Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ambt delden verdeeld zijn.

1. Huiskamerrestaurant Ambt delden

M ten Thij

2. Huiskamerrestaurant Ambt delden

Ter gelegenheid van ons 25-jarig huwelijk met 29 personen te gast geweest bij de Heerlijke Huiskamer. Wat voelden we ons welkom in de sfeervolle eetkamer. Voordat we aan tafel gingen, nog gezellig met onze gasten door de tuin en langs de beesten gewandeld! Zo mooi aangelegd! Wat hebben we "gesmuld" en genoten met zijn allen (op onze puberzoon na, die berehap/patat prefereert) van de pure ingredienten op ons bord. Elke hap proefde anders. De prachtig opgemaakte creaties op je bord komen veelal uit eigen tuin. Smaakbeleving staat voorop. Het team doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Er werd opgemerkt: "Picasso's in de keuken...".Een avondje hier is meer dan uit eten gaan. In een woord: TOP!

3. Huiskamerrestaurant Ambt delden

Heerlijke high tea gehad. Uniek en anders dan anders! Relaxte sfeer en alle tijd om rustig te genieten. Smaken zijn bijzonder en veel uit eigen tuin.

4. Pannenkoekenhuis Ambt delden

Een beetje afgelegen, vóór je 't in de gaten hebt ben je er voorbij gereden: Pannenkoekerie in den Markerichter. Een nostalgisch boeren-interieur met jachttrofeeën en nostalgische afbeeldingen aan de muur. Een mooie keuze aan pannenkoeken op de kaar. Het verraste ons dat ze zo "gewoon" zijn, in de positieve zin van het woord. Niet super-exclusief en ook niet overdone qua vulling. Gewoon een lekkere pannenkoek zoals je die thuis ook zou maken. Goed van smaak, goed van massa, gewoon prima en prima gewoon. Vriendelijke bediening, geen opdringerige muziek. We hebben hier heel aangenaam gezeten en we komen vast nog wel eens terug.

5. Pannenkoekenhuis Ambt delden

Super lekkere pannenkoeken, leuke bediening, en de prijs is niet duur.

6. Huiskamerrestaurant Ambt delden

Annet Verhaaf

We hebben tapas gegeten. Prima service, lekkere hapjes. En flexibel. Een aanrader.

7. Huiskamerrestaurant Ambt delden

Lauke Slee

Verse producten uit de eigen tuin heerlijk klaar gemaakt. Sfeervol ingerichte locatie. Een mooie plek om nog eens lekker naar terug te gaan.

8. Huiskamerrestaurant Ambt delden

Jos en Jacqueline

Prima gegeten. Eerlijke, originele gerechten. De koks zijn tevens kunstenaars.
    Voor herhaling vatbaar.
    Jos

9. Huiskamerrestaurant Ambt delden

Erg leuk restaurant. Goed eten, gezellige sfeer en hele vriendelijke bediening. Echt een avondje uit. Je voelt je op en top gast. Leuk ook om te zien dat ze met pure producten werken. Dat is ook te proeven.

10. Huiskamerrestaurant Ambt delden

Heerlijk gegeten! Pluspunten voor de kok!

11. Huiskamerrestaurant Ambt delden

Niek van Geenen

12. Huiskamerrestaurant Ambt delden

Christina Vrolijk - Meuleman

Wij hebben al een aantal keren bij de Heerlijke Huiskamer gegeten. Steeds was de kwaliteit goed tot zeer goed! Wil je iets extra's bestellen zoals frietjes of salade, geen probleem als je dat van te voren even aangeeft. Heb je dieet wensen? Wel van te voren aangeven, dan wordt daar creatief mee omgegaan! Super.
    Het concept is anders dan bij andere restaurants waar je gewoon binnen kunt lopen en van alles op de kaart vindt. Vernieuwend en zo wordt er niets weggegooid!!!!!!
    Ze zijn nog steeds aan het uitbreiden, nu ook al een speeltuin erbij!

We komen graag terug!

13. Huiskamerrestaurant Ambt delden

Gisteren een hightea gedaan bij De Heerlijke Huiskamer. Wat een mooie plek! Sfeervolle inrichting, mooie omgeving en prachtige dieren in de buitenverblijven. Genoeg te doen voor zowel jong als oud.
    De high tea was heerlijk. Volgende keer zeker weer hier naartoe!

14. Huiskamerrestaurant Ambt delden

Een super mooie gezellige middag gehad met een heerlijke high tea! Leuk dat niet alles tegelijk op tafel werd gezet en we elke keer verrast werden met weer wat lekkers op tafel! Top!

15. Pannenkoekenhuis Ambt delden

Wij, mijn zus zwager nichtje en ik, kwamen laatst op een zondag rond half zes binnen lopen. Het was erg druk en er werd ons meteen verteld dat er een wachttijd van een uur was. Dit ter harte te hebben genomen namen wij plaats en hadden binnen drie kwartier onze overheerlijke pannenkoeken geserveerd gekregen. Ondanks de drukte was de sfeer goed mede dankzij het vriendelijke personeel. Wij hebben alle vier heerlijk gegeten en raden dan ook iedereen aan om hier eens een pannenkoek te komen eten.

16. Pannenkoekenhuis Ambt delden

Erg gezellig gehad met onze groep verstandelijk gehandicapte mensen van MEE reizen. Ze gingen super leuk met de gasten om en het eten was er snel. Hier komen we volgend jaar weer!

17. Pannenkoekenhuis Ambt delden

De pannenkoeken zijn lekker, enig nadeel is dat we 45 minuten op onze pannenkoeken moesten wachten. Dat is veel te lang zeker met een kindje van 2,5 jaar. Je zou denken dat ze daar iets aan gaan doen. Wij komen in ieder geval niet weer.

18. Pannenkoekenhuis Ambt delden

Onvriendelijke bediening, karig beleg op de pannenkoek, weinig ruimte voor eigen wensen. Na afloop nog steeds honger.

19. Pannenkoekenhuis Ambt delden

Met mijn vrouw en drie kinderen heb ik in dit gezellige pannenkoeken restaurant gegeten. Gelukkig hadden we gereserveerd, want het was vol. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaresse, ze vertelde ons dat er wel een wachttijd was, geen probleem. Voor de kinderen was er genoeg om te spelen. Erg leuke en vriendelijke bediening. Pannenkoeken waren erg lekker, natuurlijk ook een nagerecht genomen, helemaal top. En we komen zeker vaker, in de zomer lekker in de tuin zitten en genieten van de pannenkoeken. Een aanrader voor iedereen. TOP.

20. Pannenkoekenhuis Ambt delden

Na telefonische reservering, kwamen we aan in de gezellig uitziende Pannenkoekerie. Binnen een kwartier hadden we ons eten besteld, maar voordat we ons eten hadden duurde dit ongeveer een uur, en dit nog wel met 4 kinderen in de leeftijd van 4 t/m 10 jaar. Er kwamen vrienden en bekenden van de bediening binnen, die als eerste geholpen werden. Ook hebben ze helemaal niets gemeld van de lange wachttijd en ook kwamen ze niet vragen of we nog niet iets te drinken wilden. Een nagerecht hebben we maar niet genomen, nog een uur wachten zouden de kinderen echt niet volhouden. De pannenkoeken smaakten goed, maar wij komen hier nooit meer! Zeer slechte bediening!!

21. Pannenkoekenhuis Ambt delden

Wat een leuke plek en heerlijke pannenkoeken van een flink formaat. Als je op de kaart kijkt, denk je: wat duur.. Maar als die gigantische pannenkoek voor je neus staat, dan zie dat de prijs meer dan fair is en verdwijnt dit oordeel onmiddellijk. Een heerlijk geurende pannenkoek met ui/spek/kaas. Mooie plek, sfeervol ingericht en een klein winkeltje met brocante spulletjes. We namen een kijkje in de winkel en moesten daarvoor door de keuken die helemaal spik en span was. Leuke spontane bediening.

22. Pannenkoekenhuis Ambt delden

Martijn

Lekkere pannenkoeken, leuke locatie. Jammer was de onaangekondigde wachttijd. We moesten een uur wachten op ons eten en daarna putten de uitbaters zich uit in slappe excuses. Het was zo simpel: gewoon ons informeren, bij het begin aankondigen dat het lang gaat duren etc.

Na mijn klacht hierover werden we niet meer bediend aan de tafel. Flauw...

23. Pannenkoekenhuis Ambt delden

Soraya Driessen

24. Pannenkoekenhuis Ambt delden

Gisteren heb ik ter afsluiting van de vakantieperiode met clienten en collega's gegeten bij de Pannenkoekerie. Gelegen temidden van de prachtige omgeving is de Pannenkoekerie zowel binnen als buiten enorm sfeervol en gezellig ingericht. We waren met een grote groep mensen, varierend in leeftijd van 4 tot 80. Ondanks de grote hoeveelheid mensen en variatie in leeftijd was de service perfect en de pannenkoeken razendsnel klaar, en nog belangrijker: iedereen heeft ervan zitten smullen! Zelf heb ik genoten van die met geitenkaas en honing..wat jammer toen ie op was! Na het eten hebben we nog heerlijk nagezeten op het terras in de zon, temidden van de natuur. Iedereen heeft ervan genoten, zeker een aanrader!

25. Pannenkoekenhuis Ambt delden

Afgelopen weekend heerlijke pannenkoeken gegeten !
    mooi inrichting, veel te zien aan tafel
    En wat een geweldige keuze aan pannenkoeken zeg
    Het was er gezellig druk, de bediening was vriendelijk en de pannenkoek zoals ik een pannenkoek verwacht .. HEERLIJK
    wij komen zeker nog een keer terug

26. Pannenkoekenhuis Ambt delden

Wederom heerlijke pannenkoek gegeten op een drukke zondagmiddag !
    Ondanks de drukte, vriendelijke bediening, heerlijke pannenkoek, goede service !
    Toppie

27. Pannenkoekenhuis Ambt delden

Op een vrijdagmiddag/avond geweest met 6 man. De pannenkoeken waren geweldig! beetje knapperige bodem en mooie ingredienten niet te dik. Ik geloof dat ze hier zelfs een prijs mee verdient hebben, en zeer terecht.

Ik dacht altijd dat een pannenkoeken restaurant alleen voor "met de kids" was, maar hier ga ik zeker ook voor mezelf weer naar toe!

28. Pannenkoekenhuis Ambt delden

Fam. ter Elst

Ik kom hier regelmatig en krijgt er maar niet genoeg van! Super pannenkoek en een super sfeer. Kinderen vermaken zich prima. En super bediening!

29. Pannenkoekenhuis Ambt delden

De inrichting van het pannenkoekenhuis is erg sfeervol, leuk met al het speelgoed aan het plafond. Helaas kan ik niet de enthousiaste mening van de andere bezoekers delen.. Misschien hadden we pech, maar we hebben 50 minuten moeten wachten op onze pannenkoek die flinterdun bleek te zijn. De mensen naast ons (met kinderen), hebben nog langer moeten wachten. Ik kan me niet voorstellen dat het bakken van een kaaspannenkoek zo lang duurt...We hebben maar geen toetje genomen, hoewel we nog best trek hadden na de pannenkoek die weinig vulde en toch wel 9 euro kostte. Treurig...

30. Pannenkoekenhuis Ambt delden

Ik was laatst bij jullie met vrienden en 2kinderen van 2,5 en 5,5. Dat is altijd afwachten met 2 kleine kinderen. Vermaken de kinderen zich niet dan de ouders ook niet. Bij jullie geen probleem, lekker tekenen aan tafel. Toen het even kon mochten ze even kijken hoe hun pannenkoek gebakken werd. Bediening was geweldig en de pannenkoeken top. Vooral de onwies en de jacht pannenkoek. Mickey mouse voor de kinderen helemaal leuk! Was dus een erg geslaagde avond en komen zeker snel weer! Super bedankt groetjes Diana