Op dit adres zit nu: Mas Montagne

1204561368 74
1442052498 37
1700195031 45
1710520732 45

1. Gelukkig komt er een nieuwe eigenaar in ‘t Berghuis. Deze mooie locatie gaat Mas Montagne heten. Alles wordt opgeknapt, ook buiten. In augustus, dus binnenkort, kunnen we hier gaan genieten!

2. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Na een boswandeling met 8 personen hier gegeten. De bediening was waardeloos. Tafels werden niet opgeruimd en schoongemaakt. We moesten meerdere keren bedelen of we mochten bestellen. De borden waren niet schoon, het eten matig. De toiletten waren smerig, geen zeep, het slot ging niet. Hier moet de inspectie dringend een kijkje gaan nemen. Voor ons eens maar nooit meer.

2,4
  3. Schandalig slecht eten. Onbeschofte leidinggevende of eigenaar. Man man wat slecht! Pannenkoeken gewoon nog beslag patat rauw en als je het meld is ze boos! Wat een een slechte toko is dat, echt niet te geloven dat dit kan! Is maar 1 oplossing dicht die tent.

4. Zondag met de familie weer gewandeld en pannenkoeken gegeten, het was opnieuw heel fijn daar. Prachtig wandelgebied met alle doorkijken vanaf hoogte en een gemoedelijk en charmant pannenkoekenhuis. Het was druk, maar we werden snel en efficiënt geholpen met veel gevoel voor gastvrijheid. Heerlijke pannenkoeken ook, beslist een aanrader. Ik ben een fan.

5. Vandaag geluncht bij het Boshuis. Bijzonder onvriendelijk personeel, zelfs een onbeschofte reactie op het feit dat we geen vlees eten. Het speeltuintje is slecht onderhouden en gedateerd. Evenals het restaurant zelf. Geen aanrader.

3,6
  6. 15 december 2021
    Prachtige omgeving. Mooi wandelgebied. Maar wat een verwaarloosde zaak. Echt treurig om dat te zien. Vies, kapot, en onverzorgd. Wat jammer. Kopje koffie gedronken en weer snel vertrokken.

7. Coronatoegangsbewijs wordt niet gecheckt en gezien het bord buiten is men daar trots op. Eten mwah. Verder alles vuil. Toiletten smerig. Deze schitterende plek verdient een ondernemer die z'n vak wel verstaat

8. Josephine

Vandaag na een leuke boswandeling bij dit restaurant geweest. Helaas was er veel te weinig personeel. Erg lang wachten en kwaliteit eten was laag. Voor verbetering vatbaar

2,2
  9. Waardeloos! Super leuke plek maar erg ongastvrij, niet opgewassen tegen de drukte waardoor je onbeschoft wordt behandeld. Wordt geen rekening gehouden met reserveringen. Jammer, gelukkig een zeer goed alternatief gevonden in Maurik.

10. Jammer dat het eten zo slecht is omdat de locatie fantastisch is! Pannenkoek was echt niet lekker en de uitsmijter had een slechte smaak. Op wit brood, plastic achtig. Een fles spa rood besteld, kwam in een karafe voor 12,50 euro… dus per 5 glazen berekend… Conclusie: gewoon slecht!
    Koffie / thee/ bier drinken meer niet!

2,7
  11. Te weinig personeel die niet goed geïnstrueerd worden. Geen etiketten, duurt te lang, armoedige indruk, toilet niet proper. Jammer, jaren geleden wel zeer goede indruk.

4,9
  12. Sfeer is goed maar de speeltuin en klimbos.
    Super gevaarlijk ik heb er geen woorden voor direct sluiten.
    Vele dingen kapot alles is aan vervanging toe.

5,3
  13. Jacqueline Leroy - Jongejans

24 juni 2021. Heerlijke Stop!
    We waren hier na een behoorlijke fietstocht met z'n zevenen. Hadden gereserveerd en konden kiezen tussen buiten of binnen zitten.
    Allemaal hadden we een andere soort pannenkoeksamenstelling (zeer veel mogelijkheden) desondanks kwam alles zeer vlot en was erg smakelijk. Nog heerlijk nagenoten op deze mooie open plek in het bos! Een aanrader!

14. Gisteren pannenkoeken restaurant ’t Berghuis in Amerongen bezocht. Dat was de eerste maar tegelijk de laatste keer. Het restaurant ligt mooi in de bossen en de bediening was vlot en niet onvriendelijk. Dit kan echter van de eigenaresse niet gezegd worden. Voor haar is een cursus klantgericht optreden en omgaan met kritiek zeker geen weggegooid geld. De ontvangst, met haar berisping dat ik mijn auto voor het restaurant durfde parkeren, (terwijl nergens uit blijkt dat niet de bedoeling is) waren gewoon onbeschoft.
    Daarna moesten we haar, terwijl zij ons hangend tegen de muur aanhoorde, helaas melden dat beide pannenkoeken ongaar en dus niet te eten waren. Dat was tegen het zere been van deze dame en leidde tot een omstandigheid, waarbij zij ons springend om de (plakkerige) tafel filmde en dreigementen uitte het vastgelegde op Facebook en You-tube te zullen plaatsen. Een bizarre en schaamteloze vertoning! Ons advies, mijd dit etablissement!

15. John Driessen

Graag andere eigenaar regelen.
    Dit is niet te hachelen hier.
    Wat een aftandse bende

16. Jan Athmer

Ongelooflijk hoe verschillend de recensies over dit restaurant zijn op deze site. Ik kom er regelmatig met o.a. mijn kleinkinderen en we ervaren het steeds als een feestje! De loslopende hond waar iemand blijkbaar niet van gediend is, is voor ons juist heel leuk. Het past bij de losse, ongedwongen sfeer van dit heel gezellige restaurant dat zo een onderdeel kan zijn een nieuw boek van "Hans en Grietje". Als je dat zoekt en houdt van lekkere pannenkoeken ga dan vooral naar dit restaurant. Als je van een luxe, clean gepolijste, aangeharkte tent houdt en een probleem hebt met een loslopende hond, ga dan vooral ergens anders je pannenkoek eten. Is wel zo gezellig voor de vele vaste bezoekers!

17. Harrie M

Ik heb voor het eerst sinds 10 jaar weer eens een echte appel rozijnen pannenkoek buitenshuis gegeten, zoals ik die zelf niet kan namaken.
    Geweldig lekker!!!!

18. Wil je een prima ervaring bij 't Berghuis een positieve reactie schrijven. Valt je oog op een aantal recente negatieve beoordelingen.
    Vraag ik mij toch altijd af..." Serieus, was onze eigen ervaring dan toeval of vergissen wij ons dan zo...?"

Want ook vandaag weer prima gegeten bij 't Berghuis. We werden snel en vriendelijk geholpen. Het bestelde stond keurig op tijd op tafel, en de smaak was prima. Er kwam vaak een charmante jonge dame vragen of alles naar wens was, onze kleine vent van 4 kon na het verorberen van zijn lekkere pannenkoek zich storten op de ruim gevulde speelhoek. Om daarna nog even buiten te ravotten in de speeltuin. Kortom een meer dan prima ervaring. En over de prijs? 2 bier, 1 glas witte wijn, 1pannenkoek, een grote salade met brood, een schnitzelschotel, 2 verse muntthee en een B&J ijsje...om dan 41 euro af te moeten rekenen.. Dàn zijn wij blij!
    Is er dan niets voor verbetering vatbaar? Jazeker...hopelijk worden een aantal speeltoestellen snel gerepareerd dan wel vervangen. Want hier en daar heeft het verval toch best ernstigs toegeslagen.

19. Voor de eerste keer hier.
    Mooie locatie.
    Koffie, koekjes en gebak zeer goed.
    Broodje Bergschuur een afknapper. Waar waren de spekjes?
    Messen zeer slecht. Niet door de broodjes heen te komen.
    Toilet hield ook niet over. Droger voor de handen kapot, papieren handdoekjes op en de handdoek die er lag was nat.
    Buitenkant kan wel een opknap beurt gebruiken.

20. Tip aan de wandelaars: ga maar lekker ergens picknicken.

Grote, blaffende loslopende honden komen vrolijk bij je tafel staan in dit restaurant. Dat is allemaal prima, maar niet als je zelf een hondje bij je hebt. Erg raar, en dan te horen krijgen "maar hij doet niks".

Nee, maar je jaagt zo wel je klanten weg. Vast een schat van een hond, maar sociaal wenselijk is het allemaal niet, en op andere 'roedels' aflopen is al niet iets wat een hond hoort te doen. Kan altijd fout aflopen. Pure laksheid van de eigenaren.

Eten trouwens ook matig. Bediening is jong en onervaren en die gun ik een leukere werkomgeving.

2,7
  21. Van leeuwen

Bon gekocht via Groupon geldig t/m 31 oktober kon niet reserveren via site ging er heen om even te vragen werd er gezegd je heb tijd genoeg gehad nu sta je te drammen het is druk ga Groupon maar bellen
    Mensen keken gewoon wat is dit al kan ik er voor niks eten ik wil er niet komen dit is geen klant vriendelijk iemand

22. Tijd voor overname van deze mooie lokatie. We wilden gaan zitten op het terras vandaag, werd onze hond aangevallen door een hond van de eigenaar. Nergens iemand te bekennen en deze niet vrolijke snuiter liep los..De keer ervoor dropen we ook al teleurgesteld af bij het Berghuis. Jammer jammer jammer

23. Verjaardag gevierd in de tabaksschuur bij het Berghuis in Amerongen.
    Het eten was goed en de bediening was prima.
    De kinderen (jong en oud) hebben zich uitstekend vermaakt in de speeltuin. De sfeer is heel gemoedelijk en vanaf het restaurant kon je mooie wandelingen maken.
    Iedereen was heel tevreden, het was een geslaagde middag.

24. We hadden via groupon een bon om onbeperkt pannenkoeken te eten. Mijn zoon en ik hadden ons er echt op verheugd maar wat een afknapper!!
    Interieur is zwaar verwaarloosd en vies, te weinig bediening en de pannenkoeken waren niet te eten! Heel dik, ongaar en zoetig. Ik bak ze nog 10x beter. Jammer van de mooie locatie, kan veeeel beter!!

25. Het enige positieve aan dit restaurant is de locatie, midden in het Amerongse bos!
    Het eten ver onder de maat (saté hele dag al geprutteld of zo?) toiletten liepen niet door, waterval, kraan kon niet uit, geen handdoekjes en een smerige vloer in het restaurant.
    BAH.
    O.. En de hond van het huis bleef ongegeneerd op m'n bordje turen en bleef bij het tafeltje staan tot ik de bediening had gevraagd de hond mee naar binnen te nemen.
    Kan toch niet!

26. Eveline Folsche

Leuke sfeer en heerlijk gegeten. Aardige en goede bediening! We komen beslist weer!

27. Altijd gastvrij, beste pannekoeken van de heuvelrug!

28. Gezellig met de familie de verjaardag van onze dochter gevierd.
    Het kleine spul vermaakte zich prima in de speeltuin.
    Ze werden verrast door de aangeklede warme chocolademelk.
    Voor de ouderen prima koffie en ruime keuze qua lunchgerechten.
    Mooie boswandeling gemaakt.

29. Carola van Baaren

Voor onze groep vrijwilligers waren we op zoek naar een mooie locatie voor een high tea. Samen met een collega wilden we een kopje koffie drinken om de mogelijkheden te bespreken. We zijn al voor het kopje koffie vertrokken. Wat ziet het er zowel buiten als binnen aftands uit. We werden nauwelijks begroet, het was er koud en vies. Er liep een hond in en uit de voordeur zat onder de modder. Het pad er naar toe was eveneens hopeloos. Het was een hele toer om alle kuilen en hobbels mis te rijden.
    Wat zonde dat een restaurant op zo'n toplocatie op deze manier geleid wordt. Voor ons nooit meer. Wij zoeken verder naar iets een plek waar sfeer en hygiëne beter geregeld zijn.

30. Daniëlle
    Vertaal van English naar Nederlands

Als hondeneigenaresse en paardenmeisje kom ik hier graag.
    Mijn honden hebben hier de tijd van hun leven!
    Zelf geen slechte ervaringen, behalve midden in de zomer wanneer het druk is.
    Erg lang wachten op je bestelling.
    Vaak loop ik dan even naar binnen en vraag waar het blijft, meestal is het er dan vrij vlot.
    De uiensoep is hemels!
    Ik lees erg uiteenlopende reacties hier, wat mij verbaasd.
    Met mooi weer neem ik mijn nichtje ook mee en zij vindt het klimbos fantastisch!
    Nog even een opmerking over de grote hond van de eigenaar: Wat een schat van een dier!
    Mensen die iets over hem hebben te zeggen hebben totaal geen verstand van dieren, eerder van vooroordelen!

31. Na 4 jaar weer eens per ongeluk bij het Berghuis terechtgekomen tijdens een wandeling met een groot gezelschap. Nog steeds hetzelfde aftandse interieur en onhygiënische toiletten, leeg zeeppompje, geen handdoek/droger. Prijs/kwaliteit verhouding: het eten is onder de maat, niet vers en er is niet een beetje moeite gedaan het aantrekkelijk te presenteren. Je krijgt niet wat op de kaart staat. Stokbroodje Berghuis was een kleine afbakchiatta, met een laag half gesmolten kaas en niet de op de kaart beloofde kruiden. Het moet hier duidelijk zo goedkoop mogelijk. Heel jammer, zo’n prachtige locatie verdient een passende gastvrije horeca gelegenheid. Geen prettige sfeer, geen respect voor de klant en voor het eten.
    Betaal de rekening van het Berghuis niet zonder deze grondig te controleren. Vraag de bon! Er wordt teveel berekend of de prijzen zijn niet overeenkomstig de kaart, zoals ook weer vandaag. Vier jaar geleden werd ons gezelschap van 7 personen 40 euro teveel in rekening gebracht o.a.door kinderijsjes te berekenen als de duurste ijscoupes. De eigenaresse reageerde ronduit onbeschoft, in de eerste plaats het was niet mogelijk dat de rekening niet klopte, vervolgens werden wij beschuldigd, wij hadden nl moeten zeggen dat we geen kinderijsjes geserveerd hadden gekregen (die er overigens wel uitzagen als kinderijsjes met een clowntje). Vervolgens kreeg het personeel de schuld. Eigenaresse stond erop dat wij betaalden wat op de bon stond, wat wij niet hebben gedaan. Respectloos en horecaonwaardig.
    Voor ons was dit eens maar nooit weer, helaas vier jaar later, na gisteren is onze mening niet gewijzigd.

1,1
  32. Mooi wandelgebied en prima gastvrije horeca. Wat een warm gevoel. Bij binnenkomst vriendelijk en enthousiast verwelkomd door gastheer. Wij komen zeker een keer terug in het restaurant.

33. petra

34. Na lange tijd weer gezellig terecht gekomen bij dit gezellige pannenkoekenhuis. Het was weer heerlijk genieten bij het openhaardje met enorm enthousiaste bediening. Bij weg gaan werd zelf de deur voor ons open gehouden! In een woord geweldig! Tot de volgende keer weer en bedankt. 😊👍

35. Bijzonder gastvrij en ongedwongen sfeer.
    En fantastisch gelegen in het beukenbos.
    Vaste plek om na een rondje mountainbiken met een cappuccino en een heerlijke pannenkoek weer bij te komen.

36. Paar keer geweest omdat het zo'n mooie plek is. Maar alles pikt, personeel is ongeïnteresseerd en het eten onder de maat. Zo jammer. Want het is zo'n mooie locatie met zoveel mogelijkheden.

1,7
  37. mevrouw blond

Wat een super slecht restaurant. Prijs kwaliteit ver te zoeken. Deze eigenaresse snapt niet hoe je een restaurant moet runnen. En kan zeker niet met kritiek omgaan. Prachtige plek maar het slechtste restaurant wat ik ooit heb meegemaakt. Kapot servies smakeloos eten en vooral vies…

38. Geweldige plek, verscholen in het bos, maar helaas is de uitbaatster niet geschikt om een gezinsrestaurant te runnen.
    Pannenkoek niet gaar, rauw spek en uien. Personeel wat onderling ruzie maakt. Gevaarlijke speeltoestellen en een eigenaresse, die duidelijk niet van kinderen houdt. Onjuiste prijzen berekent (omdat de kaart nog niet was aangepast?) en een eigenaresse, die daarover zeer agressief naar de gasten communiceert. Zelden zo honds behandeld, zelfs voor de Nederlandse horeca is dit extreem.

1,5
  39. Wij hielden op 16 september 2017 een familiebijeenkomst in het Berghuis. Wij zijn zeer tevreden en zijn vol lof over de prettige bediening. Het buffet was uitstekend. Ook in de voorbereiding zijn we prima geholpen. De zaal was sfeervol en gezellig. Wij waren met 25 personen. Het was top. Aanbevolen!

40. Wat een teleurstelling, dat Berghuis. Weken geleden de Groupon gereserveerd en na 40km rijden en een pond overtocht, aangekomen bij het Berghuis. De kids en wij hadden er veel zin. Helaas waren we de uitgeprinte Groupon vergeten, maar onze ervaring bij andere groupons is dat een elektronische coupon (QR-code) vaak ook voldoende is.
    Echter niet bij het Berghuis. Ondanks onze uitleg dat we net ver gereden hebben en dat de kids er erg naar uit kijken, was de bediening erg starrig. Het was niet mogelijk zonder uitgeprinte Groupon te eten! Er was ook geen PC met printer zodat ik even in kon loggen om de Groupon te printen. Er was geen WiFi printer om Groupon te printen. Ik stelde uiteindelijk voor om de Groupon later (de volgende dag) op te sturen en/of te mailen en dan desnoods het gegetene deze avond gewoon te betalen en bij ontvangst van de Groupon het terug te laten storten. Niets was mogelijk. Zelfs even de eigenaresse vragen of er een uitzondering gemaakt kon worden was niet bespreekbaar. We konden wel eerst naar een kopieshop in het volgende dorp rijden, om daar de Groupon te printen en dan weer terug te komen. Nou echt niet. We zijn gewoon ergens anders gaan eten en voor ons nooit meer "'t Berghuis". Ik hoop echt dat het Utrechts Landschap het erfpacht contract niet gaat verlengen zodat de eigenaresseniet langer deze bedroevende service op deze prachtige plek kan continueren. Zo ga je niet met klanten om!

41. Lodewijk

Ondanks het feit dat het niet druk was, moest er lang gewacht worden op de bediening. Om af te rekenen zijn we tenslotte maar naar binnen gelopen, alwaar de ober rustig zat te eten en te appen. Buiten zaten inmiddels alweer gasten enige tijd te wachten.
    Onvoorstelbaar!

4,5
  42. Eigenaresse Stella is zeker geen reclame.
    Ons dochtertje werd onterecht beschuldigd en terechtgewezen door de eigenaresse die buiten proportioneel boos werd. De eigenaresse had het verkeerde kind te pakken, maar dit deerde haar niet. Ons advies: niet met kleine kinderen naartoe gaan.

43. Cgd van leeuwen

Stella maakt alles goed.

44. Gert-jan

Verschrikkelijk! Het personeel en de baas vooral, ik kom nooit meer terug

45. R. Koman

Heel erg slecht, zo hebben wij ons bezoek aan Berghuis in Amerongen ervaren. Het eten was koud en het specialiteitenbroodje Bergschuur (kaas, champignons, met speciale kruiden, die we niet proefden) smaakte hetzelfde als de tosti van de kinderen: 1 te grote hoeveelheid gesmolten drappige kaas, zonder enige smaak. Het warme bedoelde eten was koud, en werd daarom (na een paar happen) op de gril gelegd, waar de ander broodjes ook op lagen: niet bepaald hygienisch, na een half aangegeten broodje.
    De bediening kon het werk niet aan, met een minimale hoeveelheid bezoekers. Het jonge personeel heeft ook weinig kaas (:-)) gegeten van het vak: klantonvriendelijk, klungelig. Een dame (baas?) was knorrig en vertelde dat bij de meerdere bestelde koffie geen gratis glaasje kraanwater besteld kon worden: dat was immers schenkgedrag, en dus 50 cent! Onvoorstelbaar anno 2017! Waarom werkt deze dame hier? Ze straalt uit dat het werk haar totaal geen enkel plezier geeft! We mochten kraanwater uit de wc halen (snapt u het nog?)
    Het restaurant staat te boek als kindvriendelijk. Maar het personeel behandelt kids zo helaas niet. Op 1 dame daargelaten...die bediende zo slecht nog niet. Het aanwezige speelgoed is vies, onhygienisch en kapot. Over kapot gesproken: vijf jaar geleden bezochten we het restaurant al eens, en was het - vieze - toilet al kapot, en liep het water constant door. Dat was nu nog steeds het geval.
    Conclusie: slecht. Nooit meer. Komt dit restaurant ook wel door de inspectie, vroegen we ons, qua hygiene?

46. Petra 137 punten

Zaterdag als lunch een pannenkoek gegeten. De bediening is snel. De pannenkoek was mooi dik en smaakte prima, alleen jammer van de champignons, deze kwamen uit een potje. De kwaliteit van de ingrediënten liet naar mijn gevoel ook te wensen over. Verder prima plek om even uit te rusten.

47. Fam. Souverijn

Heel leuk restaurant! Het ligt op een prachtige plek in het bos, met veel speelmogelijkheden voor kinderen. Een gezellig en knusse sfeer, lekker eten en vriendelijk personeel.

48. Tot twee x toe koude kroketten opgediend gekregen.
    Pannekoeken waren redelijk.
    Jammer, want bos voor kids is prima en daarna heerlijk hapje eten zou zo fijn kunnen zijn voor een topdag, maar helaas.

49. Max koymans

Super relaxte sfeer. Alles kan niets moet. Als je een afwijkende wens hebt doen ze hun best om dat te realiseren voor je. Lieve bediening. Gezellige sfeer.

50. Nikje hannes

Super gegeten en een gezellige sfeer! Alles bijpassend versierd met kerstverlichting. We komen zeker weer terug.

51. Gezellig restaurant, pannenkoeken niets op aan te merken.
    Brandveiligheid laat te wensen over! De voordeur (tevens vluchtroute) heeft aan de binnenzijde van het restaurant een aantal sloten op o.a. kinderhoogte die met de hand ingedrukt kunnen worden en alleen met een sleutel weer geopend kunnen worden. U raadt het al waar is de sleutel? Personeel achter de bar, mopperde dat die kleine kids continue de sloten op slot duwen. We kregen nog een grote mond van dame. Na lange tijd wachten had ze de sleutel gevonden. Dame nog gevraagd of ze Volendam brand zich nog kon herinneren? Schouders werden opgetrokken. Slechte zaak. Maar hopen dat alles daar goed gaat. Brandweer heeft hier ook een taak, moeten jaarlijks controles uitvoeren, toch ook maar eens onaangekondigd langsgaan lijkt me.

52. Leuk en gezellig restaurantje! Prima gegeten en super vermaakt. Wat een toplocatie!! Wil je een schitterende wandeling maken en nog even wat eten en/of drinken, echt een aanrader!

53. M.Malotaux

Prima voor kinderen, wandelaars, fietsers en iedereen die graag de natuur ingaat. Altijd vriendelijk en gastvrij.

54. Helaas ongeïnteresseerd bedienend personeel. Ze heten je geen welkom bij binnenkomst, laten tafels vies, maken behoorlijke foutieve nota's. Bij de 8 tafels die af gingen rekenen waren 6 foutief. Daar stonden bestellingen van andere tafels op. De pannenkoeken waren slecht, dik en niet gaar. De broodjes berghuis waren niet smaakvol. Kortom, geen liefde voor gasten en voedsel. De toiletten waren vies en de doordrukknoppen waren bij zowel dames- als herentoilet kapot. Jammer, want het leek zo'n gezellig restaurantje.

55. Slecht, slecht, slecht; ik kan het gewoon niet anders verwoorden!

Eigenaresse: Onvriendelijk, onredelijk, zwart maken van personeel in het restaurant en lijkt de tent niet eens te willen runnen..

Personeel: Doet hun best maar is niet goed, sloom met opnemen en onprofessioneel, vergeetachtig en onzeker.

Locatie: Prachtig, maar zonde dat er zo'n oude hut staat waar niks aan wordt gedaan.

Eten&Drinken: Lang wachten op bestellen, nog langer wachten op bestelling krijgen om vervolgens tot 2 maal toe het verkeerde geserveerd te krijgen... Eten was niet gaar en vet!

Op de plek waar het Berghuis staat kan een top restaurant komen als die eigenaresse maar gewoon een keer wat doet aan het interieur en onderhoud van pand en personeel of het stokje overgeeft aan iemand met verstand van ondernemen!

1,8
  56. Ik heb vandaag, 25 augustus 2016, bij restaurant 't Berghuis gegeten. De sfeer is daar erg fijn, dit komt mede door de locatie; prachtig uitzicht en rustgevend in het bos. Het was niet erg druk, wat mij verbaasde maar wel fijn was omdat zo de rustgevende omgeving goed tot zijn recht kwam. De bediening was prima; vriendelijk en duidelijk. Ik had een salade en mijn vriendinnen een broodje en pannenkoek. Mijn salade was lekker. Ik heb er een prima tijd gehad.

57. Prachtige omgeving, sfeer oké.
    Bediening traag.
    Toppings op de pannenkoeken schrikbarend duur, paar plakjes blikchampignon 1,25 euro evenals paar viezeltjes prei of olijf.
    Heerlijke locatie voor een kop koffie of wijntje maar geen eten.

2,6
  58. Op zaterdag 9 juli ben ik wezen eten bij 't Berghuis. Dit i.v.m een evenement waar zo'n 100 mensen aan deelnamen. Bij de ontvangst van het evenement was er koffie en thee met een stuk appeltaart. Deze appeltaart was net ontdooit en was dus te koud met eten. Na een wandeling in de omgeving, kregen we een pannenkoekbuffet in de schuur. Gelukkig was het mooi weer, want we moesten in een lange rij lang wachten (min 20 min) om een pannenkoek te pakken. Deze pannenkoeken waren in een hoekje achterin de schuur gezet, waardoor de doorstroom van mensen moeizaam ging. Een jongeman moest in z'n eentje de mensen voorzien van een drankje. Hij deed zijn best, maar de groep was simpelweg te groot. Soms kwam er een man met een nieuwe lading pannenkoeken: Deze pannenkoeken smaakte al zoet van zichzelf, waren dik en niet gaar. Wat ik nog het allerergste daaraan vond is dat veel pannenkoeken zwart waren. Dit is slecht voor de gezondheid! Ik heb er foto's van gemaakt en mijn omgeving vroeg als eerste of een kind deze gebakken had. Het beleg van de pannenkoeken was beperkt. Ananas en kersen uit blik/pot. Verder gebakken champignons, spekjes, tomatensaus met gehakt en mais. Weet dat je nooit een pannenkoek, gemaakt van zoetig beslag, moet eten met hartig beleg. Op een gegeven moment kwam een jongen tegenover me zitten die op zijn pannenkoek geraspte kaas met rozijnen had gedaan. Mensen erom heen zeiden: Die combinatie kennen we niet, is dat lekker? Waarop de jongen zei: Ik ook niet, maar er is ook niks meer om erop te doen...
    Ik vond dat 't Berghuis helemaal niet goed voorbereid was op zo'n grote groep mensen. Het duurde te lang, voordat iedereen eindelijk een pannenkoek had. Verder was er ook te weinig beleg. Ik weet niet of er na het buffet nog een toetje kwam.Ik vond het namelijk niet eens de moeite om erop te wachten en ben eerder weggegaan. Het is een All you can eat buffet, maar je wil na het eten van een pannenkoek niet eens meer.
    Na afloop vond ik het erg dat ik die verbrandde pannenkoek heb gegeten. Ik had het niet eens erg gevonden als ik na het eten had moeten overgeven. Dan was ik die vieze hap tenminste kwijt.
    Voordat ik wegging, ben ik nog even naar het toilet gegaan. Ook dit is slecht onderhouden. Ik wil en ga er nooit meer eten.

1,4
  59. 't Berghuis klinkt leuk en romantisch: een pannenkoekenhuis midden in het bos, je stelt je er wel wat bij voor, helaas is dat ons nogal tegengevallen.

Een kleine opsomming: de pannenkoeken waren net aan gaar en de smaak van de pannenkoek was wat zoetig zoals kant- en klaar pannenkoekenmeel smaakt wat je bij de supermarkt koopt, de champignons die we als topping kozen waren rechtstreeks uit een potje, ook waren de grote stukken paprika net te rauw. Je mag toch verwachten dat de champignons vers zijn en eerst lekker in wat boter of olie gebakken worden en dan op of in de pannenkoek nog verder meegebakken worden, voor hetzelfde geld (maar waarschijnlijk iets meer moeite) heb je een lekkere pannenkoek. Nu was de pannenkoek onder de maat.

Verder is de uitspanning zelf slecht onderhouden en oogt aftands, zowel binnen als buiten, de glorietijd ver voorbij! Uit hygiënisch oogpunt zouden de toiletten echt aangepakt moeten worden, de wc bril was op vele plekken kapot zodat het onmogelijk hygienisch kan zijn. Het gehele interieur oogde niet schoon. De verbleekte lampenkapjes met vlekken, oude troepjes ooit als sfeermakertjes bedoeld, het is allemaal gewoon aan vervanging toe!

Een uitgebreide schoonmaak en een nieuw verfje, nieuwe frisse nepplantjes, het vervangen van kapotte lampjes, kortom een opgefrist geheel, zou deze gelegenheid weer een bezoek waard kunnen maken, maar zoals het nu is zouden wij hier niet meer terugkomen en ook zeker niet aanraden aan anderen!

Het enige positieve wat we kunnen melden zijn de schilderijen, die zijn leuk en uniek. De bediening was op zich in orde, maar je merkt wel dat het geen professionals zijn, daar valt wel mee te leven.

60. H.Rogier

Gegeten met kinderen en kleinkinderen 10 personen, eerst buiten geborreld en daarna binnen gegeten. Prettige bediening, lekkere salades en prima pannenkoeken. Inderdaad de wc mag een keertje extra nagelopen na alle drukte. Nostalgisch en gezellig en tip-top speeltuin. We komen beslist terug.

61. Piet 32 punten

Wat een onbeschoft personeel, om maar niet over de eigenaresse te spreken. Grote mond, er was een rekening niet goed (drankjes van het huis stonden gewoon op de rekening). Hierover te spreken met de eigenaresse krijg je te horen 'Wat denk je zelf, dat je iets van het huis krijgt, voor niets gaat de zon op he'. Sorry hoor, maar mijn maag draaide om. En wat een gore bedoening. Smeer op de tafels (smurrie van 3 dagen geleden zat er bij wijze van spreken nog op). De glazen, bah.. de bruine korsten zitten gewoon op het glas die je geserveerd krijgt met Aldi drinken. Is niet erg, maar hanteer dan de normale prijzen en niet de volle pond. Personeel doet wel hun best. Krijgen vaak een sneer van de eigenaresse, die zelf helemaal niks kan. Zelfs geen pannenkoeken bakken. Leid je personeel eens op, en verklaar jezelf failliet. Beter voor iedereen. Ik gun deze horecaplek voor iemand die z'n bloed zweet en tranen erin gooit. Nooit meer voor mij!!

62. Jannet van straaten

Lange wachttijden op eten en drinken. Personeel was onze bestelling vergeten. Vieze toiletten.

63. Regina Vieleers

Wat een baggertent zeg! We wisten al dat de bediening traag was maar ja dan wandel je in een prachtige omgeving en heb je toch zin in koffie en ga je zitten. Loopt er op het terras een man die al een paar keer zegt, ik ben vrij vandaag... Ja en, waarom ben je dat toch aan het werk? Is niet mijn probleem! Maar in plaats van klanten helpen die er meer zaten gaat hij staan praten met andere gasten! Als het zo moet, wij vertrekken!! Blijkt dat het Berghuis normaal gesloten is op dinsdag? Maar maak een keus en ga niet half open! Het is zo'n mooie locatie waar zoveel uit valt te halen, als je dat niet wil kies dan een ander vak!!

64. Broekhuizen

We zochten een leuke plek in het bos om een hapje te eten en waar de kinderen lekker konden spelen en kwamen via Internet hier terecht. Binnen een plekje gezocht, maar na een half uur nog steeds niemand gezien te hebben zelf de uit elkaar gevallen en te vies om aan te pakken menukaart zelf maar gepakt. Tafels waren nog vies van de vorige gasten, maar niemand die er een doekje over kwam halen. Mijn dochter van 9 ging het wel even vragen, maar kreeg van de eigenaresse achter de bar zonder aangekeken te worden een doek in haar handen gedrukt...?
    Pannenkoeken besteld, deze waren er redelijk snel, maar was dan ook niet meer dan een dikke opgewarmde fabriekspannenkoek die niet warm was, net als de friet van mijn man. En mijn heerlijke stokbrood kaas champignon met kruiden was een taai stuk stokbrood dat lauwwarm was en niet te eten! Na klacht nieuwe pannenkoeken gekregen, maar ook deze waren niet warm.
    Ook de speeltuin is op veel plekken aan vervanging toe soms echt gevaarlijk voor kleintjes! Ons zie je hier nooit meer!

65. Het restaurant ligt op een mooie plek in het bos. Wij zaten aan een vieze tafel. Er waren vlekken op tafel. De bediende haar werkkleding beetje vies en de menukaarten plakkerig. Drie pannenkoeken besteld. Een pannenkoek met kaas en champignons, de champignons koud. Een pannenkoek met brie en champignons, ook deze zijn koud. En de pannenkoek met appel en rozijnen en kaneel, helaas proefde ze bijna geen appel en kaneel, vergeten. Triest!

2,1
  66. Vandaag met een grote groep een koffietafel gedaan hier. De soep was erg waterig, de afbakbroodjes waren bleekscheten en de croissantjes vet en half afgebakken. Kaas en beleg in overvloed, maar na één rondje waren de roombotertjes op (beetje jammer). Na een wandeling hebben we getracht wat op het terras te drinken. Er liep een jongen waarbij je wat kon bestellen. Na lang wachten kwam hij en riep al van ver; Hoi, zeg ut maar. Mijn haren rezen te berge. Hier heeft Dhr. Reimers nog zat te doen. De ijsmachine was kapot, maar tot mijn grote verbazing lees ik dat hij dat een paar jaar geleden ook al was. Naderhand een pannekoekenbuffet gegeten. Pannekoeken waren ranzig en niet gaar. Het personeel is niet aardig en zeker niet kundig. Ga eens een keer tussendoor op de toiletten kijken en haal er een bezem of mop doorheen, een andere toiletpapier houder is ook geen overbodige luxe. De handenwaspompjes waren ook leeg.
    Dit is een hele leuke locatie maar een beetje meer "geschoold" personeel is geen overbodige luxe. Erg rommelig en zeker niet voor herhaling vatbaar, hier trappen we geen tweede keer in.

1,1
  67. Weinig ervaring is onze indruk. We hadden frisdrank besteld, een voorafje en pannenkoeken. Frisdrank, in dit geval de ijsthee, werd 'warm' geserveerd. Geen ijsklontjes erin. Oorzaak; een kapotte ijsmachine, werd ons verteld. Kregen nieuwe ijsthee maar ook deze te 'warm' helaas. Paddenstoelensoep en tomatensoep waren heerlijk en goed heet geserveerd. De pannenkoeken met shoarma waren flauw, warm niet heet en erg melig van smaak. Erg jammer allemaal. Voor ons de laatste keer dat we hier komen.

1,2
  68. Wat een hoop slechte recensies. Naar mijn idee helemaal niet terecht. Het Berghuis heeft een mooie speeltuin. De meeste kritieken gaan nergens over. Tenzij je hoopt op een speeltuin met rubbere tegels. Ja, 1 glijbaan is kapot (niet te missen). 3 Andere niet...

Verder prima gegeten. Ondanks de drukte snel geholpen. Enige opmerking was de cola, lauw en geen prik meer. Pannenkoek was lekker voor een prima prijs.

69. Wij hadden daar een lunchbuffet omdat oma jarig was. De soep was erg waterig en niet lekker en dat vonden anderen ook. De croissants waren niet knapperig maar taai en droog. We kregen koude koffie, de afbakbroodjes waren nog heel bleek en niet gaar. Het lijkt erop dat het eten zo goedkoop mogelijk moet en het is niet vers.
    Bij het afrekenen waren er veel problemen. Ze hadden heel veel tafels door elkaar gegooid. De toiletten zijn erg vies en kapot. Ook de speeltuin is erg oud. Erg jammer want met zo"n locatie kan je met een hoop wil en liefde voor het vak een goudmijn hebben. Wij komen hier niet meer terug.

2,3
  70. ronald en inge

Vandaag bij 't Berghuis geweest, eerst gevraagd voor een route welke met kinderwagen te doen was. Niet erg vriendelijk en de eigenaresse of bediening was meer geintereseerd in kennisen die binnenkwamen en we moesten eigenlijk wachten met de kinderwagen tot we een gaatje konden vinden om naar buiten te komen. De route was op sommige plekken niet te doen en moesten de wagen optillen om het pad te volgen. Het lijkt mij dat als je iets aanraad dat je de route kent?

Daarna hebben we daar sate met brood en sate met friet besteld en een kinderpannenkoek. De kleine heeft hem half op en vond hem niet lekker. Ik vond het een beetje vreemde sate maar vond hem op zich wel te eten. De kleine meid moest naar wc en mijn vriendin ging mee. De wc was erg vies en heeft de kleine niet op de pot laten zitten omdat deze erg vies was en een andere wc liep over. Een andere vrouw naast ons ging later ook en zei toen ze terug kwam dat ze daar niet op ging zitten en betaalde de rekening en gingen gelijk weg. Wij betaalde kort daarna waar de bediening eigenlijk een beetje lang over het afrekenen deed in de hoop dat ik een fooi zou geven?

Ik vond de speeltuin verwaarloosd, glijbaan met een gat erin en bij andere glijbaan met loopbrug ontbrak een plank waar de kleine tussen viel. Het hekje wat om de speeltuin staat ligt hier en daar plat en mag best een beetje onderhanden genomen worden.

Ik ben op internet gaan zoeken en had niet verwacht dat er zoveel negatiefs over de kip met patat te vinden zou zijn, ik dacht dat het aan mij lag? Ik denk dat dit wel iets is voor de smaakpolitie, deze tent zou eigenlijk gelijk dicht moeten!! Wij gaan de mooie omgeving zeker nog een keer bekijken maar gaan daaar zeker nooit meer eten!

1,3
  71. Ligging erg mooi, eten is slecht. Gekozen voor saté met friet. Saté lijkt uit frituur te komen of uit blik, zeker niet vers gebakken of gegrild. Drinken lauw. Restaurant is verder erg vies, zeker de toiletten. Kortom geen aanrader

72. jan na maria

Onlangs onverwacht met kind en kleinkinderen uit eten bij Berghuis Amerongen. Leuke plek, het ging ook om de speeltuin. Uiteindelijk gegeten. Saté zwom in drabbige satésaus geserveerd met lijkbleke friet en ongare pannenkoek waar wel een nieuwe voor kwam maar geen excuus. Dochter at dus alleen. We wisten niet hoe snel we weg moesten. Nooit meer. Spelen en drinken oké, maar eten is stukken beter bij de plaatselijke friettent.

73. Fam. Visser

Vrijdagavond zijn we met 36 personen (16 volwassen en. 20 kinderen) daar wezen eten. De omgeving is mooi en veel te doen voor kinderen. De ervaring die wij daar hebben gehad is heel goed. Wij hebben erg snel onze bestellingen gekregen en het was lekker en goed!! Onze ervaring was goed!

74. Na een fietstocht en mooie wandeling door Amerongen wat eten bij restaurant Berghuis. Wat een sof. Na 20 minuten nog steeds geen bestelde soep gekregen. Op diverse tafels borden, glaswerk, niets werd weggehaald.

Na 30 minuten opgestapt en de soep gelaten voor wat het was.

Niet aan te bevelen.

75. Hr. & Mevr. Westerbeek

Het is bijna niet te geloven als je zoveel negatieve reacties krijgt en er dan niets mee doet. Een top locatie en geweldige speeltuin maar de rest? Vuil en onverzorgd, eten slecht en koud (behalve de tomatensoep). Overal stukjes af van het (bij elkaar geraapt) servies. Veel te weinig personeel: 2 bediening + 1 in de keuken. Ze is tevens de (wat onvriendelijke) eigenaresse van deze toko. Trouwens 1 meisje deed werkelijk haar best in de chaos! Jammer, jammer jammer!! Het advertentiebord die er staat waar personeel wordt gevraagd... nou ik zou er niet willen werken!

Het was onze bedoeling om in december daar onze huwelijksdag te vieren. Wij zijn blij dat we eerst zijn gaan kijken en we gaan nu een deurtje verder! En wat betreft speeltuin: ga er lekker heen (onze kleinkinderen vonden het maar een “vette speeltuin”) en neem je lunchpakket gewoon lekker zelf mee!

2,4
  76. Prachtig in het bos gelegen met ruim terras en uitgebreide speelvoorzieningen! Restaurant en terras zien er onverzorgd uit. De pannenkoeken en de bediening waren ver beneden de maat!!!
    De pannenkoeken worden slechts aan 1 zijde gebakken, waardoor de andere kant zacht en ongaar blijft. Dit geldt zeker voor de dikkere Boerenpannenkoek. Maar ook de kinderpannenkoek met frikandel erin was niet gaar en ook helemaal bleek, amper gebakken. Van de 6 personen waren 5 pannenkoeken ongeveer gelijk klaar, ik moest echter zo lang wachten dat de rest ze al bijna op had. Er was iets mis gegaan in de keuken. Kan gebeuren, maar dan zorg je er toch voor dat deze pannenkoek met voorrang opnieuw gebakken wordt! Mijn moeder heeft haar pannenkoek terug gegeven aan de keuken omdat deze niet gaar was. Na weer een kwartier kwam een nieuwe pannenkoek die weliswaar beter gebakken was, maar nog steeds niet gaar. De bediening heeft eigenlijk geen rol gespeeld in dit verhaal, amper uitleg, niet informeren in de keuken waar de pannenkoeken bleven. Zeer zeer slecht! Jammer van ons familie uitje en ondanks de leuke locatie niet voor herhaling vatbaar!

1,9
  77. Anoniem

Zeer slecht restaurant. Het idee was leuk, midden in het bos. Het is verwaarloosd, slechte bediening en de pannenkoeken waren niet gaar, erg jammer dit! Zeker géén aanrader dus!

78. Zeer matige pannenkoeken, echt andere ingrediënten gebruiken. Zonde, aankleding en locatie is top.

79. v. Wendel de Joode

Wat een prachtige locatie! Onze kinderen hebben zich heerlijk uitgeleefd in de speeltuin. Vooral het klimbos was favoriet, de rest van de speeltuin heeft een goede opknapbeurt nodig, net als de rest van het restaurant. Een flinke lik verf zou al een heleboel schelen. Vriendelijke mensen, prima pannenkoeken. De honden zouden wat ons betreft ook niet in en bij het restaurant horen. Zet een flinke kennel neer, ruimte genoeg! Wat planten in de bakken op het terras zouden ook niet misstaan, nu zag het er tamelijk triest uit met bossen onkruid erin. Hier zou werkelijk een prachtrestaurant van te maken zijn, maar dan moet er nog wel veel gebeuren...

80. Er zijn heel wat negatieve berichten, ook recente. Valt me wel op dat je op verschillende websites wel dezelfde verhalen aantreft, lijkt dus wel of men echt moeite doet mensen te waarschuwen er niet heen te gaan. Tweede Pinksterdag zijn we zelf gegaan. Ik hou niet van affakkelen, iedereen doet op zijn manier zijn best. Waarom ik dit dan toch schrijf? In de hoop dat de directie open staat voor adviezen. Toiletten waren vies, kinderspeelgoed niet om aan te pakken. Dan het volgende; 1) hond van de eigenaresse hoort niet in eigen restaurant. 2) al helemaal niet áán tafel bij gasten (op de stoel) 3) laat staan 2 meter van de eigenaresse vandaan. Kan gewoon niet. Zeker als kleine kinderen door de hond niet meer langs de tafel durven te lopen, vanaf het toilet. Lokatie is schitterend, speeltuin ideaal (al is het ook allemaal ouwe zooi) maar het geheel heeft een zeer grote opknapbeurt nodig... Eten was redelijk, al kwam de bestelling niet goed waardoor kleine kinderen moesten wachten. Maar, eerlijk is eerlijk, de juiste pannenkoeken kwamen erg snel. Drinken moest meerdere keren om gevraagd worden, werd vergeten. Oh ja, gewoon iets wat ik persoonlijk niet vind kunnen; op tafel staat een bordje met daarop een gele post-it met de tijd waarop wij gereserveerd hadden. Het briefje met de reservering ná ons zat ook al op het bordje. Dat geeft je toch het gevoel dat je niet welkom bent.

3,7
  81. Onze ervaring is dat we hier prima hebben gegeten met een kinderfeestje, geen kritiek op het eten. Het restaurant verdient echter beslist een opknapbeurt, het ziet er verwaarloosd uit en dat het diervriendelijk wordt genoemd is voor mij niet een pluspunt maar eerder een aspect waardoor ik aan de hygiëne ga twijfelen. We waren hier, omdat de kinderen er heerlijk buiten kunnen spelen, dat is echt het pluspunt. En als je daar hebt gegeten, kun je ook gerust gebruik blijven maken van het toilet tijdens het spelen, dat was wel handig met de kinderen. De bediening was vriendelijk. Ik hoop echt dat ze iets met de kritische noten doen, want er valt zoveel mooiers van deze plek te maken!

82. Mooie locatie, dat is ook meteen het enige pluspunt. Wij waren met een wat grotere groep; groot deel van onze pannekoeken was verre van gaar. Rest van het eten was ook over het algemeen benedenmaats. Daarnaast was de menukaart misleidend en kregen mensen niet wat ze hadden mogen verwachten. We hebben hier de bediening op aangesproken. Even later werden ons excuses overgebracht en vroeg de ober: "Mag ik u een drankje aanbieden?" Klonk voor ons als een drankje van de zaak om het leed wat te verzachten. We waren dan ook heel verbaasd dat deze drankjes opeens op de rekening stonden. Nee, volgens de bediening konden we dat geld niet terug krijgen (helaas zagen we het pas na betaling), dus de chef/eigenaar er bij gehaald. Zij bleek zelf de pannekoeken gebakken te hebben. Zij nam meteen een vijandige houding aan en was ronduit onbeschoft. Er was volgens haar niets mis met het eten en wij zouden niets terug krijgen. Frappante was, dat ze zelf zei dat ze wel vaker discussies had met klanten, maar in plaats van daaruit de logische conclusie te trekken dat die klanten dan wel eens een punt konden hebben, liet ze duidelijk blijken dat zij altijd gelijk had. Haar afsluitende woorden: "Was dan ergens anders gaan eten!" Kortom: mijden deze plek, kijk liever een aflevering van Fawlty Towers...

83. Vies restaurant met uitzicht op speeltuin en wei met 3 verwaarloosde paarden die daar rondholden in hun ononderhouden eigen stront veldje. De lucht stond gelukkig de andere kant op.

84. Vincent

Op de website staat een mooie plek bij een Haard. In werkelijkheid zit de hond van de eigenaar/medewerker hierop en is het een vieze hoek. Pannenkoeken is matig. Bediening had enorm vieze kleding aan. Niet vriendelijk. Spinnenwebben. Stof. Tafels met kringen. Totaal gedateerd. Echt te triest voor woorden. Wat een bende. Sluiten die zaak. Tijd dat er een echte horeca ondernemer gaat zitten op deze topplek.

85. Martijn de Oude

Ongezellig, slechte bediening en echt vieze pannekoeken! Mijden dit restaurant!

86. Valerie torenstra

Slecht eten, volledig uitgedroogde kip. 3 man kreeg veel te laat eten waardoor we apart van elkaar zaten te eten...

1,4
  87. Prachtige locatie midden in de bossen, erg leuke speeltuin voor kinderen. Helaas is dat het enige positieve, het restaurant is oud, lawaaiig, behoorlijk vies en het belangrijkste: de pannenkoeken zijn ongelofelijk slecht en vies. Verbazingwekkend dat je als je dagelijks vele pannenkoeken bakt zulke slechte misbaksels durft te serveren. De pannenkoeken waren veel te dik, grotendeels verbrand of juist ongaar en de keuze is zeer beperkt. Zéér onsmakelijk. De prijzen zijn behoorlijk laag, maar voor wat je geserveerd krijgt is elke euro er één te veel.

1,3
  88. Wat een gedateerde tent, alles oud, toiletten vies, kapot en restaurant ook oud meubilair. Tafels met kringen, rommelig, geen gezellige aankleding. Het ziet er niet uit. Jammer locatie is super na een boswandeling maar wat een tegenvaller. Renoveren en opnieuw beginnen!!

89. Kleffe niet gare pannenkoeken die geserveerd worden in een ruimte dat gewoon niet restaurant waardig is. Ik ben echt geen zeikerd maar dit wat deze eigenaren hier doen slaat echt nergens op, wat een vervallen vieze tent is dit. Naar mijn mening heeft dit hier niks met horeca te maken. Ik denk dat hun enige pluspuntje is dat ze op een top locatie zitten, wat zou ik graag zo een soort tent hebben. Hier is een goudmijntje van te maken maar moet het wel goed aangepakt worden.

1,1
  90. Wat een baggertent... Van het weekend langs geweest. De tafel was nog vies van de vorige klanten, spinnenwebben waren overal aanwezig. Eerst meer dan 20 minuten gewacht totdat we uberhaubt geholpen werden. Niet dat het druk was of zo, het grootste gedeelte was leeg, maar we werden compleet genegeerd. We moesten ze een beetje helpen om wat te drinken te krijgen en een menukaart. Uiteindelijk wel snel de pannenkoek gekregen. Eentje met slagroom (uit een simpele spuitbus blijkbaar) waarbij het slagroom al gesmolten was voordat de eerste hap genomen was. Eentje met gemengde noten volgens menu (bleken alleen walnoten te zijn, maar die waren te bitter en dus te oud). Eentje met kaas uien, alleen was de kaas ver te zoeken. Kortom, echt een afrader om daar nogmaals heen te gaan.

91. Bah! Vieze wc's, stukje plastic in een 'dame blanche', super slechte bediening, elke 5 min kwam er wel bestelling aan onze tafel die voor iemand anders was bedoeld. Als ik hier manager was zou ik zelf even het heft in handen nemen, wat een puin boel!!

92. Gisteravond hier geweest om wat te eten na een boswandeling. We waren er al twee keer eerder geweest, beide keren een matige ervaring, maar na gisteren komen we hier voorlopig niet meer terug.

De bestelling werd opgenomen door een jong meisje van 14 of hooguit 15 jaar. Mijn vriend wilde een boerenpannenkoek met kaas als extra ingrediënt. Dit was kennelijk erg lastig, hij moest elk ingrediënt apart opnoemen om te kunnen bestellen. Al na 5 minuten werden onze pannenkoeken op tafel gesmeten. Mijn appel/rozijn/spek pannenkoek was tegelijkertijd verbrand en halfgaar. Er lag nog geen bestek op tafel en ook geen suiker/stroop, dit hebben we zelf binnen moeten halen.
    Mijn vriend bestelde nog een biertje. Toen na 10 minuten iemand kwam vragen of alles naar wens was en hij aangaf dat zijn drankje nog niet was gebracht, zou dit direct nagevraagd worden. Toen we onze pannenkoeken op hadden kwam er iemand om te vragen of het gesmaakt had. Mijn vriend antwoordde dat hij nog steeds op zijn biertje wachtte. Dit zou opnieuw nagevraagd worden. Ik had op zich nog wel zin in een kop verse muntthee maar had bij de gasten aan het tafeltje naast ons gezien dat de 'verse muntthee' bestond uit een halfvolle beker heet water met een hele struik munt erin, dus heb hier vanaf gezien.
    Mijn vriend ging in afwachting van zijn biertje wel alvast afrekenen. Bij het afrekenen bleek dat mijn pannenkoek dubbel op de rekening stond ("Jullie hadden 3 pannenkoeken, toch?") Eenmaal terug bij onze tafel stond zijn biertje eindelijk klaar. Ik bekeek de kassabon en hier stonden nog twee gerechten op die wij helemaal niet besteld hadden, namelijk bitterballen en friet met saté. Mijn vriend weer terug naar binnen en hij kreeg inderdaad 13 euro terug. Geen excuses voor de vewarring.
    Wellicht dat we hier 'noodgedwongen' nog eens langskomen voor een drankje bij gebrek aan een alternatieve horeca gelegenheid, want de locatie is wel schitterend.

3,1
  93. Ongelofelijk dat deze tent bestaat! Ik heb er vandaag een familie reünie gehad.

De bediening was echt heel slecht, die jongens en meiden zijn net 15 en totaal niet ingewerkt. Er loopt geen bedrijfsleider om dit deze jonge meiden en jongens aan te sturen.

Het pannenkoeken buffet was echt een aanfluiting, koude pannenkoeken, dik en niet gaar. Het was echt één grote chaos binnen.

Het enige positieve aan het Berghuis is de locatie.

94. Dat deze locatie zo maar open blijft en dat hier niet ingegrepen wordt is onbegrijpelijk!! Wat een treurige bende, kansloos. De pannenkoek was niet gaar, bier lauw in een vies glas. Top locatie, dat weer wel..

95. Wat een ontzettend vreselijk vies hok is dit toch! Hoe krijg je het voor elkaar om zo'n prachtige locatie zo ongelofelijk te verknallen met 1: heel smerig eten 2: slecht getapt bier (slaat helemaal dood in het glas) en 3: bediening die helemaal niet begrijpt waarom je klaagt (behalve eentje dan, die toegaf dat ze zelf ook geen pannenkoek hier zou bestellen).

Beste mensen van 't Berghuis doe hier iets mee, het is zo verschrikkelijk zonde van deze locatie om dit zo gruwelijk te laten verpesten..

96. Nu voor de 2e keer een familiereünie (ca. 40 pers.) gehouden in De Bergschuur (onderdeel van het Berghuis). Mooie 'eigen' accommodatie, sfeervol, met een eigen terras en bar en bedienend personeel voor jouw groep; dit staat geheel los van het restaurant Het Berghuis. Het personeel is vriendelijk en zet alle zeilen bij om het jouw gasten perfect naar het zin te maken. Het eten is eenvoudig van stijl, maar van grote klasse. Wij hadden een pannenkoekbuffet besteld: de bospaddenstoelen soep daar lust ik wel pap van. Vervolgens pannenkoek. Een pannenkoek hier is niet zomaar een pannenkoek; grote keuze uit hartig of zoet beleg. Het toetje was een prima afsluiting van een heerlijke maaltijd. En dat alles voor een zeer schappelijke prijs. Een echte aanrader!
    Een klein minpuntje: het tapbier was niet in orde. Bergschuur/Berghuis doe daar wat aan en dan ben ik helemaal tevreden!
    Voor wie daarnaast niet stil wil zitten, je kunt van hieruit ook nog allerlei activiteiten ondernemen, de omgeving is prachtig (midden in de bossen).

97. Ricardo vd burg

Deze zaak mag geen naam restaurant dragen maar is meer campingkantine of nog erger zelfs. Onze ijsthee waren lauw en was 100% zeker geen merk maar meer iets van de Lidl. De broodjes kruidenboter waren witte kleffe broodjes. En de pannekoeken kwamen drijvend in het vet aan. Hele grove stukken paprika etc. Wij eten vaker bij pannenkoekenhuizen maar deze is simpelweg deze naam niet waardig. Wat een spijtige conclusie. Gezien alle andere reacties wordt er het niet beter op zo te merken. Wij snappen niet dat er niets gedaan wordt met deze informatie. Personeel ongeïnteresseerd en sfeerloos. Kortom een drama.

98. Hebben hier afgelopen maandag met de kinderen heerlijke pannenkoeken gegeten. Het gezellige restaurant staat in het bos waar vandaan je lekker kunt wandelen. De kinderen konden lekker buiten in de speeltuin spelen voor het terras. De soep was goed met stokbroodjes erbij en de pannenkoeken waren heerlijk. De service was uitstekend, complimenten aan de gastvrouw.

99. Slechte, trage bediening. Man kreeg eerst pannenkoek en de rest half uur later. Vieze, vette kinderstoel. Vieze fristi, het leek of er koolzuur in zat?
    We zijn hier al vaker geweest omdat het in het bos ligt, viezigheid al vaker opgevallen. Dit was wel de laatste keer. Oude troep.

1,1
  100. We hebben vandaag de verjaardag van mijn schoonmoeder, 89 jaar, in het Berghuis gevierd, met een Bourgondisch buffet voor 30 volwassenen en 4 kleine kinderen.
    Personeel was aardig, maar langzaam. Een prachtige plek, maar een slechte tent. Het eten was niet lekker, er zat veel te veel kruidnagel door het vleesgerecht. Kip was droog en er zat weinig kippenvlees in het gerecht. Voor 30 mensen stond er weinig op tafel, achteraf genoeg, omdat iedereen het niet lekker vond. De tent binnen leek op een uitdragerij.
    Jammer, maar hier komen we nooit meer.

Volgende pagina