Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Amen verdeeld zijn.

Afgelopen zondag hebben we met de familie heerlijk gegeten in restaurant Diana Heide. Alles was keurig verzorgd. Het eten vlot opgediend en van uitstekende kwaliteit. Voor onze kleindochter was er volop leuk speelgoed aanwezig, die heeft zich goed kunnen vermaken. Alles was heerlijk maar persoonlijk vond ik de creme brulee de lekkerste die ik ooit gegeten heb, een echte aanrader dus. We hebben een heerlijke avond gehad en kunnen dit gezellige restaurant van harte aanbevelen.

Henk Frielink

Afgelopen Paasdagen gegeten. Zeer vriendelijk personeel en het eten was erg goed klaargemaakt. 3 gangen menu voor € 20,00. Heb begrepen dat het bedrijf een nieuwe eigenaar heeft gekregen. Vooral zo doorgaan zou ik zeggen.

Kinderpannekoek was aan één kant amper gaar. Saté (plate) leek wel van rubber. Schnitzel (plate) was taai en aangebrand. Patat was prima.

Al met al dus een veredelde snack-bar met matige pannekoeken en slechte plates (keuze uit 3-4 plates). Ook hoefde van mij de open haard niet echt aan bij 26 graden buitentemperatuur (stop die energie maar in de kwaliteit van het eten dat de keuken uit komt)...

Cristina

Wij vonden het een leuke plek om te wezen, pannekoeken waren op juiste formaat en precies goed voor ons doen.

Lauwe pannenkoeken
    mompelend personeel,
    ingredienten die ontbraken en verkeerde ingredienten. 'surprises' bij kindergerechten ontbraken. Daarover iets gezegd tegen de bediening waarop vervelend werd gereageerd.
    incomplete kaart!

het was goed voor elkaar en ook lekker

hermina

leuk en goed