Bezorgrestaurants in de buurt van Pannenkoekerie

1193346488 37
1200517854 37
1207689220 37
1222031952 37
1229203318 37
1379802006 83
1480201131 80
1537572060 80

1. Vandaag een lactose vrije pannekoek besteld, aangegeven dat het echt zonder lactose moest zijn omdat ik daar absoluut niet tegen kan. Mijn vrouw had een gewone pannekoek. Een half uur nadat we vertrokken waren begon bij mij mij buik raar te doen… Ja… ik werd ziek van de pannekoek die dus mét lactose was klaar gemaakt! Ik heb die dag verder geen dingen gegeten waar ik ziek van kon worden dus voor mij vrij duidelijk! Na telefonisch contact te hebben opgenomen kreeg ik excuus, mij zondag verder wel ziek op de toilet :(

2. Een beetje afgelegen, vóór je 't in de gaten hebt ben je er voorbij gereden: Pannenkoekerie in den Markerichter. Een nostalgisch boeren-interieur met jachttrofeeën en nostalgische afbeeldingen aan de muur. Een mooie keuze aan pannenkoeken op de kaar. Het verraste ons dat ze zo "gewoon" zijn, in de positieve zin van het woord. Niet super-exclusief en ook niet overdone qua vulling. Gewoon een lekkere pannenkoek zoals je die thuis ook zou maken. Goed van smaak, goed van massa, gewoon prima en prima gewoon. Vriendelijke bediening, geen opdringerige muziek. We hebben hier heel aangenaam gezeten en we komen vast nog wel eens terug.

3. Super lekkere pannenkoeken, leuke bediening, en de prijs is niet duur.

4. Wij, mijn zus zwager nichtje en ik, kwamen laatst op een zondag rond half zes binnen lopen. Het was erg druk en er werd ons meteen verteld dat er een wachttijd van een uur was. Dit ter harte te hebben genomen namen wij plaats en hadden binnen drie kwartier onze overheerlijke pannenkoeken geserveerd gekregen. Ondanks de drukte was de sfeer goed mede dankzij het vriendelijke personeel. Wij hebben alle vier heerlijk gegeten en raden dan ook iedereen aan om hier eens een pannenkoek te komen eten.

5. Erg gezellig gehad met onze groep verstandelijk gehandicapte mensen van MEE reizen. Ze gingen super leuk met de gasten om en het eten was er snel. Hier komen we volgend jaar weer!

6. De pannenkoeken zijn lekker, enig nadeel is dat we 45 minuten op onze pannenkoeken moesten wachten. Dat is veel te lang zeker met een kindje van 2,5 jaar. Je zou denken dat ze daar iets aan gaan doen. Wij komen in ieder geval niet weer.

7. Onvriendelijke bediening, karig beleg op de pannenkoek, weinig ruimte voor eigen wensen. Na afloop nog steeds honger.

8. Met mijn vrouw en drie kinderen heb ik in dit gezellige pannenkoeken restaurant gegeten. Gelukkig hadden we gereserveerd, want het was vol. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaresse, ze vertelde ons dat er wel een wachttijd was, geen probleem. Voor de kinderen was er genoeg om te spelen. Erg leuke en vriendelijke bediening. Pannenkoeken waren erg lekker, natuurlijk ook een nagerecht genomen, helemaal top. En we komen zeker vaker, in de zomer lekker in de tuin zitten en genieten van de pannenkoeken. Een aanrader voor iedereen. TOP.

9. Na telefonische reservering, kwamen we aan in de gezellig uitziende Pannenkoekerie. Binnen een kwartier hadden we ons eten besteld, maar voordat we ons eten hadden duurde dit ongeveer een uur, en dit nog wel met 4 kinderen in de leeftijd van 4 t/m 10 jaar. Er kwamen vrienden en bekenden van de bediening binnen, die als eerste geholpen werden. Ook hebben ze helemaal niets gemeld van de lange wachttijd en ook kwamen ze niet vragen of we nog niet iets te drinken wilden. Een nagerecht hebben we maar niet genomen, nog een uur wachten zouden de kinderen echt niet volhouden. De pannenkoeken smaakten goed, maar wij komen hier nooit meer! Zeer slechte bediening!!

10. Wat een leuke plek en heerlijke pannenkoeken van een flink formaat. Als je op de kaart kijkt, denk je: wat duur.. Maar als die gigantische pannenkoek voor je neus staat, dan zie dat de prijs meer dan fair is en verdwijnt dit oordeel onmiddellijk. Een heerlijk geurende pannenkoek met ui/spek/kaas. Mooie plek, sfeervol ingericht en een klein winkeltje met brocante spulletjes. We namen een kijkje in de winkel en moesten daarvoor door de keuken die helemaal spik en span was. Leuke spontane bediening.

11. Martijn

Lekkere pannenkoeken, leuke locatie. Jammer was de onaangekondigde wachttijd. We moesten een uur wachten op ons eten en daarna putten de uitbaters zich uit in slappe excuses. Het was zo simpel: gewoon ons informeren, bij het begin aankondigen dat het lang gaat duren etc.

Na mijn klacht hierover werden we niet meer bediend aan de tafel. Flauw...

12. Soraya Driessen

13. Gisteren heb ik ter afsluiting van de vakantieperiode met clienten en collega's gegeten bij de Pannenkoekerie. Gelegen temidden van de prachtige omgeving is de Pannenkoekerie zowel binnen als buiten enorm sfeervol en gezellig ingericht. We waren met een grote groep mensen, varierend in leeftijd van 4 tot 80. Ondanks de grote hoeveelheid mensen en variatie in leeftijd was de service perfect en de pannenkoeken razendsnel klaar, en nog belangrijker: iedereen heeft ervan zitten smullen! Zelf heb ik genoten van die met geitenkaas en honing..wat jammer toen ie op was! Na het eten hebben we nog heerlijk nagezeten op het terras in de zon, temidden van de natuur. Iedereen heeft ervan genoten, zeker een aanrader!

14. Afgelopen weekend heerlijke pannenkoeken gegeten !
    mooi inrichting, veel te zien aan tafel
    En wat een geweldige keuze aan pannenkoeken zeg
    Het was er gezellig druk, de bediening was vriendelijk en de pannenkoek zoals ik een pannenkoek verwacht .. HEERLIJK
    wij komen zeker nog een keer terug

15. Wederom heerlijke pannenkoek gegeten op een drukke zondagmiddag !
    Ondanks de drukte, vriendelijke bediening, heerlijke pannenkoek, goede service !
    Toppie

16. Op een vrijdagmiddag/avond geweest met 6 man. De pannenkoeken waren geweldig! beetje knapperige bodem en mooie ingredienten niet te dik. Ik geloof dat ze hier zelfs een prijs mee verdient hebben, en zeer terecht.

Ik dacht altijd dat een pannenkoeken restaurant alleen voor "met de kids" was, maar hier ga ik zeker ook voor mezelf weer naar toe!

17. Fam. ter Elst

Ik kom hier regelmatig en krijgt er maar niet genoeg van! Super pannenkoek en een super sfeer. Kinderen vermaken zich prima. En super bediening!

18. De inrichting van het pannenkoekenhuis is erg sfeervol, leuk met al het speelgoed aan het plafond. Helaas kan ik niet de enthousiaste mening van de andere bezoekers delen.. Misschien hadden we pech, maar we hebben 50 minuten moeten wachten op onze pannenkoek die flinterdun bleek te zijn. De mensen naast ons (met kinderen), hebben nog langer moeten wachten. Ik kan me niet voorstellen dat het bakken van een kaaspannenkoek zo lang duurt...We hebben maar geen toetje genomen, hoewel we nog best trek hadden na de pannenkoek die weinig vulde en toch wel 9 euro kostte. Treurig...

19. Ik was laatst bij jullie met vrienden en 2kinderen van 2,5 en 5,5. Dat is altijd afwachten met 2 kleine kinderen. Vermaken de kinderen zich niet dan de ouders ook niet. Bij jullie geen probleem, lekker tekenen aan tafel. Toen het even kon mochten ze even kijken hoe hun pannenkoek gebakken werd. Bediening was geweldig en de pannenkoeken top. Vooral de onwies en de jacht pannenkoek. Mickey mouse voor de kinderen helemaal leuk! Was dus een erg geslaagde avond en komen zeker snel weer! Super bedankt groetjes Diana

20. Bart,Hengelo

Ik ben er sinds ruime tijd kind aan huis.
    De pannenkoeken zijn er heerlijk en wordt er altijd met een glimlach ontvangen. Het pand en de locatie zijn prachtig en je hoeft je er geen moment te vervelen met al die leuke spullen aan de muren en het plafond, ik kijk er mijn ogen uit en zie nog telkens wat nieuws. Bij de ingang ligt een gastenboek met daarin niks anders dan lof. Ik geef de mensen daar een duim en een pluim en kom er dan ook regelmatig terug!

21. We hebben hier meerdere malen gegeten, maar ons zien ze niet weer! We hadden netjes gereserveerd, maar kwamen een paar minuten later. Nou, daar was de eigenaresse niet van gediend! Zo ga je toch niet met je klanten om. Daarna 1.5 uur op onze pannekoeken gewacht. Lang leve de speeltuin voor de kinderen.

Pannekoeken zijn wel lekker, maar na zo'n ontvangst smaken ze een stuk minder!

22. Fantastische heerlijke pannenkoeken!

Ruime keuze, dus voor ieder wat lekkers...

Leuke sfeer, vriendelijke bediening en altijd gezellig druk!

Ik kan niet wachten op mijn volgende pannenkoek!

23. Deze zaak verdiend een pluim!

Het was voor mij niet de eerste keer, dat ik hier kwam en zeker niet de laaste keer. Echt een aanrader!

24. Het was weer uiterst gezellig! Tot snel!

Maria en zoon maken het goed en danken jullie voor alle zorg en toewijding!

Ilja en Nicole.

25. We waren vaste gasten maar ons zien ze niet meer terug. Wederom zeer slechte service vooral van de eigenaresse. We moesten met 7 personen aan een kleine 6 persoons tafel gaan zitten. We vroegen of we een tafeltje mochten aanschuiven maar dit mocht niet, we moesten nu toch wel de "regeltjes" van het huis weten vertelde ze ons. Stel dat het erg druk zou worden dan zou de tafel gemist worden. Wij zijn direct weggegaan.

26. Na aankomst op deze zeer smaakvol ingerichte, authentiek Twentse locatie, werden we bijzonder verrast hoe culinair een pannenkoek kan zijn.

De verse ingredienten die op ambachtelijke wijze worden bereidt hebben ons idee van een pannenkoek totaal veranderd.

Niet zomaar een pannenkoekenhuis! Zeker een aanrader.

27. Fam Driessen

We hebben afgelopen zondag met z`n 5en heerlijk gegeten.

We hadden nog nooit zulke lekkere pannenkoeken gehad!

De sfeer was heel gezellig en het interieur paste heel mooi bij de omgeving.

Ook zeker een aanrader om lekker een pannenkoek te eten na een stevige wandeling door Twickel.

De bediening was ook uitzonderlijk vriendelijk en beleefd.

Ik zou iedereen willen aanraden om hier een keer een lekkere pannenkoek te gaan eten.

28. van sluyters

Vandaag met ons zessen pannenkoeken gegeten in een mooi landelijk gelegen pannenkoekenhuis met rieten dak, de pannenkoeken waren erg lekker.

Ondanks dat het erg druk was, was de bediening vriendelijk en de pannenkoeken kwamen snel.

Wij komen zeker terug.

29. Wat een top tent, veel keuze, vriendelijke bediening.

Super pannenkoeken. Zelfs als het druk is lacht de bediening.

Ook zeer kind vriendelijk! Onze complimenten!

30. Hebben hier vorig jaar gegeten na een familie uitje (6 volw. en 6 kinderen). Geen succes! Konden geen nagerecht bestellen door personeelstekort in de keuken. Wij hadden echter gereserveerd en na ons kwamen nog meerdere gasten zonder reservering. Bovendien werd dit pas na afloop van het nuttigen van het hoofdgerecht aan ons gemeld. Zijn daarna met de kinderen naar een cafetaria geweest voor een ijsje.

31. 13 september 2009, heerlijk gegeten. Fijne ambiance. Een aanrader voor de liefhebber van een hartige pannenkoek: De pannenkoek "Onwies", gewoon fantastisch. Altijd druk (vanwege het goede eten), dus reserveer en neem de tijd. Een heerlijke rookplek buiten uit de regen en in een goede stoel. Lekker roseetje erbij, smakelijk lenteui met zalm soepje vooraf. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vele spelletjes in een kast voor de kinderen.

Jeroen, Markelo.

32. m.k. 395 punten

Ik ben niet zo tevreden over dit restaurant.
    2x hadden ze de bestelling verkeerd doorgegeven en kreeg ik dus de verkeerde pannenkoek.
    Als je trek hebt is dat erg vervelend.
    Er werd geen sorry gezegd niets.

Totaal niet netjes en het personeel kent niet echt nette omgangsvormen. Dat is jammer.

33. Zeer onvriendelijke en onprofessionele behandeling. Moesten erg lang wachten, waardoor de 2 kindjes erg onrustig werden. Bij navraag of het nog lang duurde kwam de kok uit de keuken, kwakte de borden op tafel, waarbij 1 kinderpannekoek verloren ging, met de opmerking: ze komen uit de pan en niet uit de muur.

Ook de eigenaresse op de klantonvriendelijke benadering aangesproken. Echter zij schoot direct in de verdediging, niet voor rede vatbaar en kwam met een zwamverhaal dat zij wel wisten hoe het moest. Ze hadden geen personeel en onze kinderen waren druk (in een pannekoekrestaurant kun je toch kinderen verwachten, dachten wij). Kortom beslist geen aanrader.

Wij zijn hier al vaker geweest en de vorige keer was de onvriendelijke bediening ons al een doorn in het oog.

34. Een lekkere ouderwetse Twentse boerderij. Bediening is heel aardag en vlot ook bij een bomvolle zaak. Ze zijn niet de goedkoopste maar zelfs ik (niet-pannenkoekenliefhebber) eet mijn bordje er helemaal leeg!

35. Pannekoeken zo dik als een bierviltje,
    lekker maar € 9,00