1193154428 78
1348519562 81
1426202129 90
1519421209 80

1. Georgina van Dijk

Slechte bediening, slecht eten, is niet meer wat het was. Echt slecht ik kom niet meer.

2. Carolien van der Brug

Wat een onaangename bediening… chagerijnig komt geen lach van af wat een ballentent. En eten is ook niet echt top. Afrader! Je komt naar een restaurant voor de gezelligheid niet voor een stelletje citroenen in de bediening.

3. Familie J. Schoenmaker

Dinsdag avond 9 oktober jl. Hebben wij met 6 personen bij jullie gegeten. De Pakhuys Proeverij was uitstekend. Ook de bediening was uitstekend: aardig, beleefd en behulpzaam.
    We hebben erg genoten en de sfeer was goed. Zeker de moeite waard om terug te komen.
    Ons min-puntje is dat je met de rollator zeer moeilijk bunnen kunt komen. Zoveel trappen. Het begon al bij de trap onder aan de Alphense brug… pff en toen nog binnen 3 trappen.
    Nogmaals het is een aandachtspuntje geen kritiek.
    Wij wensen jullie veel succes en dat jullie lang door mogen gaan.
    Familie Schoenmaker Leimuiden.

4. Paulien Dales

Chantal is een top gastvrouw en Jagues kan heerlijk koken. En ze gaan het interieur ook nog aanpakken. Echt een top ervaring.

5. Kimberly Banning

Eten was helemaal niks op aan te merken maar daar in tegen hele trage bediening het leek wel alsof ze de gehele boven verdieping vergaten. Moesten 2keer zelf ons blaadje geven omdat her zo lang duurde en ook vergaten ze 2 keer het blaadje terug te geven. Maar als ze zagen dat het drinken op was stonden ze er meteen. Voor het eten komen wij terug de service niet

6. Ted Pevrelli

Goedenavond,

Wij hebben afgelopen zondag voortreffelijk gegeten bij jullie. En ook echt een uitmuntende service gehad van de lieve serveerster. Op onze rekening staat vermelden dat ze Marissa V. heet. Blijf vooral zo doorgaan! Wij komen met veel enthousiasme graag nog een keer terug. Het is een aanrader voor ieder om dit restaurant te bezoeken.

Met vriendelijke groet,
    Ted Pevrelli

7. Wij hadden donderdag het geluk dat er nog één tafeltje over was. En wat een leuk restaurant is dit zeg! Het was de tweede keer dat we hier kwamen eten maar deze keer hebben we een nog leukere ervaring gehad. Super service gehad door het meisje met blond haar. En ook echt met haar kunnen lachen. Goed team deze twee meiden want het was toch nog best druk voor een donderdag vonden wij. Het eten was ook super. En nadat we hebben afgerekend kwam het meisje netjes onze jas brengen. Dat maak je niet vaak mee! Wij hebben echt een gezellige en leuke avond gehad en gaan zeker terug komen.

8. Miranda de Jong

Ik ben 2 weken geleden wezen eten met mijn vrouw op een zaterdag. Ten eerste het eten was verrukkelijk! Maar de bediening? Er was maar een meisje die het super goed deed. Ik had het idee dat zij zowat alles alleen moest doen. Er liepen twee jongens in de bediening die hadden er denk niet zoveel zin in. Die waren meer met elkaar bezig dan met de gasten. Ze vergaten echt onwijs veel, niet alleen bij ons maar ook bij andere gasten, dat moest dat meisje dus continue verbeteren en die kreeg het door andere gasten over der heen terwijl zij het alleen oplost. En het andere meisje, die is zo eigenwijs. Kraanwater bestellen bij haar is volgens mij een doodzonde. Ze praatte ook zeer onduidelijk en ze was echt onwijs chagrijnig... Maar ik vind wel dat het andere meisje het echt super deed! Dat dat wel gezegd mag worden.

Aan het eten is er niks aan te merken, echt heerlijk.

Groetjes Miranda de Jong

9. Anja Huiberts

Gisteren heerlijk van de proeverij gegeten. Verrukkelijk, leuke bediening (doe de groeten aan Lennard) 😋voor herhaling vatbaar

10. Margreet

Lekker gegeten. Bediening tijdens de proeverij onder de maat. Serveersters liepen met lege handen terug naar de keuken terwijl onze tafel al een tijdje afgeruimd kon worden. Nu kregen we de volgende gang terwijl de spullen van de vorige gang nog op tafel stonden. Er was tussen de gangen door voldoende tijd om de tafel af te ruimen. Dit tot 3 keer toe. Tussendoor werd wel alvast een tafel gedekt voor de volgende dag! We werden ook genegeerd met onze poging om het volgende bestelbriefje te geven. Toen mijn vriendin op een wat meer nadrukkelijke doch vriendelijke toon nogmaals de serveerster hierop attent maakte, maakte haar houding duidelijk dat ze hier flink van baalde. Dit is niet hoe je als gast behandeld wilt worden. Jammer.

11. Wij vonden de serveerster wat te joviaal, helemaal in contrast met de eigenaar die aan het eind onze jas aan kwam doen.

12. Gisteren de eerste keer hier gegeten. Was erg goed en uitstekende goed verzorgde bediening. En alle gerechten erg goed. Biefstuk medium-rare was ook medium rare.

13. Zeker een restaurant die op onze favorietenlijst komt te staan. Goede bediening en super eten!

14. Een geweldig lekker restaurant, heerlijk gegeten. Heel gezellig. Variatie te over. Van ons een dikke 10, En zeker de proeverij is een aanrader.

15. Frans Mater

Echt super lekker gegeten tegen in verhouding staande prijs. Echt een aanrader. Extra aandacht voor de proeverij. Dit is echt een achtbaan van smaken.

16. Heerlijk genoten van de proeverij in deze gezellige bistro. Bediening was goed en een lekker wijntje erbij! Wij waren aangenaam verrast! Zeker voor herhaling vatbaar!

17. Janneke

Gisteravond met 4 vrienden ontzettend lekker gegeten bij jullie. Lekker op het terras genoten van de proeverijen. Veel keuze en alles even smakelijk. Komen zeker een keer terug.

18. W Mulder

Gezellig om hier te eten, een waar genot in alle rust, door gezellige gastvrouwen met goede bediening. In de keuken zeer goed, een fantastie team. Echt een avond uit. Ga zo door.

19. Super lekker eten, vriendelijk personeel! Echt een aanrader. Je zit er lekker rustig, lekkere menu's op de kaart. Vooral de proeverij is heerlijk..

20. Delphine

21. Een prettig restaurant qua sfeer en de bediening was heel erg attent en vriendelijk. Zowel voor- als hoofd- en nagerecht waren erg lekker en de opmaak zag er goed uit. Kortom: een compliment voor de kok én de bediening. We komen zeker weer snel terug!

22. Via deze site bij dit Restaurant uitgekomen.

Bij binnenkomst hadden wij wat twijfels. Het terras bij de buren zat overvol en bij het oude pakhuys waren slechts enkele tafeltjes gevuld. Het terras zit helaas aan de schaduwkant en daarom zijn wij direct binnen gaan zitten.

Binnen was een gezellige uitstraling. We mochten zelf kiezen waar we wilden zitten en toen het leukste tafeltje bij het raam vrijkwam werd ons aangeboden om hier naartoe te verhuizen.

Het eten en drinken was voortreffelijk. Het pakhuys trio bestond uit 3 stukken vlees die erg mals waren. Vaak is bij een Mixed-grill-achtig recept de kip uitgedroogd. Hiervan was echter geen sprake.

Goed gegeten, uitstekende service. Enige nadeel vonden wij de 'standaard' kaart met gerechten als biefstuk, varkenhuis, sate, etc. Maar de kwaliteit van deze gerechten maakte het gemis aan bijzondere gerechten meer dan goed.

23. Anne 69 punten

Gegeten aan het water. Een fijne avond gehad, lekker gegeten.

24. Buiten aan de Rijn heerlijk gegeten. Jammer dat dit restaurant in Alphen een beetje onder gewaardeerd wordt. Vooraf geiten kaas salade. Hoofd gerecht lekkere slibtongetjes met roer gebakken groente. Garnituur patat en een salade. Toetje aardbeien ijs. Onder het genot van een lekkere rosé .De bediening was zeer vriendelijk. Ga zo door!

25. De eerste keer een stuk van het Baambrugs rund gegeten.
    Heerlijk mals, waarbij de groenten niet waren vergeten.
    Ambiance prima met alle keren een zit aan het raam.

Nu 2 keer de Proeverij gegeten met allerlei hapjes in een bijzonder grote variatie. Dit is een ieder aan te bevelen.
    De 2e keer dat wij de Proeverij hebben gegeten van 19.30 to 22.50. De tijd vliegt voorbij en je hoeft toch nooit te lang te wachten. Bediening is accuraat en vriendelijk.
    Wij zijn wel fan geworden van het Oude Pakhuijs.

26. Gisteravond hier heerlijk gegeten. De Pakhuys Proeverij is een absolute aanrader! Gerechtjes prima. Vlotte en vriendelijke bediening van de dames. We komen zeker terug!

27. mek 268 punten

Via Groupon hier vanavond met 2 personen uitstekend gegeten.
    Prima biefstuk met een lekker sausje , bakje met verse
    salade en een bakje friet + gebakken aardappeltjes voor slechts 19 euro .
    Vriendelijke bediening !.
    Zonnetje scheen , dus we konden lekker buiten aan de Oude Rijn zitten.
    Komen zeker weer terug!.

28. Jeanette Boshart

29. vaker geweest en weer fantastisch! supervriendelijke bediening en heerlijk eten. vandaag nieuw geprobeerd "de proeverij". soort tapas van hun beste gerechten en onbeperkt!!!

30. Erg matig eetcafe, alleen het toetje was smakelijk. Het hoofdgerecht bestond uit een aangeschroeid stuk rood vlees, gegarneerd met een kleine portie diepvriesgroente, geserveerd met diepvries friet en een salade (de tafelgenoten hadden 3 verschillende hoofdgerechten met vergelijkbare ervaringen).

Voorgerecht in mijn geval een carpaccio zonder smaak en gegarneerd met een soort barbecuesaus, niet erg lekker.

Verder wel een rustig een aardig ingericht zaakje, keuken mag echter nog fors verbeterd worden.

31. Het restaurant was ons nooit echt opgevallen, maar toen we via het straat bord bij hun terecht kwamen waren we blij verrast. Goede inrichting, snelle (maar niet te) en vriendelijke bediening en goed eten. De prijs ligt iets boven 't gemiddelde. Maar we komen er zeker nog 'n keer terug.

32. Goed eten maar helaas hebben wij het niet getroffen.

Zaten in het voorjaar buiten en vroegen of de verwarming aan mocht toen het af ging koelen, maar dat ging niet door.

Er waren te weinig gasten, dus we moesten binnen gaan zitten...

We zijn dus maar vertrokken.

Hopelijk zijn ze dit jaar klantvriendelijker. We komen graag terug namelijk, lekker eten verdient een herkansing. Ik ga ervan uit dat deze recensie verbetering oplevert, het is niet bedoeld om klanten te weren, want eten en bediening is over het algemeen goed te noemen.

33. Een prima adres om steeds een keertje terug te komen. Direct in het centrum, aan de Rijn. Deze zomer hier met een groep van 17 personen geweest. Vanwege de warmte heerlijk en gezellig op het terras de avond doorgebracht.

Prima bediening, alles volgens afspraak, vriendelijke sfeer.

Leuke inrichting, welke de naam eer aandoet. Wisselende kaart per 3? maanden. Al een paar keer terug geweest. En iedere keer weer zó heerlijk!

34. Heel lekker gegeten, fijne bediening. Lekker eten. Wat wil een mens nog meer!!