Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Amerongen verdeeld zijn.

1. Marian setz

Shoarma was zo vet dat het vet uit de bak stroomde, friet koud en zeer weinig, sla oude meuk. Berehap pinda lag op de kop, alle saus door de zak. Waardeloos eten en waardeloos verpakt.

1,4
  2. Gisteravond heerlijk gegeten op het terras van ons favoriete restaurant… de carpaccio is altijd goed, de wijn koud en heerlijk en de bediening gezellig en vlot!!

3. Het eten ie erg goed en smaakvol!! De sfeer mag wat gastvrijer en vriendelijker. De glazen wijn, worden karig geschonken. Gastvrouw heeft meer aandacht voor mobiel en kids dan voor de gasten. Grote eters komen hier bekaaid van af.

6,3
  4. Het eten was goed klaargemaakt hertenbiefstuk met rösti vierkantje en 2 schijfjes gedroogde biet.
    Wij dachten dat dit nog een voorgerechtje was maar helaas dus het hoofdgerecht. Geen groente of aardappeltjes wij komen hier niet meer.
    Het was heeel erg weinig sorry.
    Thuis nog maar zelf eten gemaakt.

5. B

Vandaag voor het eerst geweest nu dit restaurant nieuwe uitbaters heeft en niet meer "Het Berghuis" maar "Mas Montagne" heet. Ze hadden zeer lekkere chocoladetaart en de koffie was ook goed (in tegenstelling tot de koffie bij de vorige uitbaters). Ik begreep er uit dat de kaart komende tijd uitgebreid gaat worden. Zou mooi zijn, vooral de lunch brood opties. Ze werken verder met regionale producten.
    Verder wellicht goed om te weten voor mensen die hier komen met kids: de (aftandse) speeltoestellen buiten van vroeger zijn verdwenen. Hopelijk komen die terug want die vielen altijd goed in de smaak.

6. Chinees-Indisch Amerongen

Heerlijk eten, veel keuze, zeer prettige bediening.

7. Geen prijzen op de menu kaart. Je weet pas bij de kassa wat je kwijt bent. Lange wachttijd en vreselijk zout zodat je de hele verdere avond zo’n dorst hebt. Geen aanrader en ook nog duur.

1,2
  8. Joost Reedijk

De kok die gaat werken in Mas Montagne ken ik goed. Zij is een gedreven, gezellige vrouw die heerlijk kan koken. Ik heb veel vertrouwen in haar, haar kookkunst en de nieuwe eigenaars. Fijn dat deze geweldige plek de uitbaters krijgt die het verdient. Veel succes!

9. Pannenkoekenhuis Amerongen

Gelukkig komt er een nieuwe eigenaar in ‘t Berghuis. Deze mooie locatie gaat Mas Montagne heten. Alles wordt opgeknapt, ook buiten. In augustus, dus binnenkort, kunnen we hier gaan genieten!

10. Wat een fijne plek! Met de nieuwe eigenaren aan het roer hebben wij genoten van heerlijk eten, Gastvrijheid met een hoofdletter, en een fijne en gezellige sfeer. Echt een aanrader!!

11. Donderdag 16 juni 2022 kwamen wij zonder reservering terecht bij restaurant Buitenlust in Amerongen. Wat een verrassing. Prachtig terras, heel gezellige sfeer en goede kaart. We aten een vegetarische burger en kippendijsaté. Zeer smakelijk en voor een goede prijs.
    Waar wij onze uitgebreide complimenten voor willen geven is de bediening van iemand die pas 2 maanden in Nederland is en toch al zo goed Nederlands spreekt en volwaardig meedraait in het team. Petje af!

12. Han Cornelissen

Sfeervolle locatie met vriendelijk personeel.
    Voldoende keuze aan (lunch)gerechten met goede kwaliteit.

13. Pannenkoekenhuis Amerongen
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Na een boswandeling met 8 personen hier gegeten. De bediening was waardeloos. Tafels werden niet opgeruimd en schoongemaakt. We moesten meerdere keren bedelen of we mochten bestellen. De borden waren niet schoon, het eten matig. De toiletten waren smerig, geen zeep, het slot ging niet. Hier moet de inspectie dringend een kijkje gaan nemen. Voor ons eens maar nooit meer.

2,4
  14. Pannenkoekenhuis Amerongen

Schandalig slecht eten. Onbeschofte leidinggevende of eigenaar. Man man wat slecht! Pannenkoeken gewoon nog beslag patat rauw en als je het meld is ze boos! Wat een een slechte toko is dat, echt niet te geloven dat dit kan! Is maar 1 oplossing dicht die tent.

15. Pannenkoekenhuis Amerongen

Zondag met de familie weer gewandeld en pannenkoeken gegeten, het was opnieuw heel fijn daar. Prachtig wandelgebied met alle doorkijken vanaf hoogte en een gemoedelijk en charmant pannenkoekenhuis. Het was druk, maar we werden snel en efficiënt geholpen met veel gevoel voor gastvrijheid. Heerlijke pannenkoeken ook, beslist een aanrader. Ik ben een fan.

16. Pannenkoekenhuis Amerongen

Vandaag geluncht bij het Boshuis. Bijzonder onvriendelijk personeel, zelfs een onbeschofte reactie op het feit dat we geen vlees eten. Het speeltuintje is slecht onderhouden en gedateerd. Evenals het restaurant zelf. Geen aanrader.

3,6
  17. Pannenkoekenhuis Amerongen

15 december 2021
    Prachtige omgeving. Mooi wandelgebied. Maar wat een verwaarloosde zaak. Echt treurig om dat te zien. Vies, kapot, en onverzorgd. Wat jammer. Kopje koffie gedronken en weer snel vertrokken.

18. Pannenkoekenhuis Amerongen

Coronatoegangsbewijs wordt niet gecheckt en gezien het bord buiten is men daar trots op. Eten mwah. Verder alles vuil. Toiletten smerig. Deze schitterende plek verdient een ondernemer die z'n vak wel verstaat

2,2
  19. Pannenkoekenhuis Amerongen

Josephine

Vandaag na een leuke boswandeling bij dit restaurant geweest. Helaas was er veel te weinig personeel. Erg lang wachten en kwaliteit eten was laag. Voor verbetering vatbaar

2,2
  20. Pannenkoekenhuis Amerongen

Waardeloos! Super leuke plek maar erg ongastvrij, niet opgewassen tegen de drukte waardoor je onbeschoft wordt behandeld. Wordt geen rekening gehouden met reserveringen. Jammer, gelukkig een zeer goed alternatief gevonden in Maurik.

21. Pannenkoekenhuis Amerongen

Jammer dat het eten zo slecht is omdat de locatie fantastisch is! Pannenkoek was echt niet lekker en de uitsmijter had een slechte smaak. Op wit brood, plastic achtig. Een fles spa rood besteld, kwam in een karafe voor 12,50 euro… dus per 5 glazen berekend… Conclusie: gewoon slecht!
    Koffie / thee/ bier drinken meer niet!

2,7
  22. Pannenkoekenhuis Amerongen

Te weinig personeel die niet goed geïnstrueerd worden. Geen etiketten, duurt te lang, armoedige indruk, toilet niet proper. Jammer, jaren geleden wel zeer goede indruk.

4,9
  23. Pannenkoekenhuis Amerongen

Sfeer is goed maar de speeltuin en klimbos.
    Super gevaarlijk ik heb er geen woorden voor direct sluiten.
    Vele dingen kapot alles is aan vervanging toe.

5,3
  24. Pannenkoekenhuis Amerongen

Jacqueline Leroy - Jongejans

24 juni 2021. Heerlijke Stop!
    We waren hier na een behoorlijke fietstocht met z'n zevenen. Hadden gereserveerd en konden kiezen tussen buiten of binnen zitten.
    Allemaal hadden we een andere soort pannenkoeksamenstelling (zeer veel mogelijkheden) desondanks kwam alles zeer vlot en was erg smakelijk. Nog heerlijk nagenoten op deze mooie open plek in het bos! Een aanrader!

25. Anne

Kwaliteit altijd goed! Leuk personeel en erg fijne sfeer bij Buitenlust Amerongen :)

26. Anne

27. Pannenkoekenhuis Amerongen

Gisteren pannenkoeken restaurant ’t Berghuis in Amerongen bezocht. Dat was de eerste maar tegelijk de laatste keer. Het restaurant ligt mooi in de bossen en de bediening was vlot en niet onvriendelijk. Dit kan echter van de eigenaresse niet gezegd worden. Voor haar is een cursus klantgericht optreden en omgaan met kritiek zeker geen weggegooid geld. De ontvangst, met haar berisping dat ik mijn auto voor het restaurant durfde parkeren, (terwijl nergens uit blijkt dat niet de bedoeling is) waren gewoon onbeschoft.
    Daarna moesten we haar, terwijl zij ons hangend tegen de muur aanhoorde, helaas melden dat beide pannenkoeken ongaar en dus niet te eten waren. Dat was tegen het zere been van deze dame en leidde tot een omstandigheid, waarbij zij ons springend om de (plakkerige) tafel filmde en dreigementen uitte het vastgelegde op Facebook en You-tube te zullen plaatsen. Een bizarre en schaamteloze vertoning! Ons advies, mijd dit etablissement!

28. Pannenkoekenhuis Amerongen

C. Stroop

29. Annelies Jonkman

Heel gastvrij. Onwijs leuk interieur. Goed bereikbaar. Heerlijk gegeten. Een dikke pluim voor de kok!!!

30. Telefonische reservering niet bekend bij personeel. Later wel bij leidinggevende. Vieze, kapotte tafel en gammele stoelen. Koude ongezellige kamer. Kachel aangemaakt maar die kon alleen of heel warm of uit. Bediening vriendelijk en vlot maar niet professioneel. Eten, lunchmenu goed, wijn en koffie ook.
    Niet voor herhaling.