Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Alphen aan den Rijn verdeeld zijn.

1. Brigitta

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!

2. Antoinette

Zoals altijd waren de spareribs top. We waren verbaasd dat het zo rustig was. Als je de beste spareribs in omstreken wilt eten moet je toch echt hier zijn! Bediening vond ik vanavond niet helemaal scherp. Kwam ijsthee met fles bijschenken aan tafel. Voor zulke prijzen voor de drank verwacht je dan wel een flesje.
    3,80 voor een cola zero die dus hoogstwaarschijnlijk ook rechtstreeks uit de grote fles komt in standaard longdrink glas zonder ijs vind ik een absurde prijs.

3. Heerlijk gegeten en echt een top service. Gezellige sfeer! Voor herhaling vatbaar!

4. Mooi modern ingericht restaurant met een uiterst vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk!
    We kregen een uitgebreide toelichting op het menu van de serveerster en hebben haar tip voor de appetizer gevolgd: een fantastische vegetarische mengeling van smaken en gerechten. De hoofd- en bijgerechten waren ook top en qua hoeveelheid meer dan voldoende. Een aanrader voor gasten. Een aanwinst voor Alphen. Wij komen zeker terug!

5. Gouda's Glorie

Heerlijk gegeten in knusse sfeer, met vriendelijke bediening. Smakelijke zalm en spareribs die zo van het bot vallen.

6. Frans Spaink

Prima gegeten. Biefstuk was goed gebakken. Lekker wijntje erbij! En een prima plek op het terras aan het water. Bediening was attent.

7. De service was heel erg goed je krijgt heel snel je eten. Het plekje aan het water was uitmuntend. Het eten ach ja dat was superieur.
    Altijd als we hier zijn is het gewoon echt top een echte aanrader👍

8. De Bosjes

Altijd een uitermate vriendelijk ontvangst met voor iedereen tijd voor een praatje. Wederom een fijne ervaring om bij Daan te eten. Gemoedelijke sfeer en geweldig lekkere biefstuk.

9. Sheila Boot-van Toor

Vriendelijke bediening met persoonlijke aandacht. Dames stralen rust en vrolijkheid uit.

10. Was er nog nooit geweest, maar heb heerlijk gegeten, en heel vriendelijk personeel.

11. Nicolette

Knus, gezellig, goede vriendelijke service, lekker eten. Eerste keer hier geweest, zeker voor herhaling vatbaar!

12. Rob Müller

Afgelopen vrijdag, de laatste dag van de LAURA, hebben wij bij dit restaurant gegeten. De bediening was in orde, het voedsel was beneden de maat. Het vlees was droog. Geen € 22,00 waard.

3,6
  13. Jan Besijn

Het eten, voorgerecht,de biefstuk en desert was zoals altijd super. De service was goed en vriendelijk. Echt een aanrader!

14. Heerlijk gegeten bij Maggie Blue. Shared dining spreekt ons erg aan. Aparte, smaakvolle gerechten. De vis met curry was super evenals de tonijnhapjes en de beef tataki. Vier gerechten voor ons tweeën was ruim voldoende. Leuke trendy inrichting, industrieel maar met allerlei hoeken. Informele maar professionele sfeer. Vriendelijk personeel. Lekkere wijn. Echt een aanrader.

15. Wendy Janssen

Heerlijk eten, heel aardige bediening, gaaf ingericht, leuke sfeer, heel leuk terras. Ga ik zeker vaker heen.

16. Zoals altijd weer top gegeten, beste biefstuk van Alphen a/d Rijn e.o. Lekker buiten op het gezellige terras aan de oude Rijn!

17. We wisten al dat het eten er erg lekker was, vandaar dat we er terug zijn gekomen. Zeker een aanrader voor iedereen als je van lekker eten houd! We werden ook erg vriendelijk behandeld door het hele personeel! Complimenten want dat is soms nog is ver te zoeken bij andere restaurants.

18. De lunch was heerlijk, ruime keuze. Een gezellige ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening!

19. John van der Vlist

Lunchen op een gezellig terras aan de Rijn.
    Zonnetje liet ons niet in de steek.
    Vriendelijke, vlotte bediening. Prima lunch.

20. nicolette

Heerlijk gezellig geluncht op een lekker terras. Vriendelijke bediening, we komen hier graag :-)

21. Anne-Monique

Lekker gegeten. Wel jammer dat onze wijn gebracht werd in kletsnatte glazen, van binnen en van buiten, dat ziet er niet verzorgd uit. Bediening vriendelijk maar niet echt met aandacht.

22. Anne-Monique

23. Lasagna en paar keer pasta besteld om mee te nemen. Aan de prijzige kant, en zeker niet bijzonder, erg aan de zoute kant en plakkerig. Bepaald geen Italiaanse kwaliteit als je regelmatig in Italie komt. Wel lekkere ijsjes. Eigenaar mag wel wat vrolijker doen, komt onvriendelijk over.

24. Zéér goed en authentiek Grieks restaurant. Het eten is heerlijk, perfect mals gegrilld en uitstekend gekruid. De service is uitstekend, zeer vriendelijke mensen, ze laten je meteen thuis voelen. Het restaurant ziet er gezellig uit, is leuk ingericht en er hangt een goede sfeer!
    Een aanrader als je van Griekse restaurants houdt met lekker eten.

25. Wolvers

Top weer. We komen er graag en voelen ons altijd “thuis” en welkom. Het eten is zalig!

26. Bastiaan

Heerlijk gegeten op mooiste terras van Alphen. Zeer vriendelijke service!

27. Eten en drinken was heerlijk alleen de baco s waren erg slap. Vonden het ook raar dat er opeens niet meer gerookt kon worden op het terras. Later mocht dat opeens wel anders waren wij vertrokken !!

28. kees droog

gewoon weer geweldig zoals altijd

29. Op het terras bijna 20 minuten gewacht op de bestelde consumpties, vervolgens geprobeerd om af te rekenen. Na een kleine 30 minuten maar weggegaan zonder te betalen. Ballentent.

2,5
  30. Erg lekker broodje shoarma gegeten.
    Tafels mogen wel wat schoner.
    Wij gaan straks nog een lekker broodje eten.