Trots in Alphen aan den Rijn

Parkeerplaats op de Paradijslaan

Station Alphen aan den Rijn

Bezorgrestaurants in de buurt van Trots

ma lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

1420463732 74
1425619033 73
1472016746 77
1477172047 77

1. Vandaag erg lekker gegeten bij Trots! Onze hond was er ook meer dan welkom en we kregen een leuke plek met veel ruimte rondom aangeboden.
    Het concept met 3-gangen voor €27,50 is goed. De kaart biedt voor elk wat wils. Qua porties allemaal perfect afgestemd zodat je niet "te" veel gegeten hebt!
    Dames van Trots, bedankt voor de gezellige avond!

2. Na een ietwat flauw voorgerecht, wat ook teruggekoppeld werd naar de keuken, kwam er een perfect hoofdgerecht op tafel. Er werd serieus en correct omgegaan met onze opmerkingen, de complimenten over de rest hebben we uiteraard ook geuit, we hebben hier met veel plezier gegeten en komen zeker eens terug. De bediening was prima, niet te aanwezig, maar zeer alert. Ga zo door willen we zeggen.

3. Wat een fijn restaurant om uit eten te gaan!! Bij binnenkomst een allerhartelijkst welkom, bij de reservering hadden we gevraagd om een rustige tafel i.v.m. gehoorproblemen, dat hadden ze keurig in orde gemaakt en ze vroegen of het zo goed was. Goede en hartelijke bediening. De voorgerechten (wij namen o.a. carpaccio en vissoep) waren prima qua hoeveelheid en heerlijk van smaak. De hoofdgerechten (zalmfilet, ossenhaas, sate) ook allemaal heerlijk. Voor de kinderen genoeg te kiezen.

Kortom; Lekker eten voor een goede prijs en voor herhaling vatbaar. Wij hebben genoten.

4. Gisteravond gezellig met mijn vriendin wezen eten bij jullie en was ontzettend leuk bij binnenkomst al. Heel goed en vriendelijk personeel.
    Het eten was prima en was ook gezellig druk. Al met al prima sfeer.
    Bedankt voor de gezellige avond en tot gauw? Misschien Koningsdag.
    Henk de Reus en Tineke

5. Heerlijk avondgegeten met m'n kinderen. Bediening is niks op aan te merken en het eten was erg lekker. We komen zeker weten nog eens terug.

7. Heerlijk geluncht in een gezellige omgeving.

8. De Jong

Lekker gegeten. Zeer flexibel. Even vragen om iets wat niet op de kaart staat. Was geen probleem. Attente bediening.

9. Prima gegeten bij Trots, goede service en wat een mooie ligging van het restaurant pal aan de Rijn! Aanrader.

10. Gisteravond heerlijk gegeten bij Trots in Alphen aan den Rijn met een voucher van Royal club. 2e persoon gratis. Dit diner kan, volgens de reglementen van Royal club, niet a la carte. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen en ons werd voorgelegd of we wilde kiezen van de kaart of het voucher diner. Als we a la carte kozen werd de prijs die de voucher waard was eraf getrokken. We hebben voor het laatste gekozen en het eten was geweldig.
    Zeker een aanrader, prima sfeer en prettige bediening die alles goed in de gaten hield. Niet het gevoel gehad dat we "minder" waren omdat we met een voucher kwamen eten. Echt super!!!

11. Heerlijk gegeten en hele leuke bediening!

12. Martine

1 punt
  13. Roos 140 punten

Via een kadokaart "lunch voor 2" met een waarde van 32 euro voor Trots gekozen.

Een heel vriendelijk ontvangst.
    We konden kiezen uit een dagsoep of van de kaart daarna een broodje van de kaart met koffie.

De tomatensoep was erg lekker! Dus dat beloofde veel voor de rest.
    We moesten erg lang wachten op de broodjes.
    Alle andere gasten waren al geholpen wij als laatste terwijl wij als 2e besteld hadden.
    Lekker vers knapperig broodje de een met geitenkaas met toebehoren de ander een broodje Carpaccio.Zag er goed en lekker uit.
    Broodje geitenkaas was goed. Alleen viel het andere broodje erg tegen, was verschrikkelijk zuur. De carpaccio was aan de bovenzijde doordrongen van vocht na een paar happen gestopt. Je proefde alleen een sterke zuur-azijn smaak de carpaccio zelf proefde je niet eens. We hebben dit gemeld en volgens de kok kwam dat door de kappertjes die er op zaten. De saus was juist zoet. Vreemd als je de kappertjes er af haalde was er geen verschil. Het vlees zelf was nat van vocht en proefde ook erg azijnachtig.
    Jammer dacht lekker te eten maar helaas. De koffie toe was verschrikkelijk sterk. Al met al wat een gezellig lunch had moeten zijn was een grote flop. Jammer dat er slecht op werd gereageerd. 32 euro gekost en werd aangehoord maar niets mee gedaan. Alleen dat men het niet begreep.
    Voor ons dus ook geen Trots meer.
    De dame met afrekenen vroeg of het allemaal lekker was waarop wij antwoorden nee. We kregen als antwoord "o", dat was alles.

14. Ik heb er heerlijk gegeten! In verband met een glutenintolerantie, mag ik geen normale pasta. Speciaal voor mij hebben ze glutenvrije pasta ingekocht. Daarnaast wisten ze bij aankomst ook dat ik voor één glutenvrij persoon had gereserveerd.
    De sfeer was erg goed en de service was perfect! We hoefden niet lang te wachten, erg vriendelijk personeel en vooral ook erg geïnteresseerd. Ze denken goed met je mee.

Ik zal dit restaurant zeker aanraden!

15. A.F.Postmaa

We hebben met 7 personen lekker gegeten. We werden goed ontvangen, we hadden gereserveerd.
    Verschillende gerechten hadden we besteld, alles was prima en de slibtongetjes waren goed gefileerd.
    Bediening was goed. We komen zeker een keertje terug..

16. Jos en Gaby van Oers

Weer heerlijk geluncht bij Trots.
    Hamburger a la Trots en een Italiaans broodje zalm.
    Aanrader! Lekker eten, gezellige sfeer.

17. Gisteren voor t eerst gegeten in Trots in Alphen. Wat een leuke tent zeg, mooie inrichting! De bediening was super en het eten fantastisch. Kortom zeker voor herhaling vatbaar. Zeker een aanrader!

18. Op zaterdagavond hier gegeten met 4 personen. Bij binnenkomst was er geen welkom, uiteindelijk kwam iemand gehaast op ons af, zei wat en liep weer weg. Bij het geven van het menu werd er aangegeven dat er geen ossenhaas meer was, dit stond 2 keer als hoofdgerecht op de kaart, dus er viel al gelijk een groot gedeelte of. Bij het hoofdgerecht wilde 1 van ons rijst of pasta ipv friet erbij, maar dit kon niet want het was te druk in de keuken.
    Tafel werd maar slecht afgehaald, we zetten de schotels zelf maar op de bar neer. Tafel was slecht schoon gemaakt, zaten allemaal etensresten aan de zijkant van de tafel.
    Ik weet niet waar ze trots op zijn in deze zaak.

19. Gisteren gegeten bij trots vonden het erg gezellig, eten was niets op aan te merken. Alleen kan er wel iets van warme groente bij niet iedereen houd van sla. Personeel gezellig.
    Verbeterpuntje; Borden opwarmen, cappecino is niet echt warm.
    Kom zeker een keer terug.

20. Tijdens de Restaurantweek het betreffende menu genuttigd. Heerlijk gegeten en prima bediening. Hier kom ik graag terug!

21. Eva jonker

Trots is een is een super gezellige tent, met prima eten en hele leuke bediening.
    Kom er graag voor diner en lunch, vooral bij mooi weer want het terras aan de rijn is top.

22. Op het terras werden we goed bediend door een heel aardig meisje. Maar zodra we naar binnen gingen werd de bediening veel minder servicegericht. Ik had de slibtong in roomboter besteld maar er zaten helemaal geen kruiden op, het was ronduit flauw, dus verpest.
    Echt zonde van zo'n mooi visje en van mijn geld.
    Toen ik een mandje stokbrood bestelde kregen we precies 2 broodjes, veel te weinig.
    Lang wachten op reactie met lege borden. Kortom niet voor herhaling vatbaar!

23. Met groupon actie hier vanavond gegeten. Je kon kiezen uit 2 voorgerechten 2 hoofdgerechten en een surprise nagerecht. Het eten was heerlijk en ruim voldoende. Leuke bediening, leuke sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

24. Hoewel wij online hadden gereserveerd was er geen tafel voor ons beschikbaar. We werden (met z'n zevenen) een uur aan de bar geparkeerd.
    Nadat er een paar tafeltjes aan elkaar waren gezet kregen we een plekje tegenover de keuken. Het voorgerecht was oké, maar de hoofdgerechten waren niet warm en het duurde erg lang voordat iedereen z'n eten had.
    Nog voordat we aan het nagerecht toe waren werd de keuken al schoongemaakt. Ik had het zicht er op en zag de mensen het schrobputje openen terwijl ze bezig waren met het klaarmaken van onze toetjes .......Smerig!
    Voor mij geen Trots meer.

25. Ben al een aantal keer wezen eten bij trots, maar vind het achteruit gaan. Laatste keer was de bediening matig, moest soms zelf naar de bar lopen voor een drankje. Bij het eten kregen we er niets bij. Zijn naar de beding gelopen omdat er niemand in de buurt was. Kregen uiteindelijk een schaal patat, wel na nog een keer vragen en inmiddels hadden we ons hoofdgerecht al op. Salade kregen we niet, zat niet bij het gerecht... Heb eerder hetzelfde gerecht besteld en toen zat het er wel bij, vreemd. Varkenshaas met pepersaus zag er goed uit en vlees was lekker, alleen naar de pepersaus moest je zoeken. Al met al heb ik hier in het begin veel beter gegeten. Ik zal dit restaurant niet zo heel snel meer uitkiezen.

26. Trots gaat vooruit. Nu voor de derde keer gegeten. Sinterklaas menu. De Franse frieten zijn gelukkig verledentijd. De salade was met meer fantasie opgemaakt. Vlees zo als altijd verrukkelijk. Goed voorgerecht. Gevulde roulade met gammba's en kip. Toetje speculaas ijs met slagroom en een kletskop.
    Trots jullie zijn op de goede weg. Ga zo door!

27. Echt heerlijk gegeten! Met verjaardagen enzo. geweest en ook gewoon voor de lunch. We vonden het erg gezellig en lekker!! We komen hier zeker nog terug!!

28. J. van Ofwegen

Via eet.nu gereserveerd voor 19-11 om 18.30 voor 4 personen. De reservering was bevestigd. Toen we aankwamen waren alle tafels echter bezet. We moesten maar een kwartiertje wachten, want dan zou er wel een tafeltje vrijkomen. Geen aanbod voor een drankje, echt van 'je bekijkt het maar'. Dat hebben we gedaan en zullen dit zaakje ook nooit meer met een bezoek vereren.

29. We zijn Maandag gaan lunchen bij Trots!
    Alles was top, het eten, de service, de kwaliteit!
    Kortom we hebben er heel erg van genoten!
    Jullie zien ons zeker terug!!

30. Gister voor het eerst gegeten bij Trots, wat een verschrikkelijke rioollucht hing daar.
    Kwaliteit eten was wel oke maar de bediening een stuk minder. Erg lang moeten wachten op de drankjes en kregen ook het verkeerde eten bediend.
    Nadat ik mijn toetje opgevangen had (excuses niet gehoord)
    en een rekening kreeg die te hoog was was ik er helemaal klaar mee. Voor mij geen Trots meer.

31. Bij toeval kwamen we voor de lunch uit bij dit restaurant!

Mijn vrouw zit in een rolstoel en tot onze verbazing was er eens een goed mindervaliden toilet. Het was schitterend weer 220711 en dus wilden we buiten zitten bij het water. Dan moet je echter een trap af, direct werd er zonder vragen hulp aangeboden.

De lunch, wij kozen voor salades, was ook heel erg goed! De ossenhaas salade en de gerookte kip salade, waren beide van een goede kwaliteit en een goede prijs.

Dus voor ons niets anders dan lof!

32. We kwamen aan bij restaurant Trots. We wisten nog niet waar we wilden eten, dus keken we op de kaart die er buiten hing, en en voor iedereen was wel iets te vinden wat we lekker vonden. We kwamen binnen en werden gelijk opgevangen, en begeleid naar een tafeltje. Er werden al snel drankjes opgenomen gevraagd naar een broodje. Daarna kregen we de kaart en nadat het opgenomen was hoefde we niet lang te wachten. Wat een heerlijke gerechten, er werd gevraagd of alles naar wens was en er viel niks te klagen. Het was een heerlijke avond, en jullie zien ons zeker terug.

33. marissa

Ik heb vanavond een erg leuke avond gehad in restaurant trots. We kwamen aan, hadden niet gereserveerd maar er werd gelijk gezocht naar een tafeltje voor 6. Hebben heerlijk gegeten en de bediening is vrolijk, spontaan, en doet er alles aan om ons een leuke avond te bezorgen. Komen zeker weten terug! Super bedankt voor deze avond.

34. Simon Maertzdorf

Het verbaast mij om te zien dat mensen nog positief zijn over restaurant Trots. Ik ben echt geen zeikerd, maar wat een troep was dat zeg. Je krijgt gewoon een bord met een stukje vlees, bakje saus. Als garnituur heel basic groentje, friet en sla. Niks mis mee maar het zijn zulke beperkte porties dat het werkelijk nergens op slaat. Bij bestellen kan maar dat tikt natuurlijk weer lekker aan.

35. Via deze weg wil ik het personeel van jullie enorm, super bedanken namens mijn 2 kids voor hun kinderpartij (60 kinderen en 30 volwassen) die jullie tot in de puntjes hadden georganiseerd met alles erop en eraan (eten, drinken, sfeer etc...)

Echt TOP service,

Bedankt voor deze super leuke middag op 19/05/2011

Groetjes, familie van Ouwerkerk en tot gauw!

36. Prima tent voor lunch, heerlijke broodjes en salades en leuke bediening. Maar voor diner vind ik het niet voor herhaling vatbaar, simpele kaart, sla en friet, en onervaren pubers in de bediening.

Maar nogmaals voor lunch echt top vooral op het terras een betere plek in alphen voor een broodje is er niet.

Mijn cijfers zijn dus voor de lunch!

37. erg 106 punten

Wij als gezin eten regelmatig buiten de deur, als we aan de kinderen vragen waar zullen we heen gaan dan is Trots toch een van de favorieten. Leuke spontane bediening, mooi terras, lekker eten.

Maar als volwassenen toch een kritisch punt, de kaart van Trots is weinig inspirerend en de gerechten op de kaart veranderden niet veel.

38. Opper top! Fantastische lunchkaart, zo goed dat we niet konden kiezen. Uiteindelijk na lang twijfelen tussen de lekkere gerechten voor broodje carpaccio gegaan. Een echte aanrader!

Volgende keer kiezen we war andersnop de kaart.

De bediening is er professioneel en erg vriendelijk.

39. Eveline

Vandaag geluncht bij Trots. Inrichting en terras zien er erg leuk uit. We werden vriendelijk ontvangen en doorgestuurd naar het terras. Een goed begin. Helaas, waren we daarna een stuk minder tevreden.

We hebben bijna 15 min. Moeten wachten voordat we ons drankje konden bestellen en de kaart konden vragen. Na het bestellen van ons lunchgerechtje hebben we 25 min. Moeten wachten op ons broodje. Nog een drankje besteld en gaan lunchen. Na korte tijd kwam zowaar iemand vragen of we nog iets wilden drinken, gezegd dat we al besteld hadden. De drankjes zijn nooit aangekomen. Bij het afrekenen hebben we gezegd dat de broodjes lekker waren maar dat we niet te spreken waren over de bediening en dat we erg lang hadden moeten wachten en dat we onze drankjes niet meer hadden gekregen. Hier werd nauwelijks op gereageerd. Meer dan "oh" kon er niet af.

Erg jammer dus, want met een goede service, een vriendelijke en vlotte bediening die het de gasten naar de zin maakt, zou het een leuke tent zijn. Wij komen hier niet meer!

40. Na een mooie toeristische route op 'n zonnige tweede Paasdag, bereiken we aan het eind van de middag het door moeder, oma en opa met trots omschreven restaurant 'Trots'. De warme lentezon achter ons latend, begeven we ons in een ambiance waarvan de warmte je de zon bij regen ongetwijfeld doet vergeten.

De medewerkers begroeten ons gastvrij en verwijzen ons vanwege onze reservering naar de eigenaresse, die verrast reageert: er is sprake van herkenning...

We mogen kiezen: een tafeltje binnen of buiten. Gezien het weer, kiezen we voor buiten. Met het oog op de wind, de schaduw en de leeftijd van ma, krijgen we het meest beschutte tafeltje van het enorme terras toegewezen en... mocht het toch te fris worden, dan staat er binnen een tafeltje klaar.

Ondanks de grootte van het terras straalt het een prettige knusheid uit... en wat is het schitterend gelegen!

De mensen van de bediening zijn alleraardigst. We genieten met volle teugen van het eten en het uitzicht op het water met de boten. Dat we even gestoord worden door een 'fotograaf' nemen we op de koop toe.

Ouders, grootouders: jullie mogen met recht trots zijn op deze kanjer.

Tante Rie, Mieke, Joop en Janny.

41. Gisteravond wezen eten. Eigenaresse erg vriendelijk en zorgde dat we niets te kort kwamen! Leuk personeel ook, goede sfeer.....

Ik ben een fanatieke restaurant bezoeker......en mij zullen ze vaker zien!

42. Was bij Trots om te lunchen. Het zonnetje scheen, maar het terras was helemaal leeg!

Het duurde zeker 10 minuten voordat de eigenaresse kwam om onze bestelling op te nemen. Ze nam niet de moeite om bij ons tafeltje te komen staan, maar vroeg van een afstand wat we wilden drinken. We moesten zelf om de lunchkaart vragen. Toen ons drinken, inclusief een thee, werd gebracht, werd de theedoos op tafel gezet, zonder hem even voor ons open te doen. Ook werd het drinken niet aan ons gegeven, maar gewoon in het midden van de tafel gezet. Het eten was lekker, maar er is nooit gevraagd of we wat wilden drinken. Ook is er niet gevraagd of het smaakt. Er liep niemand rond om te kijken of wij nog iets wilden bestellen. De eigenaresse zat vervolgens op het terras een sigaretje te roken, maar heeft ons niet één keer aangekeken of is niet één keer naar ons toegekomen om te vragen of alles naar wens is.

Kortom, eten was lekker, service was belabberd.

43. Op een zaterdag gegeten. Vriendelijke bediening maar een fantasieloze kaart. Niets verrassends aan: slecht gekruide entrecote, slappe salade en slappe frites. Kortom nooit meer.

44. Ik heb een keer geluncht en een keer 's avonds gegeten. Het is absoluut voor herhaling vatbaar. Het eten was heerlijk en de bediening was erg vriendelijk. Ook de sfeer van het restaurant is top. Het is een modern restaurant qua inrichting, een welkome afwisseling in Alphen. Ook de ligging aan de Rijn is erg sfeervol, alsmede de ligging midden in het centrum vlakbij de winkels.

45. Rik & Karin

Heerlijk gegeten bij Trots, in het nieuwe gedeelte gezeten. Ziet er top uit! Zeer vriendelijke bediening. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

46. Wij zijn op een woensdagavond met 7 man geweest.

Het restaurant ziet er leuk/modern uit en aardig personeel!

Wat niet goed was:

*We kregen ons eten koud voorgeschoteld.

*Er liep een hond door het restaurant.

47. Heb hier 1 keer gegeten, kijk er positief op terug! Keuze was niet ruim, maar wel voldoende variatie. Het eten was prima en het restaurant zag er gezellig uit. Ook het personeel was erg vriendelijk.

Verbeterpuntjes:

- vlees voortaan op warme borden serveren.

- biedt een keuze in friet of aardappels.

- niet standaard sla als groente aanbieden.

Voor de rest top!

48. Avondeten:

Kwaliteit van het eten was matig. Voorgerecht (vleesspies) werd koud geserveerd. Het dessert werd op een wit bord geserveerd, bolletjes vanille ijs met slagroom erop gekwakt. Van de vis met brie en tomaat was alleen de brie smakelijk, de vis veel te waterig en smaakloos. Wijnkeuze is matig.

Bediening:

Vriendelijk.

49. Afgelopen vrijdag gegeten in Trots. Dit was de eerste keer en ik was verbaasd over de grootte en leuke inrichting van de zaak.

De bediening was perfect, attent en voelde de sfeer goed aan.

Op het voorgerecht, broodjes en garnalencocktail, was niets aan te merken. Als hoofdgerecht had ik de tournedos van de grill uitgekozen. Smaakte uitstekend, alleen jammer dat er alleen frietjes en wat salade bij geserveerd wordt. Ik miste toch echt wat meer keuze uit enkele groentes. Ook de meerprijs van de vleessausjes achteraf op de rekening zijn niet meer van deze tijd.

Voor de rest niets dan lof, oftewel een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik kom er zeker weer een keer terug.

50. Onlangs gegeten maar dit restaurant maakt de hoge cijfers op deze site niet waar. Wij werden in het middelste gedeelte geplaatst waar ik geen sfeer vind hangen, echter dit is mijn persoonlijke smaak. De avond verliep erg rommelig, slechte bediening. Leek wel of iedereen gestresst was. We moesten tot 3 keer toe zelf om onze drankjes vragen en om bestek. Zijn deze dames wel ingewerkt? Erg lang moeten wachten op ons eten. Franse frietjes en sla bij het hoofdgerecht, kom op zeg, er valt toch wel iets beters te verzinnen? Bovendien, als je frietjes bij de hoofdgerechten gerechten serveert, zorg er dan voor dat het goed is en geen slappe hap. Koffie had cappuccino moeten zijn, wij hadden de fut niet meer om er wat van te zeggen. Stond echter wel op de rekening als cappuccino. Dit was eens maar nooit weer!

51. Afgelopen dinsdag 1 februari mijn verjaardags feest in Trots gevierd. Samen met de eigenaar en chef een winterstampot buffet samengesteld.

Buiten had Alex een vuurpot en glühwein klaargezet voor mijn gasten. Het winterbuffet was in 1 woord geweldig. Ik heb in geen tijden zo'n leuke verjaardag gevierd.

Alles kon en mocht. Geweldige bediening en sfeer. Het was in 1 woord geweldig. Ik ga hier zeker meer een feest vieren.

Alex heel hartelijk bedankt voor de goede zorgen.

Dikke zoen.

Edith.

52. Ontzettend lekker gegeten. Het keuzemenu was erg goed, maar daarnaast was het ook nog mogelijk om hier een beetje van af te wijken. Daarnaast een goede service en vriendelijke bediening.

53. Vandaag met m'n moeder wezen lunchen voor eerste keer, helemaal super, heerlijke broodjes ruim belegd, bediening (een dame) heel vriendelijk en gezellig, dus wij komen zeker terug.

54. Op eerste Kerstdag hebben wij met de familie (14 pers) bij Trots gegeten. Het was er gezellig en we hebben prima gegeten. Iedereen heeft er van genoten, je had genoeg keuze. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker weer een keer terug.

55. Vlees is zeer goed. We hebben er heerlijk gegeten op kerst avond.

Min puntje, maar dat komt omdat we misschien zelf wat oudbollig zijn. We had graag gezien dat er nog keuze was tussen twee soorten groente.

Voor de rest priema restaurant, echte aanrader.

56. Echt een heel erg leuk restaurant.

Ik heb mijn favoriete gevonden.

Het is niet zo heel groot, waardoor ze goed de tijd voor je nemen.

Het eten was super!

En de styling, helemaal modern!

Ik ga hier vaker komen.

57. Sfeer prima. Bediening uitstekend. Kwaliteit eten ook goed. Minpuntjes: koude! borden die wel weer mooi opgemaakt waren, een heel saai vegetarisch gerecht (alweer wokgroenten), met ook alleen de keuze koud of warm. Tja, en ga voor de bonbons bij de koffie een keer naar Jamin, daar hebben ze meer keuze.
    O ja, bak zelf wat ambachtelijk brood bij het dipje, geeft veel meer allure dan het minibroodje.

Al met al, toch een restaurant waard om te gaan eten. Kwaliteit en smaak zijn goed. En uiteindelijk ga je daar toch voor. De puntjes op i komen misschien nog wel.

58. Dit weekend bij Trots gegeten. Heerlijk gegeten, alleen veel te weinig frietjes en salade erbij gekregen. Je kan natuurlijk wel bij bestellen maar dat staat natuurlijk gewoon op de rekening. Na een kop koffie werd er nog gevraagd of we nog wat te drinken wilden. Wij wilden nog even wachten en toen werd meteen de rekening neergezet zonder erom te vragen. Moesten wij weg ofzo...

59. Al twee keer bij "Trots" gegeten.

Bediening was vriendelijk en goed.

De timing van het opdienen prima en ook het eten was erg lekker.

60. Marcel van Beek

Prima restaurant. Sfeer is goed, zowel voor zakelijk als privé diner. Lokatie aan de Rijn is super voor zonnige dagen. Kaart is goed samengesteld en eten is van goede kwaliteit. Bediening is goed, kom je niet overal meer tegen. Kom hier zeker terug.

61. Hier laatst een keer gegeten maar wij vonden het tegenvallen. Er is maar een keer drankje opgenomen, zelfs toen de glazen leeg waren bij het brengen van het hoodgerecht werd er niks gevraagd. We zaten buiten dus roken mag maar waar waren de asbakken?

Kwaliteit van het eten was goed daar viel niks op aan te merken, misschien een idee om de borden iets op te maken ipv alleen een stukje vlees?

62. simon bakker

Heb nu al 3x gegeten en gedronken bij restaurant trots. Mijn totale ervaring van dit goed georganiseerde restaurant is mij goed bevallen.

De eerste keer kwam ik met mijn gezin om 7 uur op een warme zomeravond, het terras zat volledig vol!

De bediening vond het geen probleem om een tafeltje van binnen naar buiten te brengen oftewel top service! De 2de keer alleen geborreld was ook echt top! De laatste keer kwam ik met mijn collega's borrelen. We hadden een menu samengesteld met een van de bediening dit was heel goed bevallen!

Ik zal zeggen: GA VOORAL ZO DOOR!

En mij zien jullie zeker vaak terug.

Mvg,

Simon Bakker.

63. Mijn ervaring bij restaurant Trots.

Super leuk aangekleed wat eerst de snackcorner van choices was is omgetoverd tot een volwaardig restaurant!

Service top als startende ondernemers doe je alles in je vermogen om je gasten in de waten te leggen.

Nou dat kunnen ze zeker!

Het aanbod in Alphen is zeer groot op het aantal inwoners en de Alphenaar is daar integen ook zeer kritisch.

Ik vind het alsnog knap om in deze tijd voor jezelf te beginnen. Maar heb je het eigen vermogen om iets unieks te beginnen? Nee! Dat bleek na dat ik jullie kaart aan tafel kreeg.

Als de Alphenaar dan zo kritisch is en goed om zich heen kijkt word alles gekopieerd en van elkaar afgekeken.

We willen de grootte stad zijn, maar o wat zijn we nog een klein dorpje!

Dat mag julie gewoon niet ten onder brengen doe eens gek en verzin iets vernieuwends in ons Alphen.

En laat alle horeca per categorie beoordelen, want die hoge cijfers zijn niet terecht.

64. de Langen

Op aanraden gaan eten bij Trots, zeker een tentje om trots op te zijn leuke, vlotte bediening niet te pusherig. Nemen tijd voor praatje. Leuk geprijsde kaart en gezellig om te zitten.

Zeker goed voor herhaling.

65. Max 7 punten

Echt een leuke tent. Aantal keren wezen eten nu en vooral het enthousiasme waarmee het personeel werkt is terug te vinden in de maaltijden. Een bescheiden kaart maar door de perfecte gerechten is meer ook niet nodig. Echt een aanrader.

66. Op een dinsdagavond gegeten in dit restaurant dat onder de huidige eigenaren pas drie weken in bedrijf was. Wat het eerste opvalt is dat de tafeltjes erg dicht op elkaar staan. Nu was het niet zo druk, maar bij een volle tent lijkt me dit een probleem voor de gasten, maar ook voor de bediening. Ondanks het feit dat er maar 1 dame in de bediening liep, hebben we niet overdreven lang hoeven te wachten op het eten, dat ook nog eens van goede kwaliteit was. Als ik een minpuntje mag opnoemen dan zou ik een paar goede malt whiskeys in huis halen voor bij de koffie. Voor de rest complimenten!

67. Leuk ingericht restaurant. Enthousiaste ondernemers. Heerlijk gegeten. Komen hier gauw nog eens.