1441937568 79
1601932433 85
1619074740 85
1641931150 85
1681929866 85

1. N superleuk tentje met aardig personeel heerlijk eten en n leuke sfeer.

2. Het was een aanfluiting.
    Eerst al 4(!!) berichten ontvangen waarin we te horen kregen dat we op een ander adres moesten komen eten.
    En toen we daar vrijdagavond rond de afgesproken tijd aankwamen, werd ons bij de voordeur verteld dat op last van de politie ze niet open mochten.
    Ik geloof dat het Tommys concern toch iets meer dan een klein probleempje heeft.

3. Tommy Vader

4. Sanne de jong

Er staat dat Tommy’s kitchen op maandag geopend is, dat is dus niet het geval! Wij stonden gewoon voor een dichte deur… Misschien even aanpassen?

5. Rinus Groenevelt

Gezellig gegeten in prettige sfeer. De gerechten werden na onze bestelling snel uitgeserveerd door vriendelijk personeel.

Was ons eerste bezoek aan Tommy's Kitchen en zeker niet het laatste.

Het enig minpuntje zijn de stoelen aan de raamkant. De zittingen en rugleuningen hebben hun beste tijd gehad.

6. fam. van Tol

Elk gerechtje is een feestje.

7. Corine Teleng

Wij hebben veel sushi ervaring en Tommy's Kitchen staat in de top 3. Heerlijk gegeten. Mooi restaurant en aardige bediening. Rustig gezeten, geen drukke bedoeling of shiften waar je aan moet houden. Ik heb genoten.

8. Ton van der Zeeuw

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening!

9. Monique Sambajon

Genoten van heerlijk eten in een fijne sfeer! Ik kan het iedereen aanraden.

10. C. van Slochteren

Prima gegeten, vlotte en vriendelijke bediening.

11. Heerlijk geluncht! Zeker aanrader!
    Alleen jammer dat er paar gerechten niet beschikbaar zijn tijdens de lunch…

12. Wij komen met enige regelmaat omdat het een gezellig, sfeervol restaurant is met heerlijke gerechten en vriendelijk personeel echt een aanrader.

13. Monique

Mmmmmm werkelijk de lekkerste shusi die ik gegeten heb. En mijn nichtjes ook 😉. Veel tafels maar daar merk je eigenlijk niks van. Snelle, vriendelijke bediening. Een aanrader 👍

14. Ik kom al jaren bij Tommy, het eten is vrijwel altijd goed en de bediening vriendelijk en oplossingsgericht. Dit keer vrienden meegenomen om te showen waar wij altijd gaan eten. Rond 20u gereserveerd om het lekker rustig aan te gaan doen. Wij werden na ronde 2 al gevraagd of wij nog iets wilden bestellen. De keuken zou gaan sluiten. Dit was al om 22u op een zaterdag. Hierdoor was onze avond toch een beetje afgekapt. Helaas dit keer een teleurstelling.

15. Vriendelijke werknemers en een geweldige sfeer!

16. Patricia Nienajadlo-verlaan

Het eten was voortreffelijk en de bediening gezellig en goed.

17. Altijd goed voor een relaxte avond in een sfeervolle omgeving.
    Dat is toch wel een van de belangrijkste verschillen met de andere Sushi restaurants in Alphen.
    Leuke, attente bediening, eten dat gewoon goed is klaargemaakt en vers is.
    Sushi wordt nooit en nergens haute cuisine, maar dit is wel een leuke plek om even smakelijk te genieten.

18. Heerlijk gegeten! Hele vriendelijke medewerkers.

Alleen de stoelen bij het raam zitten niet heel prettig. Je zit erg onderuit gezakt en krijgt last van je rug. Zijn niet echt eet-stoelen.
    Volgende keer zou ik dus op een andere plek gaan zitten :)

19. Reina Meems

Wij hebben super lekker gegeten, goede bediening, vriendelijk en correct. Eten werd snel geserveerd, lekker warm. Veel variatie.

20. Familie van der Meer

Heerlijk gegeten. Goed verzorgd, fijne bediening. Leuke jongen en meisjes die erg attent en gastvrij zijn.

21. Wat een vriendelijke bediening! Dat maakte de relaxte avond echt af.

22. JA Goedhart

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Keurige vlotte bediening.
    Wij waren echt uit en hebben niets aan te merken. Zeker voor herhaling vatbaar al was het al de vijfde keer. Deze avond vonden wij top!

23. Als vaste klanten gisteravond een zeer slechte en beledigende ervaring gehad. Wij werden er halverwege de 4e ronde uitgegooid omdat er nieuwe mensen stonden te wachten. Dit ging grof en Ik schaamde mij behoorlijk. Wij wilden geen stampei maken, maar het ging erg onbeschoft. Ook tegen wachtenden bij de ingang werd gezegd door een personeelslid dat hij er iemand ging uitgooien. Een van de wachtenden zei nog: dat kun je niet maken. Nou dat kon hij wel. Ter info: wij eten al jaren 4 van de 5 rondes en nemen koffie toe😢😢😢 wij zijn altijd na 1,5 uur- 2 uur weer weg. Geen Tommy-Kitchen meer voor ons😡😡😡

24. Ontzettend lekker gegeten met een gezellige vrolijke bediening die niet te opdringerig is maar wel gelijk voor je klaarstaat en zorgt dat de glazen gevuld blijven. 1 keer een verkeerd gerechtje gekregen maar dit werd heel snel en goed aangepast.
    Zowel de sushi als de warme gerechten smaken uitstekend. We zijn zeer tevreden en komen zeker terug.

25. Heerlijk gegeten voor een goede prijs in een prima sfeer.

26. Heerlijk eten ook als je niet van sushi houd. Genoeg variatie in het eten. Gaat vlot en is leuk uit eten voor een leuke prijs

27. Kom er regelmatig.
    Goed eten en veel keuze.
    Vriendelijke bediening.
    Smaalvolle inrichting.

28. Topavond gehad tweede kerstdag!!
    Geweldige bediening. Een van ons is veganistch en ze hebben echt onwijs hun best gedaan en ook dingen buiten de kaart om voor hem gemaakt. Dank voor de leuke avond, het lekkere eten en de goede zorgen!

29. Prima gegeten.

30. Carine van Spronssen

Wat een vriendelijk en behulpzaam personeel!
    Dat vind ik echt een enorme pluspunt!
    Wees zuinig op dit personeel!

31. Yvon Zwanenburg

Eten was erg goed maar hebben wel heel lang op het eten moeten wachten. Wij Waren 6 uur binnen en kregen over ruim na 7 uur pas de eerste hapjes. Wij hebben geen uitleg gekregen wat er op tafel kwam.

32. Toni Massaar | vanHaren schoenen

In een woord: geweldig. Zoals altijd eigenlijk. Fijne ambiance, lekker eten voor een mooie prijs. We kwamen hongerig binnen en gingen voldaan naar buiten. Een absolute aanrader!

33. Heerlijk en vers eten. Het wordt allemaal in een open keuken gemaakt, en dat is wel zo prettig bij veelal rauw eten. De inrichting is top. Heel smaakvol en gezellig. (Ze hebben het overgenomen van Koetjes en Kalfjes, dat er hiervoor in zat) Dus anders dan vele standaard all-you-can-eat.

34. Goede bediening, gezellige sfeer en goed eten.

35. Julie de Wit

Wij zaten in de serre wat SUPER koud was.. en het werd niet warmer. Onze eerste ronde sushi was wel meegenomen en terug gebracht. Vervolgens de volgende ronde ingevuld want na 30 minuten kwam er nog niks. Toen kregen we te horen dat je niet 2 rondes tegelijk mag invullen. Dus de sushi ronde 1 was niet eens opgenomen!! Ze hebben daarna alles in een keer laten komen wat wel heel fijn was en het was ook lekker maar hierdoor zou ik dit restaurant niet aanbevelen aan vrienden.

36. Annette vd meijden

Heerlijk en super lekkere sushi. Heerlijke sfeer, top bediening.

37. Iris Rolfes

Heerlijk gegeten, mooie, warme, moderne inrichting.

38. Het was gezellig en relaxed! We zullen er zeker terug komen!

39. H.Voorbij

We zijn al vaker geweest. Altijd heel tevreden.
    Komen zeker terug

40. Qu Velberg

Het was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Gezellig restaurant en de bediening was top.

41. Lekker eten. Je zit niet (zoals bij sommige andere sushi all you can eat) op elkaars lip, ruimte tafeltjes, heerlijke stoelen. De bediening is echt super. Heel vriendelijk, gastvrij. Wij komen er snel weer!

42. Zoals altijd weer top gegeten, gezellige en snelle bediening.

43. Weer erg lekker gegeten. Door de drukte was de bediening wat rommeliger dan dat we bij Tommy's gewend zijn, maar dat werd goed gemaakt met een drankje van het huis. Blijft een aanrader!

44. Ontzettend lekker gegeten.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Best sushi in town.

45. Gisteren bij Tommy's Kitchen gegeten. Het eten was heerlijk, maar werkelijk geen een bestelling klopte.
    Meerdere malen bij de servering aangegeven dat de orders fout verliepen, waarop we scheve gezichten kregen van meisjes die zo te zien pas net aan het werk waren. Hierna aangegeven bij de manager. Uiteindelijk klopte de laatste bestelling; twee bolletjes ijs.
    Servering en de sfeer in een restaurant is voor mij denk ik wel belangrijker dan het eten wat je voorgeschoteld krijgt. Ga hier echt niet meer naar toe...

46. Ik kom hier regelmatig, en vind het super lekker. Ruim assortiment ook qua vlees. Het sfeer is goed, en ze zijn heel vriendelijk. Top!

47. We komen hier vrij vaak en we zijn elke keer tevreden. Het is gezellig en heerlijk eten.

48. Erg leuk restaurant. Vlotte bediening. Leuke inrichting. All you can eat. Ruim assortiment in hapjes en gevarieerd. Prijs kwaliteit prima! Kortom toppertje. 👍🏻😊.

49. Per ongeluk gekocht op Groupon!
    Maar wij hebben de lekkerste sushi gegeten.
    Alles vers voorbereid!
    Echt heel erg lekker. Dat ijsje vond ik ook de beste !!
    Herhaling vatbaar!!
    Dit restaurant staat boven op ons lijstje. ♥️

50. Leuke en nette zaak, niet te groot wat veel All you can eat zaken wel zijn.
    We hebben hier gegeten met een actie van Groupon. De bediening gaf aan dat de kaart gewijzigd was en streepte alle gerechten met garnalen en lamsvlees door. Ook de geflambeerde sushi werd doorgestreept. Volgens de actie zouden we van de hele kaart mogen eten, dus dat was wel jammer. Wat we wel konden bestellen was prima. De inktvisspiesjes vonden we verrassend lekker, nog nooit ergens gegeten. De sushi was een beetje slordig gerold maar de smaak was goed. Jammer dat ze de afspraken van de actie niet nakomen, anders zouden we zeker nog eens gaan maar nu voelen we ons toch een beetje beetgenomen.

51. Heerlijke verse sushi. De sushi die geflambeerd is kan ik iedereen aanraden! Andere gerechten bevielen ook heel goed, zoals de sojabonen en de mini loempia's. Er is veel keuze! Het vlees is soms wat aan de zoute kant, maar niet extreem gelukkig. De bediening is vlot en vriendelijk. Wat wij heel leuk vonden was dat het personeel kwam vragen of de wijn die we hadden besteld in de smaak viel.
    Al vaker bij Tommy's Kitchen wezen eten en iedere keer heel tevreden!

52. Zeer slechte bediening, het was druk en er liep te weinig personeel. De dames keken niet op of om en reageerden niet wanneer je ze riep. Drie kwartier op drinken moeten wachten en diverse gerechten zijn verkeerd of gewoon helemaal niet uitgeserveerd. Voor ons eens maar nooit meer!

5,9
  53. Carla & Ton

Was een aangename kennis-making met Tommy Kitchen. We kregen een mooi plekje bij het raam, vlotte en nette bediening. Super lekker eten, keuze genoeg. Drank werd goed bij gehouden. Heerlijk dessert, jammer va de € 0.50 Voor de slagroom. Gaan zeker een keer terug!

54. Nathanael Nieuwland

Na een goede resencie ivm gluten vrij eten gekozen voor dit restaurant. Helaas is onze ervaring niet zo positief en zijn wij naar ruim een uur waarin we verschillende keren "vergeten" waren (drankjes die niet gebracht werden waar we 2x om gevraagd hebben en toen nog niet kregen en een gluten vrije kaart die er toch niet bleek te zijn en ik zelf dus maar iets moest kiezen in de hoop dat het goed zou ) weg gegaan. Het enigste positieve was dat we niets hoefde af te rekenen. Jammer!! Wij hebben ons etentje in een ander restaurant in Alphen voortgezet waar gelukkig het personeel ons deskundig op het gebied van gluten vrij eten kon adviseren en wij toch nog een leuke avond hebben gehad.

1,8
  55. Het eten was weer heerlijk! Gezellig met zijn 6en gegeten. 1 persoon met gluten allergie kreeg netjes een eigen kaart en haar eten werd goed apart gehouden van het andere eten. Echt top geregeld! Bediening is zeer vriendelijk, vrolijk en vlot. Kwamen op tijd voor drinken en lege bordjes ondanks dat het best wel druk was. Wij komen hier graag eten. Aanrader!

56. Renske Huigen

We waren met het gezin uit eten. Heel lang op de derde ronde moeten wachten aantal keer naar de balie gelopen om te vragen of de derde ronde nog kwam, zou er aan komen. Na 45 minuten waren de kinderen het zat en vroeg ik ook een ijsje, dat was goed het eten zou nog steeds komen. Na een uur ben ik gaan afrekenen. Ik vroeg opnieuw aan de jongen waarom we het niet gekregen hadden, hij keek in de kassa en zei oh ik zie dat de derde ronde niet aangeslagen is, waarop ik zei dat vind ik echt niet oké. Ik heb meerdere malen gevraagd waar het eten bleef. Waarop de jongeman zegt sorry ik hoop dat u erover heen komt. Ik vond dit echt een slecht antwoord. Ik ben gewend dat de bediening altijd super vriendelijk is klantvriendelijk. En het eten is altijd erg lekker. Ik schrijf deze recentie omdat ik hoop dat het de volgende keer anders gaat.

57. Heerlijk eten. Wat mij betreft de beste all you can eat en sushi restaurant in de regio

58. Marianne

Was weer heerlijk.

59. Sammy bello

Heerlijk gegeten en gedronken snel en vriendelijk geholpen.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

60. Loes Niemeijer

Was heel druk, complimenten aan de bediening alles ging snel en correct, heerlijk gegeten en het was heel gezellig

61. Rob van Velzen

Aangenaam verrast. Voor het eerst gegeten bij Tommy en het eten is erg goed. De bediening was prima maar de waren er op een dinsdagavond en het was rustig. Sfeer van het restaurant is erg prettig.

62. Patrick

Eten is oké, alleen werden er een hoop fouten gemaakt, een stuk of 9 x.

63. Leuk restaurant, vriendelijke bediening en heerlijke sushi!

64. van Capel

Weer heerlijk gegeten met mijn zussen.
    We komen zeker weer terug.

65. Eten is van een constante kwaliteit, snelheid prima en ambiance mooi, met name dat laatste onderscheidt Tommy Kitchen van andere sushi restaurants.

66. Verduijn

Ik ben hier al vaker geweest en ook deze keer was ik weer erg enthousiast. De bediening is vriendelijk, de sfeer gezellig en het eten heerlijk! Alle gerechten die ik bestelde waren allemaal steeds weer erg lekker en vers. Dit restaurant raad ik zeker aan!

67. Florence

Wij hebben heerlijk gegeten.
    De service was goed, een paar kleine dingen gingen fout, maar daar ondervonden wij geen last van en het werd zonder problemen opgelost.
    Wij zijn al vaker geweest en hebben elke keer weer genoten.
    Toch 1 puntje, dat ik de verse munt thee wel erg duur vind.

68. marianne

Top gegeten. Aardigheid en vriendelijkheid alom. Alles kwam snel en netjes geserveerd met vriendelijke lach ondanks bomvol restaurant.

69. Sandra

Lekker gegeten. Prijs/kwaliteit zeer goed. Zeker de kinderprijs voor onbeperkt sushi eten!

70. Theo Boting

Heerlijk en gezellig gegeten.
    We komen hier zeker nog terug.

71. Caroline

Lekker gegeten en gezellige sfeer. Zonder problemen een kan water op tafel gekregen. En deze vonden we niet terug op de rekening. Dit is helaas elders wel eens anders.

72. Gezellige tent, goede service en lekker eten.

73. Gezellig gegeten met de hele familie. Volop keuze uit lekkere gerechtjes. Voor iedereen is er genoeg te kiezen. Bediening is vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

74. Heerlijke en verse hapjes: sushi, garnalen , vleesspiesjes, eendenborst, salades en nog veel meer! Echt een keer naartoe gaan als je van lekker oosters eten houdt!

75. Lekker eten, snelle en vriendelijke bediening.

76. Cora Krumpelman

Lekker eten met elkaar en gezellig sfeertje.
    Prima bediening.

77. We hebben heerlijk gegeten, alle gerechten waren super. Bediening ook weer prima, tot de volgende keer!

78. Bodine van der kroft

Heel erg leuk en lekker! Wij hebben alleen niet alles gekregen als wat beloofd stond op de bon. Dat was wel jammer!

79. Prima eten in een relaxte en mooie setting.

80. Zeer snelle bediening. Lekker gegeten, leuke variatie met curry en heerlijke soep. Mooiere entourage dan de meeste all you van eat restaurants.

81. Service keurig in orde, vlot en vriendelijk. Eten is oké maar ik ken betere restaurants. Prima avondje gehad met mijn dochter verder.

82. Voor eerste keer sushi! Lekker gegeten!

83. Michelle degenkamp

Was erg goede ervaring, zijn er nu achter hoe moeilijk het is om met stokjes te eten.

84. Het eten was super lekker, genoeg keus. En een snelle bediening.

85. Heerlijk eten op een mooie locatie met goede service

86. Heerlijk gegeten.We zijn echt verwend. echte aanrader

87. Het High Sushi arrangement was erg leuk! Eten was lekker en voor een semi-lunch ook prima hoeveelheid eten. Helaas hebben we het glaasje prosecco nooit gezien, daarom ook maar 4/5 sterren. Ook kreeg ik het idee dat andere tafels meer aandacht kregen van het personeel dan onze tafel, veelal met lege glazen gezeten, daarom op dit punt maar 3/5. Een enorme verbetering met mijn eerste kennismaking van Tommy Kitchen welke zwaar onvoldoende was!

88. H.S. Oudshoorn

Sfeervol restaurant met vlotte bediening. Een gevarieerde kaart met heerlijke gerechtjes.

89. Marjoleine

Erg goed gegeten. De bediening was keurig, zeer correct, attent en vriendelijk.
    Het eten was van heel goede kwaliteit.
    En bovenal, eindelijk weer eens een restaurant waar ze groente-tempura hebben, heerlijk!

90. Heerlijk, vers en super gastvrij! (owja, ginger-ale met ijs en citroen 🙈)

91. Heerlijk gegeten en gedronken! Voor herhaling vatbaar!

92. Heerlijk gegeten in gezellige ambiance. Bediening keurig en vlot. Aanrader!

93. Het eten is verrukkelijk, bediening vriendelijk en snel. Heel gezellig restaurant

94. Sommige porties waren erg veel in verhouding met ander hapjes, zoals een grote bak champignons en veel kip.. twee keer verkeerde gekregen, en één soort ijs was op terwijl we de eerste waren. Verder heerlijk gegeten en leuke bediening.

95. frans kruijf

we komen hier vaker altijd heerlijke sushi

96. Ellen hesselman

Erg lekker gegeten. Personeel erg vriendelijk en gastvrij.

97. Jeannette dijkgraaf

Het was erg lekker, zoals altijd, alleen duurde het iets langer, er was te weinig personeel om alles vlotjes te laten verlopen.

98. Onze eerste keer bij Tommy Kitchen, en we hebben genoten. Rumoerig, voor een dinsdag, maar op en top gezellig. Het eten was verrukkelijk en ondanks dat er weinig personeel op de werkvloer was hebben ze het top voor elkaar! Complimenten!

99. Heerlijk gegeten!
    - kindvriendelijk
    - sfeervol
    - goede prijs-kwaliteit verhouding

100. Familie. Koeleman

Het eten was lekker en de prijs was goed. We komen er zeker vaker.

Volgende pagina