Nieuwste foto's in Amerongen

Laatste updates in Amerongen

1. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis
    Pannenkoekenhuis Amerongen

Verjaardag gevierd in de tabaksschuur bij het Berghuis in Amerongen.
    Het eten was goed en de bediening was prima.
    De kinderen (jong en oud) hebben zich uitstekend vermaakt in de speeltuin. De sfeer is heel gemoedelijk en vanaf het restaurant kon je mooie wandelingen maken.
    Iedereen was heel tevreden, het was een geslaagde middag.

2. Broek's profielfoto
    Broek heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis
    Pannenkoekenhuis Amerongen

We hadden via groupon een bon om onbeperkt pannenkoeken te eten. Mijn zoon en ik hadden ons er echt op verheugd maar wat een afknapper!!
    Interieur is zwaar verwaarloosd en vies, te weinig bediening en de pannenkoeken waren niet te eten! Heel dik, ongaar en zoetig. Ik bak ze nog 10x beter. Jammer van de mooie locatie, kan veeeel beter!!

3. Margreet's profielfoto
    Margreet heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis
    Pannenkoekenhuis Amerongen

Het enige positieve aan dit restaurant is de locatie, midden in het Amerongse bos!
    Het eten ver onder de maat (saté hele dag al geprutteld of zo?) toiletten liepen niet door, waterval, kraan kon niet uit, geen handdoekjes en een smerige vloer in het restaurant.
    BAH.
    O.. En de hond van het huis bleef ongegeneerd op m'n bordje turen en bleef bij het tafeltje staan tot ik de bediening had gevraagd de hond mee naar binnen te nemen.
    Kan toch niet!

4. Eveline Folsche's profielfoto
    Eveline Folsche heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis

Eveline Folsche

Leuke sfeer en heerlijk gegeten. Aardige en goede bediening! We komen beslist weer!

5. Michiel Malotaux's profielfoto
    Michiel Malotaux heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis
    Pannenkoekenhuis Amerongen

Altijd gastvrij, beste pannekoeken van de heuvelrug!

6. Daan's profielfoto
    Daan heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis
    Pannenkoekenhuis Amerongen

Gezellig met de familie de verjaardag van onze dochter gevierd.
    Het kleine spul vermaakte zich prima in de speeltuin.
    Ze werden verrast door de aangeklede warme chocolademelk.
    Voor de ouderen prima koffie en ruime keuze qua lunchgerechten.
    Mooie boswandeling gemaakt.

7. Carola van Baaren's profielfoto
    Carola van Baaren heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis

Carola van Baaren

Voor onze groep vrijwilligers waren we op zoek naar een mooie locatie voor een high tea. Samen met een collega wilden we een kopje koffie drinken om de mogelijkheden te bespreken. We zijn al voor het kopje koffie vertrokken. Wat ziet het er zowel buiten als binnen aftands uit. We werden nauwelijks begroet, het was er koud en vies. Er liep een hond in en uit de voordeur zat onder de modder. Het pad er naar toe was eveneens hopeloos. Het was een hele toer om alle kuilen en hobbels mis te rijden.
    Wat zonde dat een restaurant op zo'n toplocatie op deze manier geleid wordt. Voor ons nooit meer. Wij zoeken verder naar iets een plek waar sfeer en hygiëne beter geregeld zijn.

8. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor Bentinck
    Internationaal Amerongen

Een nieuw restaurant met jong team op een prima locatie. Leuk dat ze een eigen actie hebben en niet mee doen met de georganiseerde actieweken. Hierdoor wel iets moeilijker te vinden.
    Partner gaat voor vegetarisch.

We starten licht met de amuses. Verfijnde gerechten met goede presentatie in een verteerbare moderne stijl, passeren de revue. Ernaast een originele wijnselectie die keurig aansloot. De topper was de Riesling 2006 van Molitor.

Bediening was zeer goed georganiseerd met keurige presentaties van wijn en spijs.
    De beleving was absoluut boven verwachting, partner was helemaal tevreden met haar gerechten. Kortom een adres om naar terug te keren.

9. Daniëlle's profielfoto
    Daniëlle heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis

Daniëlle

Vertaal van English naar Nederlands

Als hondeneigenaresse en paardenmeisje kom ik hier graag.
    Mijn honden hebben hier de tijd van hun leven!
    Zelf geen slechte ervaringen, behalve midden in de zomer wanneer het druk is.
    Erg lang wachten op je bestelling.
    Vaak loop ik dan even naar binnen en vraag waar het blijft, meestal is het er dan vrij vlot.
    De uiensoep is hemels!
    Ik lees erg uiteenlopende reacties hier, wat mij verbaasd.
    Met mooi weer neem ik mijn nichtje ook mee en zij vindt het klimbos fantastisch!
    Nog even een opmerking over de grote hond van de eigenaar: Wat een schat van een dier!
    Mensen die iets over hem hebben te zeggen hebben totaal geen verstand van dieren, eerder van vooroordelen!

10. car's profielfoto
    car heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis
    Pannenkoekenhuis Amerongen

Na 4 jaar weer eens per ongeluk bij het Berghuis terechtgekomen tijdens een wandeling met een groot gezelschap. Nog steeds hetzelfde aftandse interieur en onhygiënische toiletten, leeg zeeppompje, geen handdoek/droger. Prijs/kwaliteit verhouding: het eten is onder de maat, niet vers en er is niet een beetje moeite gedaan het aantrekkelijk te presenteren. Je krijgt niet wat op de kaart staat. Stokbroodje Berghuis was een kleine afbakchiatta, met een laag half gesmolten kaas en niet de op de kaart beloofde kruiden. Het moet hier duidelijk zo goedkoop mogelijk. Heel jammer, zo’n prachtige locatie verdient een passende gastvrije horeca gelegenheid. Geen prettige sfeer, geen respect voor de klant en voor het eten.
    Betaal de rekening van het Berghuis niet zonder deze grondig te controleren. Vraag de bon! Er wordt teveel berekend of de prijzen zijn niet overeenkomstig de kaart, zoals ook weer vandaag. Vier jaar geleden werd ons gezelschap van 7 personen 40 euro teveel in rekening gebracht o.a.door kinderijsjes te berekenen als de duurste ijscoupes. De eigenaresse reageerde ronduit onbeschoft, in de eerste plaats het was niet mogelijk dat de rekening niet klopte, vervolgens werden wij beschuldigd, wij hadden nl moeten zeggen dat we geen kinderijsjes geserveerd hadden gekregen (die er overigens wel uitzagen als kinderijsjes met een clowntje). Vervolgens kreeg het personeel de schuld. Eigenaresse stond erop dat wij betaalden wat op de bon stond, wat wij niet hebben gedaan. Respectloos en horecaonwaardig.
    Voor ons was dit eens maar nooit weer, helaas vier jaar later, na gisteren is onze mening niet gewijzigd.

1,1
  11. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis
    Pannenkoekenhuis Amerongen

Mooi wandelgebied en prima gastvrije horeca. Wat een warm gevoel. Bij binnenkomst vriendelijk en enthousiast verwelkomd door gastheer. Wij komen zeker een keer terug in het restaurant.

12. Jeffrey's profielfoto
    Jeffrey heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis
    Pannenkoekenhuis Amerongen

Na lange tijd weer gezellig terecht gekomen bij dit gezellige pannenkoekenhuis. Het was weer heerlijk genieten bij het openhaardje met enorm enthousiaste bediening. Bij weg gaan werd zelf de deur voor ons open gehouden! In een woord geweldig! Tot de volgende keer weer en bedankt. 😊👍

13. Jorritsma's profielfoto
    Jorritsma heeft een recensie geschreven voor Buitenlust
    Nederlands Amerongen

Altijd gezellig😉! Het eten is goed en de wijnen zijn heerlijk!
    Staat in onze top 3 van favorieten restaurants. 👍🏼

14. Rene veldmeijer's profielfoto
    Rene veldmeijer heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis
    Pannenkoekenhuis Amerongen

Bijzonder gastvrij en ongedwongen sfeer.
    En fantastisch gelegen in het beukenbos.
    Vaste plek om na een rondje mountainbiken met een cappuccino en een heerlijke pannenkoek weer bij te komen.

15. teuntje's profielfoto
    teuntje heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis
    Pannenkoekenhuis Amerongen

Paar keer geweest omdat het zo'n mooie plek is. Maar alles pikt, personeel is ongeïnteresseerd en het eten onder de maat. Zo jammer. Want het is zo'n mooie locatie met zoveel mogelijkheden.

1,7
  16. mevrouw blond's profielfoto
    mevrouw blond heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis

mevrouw blond

Wat een super slecht restaurant. Prijs kwaliteit ver te zoeken. Deze eigenaresse snapt niet hoe je een restaurant moet runnen. En kan zeker niet met kritiek omgaan. Prachtige plek maar het slechtste restaurant wat ik ooit heb meegemaakt. Kapot servies smakeloos eten en vooral vies…

17. hans's profielfoto
    hans vindt de recensie door Lisanne voor 't Berghuis leuk
    Pannenkoekenhuis Amerongen

Helaas ongeïnteresseerd bedienend personeel. Ze heten je geen welkom bij binnenkomst, laten tafels vies, maken behoorlijke foutieve nota's. Bij de 8 tafels die af gingen rekenen waren 6 foutief. Daar stonden bestellingen van andere tafels op. De pannenkoeken waren slecht, dik en niet gaar. De broodjes berghuis waren niet smaakvol. Kortom, geen liefde voor gasten en voedsel. De toiletten waren vies en de doordrukknoppen waren bij zowel dames- als herentoilet kapot. Jammer, want het leek zo'n gezellig restaurantje.

18. hans's profielfoto
    hans vindt de recensie door R. Koman voor 't Berghuis leuk

R. Koman

Heel erg slecht, zo hebben wij ons bezoek aan Berghuis in Amerongen ervaren. Het eten was koud en het specialiteitenbroodje Bergschuur (kaas, champignons, met speciale kruiden, die we niet proefden) smaakte hetzelfde als de tosti van de kinderen: 1 te grote hoeveelheid gesmolten drappige kaas, zonder enige smaak. Het warme bedoelde eten was koud, en werd daarom (na een paar happen) op de gril gelegd, waar de ander broodjes ook op lagen: niet bepaald hygienisch, na een half aangegeten broodje.
    De bediening kon het werk niet aan, met een minimale hoeveelheid bezoekers. Het jonge personeel heeft ook weinig kaas (:-)) gegeten van het vak: klantonvriendelijk, klungelig. Een dame (baas?) was knorrig en vertelde dat bij de meerdere bestelde koffie geen gratis glaasje kraanwater besteld kon worden: dat was immers schenkgedrag, en dus 50 cent! Onvoorstelbaar anno 2017! Waarom werkt deze dame hier? Ze straalt uit dat het werk haar totaal geen enkel plezier geeft! We mochten kraanwater uit de wc halen (snapt u het nog?)
    Het restaurant staat te boek als kindvriendelijk. Maar het personeel behandelt kids zo helaas niet. Op 1 dame daargelaten...die bediende zo slecht nog niet. Het aanwezige speelgoed is vies, onhygienisch en kapot. Over kapot gesproken: vijf jaar geleden bezochten we het restaurant al eens, en was het - vieze - toilet al kapot, en liep het water constant door. Dat was nu nog steeds het geval.
    Conclusie: slecht. Nooit meer. Komt dit restaurant ook wel door de inspectie, vroegen we ons, qua hygiene?

19. hans's profielfoto
    hans vindt de recensie door Gert-jan voor 't Berghuis leuk

Gert-jan

Verschrikkelijk! Het personeel en de baas vooral, ik kom nooit meer terug

20. hans's profielfoto
    hans vindt de recensie door Pp voor 't Berghuis leuk
    Pannenkoekenhuis Amerongen

Eigenaresse Stella is zeker geen reclame.
    Ons dochtertje werd onterecht beschuldigd en terechtgewezen door de eigenaresse die buiten proportioneel boos werd. De eigenaresse had het verkeerde kind te pakken, maar dit deerde haar niet. Ons advies: niet met kleine kinderen naartoe gaan.

21. hans's profielfoto
    hans vindt de recensie door E voor 't Berghuis leuk
    Pannenkoekenhuis Amerongen

Wat een teleurstelling, dat Berghuis. Weken geleden de Groupon gereserveerd en na 40km rijden en een pond overtocht, aangekomen bij het Berghuis. De kids en wij hadden er veel zin. Helaas waren we de uitgeprinte Groupon vergeten, maar onze ervaring bij andere groupons is dat een elektronische coupon (QR-code) vaak ook voldoende is.
    Echter niet bij het Berghuis. Ondanks onze uitleg dat we net ver gereden hebben en dat de kids er erg naar uit kijken, was de bediening erg starrig. Het was niet mogelijk zonder uitgeprinte Groupon te eten! Er was ook geen PC met printer zodat ik even in kon loggen om de Groupon te printen. Er was geen WiFi printer om Groupon te printen. Ik stelde uiteindelijk voor om de Groupon later (de volgende dag) op te sturen en/of te mailen en dan desnoods het gegetene deze avond gewoon te betalen en bij ontvangst van de Groupon het terug te laten storten. Niets was mogelijk. Zelfs even de eigenaresse vragen of er een uitzondering gemaakt kon worden was niet bespreekbaar. We konden wel eerst naar een kopieshop in het volgende dorp rijden, om daar de Groupon te printen en dan weer terug te komen. Nou echt niet. We zijn gewoon ergens anders gaan eten en voor ons nooit meer "'t Berghuis". Ik hoop echt dat het Utrechts Landschap het erfpacht contract niet gaat verlengen zodat de eigenaresseniet langer deze bedroevende service op deze prachtige plek kan continueren. Zo ga je niet met klanten om!

22. hans's profielfoto
    hans heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis
    Pannenkoekenhuis Amerongen

Geweldige plek, verscholen in het bos, maar helaas is de uitbaatster niet geschikt om een gezinsrestaurant te runnen.
    Pannenkoek niet gaar, rauw spek en uien. Personeel wat onderling ruzie maakt. Gevaarlijke speeltoestellen en een eigenaresse, die duidelijk niet van kinderen houdt. Onjuiste prijzen berekent (omdat de kaart nog niet was aangepast?) en een eigenaresse, die daarover zeer agressief naar de gasten communiceert. Zelden zo honds behandeld, zelfs voor de Nederlandse horeca is dit extreem.

23. Anna Bouwsma's profielfoto
    Anna Bouwsma heeft een recensie geschreven voor Bentinck
    Internationaal Amerongen

22 oktober hebben we het fantastische lunchmenu genoten in Restaurant Bentinck, voorheen de paardenstallen bij Kasteel Amerongen.

Het lunchmenu:

*makreel | pijlstaartinktvis | quinoa jalopeño peper | kemirinoten
    *gebakken schol | rauwe scheermes | zeewier | pandan | kaffier limoen
    *boerderij eend | rode biet | spelt | jus van tamarinde
    *appel dragon |wilde kastanje | steranijs | rijstepap

Op alle gerechten was niets negatiefs aan te merken. De opmaak bestond uit kunstwerkjes! Dit alles werd vriendelijk en geduldig toegelicht en geserveerd. De bijpassende wijnen pasten mooi bij de gerechten.

Kortom een prima ervaring die we graag nog een keer willen meemaken!

24. Wil Vos's profielfoto
    Wil Vos heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis
    Pannenkoekenhuis Amerongen

Wij hielden op 16 september 2017 een familiebijeenkomst in het Berghuis. Wij zijn zeer tevreden en zijn vol lof over de prettige bediening. Het buffet was uitstekend. Ook in de voorbereiding zijn we prima geholpen. De zaal was sfeervol en gezellig. Wij waren met 25 personen. Het was top. Aanbevolen!

25. E's profielfoto
    E heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis

26. chris's profielfoto
    chris heeft een recensie geschreven voor Buitenlust
    Nederlands Amerongen

Het eten was gewoon helemaal ruk, runderbavette, normaal een heerlijk stukje vlees. Hier is het nauwelijks gebakken en ligt op een bedje van bijna rauwe snijbonen. Bij het opdienen is het gerecht koud, ook van onze mede-eters. Na klagen gaat het terug naar de keuken en daarna is het eten nog niet warm. Dus maar opgegeten. We hadden het met vier mensen besteld en de serveerster biedt 3 schaaltjes patat aan bij het eten, blijkt dat deze later gewoon apart moeten worden afgerekend. Kortom waardeloze tent, ga er niet eten. De bediening is wel vriendelijk. Chris Merkx.

27. Miriam's profielfoto
    Miriam heeft een recensie geschreven voor Bentinck
    Internationaal Amerongen

Belachelijk duur voor matig eten.
    We gingen met 4 personen lunchen bij restaurant Bentinck: een drankje, een salade of brood met kroket en een koffie toe. Moesten € 92 aftikken! Te belachelijk voor woorden. Je zit er erg leuk met mooi uitzicht op het kasteel en de bediening is okay, maar ik had een salade met seizoensgroente. Zou op verschillende wijzen bereid zijn, dus ik verwachtte iets bijzonders of in ieder geval gegrilde groente. In plaats daarvan kreeg ik sla met komkommer, radijs, rettich en wortel. Dat vond ik wel heel erg kaal. Nog geen nootje of olijf ertussen en een dressing kon ik ook nauwelijks ontwaren. Mijn man had brood met kroket, maar de kroketten waren koud (niet lauw, maar koud).
    Kortom, pretentieus en veel te duur. Voor ons de eerste en de laatste keer.

28. Dora's profielfoto
    Dora heeft een recensie geschreven voor Bamboo City
    Chinees-Indisch Amerongen

Heerlijk gegeten als altijd dit voor een klein prijsje, goede service, aardige verdienstelijke mensen.
    De aankleding zou wat beter kunnen, gezelliger tafels en stoelen maakt het eenvoudige inrichting sfeervoller.

29. Lodewijk's profielfoto
    Lodewijk heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis

Lodewijk

Ondanks het feit dat het niet druk was, moest er lang gewacht worden op de bediening. Om af te rekenen zijn we tenslotte maar naar binnen gelopen, alwaar de ober rustig zat te eten en te appen. Buiten zaten inmiddels alweer gasten enige tijd te wachten.
    Onvoorstelbaar!

30. Pp's profielfoto
    Pp heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis
    Pannenkoekenhuis Amerongen

Eigenaresse Stella is zeker geen reclame.