ma lunch 09:00 - 21:00

1204561368 74
1248622034 34
1361920892 52
1475219750 37

1. Bijzonder gastvrij en ongedwongen sfeer.
    En fantastisch gelegen in het beukenbos.
    Vaste plek om na een rondje mountainbiken met een cappuccino en een heerlijke pannenkoek weer bij te komen.

2. Paar keer geweest omdat het zo'n mooie plek is. Maar alles pikt, personeel is ongeïnteresseerd en het eten onder de maat. Zo jammer. Want het is zo'n mooie locatie met zoveel mogelijkheden.

1,7
  3. mevrouw blond

Wat een super slecht restaurant. Prijs kwaliteit ver te zoeken. Deze eigenaresse snapt niet hoe je een restaurant moet runnen. En kan zeker niet met kritiek omgaan. Prachtige plek maar het slechtste restaurant wat ik ooit heb meegemaakt. Kapot servies smakeloos eten en vooral vies…

4. Geweldige plek, verscholen in het bos, maar helaas is de uitbaatster niet geschikt om een gezinsrestaurant te runnen.
    Pannenkoek niet gaar, rauw spek en uien. Personeel wat onderling ruzie maakt. Gevaarlijke speeltoestellen en een eigenaresse, die duidelijk niet van kinderen houdt. Onjuiste prijzen berekent (omdat de kaart nog niet was aangepast?) en een eigenaresse, die daarover zeer agressief naar de gasten communiceert. Zelden zo honds behandeld, zelfs voor de Nederlandse horeca is dit extreem.

5. Wij hielden op 16 september 2017 een familiebijeenkomst in het Berghuis. Wij zijn zeer tevreden en zijn vol lof over de prettige bediening. Het buffet was uitstekend. Ook in de voorbereiding zijn we prima geholpen. De zaal was sfeervol en gezellig. Wij waren met 25 personen. Het was top. Aanbevolen!

6. Wat een teleurstelling, dat Berghuis. Weken geleden de Groupon gereserveerd en na 40km rijden en een pond overtocht, aangekomen bij het Berghuis. De kids en wij hadden er veel zin. Helaas waren we de uitgeprinte Groupon vergeten, maar onze ervaring bij andere groupons is dat een elektronische coupon (QR-code) vaak ook voldoende is.
    Echter niet bij het Berghuis. Ondanks onze uitleg dat we net ver gereden hebben en dat de kids er erg naar uit kijken, was de bediening erg starrig. Het was niet mogelijk zonder uitgeprinte Groupon te eten! Er was ook geen PC met printer zodat ik even in kon loggen om de Groupon te printen. Er was geen WiFi printer om Groupon te printen. Ik stelde uiteindelijk voor om de Groupon later (de volgende dag) op te sturen en/of te mailen en dan desnoods het gegetene deze avond gewoon te betalen en bij ontvangst van de Groupon het terug te laten storten. Niets was mogelijk. Zelfs even de eigenaresse vragen of er een uitzondering gemaakt kon worden was niet bespreekbaar. We konden wel eerst naar een kopieshop in het volgende dorp rijden, om daar de Groupon te printen en dan weer terug te komen. Nou echt niet. We zijn gewoon ergens anders gaan eten en voor ons nooit meer "'t Berghuis". Ik hoop echt dat het Utrechts Landschap het erfpacht contract niet gaat verlengen zodat de eigenaresseniet langer deze bedroevende service op deze prachtige plek kan continueren. Zo ga je niet met klanten om!

7. Lodewijk

Ondanks het feit dat het niet druk was, moest er lang gewacht worden op de bediening. Om af te rekenen zijn we tenslotte maar naar binnen gelopen, alwaar de ober rustig zat te eten en te appen. Buiten zaten inmiddels alweer gasten enige tijd te wachten.
    Onvoorstelbaar!

8. Eigenaresse Stella is zeker geen reclame.
    Ons dochtertje werd onterecht beschuldigd en terechtgewezen door de eigenaresse die buiten proportioneel boos werd. De eigenaresse had het verkeerde kind te pakken, maar dit deerde haar niet. Ons advies: niet met kleine kinderen naartoe gaan.

9. Cgd van leeuwen

Stella maakt alles goed.

10. Gert-jan

Verschrikkelijk! Het personeel en de baas vooral, ik kom nooit meer terug

11. R. Koman

Heel erg slecht, zo hebben wij ons bezoek aan Berghuis in Amerongen ervaren. Het eten was koud en het specialiteitenbroodje Bergschuur (kaas, champignons, met speciale kruiden, die we niet proefden) smaakte hetzelfde als de tosti van de kinderen: 1 te grote hoeveelheid gesmolten drappige kaas, zonder enige smaak. Het warme bedoelde eten was koud, en werd daarom (na een paar happen) op de gril gelegd, waar de ander broodjes ook op lagen: niet bepaald hygienisch, na een half aangegeten broodje.
    De bediening kon het werk niet aan, met een minimale hoeveelheid bezoekers. Het jonge personeel heeft ook weinig kaas (:-)) gegeten van het vak: klantonvriendelijk, klungelig. Een dame (baas?) was knorrig en vertelde dat bij de meerdere bestelde koffie geen gratis glaasje kraanwater besteld kon worden: dat was immers schenkgedrag, en dus 50 cent! Onvoorstelbaar anno 2017! Waarom werkt deze dame hier? Ze straalt uit dat het werk haar totaal geen enkel plezier geeft! We mochten kraanwater uit de wc halen (snapt u het nog?)
    Het restaurant staat te boek als kindvriendelijk. Maar het personeel behandelt kids zo helaas niet. Op 1 dame daargelaten...die bediende zo slecht nog niet. Het aanwezige speelgoed is vies, onhygienisch en kapot. Over kapot gesproken: vijf jaar geleden bezochten we het restaurant al eens, en was het - vieze - toilet al kapot, en liep het water constant door. Dat was nu nog steeds het geval.
    Conclusie: slecht. Nooit meer. Komt dit restaurant ook wel door de inspectie, vroegen we ons, qua hygiene?

12. Petra 92 punten

Zaterdag als lunch een pannenkoek gegeten. De bediening is snel. De pannenkoek was mooi dik en smaakte prima, alleen jammer van de champignons, deze kwamen uit een potje. De kwaliteit van de ingrediënten liet naar mijn gevoel ook te wensen over. Verder prima plek om even uit te rusten.

13. Fam. Souverijn

Heel leuk restaurant! Het ligt op een prachtige plek in het bos, met veel speelmogelijkheden voor kinderen. Een gezellig en knusse sfeer, lekker eten en vriendelijk personeel.

14. Tot twee x toe koude kroketten opgediend gekregen.
    Pannekoeken waren redelijk.
    Jammer, want bos voor kids is prima en daarna heerlijk hapje eten zou zo fijn kunnen zijn voor een topdag, maar helaas.

15. Max koymans

Super relaxte sfeer. Alles kan niets moet. Als je een afwijkende wens hebt doen ze hun best om dat te realiseren voor je. Lieve bediening. Gezellige sfeer.

16. Super gegeten en een gezellige sfeer! Alles bijpassend versierd met kerstverlichting. We komen zeker weer terug.

17. Gezellig restaurant, pannenkoeken niets op aan te merken.
    Brandveiligheid laat te wensen over! De voordeur (tevens vluchtroute) heeft aan de binnenzijde van het restaurant een aantal sloten op o.a. kinderhoogte die met de hand ingedrukt kunnen worden en alleen met een sleutel weer geopend kunnen worden. U raadt het al waar is de sleutel? Personeel achter de bar, mopperde dat die kleine kids continue de sloten op slot duwen. We kregen nog een grote mond van dame. Na lange tijd wachten had ze de sleutel gevonden. Dame nog gevraagd of ze Volendam brand zich nog kon herinneren? Schouders werden opgetrokken. Slechte zaak. Maar hopen dat alles daar goed gaat. Brandweer heeft hier ook een taak, moeten jaarlijks controles uitvoeren, toch ook maar eens onaangekondigd langsgaan lijkt me.

18. Leuk en gezellig restaurantje! Prima gegeten en super vermaakt. Wat een toplocatie!! Wil je een schitterende wandeling maken en nog even wat eten en/of drinken, echt een aanrader!

19. Prima gelegenheid voor (ouders met) kinderen, wandelaars, mountainbikers, ruiters en iedereen die op een mooie plek in het Amerongse bos eenvoudig wil eten of alleen maar een kop koffie. Eenvoudig en gezellig.

20. Prima voor kinderen, wandelaars, fietsers en iedereen die graag de natuur ingaat. Altijd vriendelijk en gastvrij.

21. Helaas ongeïnteresseerd bedienend personeel. Ze heten je geen welkom bij binnenkomst, laten tafels vies, maken behoorlijke foutieve nota's. Bij de 8 tafels die af gingen rekenen waren 6 foutief. Daar stonden bestellingen van andere tafels op. De pannenkoeken waren slecht, dik en niet gaar. De broodjes berghuis waren niet smaakvol. Kortom, geen liefde voor gasten en voedsel. De toiletten waren vies en de doordrukknoppen waren bij zowel dames- als herentoilet kapot. Jammer, want het leek zo'n gezellig restaurantje.

22. Slecht, slecht, slecht; ik kan het gewoon niet anders verwoorden!

Eigenaresse: Onvriendelijk, onredelijk, zwart maken van personeel in het restaurant en lijkt de tent niet eens te willen runnen..

Personeel: Doet hun best maar is niet goed, sloom met opnemen en onprofessioneel, vergeetachtig en onzeker.

Locatie: Prachtig, maar zonde dat er zo'n oude hut staat waar niks aan wordt gedaan.

Eten&Drinken: Lang wachten op bestellen, nog langer wachten op bestelling krijgen om vervolgens tot 2 maal toe het verkeerde geserveerd te krijgen... Eten was niet gaar en vet!

Op de plek waar het Berghuis staat kan een top restaurant komen als die eigenaresse maar gewoon een keer wat doet aan het interieur en onderhoud van pand en personeel of het stokje overgeeft aan iemand met verstand van ondernemen!

23. Ik heb vandaag, 25 augustus 2016, bij restaurant 't Berghuis gegeten. De sfeer is daar erg fijn, dit komt mede door de locatie; prachtig uitzicht en rustgevend in het bos. Het was niet erg druk, wat mij verbaasde maar wel fijn was omdat zo de rustgevende omgeving goed tot zijn recht kwam. De bediening was prima; vriendelijk en duidelijk. Ik had een salade en mijn vriendinnen een broodje en pannenkoek. Mijn salade was lekker. Ik heb er een prima tijd gehad.

24. Prachtige omgeving, sfeer oké.
    Bediening traag.
    Toppings op de pannenkoeken schrikbarend duur, paar plakjes blikchampignon 1,25 euro evenals paar viezeltjes prei of olijf.
    Heerlijke locatie voor een kop koffie of wijntje maar geen eten.

25. Op zaterdag 9 juli ben ik wezen eten bij 't Berghuis. Dit i.v.m een evenement waar zo'n 100 mensen aan deelnamen. Bij de ontvangst van het evenement was er koffie en thee met een stuk appeltaart. Deze appeltaart was net ontdooit en was dus te koud met eten. Na een wandeling in de omgeving, kregen we een pannenkoekbuffet in de schuur. Gelukkig was het mooi weer, want we moesten in een lange rij lang wachten (min 20 min) om een pannenkoek te pakken. Deze pannenkoeken waren in een hoekje achterin de schuur gezet, waardoor de doorstroom van mensen moeizaam ging. Een jongeman moest in z'n eentje de mensen voorzien van een drankje. Hij deed zijn best, maar de groep was simpelweg te groot. Soms kwam er een man met een nieuwe lading pannenkoeken: Deze pannenkoeken smaakte al zoet van zichzelf, waren dik en niet gaar. Wat ik nog het allerergste daaraan vond is dat veel pannenkoeken zwart waren. Dit is slecht voor de gezondheid! Ik heb er foto's van gemaakt en mijn omgeving vroeg als eerste of een kind deze gebakken had. Het beleg van de pannenkoeken was beperkt. Ananas en kersen uit blik/pot. Verder gebakken champignons, spekjes, tomatensaus met gehakt en mais. Weet dat je nooit een pannenkoek, gemaakt van zoetig beslag, moet eten met hartig beleg. Op een gegeven moment kwam een jongen tegenover me zitten die op zijn pannenkoek geraspte kaas met rozijnen had gedaan. Mensen erom heen zeiden: Die combinatie kennen we niet, is dat lekker? Waarop de jongen zei: Ik ook niet, maar er is ook niks meer om erop te doen...
    Ik vond dat 't Berghuis helemaal niet goed voorbereid was op zo'n grote groep mensen. Het duurde te lang, voordat iedereen eindelijk een pannenkoek had. Verder was er ook te weinig beleg. Ik weet niet of er na het buffet nog een toetje kwam.Ik vond het namelijk niet eens de moeite om erop te wachten en ben eerder weggegaan. Het is een All you can eat buffet, maar je wil na het eten van een pannenkoek niet eens meer.
    Na afloop vond ik het erg dat ik die verbrandde pannenkoek heb gegeten. Ik had het niet eens erg gevonden als ik na het eten had moeten overgeven. Dan was ik die vieze hap tenminste kwijt.
    Voordat ik wegging, ben ik nog even naar het toilet gegaan. Ook dit is slecht onderhouden. Ik wil en ga er nooit meer eten.

26. 't Berghuis klinkt leuk en romantisch: een pannenkoekenhuis midden in het bos, je stelt je er wel wat bij voor, helaas is dat ons nogal tegengevallen.

Een kleine opsomming: de pannenkoeken waren net aan gaar en de smaak van de pannenkoek was wat zoetig zoals kant- en klaar pannenkoekenmeel smaakt wat je bij de supermarkt koopt, de champignons die we als topping kozen waren rechtstreeks uit een potje, ook waren de grote stukken paprika net te rauw. Je mag toch verwachten dat de champignons vers zijn en eerst lekker in wat boter of olie gebakken worden en dan op of in de pannenkoek nog verder meegebakken worden, voor hetzelfde geld (maar waarschijnlijk iets meer moeite) heb je een lekkere pannenkoek. Nu was de pannenkoek onder de maat.

Verder is de uitspanning zelf slecht onderhouden en oogt aftands, zowel binnen als buiten, de glorietijd ver voorbij! Uit hygiënisch oogpunt zouden de toiletten echt aangepakt moeten worden, de wc bril was op vele plekken kapot zodat het onmogelijk hygienisch kan zijn. Het gehele interieur oogde niet schoon. De verbleekte lampenkapjes met vlekken, oude troepjes ooit als sfeermakertjes bedoeld, het is allemaal gewoon aan vervanging toe!

Een uitgebreide schoonmaak en een nieuw verfje, nieuwe frisse nepplantjes, het vervangen van kapotte lampjes, kortom een opgefrist geheel, zou deze gelegenheid weer een bezoek waard kunnen maken, maar zoals het nu is zouden wij hier niet meer terugkomen en ook zeker niet aanraden aan anderen!

Het enige positieve wat we kunnen melden zijn de schilderijen, die zijn leuk en uniek. De bediening was op zich in orde, maar je merkt wel dat het geen professionals zijn, daar valt wel mee te leven.

27. H.Rogier

Gegeten met kinderen en kleinkinderen 10 personen, eerst buiten geborreld en daarna binnen gegeten. Prettige bediening, lekkere salades en prima pannenkoeken. Inderdaad de wc mag een keertje extra nagelopen na alle drukte. Nostalgisch en gezellig en tip-top speeltuin. We komen beslist terug.

28. Wat een onbeschoft personeel, om maar niet over de eigenaresse te spreken. Grote mond, er was een rekening niet goed (drankjes van het huis stonden gewoon op de rekening). Hierover te spreken met de eigenaresse krijg je te horen 'Wat denk je zelf, dat je iets van het huis krijgt, voor niets gaat de zon op he'. Sorry hoor, maar mijn maag draaide om. En wat een gore bedoening. Smeer op de tafels (smurrie van 3 dagen geleden zat er bij wijze van spreken nog op). De glazen, bah.. de bruine korsten zitten gewoon op het glas die je geserveerd krijgt met Aldi drinken. Is niet erg, maar hanteer dan de normale prijzen en niet de volle pond. Personeel doet wel hun best. Krijgen vaak een sneer van de eigenaresse, die zelf helemaal niks kan. Zelfs geen pannenkoeken bakken. Leid je personeel eens op, en verklaar jezelf failliet. Beter voor iedereen. Ik gun deze horecaplek voor iemand die z'n bloed zweet en tranen erin gooit. Nooit meer voor mij!!

29. Jannet van straaten

Lange wachttijden op eten en drinken. Personeel was onze bestelling vergeten. Vieze toiletten.

30. Regina Vieleers

Wat een baggertent zeg! We wisten al dat de bediening traag was maar ja dan wandel je in een prachtige omgeving en heb je toch zin in koffie en ga je zitten. Loopt er op het terras een man die al een paar keer zegt, ik ben vrij vandaag... Ja en, waarom ben je dat toch aan het werk? Is niet mijn probleem! Maar in plaats van klanten helpen die er meer zaten gaat hij staan praten met andere gasten! Als het zo moet, wij vertrekken!! Blijkt dat het Berghuis normaal gesloten is op dinsdag? Maar maak een keus en ga niet half open! Het is zo'n mooie locatie waar zoveel uit valt te halen, als je dat niet wil kies dan een ander vak!!

31. Broekhuizen

We zochten een leuke plek in het bos om een hapje te eten en waar de kinderen lekker konden spelen en kwamen via Internet hier terecht. Binnen een plekje gezocht, maar na een half uur nog steeds niemand gezien te hebben zelf de uit elkaar gevallen en te vies om aan te pakken menukaart zelf maar gepakt. Tafels waren nog vies van de vorige gasten, maar niemand die er een doekje over kwam halen. Mijn dochter van 9 ging het wel even vragen, maar kreeg van de eigenaresse achter de bar zonder aangekeken te worden een doek in haar handen gedrukt...?
    Pannenkoeken besteld, deze waren er redelijk snel, maar was dan ook niet meer dan een dikke opgewarmde fabriekspannenkoek die niet warm was, net als de friet van mijn man. En mijn heerlijke stokbrood kaas champignon met kruiden was een taai stuk stokbrood dat lauwwarm was en niet te eten! Na klacht nieuwe pannenkoeken gekregen, maar ook deze waren niet warm.
    Ook de speeltuin is op veel plekken aan vervanging toe soms echt gevaarlijk voor kleintjes! Ons zie je hier nooit meer!

32. Het restaurant ligt op een mooie plek in het bos. Wij zaten aan een vieze tafel. Er waren vlekken op tafel. De bediende haar werkkleding beetje vies en de menukaarten plakkerig. Drie pannenkoeken besteld. Een pannenkoek met kaas en champignons, de champignons koud. Een pannenkoek met brie en champignons, ook deze zijn koud. En de pannenkoek met appel en rozijnen en kaneel, helaas proefde ze bijna geen appel en kaneel, vergeten. Triest!

2,1
  33. Vandaag met een grote groep een koffietafel gedaan hier. De soep was erg waterig, de afbakbroodjes waren bleekscheten en de croissantjes vet en half afgebakken. Kaas en beleg in overvloed, maar na één rondje waren de roombotertjes op (beetje jammer). Na een wandeling hebben we getracht wat op het terras te drinken. Er liep een jongen waarbij je wat kon bestellen. Na lang wachten kwam hij en riep al van ver; Hoi, zeg ut maar. Mijn haren rezen te berge. Hier heeft Dhr. Reimers nog zat te doen. De ijsmachine was kapot, maar tot mijn grote verbazing lees ik dat hij dat een paar jaar geleden ook al was. Naderhand een pannekoekenbuffet gegeten. Pannekoeken waren ranzig en niet gaar. Het personeel is niet aardig en zeker niet kundig. Ga eens een keer tussendoor op de toiletten kijken en haal er een bezem of mop doorheen, een andere toiletpapier houder is ook geen overbodige luxe. De handenwaspompjes waren ook leeg.
    Dit is een hele leuke locatie maar een beetje meer "geschoold" personeel is geen overbodige luxe. Erg rommelig en zeker niet voor herhaling vatbaar, hier trappen we geen tweede keer in.

1,1
  34. Weinig ervaring is onze indruk. We hadden frisdrank besteld, een voorafje en pannenkoeken. Frisdrank, in dit geval de ijsthee, werd 'warm' geserveerd. Geen ijsklontjes erin. Oorzaak; een kapotte ijsmachine, werd ons verteld. Kregen nieuwe ijsthee maar ook deze te 'warm' helaas. Paddenstoelensoep en tomatensoep waren heerlijk en goed heet geserveerd. De pannenkoeken met shoarma waren flauw, warm niet heet en erg melig van smaak. Erg jammer allemaal. Voor ons de laatste keer dat we hier komen.

35. Wat een hoop slechte recensies. Naar mijn idee helemaal niet terecht. Het Berghuis heeft een mooie speeltuin. De meeste kritieken gaan nergens over. Tenzij je hoopt op een speeltuin met rubbere tegels. Ja, 1 glijbaan is kapot (niet te missen). 3 Andere niet...

Verder prima gegeten. Ondanks de drukte snel geholpen. Enige opmerking was de cola, lauw en geen prik meer. Pannenkoek was lekker voor een prima prijs.

36. Wij hadden daar een lunchbuffet omdat oma jarig was. De soep was erg waterig en niet lekker en dat vonden anderen ook. De croissants waren niet knapperig maar taai en droog. We kregen koude koffie, de afbakbroodjes waren nog heel bleek en niet gaar. Het lijkt erop dat het eten zo goedkoop mogelijk moet en het is niet vers.
    Bij het afrekenen waren er veel problemen. Ze hadden heel veel tafels door elkaar gegooid. De toiletten zijn erg vies en kapot. Ook de speeltuin is erg oud. Erg jammer want met zo"n locatie kan je met een hoop wil en liefde voor het vak een goudmijn hebben. Wij komen hier niet meer terug.

37. ronald en inge

Vandaag bij 't Berghuis geweest, eerst gevraagd voor een route welke met kinderwagen te doen was. Niet erg vriendelijk en de eigenaresse of bediening was meer geintereseerd in kennisen die binnenkwamen en we moesten eigenlijk wachten met de kinderwagen tot we een gaatje konden vinden om naar buiten te komen. De route was op sommige plekken niet te doen en moesten de wagen optillen om het pad te volgen. Het lijkt mij dat als je iets aanraad dat je de route kent?

Daarna hebben we daar sate met brood en sate met friet besteld en een kinderpannenkoek. De kleine heeft hem half op en vond hem niet lekker. Ik vond het een beetje vreemde sate maar vond hem op zich wel te eten. De kleine meid moest naar wc en mijn vriendin ging mee. De wc was erg vies en heeft de kleine niet op de pot laten zitten omdat deze erg vies was en een andere wc liep over. Een andere vrouw naast ons ging later ook en zei toen ze terug kwam dat ze daar niet op ging zitten en betaalde de rekening en gingen gelijk weg. Wij betaalde kort daarna waar de bediening eigenlijk een beetje lang over het afrekenen deed in de hoop dat ik een fooi zou geven?

Ik vond de speeltuin verwaarloosd, glijbaan met een gat erin en bij andere glijbaan met loopbrug ontbrak een plank waar de kleine tussen viel. Het hekje wat om de speeltuin staat ligt hier en daar plat en mag best een beetje onderhanden genomen worden.

Ik ben op internet gaan zoeken en had niet verwacht dat er zoveel negatiefs over de kip met patat te vinden zou zijn, ik dacht dat het aan mij lag? Ik denk dat dit wel iets is voor de smaakpolitie, deze tent zou eigenlijk gelijk dicht moeten!! Wij gaan de mooie omgeving zeker nog een keer bekijken maar gaan daaar zeker nooit meer eten!

1,3
  38. Ligging erg mooi, eten is slecht. Gekozen voor saté met friet. Saté lijkt uit frituur te komen of uit blik, zeker niet vers gebakken of gegrild. Drinken lauw. Restaurant is verder erg vies, zeker de toiletten. Kortom geen aanrader

39. jan na maria

Onlangs onverwacht met kind en kleinkinderen uit eten bij Berghuis Amerongen. Leuke plek, het ging ook om de speeltuin. Uiteindelijk gegeten. Saté zwom in drabbige satésaus geserveerd met lijkbleke friet en ongare pannenkoek waar wel een nieuwe voor kwam maar geen excuus. Dochter at dus alleen. We wisten niet hoe snel we weg moesten. Nooit meer. Spelen en drinken oké, maar eten is stukken beter bij de plaatselijke friettent.

40. Fam. Visser

Vrijdagavond zijn we met 36 personen (16 volwassen en. 20 kinderen) daar wezen eten. De omgeving is mooi en veel te doen voor kinderen. De ervaring die wij daar hebben gehad is heel goed. Wij hebben erg snel onze bestellingen gekregen en het was lekker en goed!! Onze ervaring was goed!

41. Na een fietstocht en mooie wandeling door Amerongen wat eten bij restaurant Berghuis. Wat een sof. Na 20 minuten nog steeds geen bestelde soep gekregen. Op diverse tafels borden, glaswerk, niets werd weggehaald.

Na 30 minuten opgestapt en de soep gelaten voor wat het was.

Niet aan te bevelen.

42. Hr. & Mevr. Westerbeek

Het is bijna niet te geloven als je zoveel negatieve reacties krijgt en er dan niets mee doet. Een top locatie en geweldige speeltuin maar de rest? Vuil en onverzorgd, eten slecht en koud (behalve de tomatensoep). Overal stukjes af van het (bij elkaar geraapt) servies. Veel te weinig personeel: 2 bediening + 1 in de keuken. Ze is tevens de (wat onvriendelijke) eigenaresse van deze toko. Trouwens 1 meisje deed werkelijk haar best in de chaos! Jammer, jammer jammer!! Het advertentiebord die er staat waar personeel wordt gevraagd... nou ik zou er niet willen werken!

Het was onze bedoeling om in december daar onze huwelijksdag te vieren. Wij zijn blij dat we eerst zijn gaan kijken en we gaan nu een deurtje verder! En wat betreft speeltuin: ga er lekker heen (onze kleinkinderen vonden het maar een “vette speeltuin”) en neem je lunchpakket gewoon lekker zelf mee!

43. Prachtig in het bos gelegen met ruim terras en uitgebreide speelvoorzieningen! Restaurant en terras zien er onverzorgd uit. De pannenkoeken en de bediening waren ver beneden de maat!!!
    De pannenkoeken worden slechts aan 1 zijde gebakken, waardoor de andere kant zacht en ongaar blijft. Dit geldt zeker voor de dikkere Boerenpannenkoek. Maar ook de kinderpannenkoek met frikandel erin was niet gaar en ook helemaal bleek, amper gebakken. Van de 6 personen waren 5 pannenkoeken ongeveer gelijk klaar, ik moest echter zo lang wachten dat de rest ze al bijna op had. Er was iets mis gegaan in de keuken. Kan gebeuren, maar dan zorg je er toch voor dat deze pannenkoek met voorrang opnieuw gebakken wordt! Mijn moeder heeft haar pannenkoek terug gegeven aan de keuken omdat deze niet gaar was. Na weer een kwartier kwam een nieuwe pannenkoek die weliswaar beter gebakken was, maar nog steeds niet gaar. De bediening heeft eigenlijk geen rol gespeeld in dit verhaal, amper uitleg, niet informeren in de keuken waar de pannenkoeken bleven. Zeer zeer slecht! Jammer van ons familie uitje en ondanks de leuke locatie niet voor herhaling vatbaar!

44. Anoniem

Zeer slecht restaurant. Het idee was leuk, midden in het bos. Het is verwaarloosd, slechte bediening en de pannenkoeken waren niet gaar, erg jammer dit! Zeker géén aanrader dus!

45. Zeer matige pannenkoeken, echt andere ingrediënten gebruiken. Zonde, aankleding en locatie is top.

46. v. Wendel de Joode

Wat een prachtige locatie! Onze kinderen hebben zich heerlijk uitgeleefd in de speeltuin. Vooral het klimbos was favoriet, de rest van de speeltuin heeft een goede opknapbeurt nodig, net als de rest van het restaurant. Een flinke lik verf zou al een heleboel schelen. Vriendelijke mensen, prima pannenkoeken. De honden zouden wat ons betreft ook niet in en bij het restaurant horen. Zet een flinke kennel neer, ruimte genoeg! Wat planten in de bakken op het terras zouden ook niet misstaan, nu zag het er tamelijk triest uit met bossen onkruid erin. Hier zou werkelijk een prachtrestaurant van te maken zijn, maar dan moet er nog wel veel gebeuren...

47. Er zijn heel wat negatieve berichten, ook recente. Valt me wel op dat je op verschillende websites wel dezelfde verhalen aantreft, lijkt dus wel of men echt moeite doet mensen te waarschuwen er niet heen te gaan. Tweede Pinksterdag zijn we zelf gegaan. Ik hou niet van affakkelen, iedereen doet op zijn manier zijn best. Waarom ik dit dan toch schrijf? In de hoop dat de directie open staat voor adviezen. Toiletten waren vies, kinderspeelgoed niet om aan te pakken. Dan het volgende; 1) hond van de eigenaresse hoort niet in eigen restaurant. 2) al helemaal niet áán tafel bij gasten (op de stoel) 3) laat staan 2 meter van de eigenaresse vandaan. Kan gewoon niet. Zeker als kleine kinderen door de hond niet meer langs de tafel durven te lopen, vanaf het toilet. Lokatie is schitterend, speeltuin ideaal (al is het ook allemaal ouwe zooi) maar het geheel heeft een zeer grote opknapbeurt nodig... Eten was redelijk, al kwam de bestelling niet goed waardoor kleine kinderen moesten wachten. Maar, eerlijk is eerlijk, de juiste pannenkoeken kwamen erg snel. Drinken moest meerdere keren om gevraagd worden, werd vergeten. Oh ja, gewoon iets wat ik persoonlijk niet vind kunnen; op tafel staat een bordje met daarop een gele post-it met de tijd waarop wij gereserveerd hadden. Het briefje met de reservering ná ons zat ook al op het bordje. Dat geeft je toch het gevoel dat je niet welkom bent.

48. Onze ervaring is dat we hier prima hebben gegeten met een kinderfeestje, geen kritiek op het eten. Het restaurant verdient echter beslist een opknapbeurt, het ziet er verwaarloosd uit en dat het diervriendelijk wordt genoemd is voor mij niet een pluspunt maar eerder een aspect waardoor ik aan de hygiëne ga twijfelen. We waren hier, omdat de kinderen er heerlijk buiten kunnen spelen, dat is echt het pluspunt. En als je daar hebt gegeten, kun je ook gerust gebruik blijven maken van het toilet tijdens het spelen, dat was wel handig met de kinderen. De bediening was vriendelijk. Ik hoop echt dat ze iets met de kritische noten doen, want er valt zoveel mooiers van deze plek te maken!

49. Mooie locatie, dat is ook meteen het enige pluspunt. Wij waren met een wat grotere groep; groot deel van onze pannekoeken was verre van gaar. Rest van het eten was ook over het algemeen benedenmaats. Daarnaast was de menukaart misleidend en kregen mensen niet wat ze hadden mogen verwachten. We hebben hier de bediening op aangesproken. Even later werden ons excuses overgebracht en vroeg de ober: "Mag ik u een drankje aanbieden?" Klonk voor ons als een drankje van de zaak om het leed wat te verzachten. We waren dan ook heel verbaasd dat deze drankjes opeens op de rekening stonden. Nee, volgens de bediening konden we dat geld niet terug krijgen (helaas zagen we het pas na betaling), dus de chef/eigenaar er bij gehaald. Zij bleek zelf de pannekoeken gebakken te hebben. Zij nam meteen een vijandige houding aan en was ronduit onbeschoft. Er was volgens haar niets mis met het eten en wij zouden niets terug krijgen. Frappante was, dat ze zelf zei dat ze wel vaker discussies had met klanten, maar in plaats van daaruit de logische conclusie te trekken dat die klanten dan wel eens een punt konden hebben, liet ze duidelijk blijken dat zij altijd gelijk had. Haar afsluitende woorden: "Was dan ergens anders gaan eten!" Kortom: mijden deze plek, kijk liever een aflevering van Fawlty Towers...

50. Vies restaurant met uitzicht op speeltuin en wei met 3 verwaarloosde paarden die daar rondholden in hun ononderhouden eigen stront veldje. De lucht stond gelukkig de andere kant op.

51. Vincent

Op de website staat een mooie plek bij een Haard. In werkelijkheid zit de hond van de eigenaar/medewerker hierop en is het een vieze hoek. Pannenkoeken is matig. Bediening had enorm vieze kleding aan. Niet vriendelijk. Spinnenwebben. Stof. Tafels met kringen. Totaal gedateerd. Echt te triest voor woorden. Wat een bende. Sluiten die zaak. Tijd dat er een echte horeca ondernemer gaat zitten op deze topplek.

52. Martijn de Oude

Ongezellig, slechte bediening en echt vieze pannekoeken! Mijden dit restaurant!

53. Valerie torenstra

Slecht eten, volledig uitgedroogde kip. 3 man kreeg veel te laat eten waardoor we apart van elkaar zaten te eten...

54. Prachtige locatie midden in de bossen, erg leuke speeltuin voor kinderen. Helaas is dat het enige positieve, het restaurant is oud, lawaaiig, behoorlijk vies en het belangrijkste: de pannenkoeken zijn ongelofelijk slecht en vies. Verbazingwekkend dat je als je dagelijks vele pannenkoeken bakt zulke slechte misbaksels durft te serveren. De pannenkoeken waren veel te dik, grotendeels verbrand of juist ongaar en de keuze is zeer beperkt. Zéér onsmakelijk. De prijzen zijn behoorlijk laag, maar voor wat je geserveerd krijgt is elke euro er één te veel.

1,3
  55. Wat een gedateerde tent, alles oud, toiletten vies, kapot en restaurant ook oud meubilair. Tafels met kringen, rommelig, geen gezellige aankleding. Het ziet er niet uit. Jammer locatie is super na een boswandeling maar wat een tegenvaller. Renoveren en opnieuw beginnen!!

56. Kleffe niet gare pannenkoeken die geserveerd worden in een ruimte dat gewoon niet restaurant waardig is. Ik ben echt geen zeikerd maar dit wat deze eigenaren hier doen slaat echt nergens op, wat een vervallen vieze tent is dit. Naar mijn mening heeft dit hier niks met horeca te maken. Ik denk dat hun enige pluspuntje is dat ze op een top locatie zitten, wat zou ik graag zo een soort tent hebben. Hier is een goudmijntje van te maken maar moet het wel goed aangepakt worden.

1,1
  57. Wat een baggertent... Van het weekend langs geweest. De tafel was nog vies van de vorige klanten, spinnenwebben waren overal aanwezig. Eerst meer dan 20 minuten gewacht totdat we uberhaubt geholpen werden. Niet dat het druk was of zo, het grootste gedeelte was leeg, maar we werden compleet genegeerd. We moesten ze een beetje helpen om wat te drinken te krijgen en een menukaart. Uiteindelijk wel snel de pannenkoek gekregen. Eentje met slagroom (uit een simpele spuitbus blijkbaar) waarbij het slagroom al gesmolten was voordat de eerste hap genomen was. Eentje met gemengde noten volgens menu (bleken alleen walnoten te zijn, maar die waren te bitter en dus te oud). Eentje met kaas uien, alleen was de kaas ver te zoeken. Kortom, echt een afrader om daar nogmaals heen te gaan.

58. Bah! Vieze wc's, stukje plastic in een 'dame blanche', super slechte bediening, elke 5 min kwam er wel bestelling aan onze tafel die voor iemand anders was bedoeld. Als ik hier manager was zou ik zelf even het heft in handen nemen, wat een puin boel!!

59. Gisteravond hier geweest om wat te eten na een boswandeling. We waren er al twee keer eerder geweest, beide keren een matige ervaring, maar na gisteren komen we hier voorlopig niet meer terug.

De bestelling werd opgenomen door een jong meisje van 14 of hooguit 15 jaar. Mijn vriend wilde een boerenpannenkoek met kaas als extra ingrediënt. Dit was kennelijk erg lastig, hij moest elk ingrediënt apart opnoemen om te kunnen bestellen. Al na 5 minuten werden onze pannenkoeken op tafel gesmeten. Mijn appel/rozijn/spek pannenkoek was tegelijkertijd verbrand en halfgaar. Er lag nog geen bestek op tafel en ook geen suiker/stroop, dit hebben we zelf binnen moeten halen.
    Mijn vriend bestelde nog een biertje. Toen na 10 minuten iemand kwam vragen of alles naar wens was en hij aangaf dat zijn drankje nog niet was gebracht, zou dit direct nagevraagd worden. Toen we onze pannenkoeken op hadden kwam er iemand om te vragen of het gesmaakt had. Mijn vriend antwoordde dat hij nog steeds op zijn biertje wachtte. Dit zou opnieuw nagevraagd worden. Ik had op zich nog wel zin in een kop verse muntthee maar had bij de gasten aan het tafeltje naast ons gezien dat de 'verse muntthee' bestond uit een halfvolle beker heet water met een hele struik munt erin, dus heb hier vanaf gezien.
    Mijn vriend ging in afwachting van zijn biertje wel alvast afrekenen. Bij het afrekenen bleek dat mijn pannenkoek dubbel op de rekening stond ("Jullie hadden 3 pannenkoeken, toch?") Eenmaal terug bij onze tafel stond zijn biertje eindelijk klaar. Ik bekeek de kassabon en hier stonden nog twee gerechten op die wij helemaal niet besteld hadden, namelijk bitterballen en friet met saté. Mijn vriend weer terug naar binnen en hij kreeg inderdaad 13 euro terug. Geen excuses voor de vewarring.
    Wellicht dat we hier 'noodgedwongen' nog eens langskomen voor een drankje bij gebrek aan een alternatieve horeca gelegenheid, want de locatie is wel schitterend.

60. Ongelofelijk dat deze tent bestaat! Ik heb er vandaag een familie reünie gehad.

De bediening was echt heel slecht, die jongens en meiden zijn net 15 en totaal niet ingewerkt. Er loopt geen bedrijfsleider om dit deze jonge meiden en jongens aan te sturen.

Het pannenkoeken buffet was echt een aanfluiting, koude pannenkoeken, dik en niet gaar. Het was echt één grote chaos binnen.

Het enige positieve aan het Berghuis is de locatie.

61. Dat deze locatie zo maar open blijft en dat hier niet ingegrepen wordt is onbegrijpelijk!! Wat een treurige bende, kansloos. De pannenkoek was niet gaar, bier lauw in een vies glas. Top locatie, dat weer wel..

62. Wat een ontzettend vreselijk vies hok is dit toch! Hoe krijg je het voor elkaar om zo'n prachtige locatie zo ongelofelijk te verknallen met 1: heel smerig eten 2: slecht getapt bier (slaat helemaal dood in het glas) en 3: bediening die helemaal niet begrijpt waarom je klaagt (behalve eentje dan, die toegaf dat ze zelf ook geen pannenkoek hier zou bestellen).

Beste mensen van 't Berghuis doe hier iets mee, het is zo verschrikkelijk zonde van deze locatie om dit zo gruwelijk te laten verpesten..

63. Nu voor de 2e keer een familiereünie (ca. 40 pers.) gehouden in De Bergschuur (onderdeel van het Berghuis). Mooie 'eigen' accommodatie, sfeervol, met een eigen terras en bar en bedienend personeel voor jouw groep; dit staat geheel los van het restaurant Het Berghuis. Het personeel is vriendelijk en zet alle zeilen bij om het jouw gasten perfect naar het zin te maken. Het eten is eenvoudig van stijl, maar van grote klasse. Wij hadden een pannenkoekbuffet besteld: de bospaddenstoelen soep daar lust ik wel pap van. Vervolgens pannenkoek. Een pannenkoek hier is niet zomaar een pannenkoek; grote keuze uit hartig of zoet beleg. Het toetje was een prima afsluiting van een heerlijke maaltijd. En dat alles voor een zeer schappelijke prijs. Een echte aanrader!
    Een klein minpuntje: het tapbier was niet in orde. Bergschuur/Berghuis doe daar wat aan en dan ben ik helemaal tevreden!
    Voor wie daarnaast niet stil wil zitten, je kunt van hieruit ook nog allerlei activiteiten ondernemen, de omgeving is prachtig (midden in de bossen).

64. Ricardo vd burg

Deze zaak mag geen naam restaurant dragen maar is meer campingkantine of nog erger zelfs. Onze ijsthee waren lauw en was 100% zeker geen merk maar meer iets van de Lidl. De broodjes kruidenboter waren witte kleffe broodjes. En de pannekoeken kwamen drijvend in het vet aan. Hele grove stukken paprika etc. Wij eten vaker bij pannenkoekenhuizen maar deze is simpelweg deze naam niet waardig. Wat een spijtige conclusie. Gezien alle andere reacties wordt er het niet beter op zo te merken. Wij snappen niet dat er niets gedaan wordt met deze informatie. Personeel ongeïnteresseerd en sfeerloos. Kortom een drama.

65. Hebben hier afgelopen maandag met de kinderen heerlijke pannenkoeken gegeten. Het gezellige restaurant staat in het bos waar vandaan je lekker kunt wandelen. De kinderen konden lekker buiten in de speeltuin spelen voor het terras. De soep was goed met stokbroodjes erbij en de pannenkoeken waren heerlijk. De service was uitstekend, complimenten aan de gastvrouw.

66. Slechte, trage bediening. Man kreeg eerst pannenkoek en de rest half uur later. Vieze, vette kinderstoel. Vieze fristi, het leek of er koolzuur in zat?
    We zijn hier al vaker geweest omdat het in het bos ligt, viezigheid al vaker opgevallen. Dit was wel de laatste keer. Oude troep.

1,1
  67. We hebben vandaag de verjaardag van mijn schoonmoeder, 89 jaar, in het Berghuis gevierd, met een Bourgondisch buffet voor 30 volwassenen en 4 kleine kinderen.
    Personeel was aardig, maar langzaam. Een prachtige plek, maar een slechte tent. Het eten was niet lekker, er zat veel te veel kruidnagel door het vleesgerecht. Kip was droog en er zat weinig kippenvlees in het gerecht. Voor 30 mensen stond er weinig op tafel, achteraf genoeg, omdat iedereen het niet lekker vond. De tent binnen leek op een uitdragerij.
    Jammer, maar hier komen we nooit meer.

68. Wat een pracht plek, maar wat een slechte tent. Binnen een uur werd ik er compleet depressief. Het duurde en duurde, er zat geen vaart in en alle gasten zaten te morren. Totaal niet druk en dan nog wachten. Echt ongelofelijk. als ik daar eigenaar van was, sloot ik de zaak vandaag nog uit schaamte.

69. Prachtige locatie maar voor een glutenvrije pannenkoek kunnen wij deze locatie sterk afraden. De pannenkoek was overduidelijk niet glutenvrij, maar het meest teleurstellende was nog de reactie achteraf nadat we er melding van hadden gemaakt. Wij komen er om die reden niet meer terug.

70. Belachelijk!! Geen restaurant te noemen!!
    Ongare pannenkoeken, lauw bier, tonic zonder prik, vieze stoelen en tafels, hond in restaurant, zeer trage bediening, krakkemikkige speeltoestellen etc. etc.
    Zooitje ongeregeld, sluiten die tent!!

71. Vanmiddag met een groep van 25 mensen een pannenkoekenbuffet gehad in 't Berghuis.
    Een prachtige plek, middenin het bos, een prettige bediening, maar bovenal goede pannenkoeken en ruim gesorteerd beleg, zowel hartig als zoet! Alles royaal aanwezig en ook voor een vriendelijke prijs!
    Dus echt een aanrader!

72. Hele goede service en lekkere pannenkoeken. We komen terug!

73. Slechtste ervaring ooit. Mijn dochter kreeg een pannenkoek die was aangebrand. Na het zelf geproefd te hebben en geroken( inderdaad aangebrand), mee naar de bediening gegaan. Conclusie van eigenaar/manager: niet aangebrand. Werd hele nare situatie. Ben met aangebrande pannenkoek terug naar dochter gegaan. Uiteindelijk werd er een niet gare pannenkoek gebracht vanwege opkijkende omringende gasten.
    Nooit meer naar toe gaan.
    Deze mensen moeten iets anders gaan doen.

74. Wij komen regelmatig hier eten onderweg. Hebben al meerdere keren gehad dat de bediening erg traag is. Hier alle begrip voor omdat het soms erg druk is. Helemaal niet erg. Maar wat er vandaag gebeurd is! Stella zelf kwam ons ervan beschuldigen dat we kattig waren geweest tegen een meisje van de bediening. En niet bepaald vriendelijk! Terwijl wij niks geks tegen de bediening hebben gezegd! Voor ons een reden om hier niet meer heen te gaan, en daarmee verliest het Berghuis een vaste klant!

75. tineke vianen

Na mijn verhaal over mijn bezoek aan Het Berghuis met een 4-tal vriendinnen vertelde een kennis dat dit restaurant een heel slechte naam had. Stomverbaasd heb ik naast de lovende de extreem slechte recensies gelezen.Onvoorstelbaar gewoon.Wij hebben niets dan lof over dit restaurant en de unieke plek. Het was ontstellend druk, maar ook gezellig zoals we daar met z'n vijven op het terras zaten. En ja, de bestelling liet inderdaad even op zich wachten, maar daar hadden wij,gezien de enorme drukte,alle begrip voor. Zeker toen de pannekoeken met een excuus voor deze drukte werden gebracht. Ik moet zeggen dat ik wel mensen gezien heb die uitermate vervelend deden over het niet direct kijgen van hun bestelling, alsof ze de enige waren in het bomvolle restaurant. Dat soort mensen kom je jammer genoeg overal tegen. Mijn vriendinnen en ikzelf hebben genoten van de lekkere pannekoeken en alle gekte eromheen. Als je mensen wilt bekijken is deze plek onder het smullen van de pannekoek zeker een aanrader!

76. Slechte ervaring.
    IJsthee is warm. Service is slecht. Alle meubels en stoelen zijn ongelooflijk vet.

Op onze trouwdag hebben we ons buffet daar gehouden in de serre. Wij wilden daarom onze bruidstaart als ijstaart hebben als dessert. Na 7 keer gebeld te hebben zouden we daar een ijsbruidstaart krijgen van 5 hoog, met etageres ed.
    Komen ze aan met een lelijke schaal vol met ijsbolletetjes, soort piramyde, waar wat ijswit opgeplakt zit.
    Paar lelijke paraplutjes er in, en de kok was er zo trots op.
    Nog nooit zo kwaad geweest!

Laatst weer geweest met de kinderen omdat ze daar kunnen buiten spelen. Ontzettend onveilige speeltuin met oude toestellen die bijna uit elkaar vallen.
    Niet lekker gegeten.

77. We waren met een groep van 6 personen. De bediening is erg traag en maken een uitstraling het totaal niet naar de zin te hebben. Ze kijken je ook vreemd aan en zijn erg kort af.
    Voor de bestelling moet je wel geduld hebben, we hadden flesjes Heineken besteld en die stonden niet koud dus we kregen ze lauw.
    De uitsmijter die ik had besteld leek net een stuk karton op 2 sneeën oud en taai brood waar totaal geen smaak aan zat.
    Andere gasten hadden hetzelfde probleem met de vieze eieren en het brood.
    Er staat een vriezer waar je ijsjes uit kunt halen. Hier zitten alleen ijsjes in van het merk Sanissimo (huismerk van de Sligro) die verkocht worden voor A merk prijzen.
    Het enige pluspunt is de locatie, al wordt je soms wel misselijk als er een vlaag paardenmest langskomt.

78. ronald van nalta

Lekker pannenkoeken (met prei en met spek) gegeten, Uitstekend gebakken door kok Koen. Niet te machtig. Aardige bediening. De pannenkoeken zijn een aanrader. De omweg (die we ook daadwerkelijk hebben gemaakt) waard! Ik mocht in de keuken kijken. Alles schoon en netjes.

79. Pannenkoeken, klef niet gaar. Op het terras volledig afrekenen (65,00) voor je gaat eten. Eerst komt het eten.. heb je nog niet te drinken, merkwaardige bediening. Er was niet één pannenkoek gaar. Ik kom uit Amerongen, met gasten uit Amsterdam en Zeist, ik schaam me diep voor deze droevige vertoning. Na onze klacht is er niets ondernomen. Schandalig. Later kwam er een oudere dame de borden afruimen. Ik vertelde dat we een klacht hadden waar niets mee is gedaan.. klopt zei de bediening, de bazin had zelf de pannenkoeken gebakken dus het personeel durfde niets te zeggen. Hoe moeilijk is het met een Molen in het dorp voor de meel, een pannenkoekje te bakken, Ik ben boos en schaam me diep voor deze kroeg!

80. Rebecca

Gisteren hebben wij bij 't Berghuis een Familie Reünie gehouden met BBQ. De sfeer zat er meteen in. De omgeving is geweldig en de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt op de speeltuin en klimtoestellen. Het eten was super geweldig! De service van Monique was super goed!! Zeker een locatie om in de toekomst weer gebruik van te maken!!!

81. Vorige week was ik te gast op een bruiloft, er hing een gezellige en gemoedelijke sfeer. Het bruidspaar had zelf het bruidsmenu opgesteld, heel anders dan wat er op de kaart te verkrijgen is. Ondanks dat heeft de kok er een voortreffelijk buffet van gemaakt!! Complimenten voor de chef!!
    De bediening is vriendelijk en het was zelfs mogelijk om onze hondjes mee te nemen naar de bruiloft, waar vindt je dat nou nog, zeker in deze tijd waarin mensen vallen over de kleinste dingen?!
    Ik kan niet meer zeggen dan top! Team van het Berghuis erg goed gedaan!

82. Anoniem

83. De omgeving is mooi en er is een mooie speeltuin bij. Dat is het enige positieve.
    Gisteren zijn we er met 15 personen wezen eten. Na opnemen van de bestelling duurde het nog ruim 1 uur voordat het 1e gerecht geserveerd werd en... tussen het serveren van het eten van de 1e persoon en laatste zat ruim 45 minuten! En het eten was zeer smakeloos en licht aangebrand.
    Het drinken werd wel snel gebracht, alleen jammer dat de sapjes lauw waren.
    Het bedienend personeel was zeer vriendelijk, maar er heerste 1 grote chaos.
    Al met al.. niet aan te bevelen, smakeloos eten, lang wachten en lauwe drankjes..

84. ferrie peters

Zo juist terug van het restaurant. Nadat we pas na 1:30 uur onze bestelling pannenkoeken kregen was de helft niet aanwezig, waardoor de helft van de mensen al klaar waren en de andere weer opnieuw moesten wachten.... belachelijk.
    Dus van de 3x dat er bestellingen werden opgenomen ging het 3x mis, en de pannenkoeken waren lauw en bij mij {kaas&ui pannekoek} was die ui rauw. Als je tegen lang wachten kan, lauw eten en slechte service, is dit de uitkomst..

De speelwei voor de kinderen is leuk maar niet overal even veilig, ik zal er ook nooit meer heen gaan.

85. Wij komen helemaal uit Limburg om de Utrechtse Heuvelrug te bewandelen en te vertoeven in het Berghuis.
    Het is er inderdaad rommelig en lang wachten op je bestellen, maar de sfeer is niet te evenaren, juist leuk dat er een hond rond loopt, open haard lekker aan, kinderen vinden het er prachtig, ze kunnen zich helemaal uitleven in de klimtuin. Eten is lekker en beslist niet te duur. Eens even weg van alle professionaliteit en opgedirkt zitten denk ik zo:-)

86. Wilma Diepeveen

Vorige week een zussendag gehad, eerst workshop taarten maken gedaan en daarna natuurlijk super trek van het 3uur naar een overheerlijke taart te kijken, komen we bij t'berghuis aan, eerst was onze reservering "per ongeluk"doorgestreept, moesten we zelf maar een andere plek op zoeken, bijvoorbeeld in de serre, daar waren alle tafels in gebruik, tenminste daar leek het op want er stonden overal vieze glazen of er zaten mensen aan tafel, terug naar mevrouw met de vraag waar we dan in de serre konden zitten, toen werd met veel tegenzin een tafel voor ons vrij gemaakt, zaten we eindelijk, moesten we telkens vragen als er iemand langs kwam van de bediening "kunnen we wat bestellen?" kregen we 7 sinassappelsap en de rest van onze drankjes terwijl we met z'n 7en waren en er maar 3 sinassappelsap besteld hadden, maar volgens de bediening stonden er 7 op zijn lijstje dus moesten we dat wel aannemen, ja dag!!! we hebben er maar 3 besteld dus wat moeten we dan met 7? en zo heen en weer uiteindelijk nam die de overige 4 toch mee terug (met tegenzin). Konden we eindelijk onze pannekoek bestellen, terwijl mensen die naast en achter ons zaten die later binnen waren gekomen al aan het eten waren! Half uur later komt ons voorgerecht (die we tot 2x toe hebben moeten bestellen omdat ze die vergeten waren) samen met de pannekoeken tegelijk aan!
    Pannekoek was natuurlijk halfgaar, liep een hond rond in het restaurant erg onhygienisch!! Al met al een leuke ervaring om je zussendag mee af te sluiten, niet dus!! Ik kom hier iig never meer terug! Zeer slechte ervaring!

87. Vandaag na lange fietstocht besloten hier een drankje te gaan drinken. Na letterlijk een half uur hier gezeten te hebben zonder dat ook maar iemand van het personeel aanstalten maakte ons te helpen hebben we maar de handdoek in de ring geworpen en zijn we weer vertrokken. Jammer want locatie is prachtig en het zou een waar kinderparadijs kunnen zijn (met als gevolg gelukkige ouders). Werkelijk een teleurstellng dit...

88. jan van den hazel

Vandaag weer pannenkoeken en andere heerlijke gerechten gegeten met mijn klein kinderen. Het was weer fantasties .

89. Wat een drama! Met een groep van 17 personen gereserveerd. Toen we aankwamen goed ontvangen, we zouden borrelen op het terras en binnen eten. Er werd iemand gestuurd om de drankjes op te nemen. Na een half uur wachten maar besloten direct binnen aan tafel te gaan, in de hoop dat we dan ook een drankje zouden kunnen bestellen. Menukaarten te vies/plakkerig om aan te pakken. Bij elke bestelling, of het nu een drankje, eten of dessert was, was er wel iets mis. Te veel, te weinig, onjuist, etc. Bediening nog nooit zo meegemaakt. Serveerster met dienblad vol drankjes zegt, als wij blijkbaar niet snel genoeg opstaan om ze zélf van het dienblad te pakken: "Ik sta hier met drankjes, wil ze ook wel weer mee terug nemen hoor!" Tafel wordt al afgeruimd als nog niet iedereen is uitgegeten. De rest van de borden blijft vervolgens op tafel staan. Als ein-de-lijk het dessert wordt geserveerd, wordt de ijscoupe ijskoud náást het vuile bord neergezet, je moet vragen of ze dat alstjeblieft willen meenemen! Kortom: een chaos!

90. Wat een bijzondere plek! Ik was hier met de kinderen, een vriendin en haar kinderen en we hebben een fantastische middag gehad. Lekker eten, fluitende vogeltjes, prettige bediening, heerlijk spelen, mooi klimparkje, midden in het land en midden in de natuur! Waar vind je nog zo iets. We komen snel weer!

91. Wij komen hier geregeld met een grote groep volwassenen en kinderen eten. Voor de kinderen is het er heerlijk. Personeel is heel vriendelijk en geduldig voor hun. Het eten is prima. Precies wat ik van een pannenkoekenhuis verwacht.

De grote speeltuin die erbij zit is erg leuk en je kan er heerlijk wandelen. We zullen er zeker vaker afspreken.

92. Helaas, ongeinteresseerde bediening. Stoffige serre. Zwarte koffie gekregen, terwijl er om cappuccino gevraagd was. Kan gebeuren. Op onze opmerking dat er zwarte koffie geserveerd was zonder opgeklopte melk, kwam er als antwoord "de machine geeft deze koffie als cappuccino"... Tevens was de bestelde pannenkoek in het midden niet gaar en aan de randen verbrand. Reactie, wat was het voor pannenkoek. Jammer, gemiste kansen. Goede locatie in het bos. Met ander horeca-team veel van te maken!

93. Wat een slecht pannenkoekenrestaurant. De locatie is denk ik echt de enige reden waarom hier nog mensen komen eten. Pannenkoeken zijn "met vet volgezogen", zelfs mijn kinderen (die normaal gek zijn op pannenkoeken) moest ik dwingen om in elk geval een beetje te eten van de pannenkoek. Bediening is heel onvriendelijk. Als je vervolgens zegt dat de gang van zaken je totaal niet bevalt denken ze ook nog in discussie te kunnen gaan en zeggen doodleuk "over smaak valt niet te twisten"! Verder heerst er een totale chaos is het restaurant, we hebben drie keer een maaltijd aageboden gekregen die bedoelt was voor een andere tafel, het bestek was niet aanwezig en onze kinderen kregen hun pannenkoek 5 min. later dan wij, terwijl de meeste (pannenkoeken) restaurants de kindermaaltijden bewust iets eerder serveren, zodat de ouders hun kinderen op weg geholpen hebben als ze hun eigen maaltijd krijgen. Verder was het betalen een grote wanorde, door de slechte bediening loopt iedereen op een gegeven moment zelf naar de kassa, waardoor daar weer problemen ontstaan om de juiste bon tevoorschijn te halen! Wat een slecht restaurant! Ik advieseer niemand hierheen te gaan!

94. m de booij

Het Berghuis is echt een geweldige plek, lekker ontspannen heerlijk met kinderen, vriendelijke bediening, soms is het wat rommelig, maar dat is juist het leuke eraan. Eten is gewoon goed.
    Binnenkort hebben wij weer een feestje daar en ik heb er al weer zin in!!
    Ga zo door!

95. Rene Johannsen

We hebben zondag 16 oktober 2011 2 uur op drie pannenkoeken en 2 pistoletjes moeten wachten. Veel andere gasten kregen eerder hun eten dus we hadden wel het gevoel dat ze ons waren vergeten. Dit zou niet het geval zijn volgens de bediening die ons maar bezwaarlijk vonden.

Mijn vrouw had geregeld dat onze 4 consumpties gratis waren maar ik wist genoeg. Ik wilden weg en toen we na 2 uur wegreden kwam één van de obers met het eten aanlopen. Hij keek verbaasd op toen we weg reden.

Niet voor herhaling vatbaar al zou het voor de speeltuin zijn maar we gaan ergens anders eten.

96. Om van te huilen....
    Service=zelf-service en dus niet aanwezig, eten is betaalbaar maar zeker niet "goedkoop" en gaf een ingevroren maaltijd gevoel. Speelplaats lagen glas en spijkers en los hangende latten, en versplinterd hout aan toestellen.
    Sanitair is daar vies, en ik ben al niet zo'n "poetsmiep".
    Wij zijn er onlangs 3 keer geweest, lekker dichtbij voor ons... En we dachten eigenlijk, drie maal scheepsrecht. Nee dus.
    Mijn moeder had gereserveerd, dus toen ik vroeg waar we konden plaatsnemen was er eerst een bot antwoord van "dat weet ik niet, moet je bij haar zijn" Daarna vertelde die dame mij dat we maar moesten kijken waar we gingen zitten. En het was best druk te noemen. Na even te hebben gewacht vonden we een plekje. (met tafels die we eerst moesten ontzien van alle borden/glazen/bestek) en toen ik om me heen keek bleek dat overal het geval te zijn. "Prima" dachten we nog steeds, het zal wel door de drukte komen. Na uiteindelijk een half uur te hebben gezeten, en we het idee hadden dat het zelf-service was, liep er een van ons toch even naar binnen om te kijken of er nog iemand kwam. Resultaat: we kregen uiteindelijk onze drank, maar het bier was helaas dood.
    Toen we uiteindelijk mochten bestellen werden we haast onvriendelijk chagrijnig en ongeïnteresseerd te woord gestaan. Weer een kwartier verder mochten we de bestelling doorgeven. Het heeft toen nog een uur geduurd voordat een gedeelte van ons kon beginnen met zijn maaltijd. Maar ja, hoe eet je een pannekoek? Zonder beleg en blijkbaar met je handen?? Want mes en vork, stroop en suiker, daar moest je hier zelf om vragen. Servetten hadden ze denk ik ook nog nooit van gehoord... Vijf tot tien minuten later kreeg mijn dochtertje van 3 haar maaltijd ook. Opa was zo gul om een stukje van zijn pannekoek af te staan voor onze kleine meid.
    Toen ik vroeg om mayonaise, werd mij na een kwartier! een soepkom met daarin een laagje mayo toe geslingerd met de haast klantonvriendelijke tekst "Is het zo genoeg? ( met diepe zucht). Even later kwam de andere ober ook aanlopen met hetzelfde soep-kommetje mayo en dezelfde zuchtende tekst. Coördinatie is dus ook een gebrek. Het eten was gewoonweg niet zo denderend. Maar de prijzen waren ook niet hoog. Sommige dingen waren leuk bedacht zoals de shoarma pizza, maar zagen er een beetje afgeraffeld uit. Kommetje saus boven op de pannenkoek gesmeten... Ach prima zeg ik altijd, het gaat tenslotte ook niet heel naar binnen...
    Op het einde wilde mijn moeder betalen en heeft ze daar nog een half uur in de rij gestaan, omdat ze niet meer wisten welke tafel wat had besteld... Mijn moeder had dan ook de bon gekregen van een andere tafel (die dus negatief in haar voordeel werkte). Dus na nog meer onvriendelijk gebaar van het personeel ben ik er naar toe gestapt en heb ik ze verteld wat ik ervan vond en hoe ik het had ervaren. En toen viel mijn mond open, want er kon namelijk nog geen simpel excuses vanaf!!! En toen ik ze vroeg hoe het kwam dat het zo slecht was, bleek dat het personeel het zelfs met me eens was!

97. gisteren 18-9 bij t berghuis gaan eten.... dat de sfeer bij mij hoog scoort heeft alleen met de prachtige ligging van het pand te maken.
    Eten en service echt dramatisch slecht! Er werd niet ingedekt dus toen ons eten eindelijk kwam vroeg ik aan de , erg jonge, ober of wij met onze handen moesten eten.... 'Ja eet smakelijk"en weg was hij. Toen ik de zelfde vraag even laten aan een langslopende collega stelde kregen we eindelijk mes en vork. Mijn bossalade DREEF in de dressing en was daardoor niet te eten. Toen een ober even later mijn nog bijna volle bord opmerkte vroeg hij og ik helemaal voldaan was.... Ik antwoordde dat ik het erg vies vond door de overdaad aan dressing 'Ik zal het doorgeven aan de keuken'was zijn antwoord. De rekening moesten wij echter wel volledig betalen. Er kwam een soort excuus dat het allemaal niet liep zoals t hoorde ivm de drukte van een party in de bergschuur en de door het mooie weer onverwachtte drukte in het berghuis....... een slecht excuus vinden wij maar voor ons geen berghuis meer!

98. 04-09-11 Bij het Berghuis wezen eten.
    De bediening is bagger! je wordt letterlijk de tent uitgekeken. Het biertje was lauw en het schuim was er al lang vanaf. Pannenkoek was aardig. Geen koffie genomen omdat we te lang moesten wachten. Toilet was echt heel goor. (status: overal-maar-niet-hier) Terras was rommelig, stoelen en parasols waren kapot. Speeltoestellen voor de kids waren ook niet veilig. 1 keer en daarna nooit meer. Heel erg jammer.... het had zo mooi kunnen zijn.

99. Nieuwegein

Vreselijk zeker niet naar toe gaan!!
    Na lang wachten zelf de kaart maar gaan halen. Na nog eens 30 min wachten konden we eindelijk een drankje bestellen en jawel weer 30 min wachten kwamen de drankjes eindelijk. Nou denk je kan ik op een mooie zonnige dag eindelijk iets drinken is het gewoon smerig geen prik op het frisdrank echt niet te zuipen!! Het is dat de kinderen leuk in de speeltuin bezig waren Anders waren we veel eerder opgestapt. Wat een vreselijke tent en de bediening nog veel slechter. Nooit meer!!

100. Vorige week zondag met de kinderen naar het Berghuis, kinderen kunnen lekker spelen dacht ik? Een toestel was afgezet met linten, andere toestel was een onderdeel afgebroken. Ik zou zeggen tijd voor een inspectie op veiligheid. Dan heb ik het niet over de bediening 30 min wachten op je koffie denk lekker er ligt een koekje bij die leek wel te komen uit de koektrommel van mijn oma, muf en niet krokant. Jammer want ja kan er heel wat van maken, onderhoud aan restaurant is slecht.

Volgende pagina