Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ameide verdeeld zijn.

Van Poelgeest

Eten en bediening??? Geen idee. Ik ben namelijk gebeld door het restaurant dat deze gesloten was en niet meer open zou gaan en het verbaast mij derhalve dat nu gevraagd wordt hoe het gegaan is. Duidelijk geval van langs elkaar heen werken. Jammer.

g.middelkoop

Het eten was prima, de bediening was goed, jammer dat er maar twee stellen in het restaurant waren

André van Leeuwen

Eten was lekker en goed en niet te weinig.
    Bediening was zeer vriendelijk

Het eten was heel goed. Groot stuk vlees. Wel jammer dat er zo weinig mensen waren. Mocht iets warmer zijn.

Wat een gezellige lieve eetlocatie. En zeker de mosterdsoep is een echte aanrader!

6. Italiaans Ameide

Was echt lekker en gezellige mensen, alleen beetje duur vergeleken met de stad. Voor de rest top.

Remco wasser

Eten goed (varkenshaas) geen keuze voor biefstuk (enige wat we altijd kiezen), bediening had wat gezelliger gekund en meer betrokken bij jou als klant; kwam ook erg gehaast over; inrichting en aankleding restaurant niet echt sfeervol; o.a. foute vloer bij zo'n authentiek pand

Helaas een tegenvaller. Wij hadden een broodje warm vlees besteld. Dit bestond uit 2 dikke sneden brood met daarop plakjes ham en erover warme pindasaus uit een potje. Garnering wat sla en een halve perzik uit blik. Koffie was goed, maar we kregen daar een rekening voor hoewel het inclusief de lunch was. Toen ik dit zei was 't antwoord: u zegt 't, dus dat zal wel.
    Al met al een onbevredigende lunch.

jan sinot

Lekker eten, goede service.

Gerda den Besten

Voor het eerst in het Wapen van Ameide gegeten. De ober was deskundig en erg vriendelijk.
    Het oude deel van het restaurant is gezellig. Het eten was goed en de porties waren royaal.

Bert Zondag

Eten was zeer goed en vriendelijke bediening

Magda v.d. Bogert

Mini high tea van Gift for you cadeau gekregen. Ontzettend genoten van bijzondere, lekkere, uitstekende hapjes/koekjes/broodjes/wraps. Heel goed en prachtig geserveerd op etagere. Gezellige locatie en vriendelijke bediening met goede uitleg omtrent het thee drinken met keuze uit vele soorten verse thee.

Tappas menu kado gekregen.Was vergeten dit te melden maar was geen probleem.Netjes geholpen, prachtig opgemaakte plaat met diverse hapjes.
    Heeel lekker allemaal, alles opgegeten, was nog niet eerder voorgekomen.
    Zeker aan te bevelen, komen zeker weer eten.

14. Italiaans Ameide

Keesiekoosssen

Prima eten. Ja de klachten over vet zijn er altijd. Als je een beetje verstand hebt van eten, dan begrijp je dat er uit vers gebakken kaas en verse producten vaak vocht en vet komt. Dilara gebruikt alleen maar verse producten wat ik met eigen ogen heb gezien. Geen nep kaas, geen troep, gewoon vers. Je zou natuurlijk ook om een dikkere bodem kunnen vragen, de klant is er koning.

Mijn ervaring is dus positief met Dilara wat de pizza betreft. Je kunt je pizza ook zelf samenstellen. Dat ze vaak wat laat zijn is waar, dit zou een verbeter puntje zijn.

Gr.

F. chaney

Sfeer was zeer goed, de omgeving is mooi. Eten was lekker.

Fam Sluimer

We zijn goed geholpen en het eten was goed
    Alleen miste ik de advocaat bij oma's broodpudding

Bijzonder vriendelijke ontvangst en vooral de opkamer is het heerlijk rustig zitten. Beperkte kaart, maar met smakelijke gerechten. Wat mij extra opviel is het verstrekken van een vingerkom, met water en citroen en bijbehorend doekje erbij, bij de spareribs.

Een bezoek hier is zeker voor herhaling vatbaar

J. de Lijster

Geweldige ontvangst met vriendelijke bediening en kwalitatief hoogstaand eten en drinken!

Wij hebben hier geluncht en waren aangenaam verrast door de lekkere gerechten.
    We komen hier zeker nog eens terug.

Ik heb hier met een goede vriend gegeten.

Bij binnenkomst viel meteen het ouderwetse interieur op. Vernieuwing kan geen kwaad. Bediening was wel erg attent en vriendelijk en wees ons meteen een plekje aan.

De kaart is niet groot en dat vind ik persoonlijk niet erg. We gingen voor de spareribs en de hete kip, beide specialiteiten van het huis. Voorgerecht carpaccio. Nagerecht dame blanche en warme kersen met ijs en slagroom.

De carpaccio was apart. Gedroogde tomaten uit blik op de carpaccio, zelden gezien en ook niet superlekker. Deze krijgt van mij iig een onvoldoende.

Het hoofdgerecht was super. De hete kip werd geserveerd op een steen, erg leuk! De bijgerechten waren ook erg lekker. De spareribs waren ook erg lekker. Vooral de zelfgemaakte sauzen vielen goed in de smaak.

De desserts waren ook goed. Leuk opgemaakt en een goede hoeveelheid. De kersen waren echt warm en de chocoladesaus van de dame blanche ook. Pluspunt.

De wachttijden voor de gerechten waren prima en de bediening was goed. De prijzen zijn normaal. Ze hebben een hoop speciaal bier op de kaart. Zomers zal het hier vast heel druk zijn met toeristen, want Ameide ligt er goed voor fietsroutes.

Leuk om een keer gegeten te hebben.

Robert Vlasblom

Ondanks dat er weinig andere gasten waren, was het een gezellige avond. Heerlijk gegeten en de spareribs zijn een echte aanrader.

Zeer goed en vriendelijk personeel.

Fijne ontvangst. Heel gastvrij. We hebben heerlijk gegeten. Was goed verzorgd. Pluim.

Valerie en Johan

Heerlijk gegeten, voor het voorgerecht was verrassend, en lekker. Voor herhaling vatbaar!

Heerlijk gegeten, goede bediening. Voor herhaling vatbaar.

Wij hebben verrassend lekker genoten van o.a. het tapasmenu met een goede bediening en in een gezellige omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar en zeer aan te bevelen.

j.v.wingerden

Wij hebben bij u heerlijk gegeten in een gezellige omgeving en met vriendelijke bediening.

28. Italiaans Ameide

Bezorgd laat en het eten is te vet, zal niks kopen daar.

Dirk

30. Italiaans Ameide

Ik had een grote pizza besteld en thuis kreeg ik 2 pizza's ok dacht ik. Eenmaal de pizza geproefd was niet te eten :( de bodem zo dun en de shoarma was aangebrand en het vet kon je zien en liep er vanaf. Nooit meer!