Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Alphen nb verdeeld zijn.

1. Lekker en soms bijzondere gerechten, zelfgemaakte ijstaart is heerlijk.

2. Harrie

3. Positief: Het eten was prima, leuk terras, vriendelijk bedienend personeel.
    Minder positief: het duurde heel lang voordat het eten kwam (een uur gewacht op het voorgerecht en daarna weer een uur gewacht op het hoofdgerecht). Verder buiten de kaart om paella besteld (€17,50), die het formaat had van een voorgerecht. Dit was er niet bij verteld en voor €17,50 ook niet verwacht.

4. Chinees-Indisch Alphen nb

Lian Snijders

5. Chinees-Indisch Alphen nb

Aanfluiting! Na 1 uur op voorgerecht te hebben gewacht en na 2 uur in de zaak te hebben gezeten waar niet naar je werd gekeken, opgestaan drank betaald en weggegaan.
    Personeel weet niet wat de kaart is : “dat weet ik niet want dat verkopen we nooit” en totaal genegeerd te worden.

Na 3× vragen waar het eten blijft weggegaan… inmiddels 2 uur later!
    Gastvrouw paradeert rond bij andere gasten die 1 uur later binnenkwamen en wel meteen de tafel vol hadden met eten.
    Aanfluiting!

6. Geweldige friettent.
    Kwaliteit is goed.

7. Afrikaans Alphen nb

Toos zebregts

Het was super gezellig. Het eten was bijzonder goed. De kinderen en kleinkinderen hebben er erg van genoten. Service was geweldig. Vriendelijke bediening. Ook het kindermeisje was super leuk. Dank je wel voor het helpen met het knutselen. Voor herhaling vatbaar. Gr.
    Farm Zebregts.

8. Chinees-Indisch Alphen nb

Leuk, lekker en gezellig gegeten. Rijsttafel met wel 18 schaaltjes, aardige mensen in de bediening, leuke locatie en schone toiletgroep. Wat ik minder vind is dat er honden op een stoel aan tafel zitten, is echt niet hygienisch in een restaurant. En het regende met als resultaat dat er rokers in de hal cq thv de voordeur stonden, open deur en de rooklucht die natuurlijk in het restaurant te ruiken was, ook nietverg lekker. In deze beide voorbeelden verwacht ik een ander optreden van de manager.

9. Afrikaans Alphen nb

Het eten was super en zeer vriendelijk personeel en een gezellige sfeer echt een aan rader om lekker en gezellig borrelen we komen zeker bennenkort weer.

10. Na 'n aantal goede ervaringen in dit restaurant besloten wij om onze verjaardagen en zilveren jubileum samen met familie en vrienden te vieren in "De Belhamel".
    Ons gezelschap kwam van ver (ca. 80 Km) maar vond het (achteraf) meer dan de moeite waard om zover te reizen.
    Het eten was perfect. Voor iedereen(vegetariërs, vlees- en visliefhebbers) meer dan genoeg en voldoende keus.
    In het bijzonder willen wij ook nog de jonge dames van de bediening bedanken voor hun inzet. Misschien volgens sommige reviews wat te onervaren, maar wij vinden dat iedereen de kans moet hebben om te leren. In onze ogen deden ze het perfect.
    Kort samengevat: prijs/kwaliteit- meer dan goed.
    Entourage - perfect.
    Bediening - goed.
    En parkeergelegenheid - ruim voldoende.

Dit was voor ons zeker niet de laatste keer.
    Jaap en medewerkers, bedankte voor de fijne avond.

Lisette & Kees.

11. Familie Jonkers

Afgelopen zondag weer erg lekker gegeten. Sinds dit seizoen een hele nieuwe kaart. Uitgebreider dan voorheen. Super! Alleen jammer dat het restaurant buiten vakantieperioden gesloten is.

12. Fam. Middelkoop

Heerlijk gegeten, voor een leuke prijs. Vele lekkere gerechtjes, gezellige sfeer en alle tijd om ervan te genieten.

13. Afrikaans Alphen nb

Jos de Kousemaeker

Wij hebben met tienen heerlijk gegeten. Uitstekende gastvrijheid/bediening.
    Wij gaan regelmatig uit eten, maar hebben niet eerder meegemaakt dat op zo'n voortreffelijke manier rekening gehouden werd met glutenvrij eten vanwege coeliakie en met lactose-intolerantie. Chapeau!

14. Afrikaans Alphen nb

H van Gelder

Vrijdagavond met de Kleinkinderen en aanhang geweest zij uit Breda wij opa en Oma uit Hattem…
    Echt super gezellig met heerlijk eten en drinken…
    Alles was er heel goed verzorgt met top personeel en ook veel aandacht voor de klant.
    En wat ook echt super is. Voor de kleinkinderen 7 en 9 jaar daar is er wat te spelen en als het eten klaar is worden zij erbij gehaald door het personeel. Echt helemaat te gek. Nog nooit meegemaakt.
    Nogmaals bedankt voor de fijne avond.

15. Wat een teleurstelling. De kleine tafels en beperkte ruimte kennen we wel. Personeel is met elkaar in gesprek met de rug naar ons. Het is niet klantvriendelijk en je kunt niks bestellen.
    De Pulled Porc bevatte een flink deel vies ranzig blubber vet. De bediening kwam niet verder dan een excuus. We wonen om de hoek. Denk niet dat we hier nog eens gaan eten.

16. gerben bokma

Het was weer ouderwets goed. Onze vrienden hebben genoten van het gebodene.
    Voor ons was het de 4e keer dit jaar met een verrassende "wild"kaart.

17. Chinees-Indisch Alphen nb

Het restaurant ligt een beetje verscholen en ziet er uit als een boerderij. Van binnen is het een tikkie oubollig, maar eigenlijk past het wel bij de setting. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafels geleid. Met 4 man is er de rijsstafel "Bunga Melati Speciaal" besteld, terwijl er een persoon aan de kikkerbillen & pangasiusfilet ging. Van deze laatste kreeg ze helemaal de keus over hoe deze werden bereid en met wat voor saus & kruiden.
    Alles stond lekker vlotjes op tafel. Het eten zag er prima uit, smaakte goed en was overvloedig: Geen mogelijkheid dat het allemaal op kon. Alles was erg lekker op smaak. Van sommige rijsttafel gerechten kon je merken dat deze opgewarmd waren waardoor het rundvlees bij enkele gerechten een tikje droog was. De a la carte gerechten waren overigens helemaal perfect.

18. Chinees-Indisch Alphen nb

Voortreffelijk eten. We hadden een prachtige rijsttafel met meer dan voldoende verschillende gerechten. Heel aardige bediening en een gezellige inrichting. Ook de vegetarische rijsttafel was helemaal perfect! Sinds 1981 een begrip op het gebied van de Nederlands Indische keuken begrepen wij en dat is geheel terecht!

19. Broodjes gehaald en heerlijk gegeten! Mooie zaak, goede bediening, alles netjes en etenswaren vers! Ga zo door!

20. De spaghetti met gehaktballetjes zijn heerlijk, zeker een aanrader.
    Vriendelijke bediening.
    Netjes en schoon.

21. Het is heerlijk, en netjes schoon dus ga zo door.

22. Afrikaans Alphen nb

Bruno de Brabander

Super lekker gegeten en een heel leuke bediening!
    Aanrader!!!

23. Met 4 personen lekker en gezellig getafeld. Keuze uit 60 gerechten- menu voldoet nog steeds goed. Prima bediening. Was 'weer' goed! Van harte aan te bevelen.

24. Alex Brandenburg

Heb uitstekend gegeten. Alles verliep prima op tijd en volgorde. Het is een zekere aanrader.

25. Afrikaans Alphen nb

Lawrence

I had a fantastic experience at Restaurant Aap! My dutch is not very good and my partner is gluten free, the staff were very accommodating to both these issues explaining and recommending meals for me and providing a large EXCLUSIVELY gluten free menu to my partner! The atmosphere was warm, welcoming and child friendly, with a separate adult only area if requested. The menu is fantastically unique and the food delicious. I will be returning again and recommend Aap to anyone.

Ik heb een fantastische ervaring gehad by Restaurant Aap! Mijn Nederlands is niet zo goed en mijn partner is gluten vrij, maar het personeel was heel behulpzaam, ze legde het menu uit en bevolen heerlijke gerechten aan in het Engels. Ze presenteerde mijn partner met een exclusieve gluten vrije menu! De atmosfeer was warm en hartstikke gezellig en kind vriendelijk en er was zelfs een kind vrije zone als dat gevraagd werd. Het menu was heel uniek en alle gerechten waren zalig! Ik zal snel terug keren en zal restaurant Aap aan iedereen aanbevelen.

26. hanny noordijk

We hebben verschillende malen met verschillende vrienden hier gegeten, en bij de meeste vrienden en wij zelf kenden deze vorm van kleine hapjes eten niet... maar we vonden het heerlijk, de sfeer was ook prettig.
    voor herhaling vatbaar

27. Claudia

Het eten is super goed en de bediening ook heel erg aardig!
    Alleen voor vegetarische zoals ik zou er iets meer op de kaart mogen komen.
    Al 2 keer geweest en komen zeker terug.

28. Chinees-Indisch Alphen nb

Charlien Vandenbroeck

Zeer lekker eten! Ik kom zeker terug.

29. Gerben Bokma

Weer heerlijk gegeten met een gezellige sfeer.
    Het 6 gangenmenu blijft een aanrader

30. Afrikaans Alphen nb

Al diverse keren hier heerlijk gegeten. Absoluut favoriet bij de kinderen. Prijs kwaliteit is hier top en de bediening vriendelijk.