze was 2× over net aan warm en binnenin zelfs koud en erg rauw! Maar het dessert heeft toch de 2 uur volgemaakt.

7. Gisteren hier gegeten met mijn zoon, zus en zwager.
    Ik ben begonnen met rundvlees Indonesisch, kerriedriehoekjes, gefrituurde zalm en kipsaté yakitori.
    Mij zoon had kipsaté en kipsaté yakitori.
    Mijn zwager een zus hadden salade, mais, gebakken champignons, Indonesisch rundvlees, aardappelspiraal enz.
    Ze hadden bospaddenstoelensoep die ook lekker was.
    Verder nog biefstukjes, lamsrack, ribeye, zalm van de teppangrill.
    Ik heb ook nog wok gehad met pittige saus (nummer 6).
    Mijn zoon had ook nog pizza.
    Poffertjes en churros ook nog.
    Het was weer heerlijk.

Eén vorige recensie
  8. Catherine

Lekker eten en echt van alles te krijgen. Alles word steeds aangevuld dus het komt bijna nooit voor dat je mis grijpt.
    Leuke lage bakken zodat de kids zelf eten kunnen pakken. Heerlijke poffertjes en een speelkamer met klimmeubel, tablets en tv, maar ook op het terras is het heerlijk vertoeven.
    Vriendelijke personeel en borden worden snel afgeruimd dus geen volle tafels.

9. Heerlijk gegeten en gedronken met het bedrijf. Super mooie locatie. Ze gaan mij hier vaker zien.

10. Gezellig restaurant met een uitgebreid buffet en goede cocktails. De service is steengoed. Zeker een aanrader voor een avond uit eten met vrienden!

11. Heerlijk gegeten. Pure bbq smaak uit de Green egg. Veel keus uit dessert en erg lekkerre warme wafels (wel even naar vragen). Prima restaurant met een mooi uitzicht, lekker dakterras en netjes schoon. Zeker een van de beste All You Can Eat restaurants in Nederland.

12. Na veel positieve verhalen hebben ook wij 22 high geprobeerd, we zijn zeer positief over de de kip die net zo droog was als de Sahara een echt wereld restaurant dus. Na een positieve start volgende ronde langs de wok geweest ik hoop dat je van pittig houd want de Thaise kerrie saus smaakt naar een pure hap peper, hou dus je camera gereed voor je eigen YouTube peper challenge.
    Gelukkig zijn wij van nature optimistisch en waren we niet te beroerd om ook de bbq lijn te proberen na 1 hamburger en 1 biefstuk besteld te hebben smaakten de 2 hamburger die we kregen naar gerookt karton (hamburgers van de MacDonald hebben meer smaak) over de sushi zullen we maar niet beginnen

Gelukkig zaten we na 2 uur toch vol (de cola is een echte aanrader)

1,7
  13. Ongezellige eetschuur. Eigenlijk een veredeld Chinees restaurant. Geen wereld restaurant. Alleen het dessert is oke. Erg duur 30,- per persoon boven de 140 cm (dochter van 142 die alleen maar patatjes eet) 2 uur. Zonder alcoholische drankjes. En betaald parkeren.
    Nooit meer.

14. 1 woord: TOPPIE !

15. Gezellige avond gehad met vriendinnen. Allerlei kleine hapjes uitgeprobeerd van verschillende keukens. Alles lekker op smaak. De chocoladefonteinen zijn echt super :), zeker de witte!

16. Danny Hoogendoorn

Erg uitgebreide All-You-Can-Eat restaurant met warme inrichting, voelt zeker niet aan als een "vreetschuur". Lekker gewokt en echt een must try zijn de yakitori spiesjes en creme brulee!

17. Rick Makkink

Heerlijk gegeten met een grote groep. Geen lange wachtrijen. Heerlijk malse biefstuk uit de Big Green Egg, gegrild op echt kwaliteitshoutskool en dat proef je. En echt enorm veel keus aan toetjes. Zeker een aanrader.

18. Sandra Mulder

Nog nooit zo slecht gegeten. Vlees v.d. BBQ te droog en smaakte naar de rook v.d. BBQ, kant en klaar gerechten veel te zout en heet, werd er misselijk van. Zonde van deze zaak; andere Wereldkeukens waar we gegeten hebben, waren wel heel goed en lekker.

19. Veenendaal

Wij zijn er best vaak wezen eten maar de kwaliteit is een stuk minder geworden. Al het eten was lauw, bijvoorbeeld de pizza zag er niet uit, weinig keus met de kazen. Hamburgers niet lekker.

Wij vinden de kwaliteit slechter geworden. Dus wij komen daar niet meer. We zijn vaak met een groep wezen eten en iedereen dacht er zo over.

20. M. Jansen

Al meerdere malen geweest en altijd heerlijke gerechtjes voor een goede prijs. De inrichting is, ondanks dat het een vrij groot restaurant betreft, intiem en gezellig. Tip! Vraag om een raam tafel. Zeker aan te raden wanneer je eens buitenshuis in een ongedwongen gezellig sfeer bij wil kletsen met lekkere hapjes en drankjes.

21. Peter de Vries

Wat een slecht restaurant. In feite is het geen restaurant maar een buffet met een kantine eromheen. Lawaaierig, ongezellig, zeer matig eten. Er sprong niet echt iets uit wat wel bijzonder was. 30 euro(!) betaalde wij voor all you can eat. Nooit meer. Slecht! Dan wordt er vanuit personeel gevraagd wat ervan vonden, dan doen ze er niets mee, althans naar ons toe. Zeldzaam slechte vreetschuur vond ik het. Niet doen dus.

22. Gert Mulder

Na een heel nare ervaring in een restaurant waar je gewoon niet geholpen wordt, heb ik 22High gebeld en gevraagd of er nog plaats was voor 4. Geen probleem, we werden gelijk vriendelijk ontvangen, kregen onmiddellijk een tafel en uitleg van het systeem (hoe eten en hoe drank). Vriendelijk personeel, ruimte, ondanks drukte toch konden we goed met elkaar praten.
    22High bedankt dat jullie mijn avond met vrienden gered hebben met lekker eten en drinken in een goede omgeving.

23. Restaurant 2 jaar geleden met kerst ontdekt en dit is de plek waar je blijft terugkomen omdat het me keer op keer zo bevalt. Ik vind de inrichting er mooi gedaan en overal is aan gedacht. Je betaalt een vaste prijs en kan zo bomvol als je zelf wilt vertrekken. Ook het eten is super gevarieerd dus er zit voor een ieder iets bij waar je van kunt genieten. Voor een all you can eat biedt het nog veel service aan wat erg prettig is. Ook is het personeel erg vriendelijk en zijn ze heel klantgericht. Verder vind ik het ook een top locatie met ook hele mooie tafels achter grote ramen met uitzicht op de stad wat echt heel mooi is in de avond. Een dik blijvertje dus.

24. Rano 19 punten

Ik heb optimaal kunnen genieten bij mijn restaurantbezoek. Het eten was voortreffelijk; erg variërend uit verschillende keukens, genoeg keuze voor elk wat wils! Het personeel was erg vriendelijk en de sfeer beviel mij goed wat het totaalplaatje compleet maakte.

25. Een zeer gezellige avond gehad bij 22 high afgelopen dinsdag. Ik heb genoten van de vers gemaakte pizza en vlees van de grill. Ook het personeel was erg vriendelijk en leuk om een praatje mee te maken. Het decor zag er ook heel chique uit en het restaurant was erg kindvriendelijk. Er is een hele speelplaats binnen en buiten inclusief ballenbak. Ik kom zeker nog een keer terug!

26. Super gegeten bij 22High, ik kom zeker terug! Allereerst heerlijk gegeten. Personeel was erg snel en ook heel vriendelijk (zie je ook niet bij elk All-you-can-eat restaurant). Een echte aanrader dus!!!

27. Gisteravond ging ik uit eten bij wereldrestaurant 22high. Toen ik binnen kwam zag ik al gelijk hoe mooi de binnenkant was, het zag er erg luxe uit. We werden snel geholpen. We kregen als eerst een rondleiding en toen konden we gelijk aan onze tafel zitten. De sushi was erg lekker. Ook kon je zelf vlees laten grillen en wokken wat ook erg lekker was. De bediening was vriendelijk en je kon ook wel een kort praatje met ze houden. Mij zie je hier nog een keer.

28. Erg mooi verzorgd all you can eat restaurant. Ik had vantevoren mijn twijfels omdat het een all you can eat concept is maar het is alles meegevallen. Erg lekkere gerechten en ook enorm gevarieerd. Vlees, vis, wok, sushi en heerlijke toetjes, je hebt er megaveel. Ook vriendelijke bediening en er lijkt veel aandacht geschonken te worden aan de schoonheid. 22 High gaat mij nog terug zien.

29. Afgelopen dinsdag hebben we met een gevarieerde groep gegeten. Enkelen van ons hebben een allergie en we hebben gevraagd of ze daar rekening mee konden houden.
    Bij het vooraf betalen kregen we een lijst met de ingrediënten die we wel konden eten. Erg fijn en overzichtelijk!

Er werden zelf speciaal enkele gerechten voor ons apart bereidt, daarnaast bleef er genoeg keus over. Het eten was vers en van goede kwaliteit. Ook werd het buffet snel ververst met nieuwe en verse gerechten.

Al met al heerlijk gegeten en gedronken, zeker voor herhaling vatbaar.

31. Na dit restaurant vorig jaar `ontdekt` te hebben en het eigenlijk mijn vaste adresje leek te gaan worden ben ik door het laatste bezoek afgeknapt. Het eten was nu lauw of aangebrand en dat terwijl ik om 17:15 uit het werk hier naartoe was gegaan. Chinese buffet was alles lauw tot koud. Heel erg zonde dat het naar mijn idee zo is achteruit gegaan.

Eén vorige recensie
  32. We hebben hier afgelopen weekend met wat familieleden en kennissen gegeten. We hebben echt heerlijk gegeten en genoten. Alles was vers, en er was veel keuze uit Italiaanse, Aziatische en andere Europese gerechten etc. De sushi, sashimi en het wokgedeelte vond ik vooral zeer geslaagd!

Ook waren de medewerkers behulpzaam en vriendelijk, en de sfeer was goed. Wel was het behoorlijk druk. Maar goed daar heb ik me niet al teveel aan gestoord. Wij waren immers ook met een grote groep.

De toetjesbuffet vond ik zelf het hoogtepunt van de avond, overweldigend qua keuze en de crème brûlée smaakte heerlijk. Wel fijn dat frisdrank (verse jus d'orange) en thee (ook verse muntthee) gewoon bij de prijs in zit.

Wij hebben heerlijk genoten, ook al zijn we best kritisch qua eten. Zij zien ons snel nog eens terug!

33. Wij hebben onlangs hier gegeten, we komen nooit meer terug.

Het buffet wordt niet voldoende warm gehouden, dus lauw eten. Producten zien er niet vers uit. Bakken waar het eten in zit hebben beschadigde anti-aanbaklaag, ongezond en ziet er onverzorgd uit. Een zwarte onderkant van de pizza, gevuld ei was smaakloos en de vulling uitgedroogd. De tomaat met mozzarella was niet vers, alsof de tomaat van eergisteren was, beetje uitgedroogd. (slecht afgedekt bewaard?) Klontjes in de chocomousse, later een ander genomen en die was wel goed.

Ook al was het erg rustig, wokken doen ze 5 seconden, dus ongare groente. Vieze natte borden. Wij hebben ervaring met een ander (betere, heeft keurmerk van de smaak politie) all you can eat restaurant, dus hebben goede vergelijk.

Wat ook opmerkelijk is, is dat je vooraf moet betalen, zijn ze misschien bang dat klanten weglopen als ze zien en proeven wat ze hier serveren?

34. Zeer mooie locatie, erg goed eten en zeer goed verzorgd. Een echte must als je van alles wat wil eten.

35. Ervaring van woensdag 3 september. Ik ben inmiddels vaste klant, maar helaas valt me nu iets op. Het eten is wel lekker, maar overal is de temperatuur te laag. Pizza was koud, chinees / Aziatisch buffet lauw. Dat moet wel verbeteren anders is het jammer maar helaas, want ik kom hier wel graag, maar het moet niet verder achteruitgaan met de temperatuur.

36. Matthieu Reijers

37. Natheley

Super, fantastisch en heerlijk. Wij verbleven een weekendje in Soesterduinen en waren opzoek naar een tent waar wij lekker konden eten. Zonder van te voren te reserveren konden wij hier terecht.
    Zowel mijn vriend als ik hadden niets te klagen. Het eten vonden wij heerlijk smaken. Daarna rechtstreeks naar de Bios die er schuin tegenover zit.
    Wij vinden dit absoluut een aanrader en zullen echt een keer vanuit Amsterdam terug komen.

38. W.vande geest

39. Recentelijk hier gegeten met een groep vrienden (8 personen.) Na wat problemen met de reservering konden we uiteindelijk toch aanschuiven. Een strak, hip maar toch sfeervol restaurant, waarbij het "all you can eat" concept goed is uitgewerkt. Het doet niet aan als een vreetschuur.

Er is voor ieder wat wils en gerecht word zo mogelijk ook nog eens vers voor je bereid. Gerechten uit vele werelddelen zijn vertegenwoordigd en de mensen die van toetjes houden kunnen zich hier volledig uitleven.

Dus ben je fan van divers eten en vindt je het niet erg continu voor je eten heen en weer te lopen, dan is dit restaurant zeker eens het proberen waard.