Tommy Kitchen in Alphen aan den Rijn

Door de relaxte sfeer smaakt het eten nóg lekkerder!

TommyKitchen, van dezelfde eigenaren als TommyWoks en sinds kort TommySushi, is een all you can eat-restaurant met invloeden uit Thailand, Indonesië en Japan. TommyKitchen biedt ruimte voor zo'n 150 gasten.

De sfeer is relaxed, de bediening snel en vriendelijk en het eten heerlijk! Bij ons is iedereen welkom, dus kom ook gezellig genieten bij TommyKitchen!

1432203601 79
1435592075 79
1486419191 86
1491501902 85
1493196139 85

1. Carine van Spronssen

Wat een vriendelijke en behulpzaam personeel!
    Dat vind ik echt een enorme pluspunt!
    Wees zuinig op dit personeel!

2. Yvon Zwanenburg

Eten was erg goed maar hebben wel heel lang op het eten moeten wachten. Wij Waren 6 uur binnen en kregen over ruim na 7 uur pas de eerste hapjes. Wij hebben geen uitleg gekregen wat er op tafel kwam.

3. Toni Massaar | vanHaren schoenen

In een woord: geweldig. Zoals altijd eigenlijk. Fijne ambiance, lekker eten voor een mooie prijs. We kwamen hongerig binnen en gingen voldaan naar buiten. Een absolute aanrader!

4. Heerlijk en vers eten. Het wordt allemaal in een open keuken gemaakt, en dat is wel zo prettig bij veelal rauw eten. De inrichting is top. Heel smaakvol en gezellig. (Ze hebben het overgenomen van Koetjes en Kalfjes, dat er hiervoor in zat) Dus anders dan vele standaard all-you-can-eat.

5. Goede bediening, gezellige sfeer en goed eten.

6. Julie de Wit

Wij zaten in de serre wat SUPER koud was.. en het werd niet warmer. Onze eerste ronde sushi was wel meegenomen en terug gebracht. Vervolgens de volgende ronde ingevuld want na 30 minuten kwam er nog niks. Toen kregen we te horen dat je niet 2 rondes tegelijk mag invullen. Dus de sushi ronde 1 was niet eens opgenomen!! Ze hebben daarna alles in een keer laten komen wat wel heel fijn was en het was ook lekker maar hierdoor zou ik dit restaurant niet aanbevelen aan vrienden.

7. Annette vd meijden

Heerlijk en super lekkere sushi. Heerlijke sfeer, top bediening.

8. Iris Rolfes

Heerlijk gegeten, mooie, warme, moderne inrichting.

9. Het was gezellig en relaxed! We zullen er zeker terug komen!

10. H.Voorbij

We zijn al vaker geweest. Altijd heel tevreden.
    Komen zeker terug

11. Qu Velberg

Het was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Gezellig restaurant en de bediening was top.

12. Lekker eten. Je zit niet (zoals bij sommige andere sushi all you can eat) op elkaars lip, ruimte tafeltjes, heerlijke stoelen. De bediening is echt super. Heel vriendelijk, gastvrij. Wij komen er snel weer!

13. Zoals altijd weer top gegeten, gezellige en snelle bediening.

14. Weer erg lekker gegeten. Door de drukte was de bediening wat rommeliger dan dat we bij Tommy's gewend zijn, maar dat werd goed gemaakt met een drankje van het huis. Blijft een aanrader!

15. Ontzettend lekker gegeten.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Best sushi in town.

16. Gisteren bij Tommy's Kitchen gegeten. Het eten was heerlijk, maar werkelijk geen een bestelling klopte.
    Meerdere malen bij de servering aangegeven dat de orders fout verliepen, waarop we scheve gezichten kregen van meisjes die zo te zien pas net aan het werk waren. Hierna aangegeven bij de manager. Uiteindelijk klopte de laatste bestelling; twee bolletjes ijs.
    Servering en de sfeer in een restaurant is voor mij denk ik wel belangrijker dan het eten wat je voorgeschoteld krijgt. Ga hier echt niet meer naar toe...

17. Ik kom hier regelmatig, en vind het super lekker. Ruim assortiment ook qua vlees. Het sfeer is goed, en ze zijn heel vriendelijk. Top!

18. We komen hier vrij vaak en we zijn elke keer tevreden. Het is gezellig en heerlijk eten.

19. Erg leuk restaurant. Vlotte bediening. Leuke inrichting. All you can eat. Ruim assortiment in hapjes en gevarieerd. Prijs kwaliteit prima! Kortom toppertje. 👍🏻😊.

20. Per ongeluk gekocht op Groupon!
    Maar wij hebben de lekkerste sushi gegeten.
    Alles vers voorbereid!
    Echt heel erg lekker. Dat ijsje vond ik ook de beste !!
    Herhaling vatbaar!!
    Dit restaurant staat boven op ons lijstje. ♥️

21. Leuke en nette zaak, niet te groot wat veel All you can eat zaken wel zijn.
    We hebben hier gegeten met een actie van Groupon. De bediening gaf aan dat de kaart gewijzigd was en streepte alle gerechten met garnalen en lamsvlees door. Ook de geflambeerde sushi werd doorgestreept. Volgens de actie zouden we van de hele kaart mogen eten, dus dat was wel jammer. Wat we wel konden bestellen was prima. De inktvisspiesjes vonden we verrassend lekker, nog nooit ergens gegeten. De sushi was een beetje slordig gerold maar de smaak was goed. Jammer dat ze de afspraken van de actie niet nakomen, anders zouden we zeker nog eens gaan maar nu voelen we ons toch een beetje beetgenomen.

22. Heerlijke verse sushi. De sushi die geflambeerd is kan ik iedereen aanraden! Andere gerechten bevielen ook heel goed, zoals de sojabonen en de mini loempia's. Er is veel keuze! Het vlees is soms wat aan de zoute kant, maar niet extreem gelukkig. De bediening is vlot en vriendelijk. Wat wij heel leuk vonden was dat het personeel kwam vragen of de wijn die we hadden besteld in de smaak viel.
    Al vaker bij Tommy's Kitchen wezen eten en iedere keer heel tevreden!

23. Zeer slechte bediening, het was druk en er liep te weinig personeel. De dames keken niet op of om en reageerden niet wanneer je ze riep. Drie kwartier op drinken moeten wachten en diverse gerechten zijn verkeerd of gewoon helemaal niet uitgeserveerd. Voor ons eens maar nooit meer!

24. Carla & Ton

Was een aangename kennis-making met Tommy Kitchen. We kregen een mooi plekje bij het raam, vlotte en nette bediening. Super lekker eten, keuze genoeg. Drank werd goed bij gehouden. Heerlijk dessert, jammer va de € 0.50 Voor de slagroom. Gaan zeker een keer terug!

25. Nathanael Nieuwland

Na een goede resencie ivm gluten vrij eten gekozen voor dit restaurant. Helaas is onze ervaring niet zo positief en zijn wij naar ruim een uur waarin we verschillende keren "vergeten" waren (drankjes die niet gebracht werden waar we 2x om gevraagd hebben en toen nog niet kregen en een gluten vrije kaart die er toch niet bleek te zijn en ik zelf dus maar iets moest kiezen in de hoop dat het goed zou ) weg gegaan. Het enigste positieve was dat we niets hoefde af te rekenen. Jammer!! Wij hebben ons etentje in een ander restaurant in Alphen voortgezet waar gelukkig het personeel ons deskundig op het gebied van gluten vrij eten kon adviseren en wij toch nog een leuke avond hebben gehad.

26. Het eten was weer heerlijk! Gezellig met zijn 6en gegeten. 1 persoon met gluten allergie kreeg netjes een eigen kaart en haar eten werd goed apart gehouden van het andere eten. Echt top geregeld! Bediening is zeer vriendelijk, vrolijk en vlot. Kwamen op tijd voor drinken en lege bordjes ondanks dat het best wel druk was. Wij komen hier graag eten. Aanrader!

27. Renske Huigen

We waren met het gezin uit eten. Heel lang op de derde ronde moeten wachten aantal keer naar de balie gelopen om te vragen of de derde ronde nog kwam, zou er aan komen. Na 45 minuten waren de kinderen het zat en vroeg ik ook een ijsje, dat was goed het eten zou nog steeds komen. Na een uur ben ik gaan afrekenen. Ik vroeg opnieuw aan de jongen waarom we het niet gekregen hadden, hij keek in de kassa en zei oh ik zie dat de derde ronde niet aangeslagen is, waarop ik zei dat vind ik echt niet oké. Ik heb meerdere malen gevraagd waar het eten bleef. Waarop de jongeman zegt sorry ik hoop dat u erover heen komt. Ik vond dit echt een slecht antwoord. Ik ben gewend dat de bediening altijd super vriendelijk is klantvriendelijk. En het eten is altijd erg lekker. Ik schrijf deze recentie omdat ik hoop dat het de volgende keer anders gaat.

28. Heerlijk eten. Wat mij betreft de beste all you can eat en sushi restaurant in de regio

29. Was weer heerlijk.

30. Sammy bello

Heerlijk gegeten en gedronken snel en vriendelijk geholpen.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

31. Loes Niemeijer

Was heel druk, complimenten aan de bediening alles ging snel en correct, heerlijk gegeten en het was heel gezellig

32. Rob van Velzen

Aangenaam verrast. Voor het eerst gegeten bij Tommy en het eten is erg goed. De bediening was prima maar de waren er op een dinsdagavond en het was rustig. Sfeer van het restaurant is erg prettig.

33. Het was druk waardoor je moest schreeuwen naar elkaar om elkaar te verstaan. Ook werden we weinig bediend, we zaten in een hoekje en werden daardoor waarschijnlijk over het hoofd gezien. 2 maal toe waren ze onze drankjes vergeten te brengen en we moesten ook eerder stoppen omdat de keuken dicht ging. Dit kwam ook omdat ze ons papiertje met bestellingen niet op kwamen halen. Al met al jammer maar het eten was erg lekker! Volgende keer een andere plek en niet op een zaterdag:)

34. Patrick

Eten is oké, alleen werden er een hoop fouten gemaakt, een stuk of 9 x.

35. Leuk restaurant, vriendelijke bediening en heerlijke sushi!

36. van Capel

Weer heerlijk gegeten met mijn zussen.
    We komen zeker weer terug.

37. Eten is van een constante kwaliteit, snelheid prima en ambiance mooi, met name dat laatste onderscheidt Tommy Kitchen van andere sushi restaurants.

38. Verduijn

Ik ben hier al vaker geweest en ook deze keer was ik weer erg enthousiast. De bediening is vriendelijk, de sfeer gezellig en het eten heerlijk! Alle gerechten die ik bestelde waren allemaal steeds weer erg lekker en vers. Dit restaurant raad ik zeker aan!

39. Florence

Wij hebben heerlijk gegeten.
    De service was goed, een paar kleine dingen gingen fout, maar daar ondervonden wij geen last van en het werd zonder problemen opgelost.
    Wij zijn al vaker geweest en hebben elke keer weer genoten.
    Toch 1 puntje, dat ik de verse munt thee wel erg duur vind.

40. Top gegeten. Aardigheid en vriendelijkheid alom. Alles kwam snel en netjes geserveerd met vriendelijke lach ondanks bomvol restaurant.

41. Sandra

Lekker gegeten. Prijs/kwaliteit zeer goed. Zeker de kinderprijs voor onbeperkt sushi eten!

42. Theo Boting

Heerlijk en gezellig gegeten.
    We komen hier zeker nog terug.

43. Caroline

Lekker gegeten en gezellige sfeer. Zonder problemen een kan water op tafel gekregen. En deze vonden we niet terug op de rekening. Dit is helaas elders wel eens anders.

44. Gezellige tent, goede service en lekker eten.

45. Weer heerlijk gegeten bij Tommy's
    de sfeer is er altijd super goed net als de bediening
    Wij komen hier vaak omdat het altijd goed is

46. Gezellig gegeten met de hele familie. Volop keuze uit lekkere gerechtjes. Voor iedereen is er genoeg te kiezen. Bediening is vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

47. Heerlijke en verse hapjes: sushi, garnalen , vleesspiesjes, eendenborst, salades en nog veel meer! Echt een keer naartoe gaan als je van lekker oosters eten houdt!

48. Lekker eten, snelle en vriendelijke bediening.

49. Cora Krumpelman

Lekker eten met elkaar en gezellig sfeertje.
    Prima bediening.

50. We hebben heerlijk gegeten, alle gerechten waren super. Bediening ook weer prima, tot de volgende keer!

51. Bodine van der kroft

Heel erg leuk en lekker! Wij hebben alleen niet alles gekregen als wat beloofd stond op de bon. Dat was wel jammer!

52. Prima eten in een relaxte en mooie setting.

53. Zeer snelle bediening. Lekker gegeten, leuke variatie met curry en heerlijke soep. Mooiere entourage dan de meeste all you van eat restaurants.

54. Service keurig in orde, vlot en vriendelijk. Eten is oké maar ik ken betere restaurants. Prima avondje gehad met mijn dochter verder.

55. Voor eerste keer sushi! Lekker gegeten!

56. Michelle degenkamp

Was erg goede ervaring, zijn er nu achter hoe moeilijk het is om met stokjes te eten.

57. Het eten was super lekker, genoeg keus. En een snelle bediening.

58. Heerlijk eten op een mooie locatie met goede service

59. Heerlijk gegeten.We zijn echt verwend. echte aanrader

60. Het High Sushi arrangement was erg leuk! Eten was lekker en voor een semi-lunch ook prima hoeveelheid eten. Helaas hebben we het glaasje prosecco nooit gezien, daarom ook maar 4/5 sterren. Ook kreeg ik het idee dat andere tafels meer aandacht kregen van het personeel dan onze tafel, veelal met lege glazen gezeten, daarom op dit punt maar 3/5. Een enorme verbetering met mijn eerste kennismaking van Tommy Kitchen welke zwaar onvoldoende was!

61. H.S. Oudshoorn

Sfeervol restaurant met vlotte bediening. Een gevarieerde kaart met heerlijke gerechtjes.

62. Marjoleine

Erg goed gegeten. De bediening was keurig, zeer correct, attent en vriendelijk.
    Het eten was van heel goede kwaliteit.
    En bovenal, eindelijk weer eens een restaurant waar ze groente-tempura hebben, heerlijk!

63. Heerlijk, vers en super gastvrij! (owja, ginger-ale met ijs en citroen 🙈)

64. Heerlijk gegeten en gedronken! Voor herhaling vatbaar!

65. Heerlijk gegeten in gezellige ambiance. Bediening keurig en vlot. Aanrader!

66. Het eten is verrukkelijk, bediening vriendelijk en snel. Heel gezellig restaurant

67. Sommige porties waren erg veel in verhouding met ander hapjes, zoals een grote bak champignons en veel kip.. twee keer verkeerde gekregen, en één soort ijs was op terwijl we de eerste waren. Verder heerlijk gegeten en leuke bediening.

68. frans kruijf

we komen hier vaker altijd heerlijke sushi

69. Ellen hesselman

Erg lekker gegeten. Personeel erg vriendelijk en gastvrij.

70. Jeannette dijkgraaf

Het was erg lekker, zoals altijd, alleen duurde het iets langer, er was te weinig personeel om alles vlotjes te laten verlopen.

71. Onze eerste keer bij Tommy Kitchen, en we hebben genoten. Rumoerig, voor een dinsdag, maar op en top gezellig. Het eten was verrukkelijk en ondanks dat er weinig personeel op de werkvloer was hebben ze het top voor elkaar! Complimenten!

72. Heerlijk gegeten!
    - kindvriendelijk
    - sfeervol
    - goede prijs-kwaliteit verhouding

73. Familie. Koeleman

Het eten was lekker en de prijs was goed. We komen er zeker vaker.

74. Vanavond eerste kerstdag, overheerlijk gegeten.
    Gezellige sfeer, super bediening en zeker niet de koks vergeten, jullie hebben van onze avond een top avond gemaakt.
    Super bedankt allemaal.

75. Joke van der Horst

Weer heerlijk gegeten... ruime keuze.

76. Elly Haasnoot

Weer heerlijk gegeten. Echt een aanrader!!!

77. Rein Schipper

Goed gegeten, kwaliteit was erg goed. Vooral de service is goed, we waren zo'n beetje de eerste en gingen als de laatste weg. Geen probleem, kregen zelfs een biertje ter afsluiting! Helemaal top.

78. Ontvangst en eten waren erg goed. Kaart viel bijna uit elkaar en de soya was zwaar verdund.
    Tip: met zoveel geld investeren in I-pads waarop je je bestelling kunt plaatsen en nieuwe geplastificeerde kaart laten maken.

79. Judith Zirkzee

We hebben hier heerlijk gegeten. Je kunt veel gerechten proberen omdat het wat kleinere porties zijn.

80. Johan van der Vlugt

Met twee oud collega's heerlijk gegeten.
    Zowel de vis gerechten als de vlees gerechten waren prima.
    Bediening was keurig als je iets wil vragen wordt je keurig geantwoord.
    Ook het nagerecht was prima.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

81. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Ondanks grote drukte bleef de bediening vriendelijk en ook de service bleef goed.
    1 min puntje, nieuwe glazen waren warm (zo uit afwasmachine) waardoor koude drank niet tot zijn recht kwam. Serveerster beloofd te oefenen, zodat ik volgende keer met stokjes kan eten.

82. We hebben hier heerlijk gegeten. Het was wel een verrassing dat je alleen hightea-sushi kon lunchen, dat stond niet op de website. Maar het was allemaal goed geregeld.

83. Sushi was goed, maar niet bijzonder.

De warme gerechten waren zeer de prijs waard! We waren vooral erg te spreken over de Thaise soep met kokosmelk.

84. Wij zaten in een hoekje en werden dus een beetje vergeten. Drankjes konden wat sneller, het eten ging wel super snel. Prima sushi voor deze prijs gegeten. Gezellig restaurant, niet erg Aziatisch ingericht maar wel stijlvol.

85. Etienne & Anita

Lekker eten, snel geserveerd en zeer vriendelijke bediening. Ambiance ook goed, zag erg gezellig en knus uit!

86. Heel fijn restaurant. Courgette was erg bitter. Maar verder heerlijk gegeten. Erg vriendelijk personeel !

87. Prima eten en ook begeleiding voor onze dochter die glutenallergie heeft.
    Eten was heerlijk en porties ook prima. Sfeer en bediening prima. Enige minpuntje was bij onze tafel een tochtend raam en daardoor wat koud.
    Mochten wisselen van tafel, maar zaten al midden in de maaltijd en daardoor maar blijven zitten

88. Continue verkeerde gerechten aan tafel. Onderin de flesjes ice tea harde drap wat aan het flesje bleef zitten (3x) Service gaat achteruit, voorheen vele malen beter. Prijs kwaliteit is goed. Sushi varianten waren heerlijk, warme gerechten soms iets minder. Is alles wel vers? Waar komt de kip vandaan, dit lijkt wel rubber. Zonde, want dit kan gemakkelijk beter!

89. Heerlijk eten, prima bediening. We komen zeker terug!!!

90. Gisteren heerlijk gegeten! Het was heel druk, maar gezellig.
    Het eten kwam heel snel en was bijzonder goed.
    Wij komen graag terug.

91. Sebastiaan Laan

Wij hebben in een periode van een jaar een keer of 5 bij Tommy Kitchen gegeten. Wat mij opviel zijn de vriendelijke medewerkers. Er is echt aandacht voor de klanten. Ik geef een cijfer 10 voor eten & drinken omdat de kwaliteit van het eten gedurende het hele jaar erg goed en constant is geweest. Wat mij betreft is dat de grootste uitdaging voor restaurants, de kwaliteit waarborgen. Daarom verdienen jullie een serieus compliment! Houdt dit vast :-) Aanraders: eendenborstfilet en de Unagi, top!

92. Esther Poelmans

In 5 rondes heerlijk proeven van Oosterse lekkernijen! De sushi en vleesgerechten waten top! De groentegerechten iets minder, maar overall een goede ervaring bij Tommy Kitchen. Goede prijs-/kwaliteit! 👍🏼👍🏽👍🏾

93. Ria Pennewaard-van Breukelen

Weer heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar. Personeel is erg vriendelijk.

94. Heel lekker gegeten!

95. Vriendelijk personeel. Lekker en voldoende eten. Kregen nog een drankje van het huis. Alleen was het erg koud boven in het restaurant.

96. Cindy de heij

Restaurant zag er fantastisch uit. Ze waren heel vriendelijk en de mensen waren heel leuk met ons kleintje. Eten was erg lekker en mooi gepresenteerd.

97. Heerlijk gegeten, je hoeft niet lang te wachten op het eten wat je besteld hebt en de bediening is top!

98. Heerlijk gegeten met zijn vieren. Vriendelijk personeel, relaxte sfeer en ook de kinderen hebben voldoende keuze. Zeker voor herhaling vatbaar!

99. Erg vriendelijk personeel en het eten was heerlijk

100. Carla Hoogervorst

Complimenten, onze kleindochter was jarig en er was ijs met vuurwerk en een verrassing en natuurlijk hebben we heerlijk gegeten.

Volgende pagina