Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Alphen aan den Rijn verdeeld zijn.

1. Vanaf buiten lijkt het meer afhaal dan restaurant, maar eenmaal binnen leuk aangekleed. Klein maar fijn. Je wordt opgewacht, jas wordt aangenomen en opgehangen (en bij vertrek ook weer aangegeven/aan gedaan), erg vriendelijke bediening, heerlijk authentiek Thais eten. De eigenaresse heeft zelfs de tijd genomen om bepaalde groenten (voor ons onbekend) te laten zien en uit te leggen hoe zij die in gerechten gebruiken. Wij komen zeker terug!

2. Hier nog niet eerder wezen eten en ik kan niet anders zeggen dan dat het prima bevallen is. De spareribs waren om je vingers bij af te likken.

3. Leuk restaurant, gezellige aardige bediening! We hadden laten vallen dat er een jarige was en bij het dessert werd daar aandacht aan besteed zonder dat wij dat gevraagd hadden, erg attent! Lekker eten!

4. Paul van Koningsbrugge

Een heerlijke verrassing, heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.

5. Heerlijk gegeten, alles was goed. Zeer vriendelijk personeel in een mooi ingericht restaurant. Ruime porties van alles. Leuke kaart met goede prijzen. Het was vrij rustig maar het was dan ook een woensdagavond. Wij zijn hier terecht gekomen omdat we onze diner-cadeau kaart gingen besteden en zullen vast nog wel vaker terug keren. Zeker een aanrader.

6. M. Hoogeveen

Wij vonden vooral de sushi erg goed! Flinke drukte op een dinsdagavond, goed teken! Bediening was keurig en vlot!

7. Top! Vriendelijke service en heerlijk gegeten.

8. Heerlijk gegeten. Echt thais. Ik zou zelf de bezoekers wat meer voor in de zaak zetten, omdat het nu leek alsof er niet zoveel bezoekers waren.

9. Geweldige tent, vriendelijk personeel, had voor 5 pers patat besteld. Kon er met 7 personen van eten, meer dan voldoende. Veel beter dan de kwalitaria. Duim op, ga zo door, ik kom zeker weten vaker. Ik rij er zelfs voor om.

10. P van der Have

Gelukkig weer een goed Thais restaurant in Alphen. Schone zaak, schone toiletten. Heerlijke gerechten en attente bediening. Een aanrader.
    Puntjes van aandacht: voorzijde zaak is erg open vanwege grote ramen zonder gordijnen o.i.d. Maak waar de jassen hangen een halletje. Zet paar grote planten neer.

11. Lekker gegeten vandaag en bovenal ontzettend goede service en bediening. Zeker een aanrader!!

12. Het personeel was niet klantvriendelijk, eten was koud en we moesten elke keer lang wachten om te kunnen bestellen en werden zelfs genegeerd toen we vroegen een dessert te kunnen bestellen. Erge tegenvaller!

2,6
  13. Prima eerste ervaring. Vriendelijke gastvrouw die graag iets uitlegd. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Ruime porties. Borden mooi opgemaakt, een kleurexplosie om te zien en een smaakexplosie op je tong. Heerlijk. Dit smaakt naar meer. En voor thais eten blijven wij voortaan in Alphen. Kleine verbetering : Raampartij erg open en bloot. Maak portaal bij ingang?.Doet wat kil aan.

14. Rob Groen

Werkelijk fantastisch Thais gegeten. We hebben ons laten verrassen door de bediening met de vraag "Doe maar wat, we willen veel verschillende smaken proeven." En dat hebben we ook gekregen. Heerlijk. Echt authentiek Thais. Echt een aanrader.

15. Een restaurant waar je een huiselijk gevoel hebt, met heerlijk eten (ook genoeg keuze voor vegetariërs) en aardig personeel!

16. johan meijer

Hele fijne sfeer, goeie service, hele fijne bediening, goeie kennis van de gerechten. Perfect klasse restaurant.

17. liesbeth verheul

Geweldig eten. Leuke bediening. Prijs/kwaliteit uitstekend en ze staan niet gek te kijken wanneer je om een doggy bag vraagt. 26 december was het een beetje kil. Dit was voor ons al de 2de keer en gaan daar zeker nogmaals eten. Inmiddels vergunning verkregen en is een wijntje en een biertje verkrijgbaar.

18. Kees v Deelen

Prima eten en zeer goede bediening komen terug (het eten mag wat heter opgediend worden)

19. Laura

20. Wat hebben wij gister weer heerlijk gegeten bij Proto!! Bedankt weer voor de super avond!

21. De sushi is altijd van een goede kwaliteit. Ook is het fijn dat Chinees op de menukaart staat. Daardoor is er veel keus. Kyoto is mijn favoriete sushi tent in Alphen aan den Rijn :-)

22. Heerlijk gegeten, vriendelijke en vlotte bediening. Aanrader!

23. Hele slechte ervaring. Ik ben hier zwaar opgelicht. Wegens mijn cultuur eet ik geen varkensvlees. Ik bestelde een broodje lams shoarma en ik weet 100 procent zeker dat ik varkensvlees heb gekregen in plaats van lams.

Tijdens het eten proefde ik het al en zag het aan de structuur van het vlees. Ik vind het niet kunnen en buitengewoon schandalig.

Ze zeggen dat het lamsvlees is maar eigenlijk krijg je gewoon goedkoop varkensvlees. De verkoper probeerde het nog een beetje te verbloemen door er paprika en uien door heen te bakken. Echt een bagger tent! Smerig en voelde me voornamelijk belazerd.

Slechte zaak. Vragen de prijs voor een broodje lamsvlees en verkopen je varkensvlees met opgebakken uien en paprika.

Ik raad jullie aan om hier niks te halen en een stukje door te rijden naar dorp en daar lekker je broodje halen.

Voor Akal: jullie moeten je schamen!!

24. Mariska en Arjan

Gisteren met 4 volwassen heerlijk gegeten. Zowel de voorgerechten (soep en carpaccio), hoofdgerechten (ossenhaas, zalm met bladerdeeg en hertebiefstuk met de rode wijnsaus) waren van goede kwaliteit en hebben ons zeer goed gesmaakt. Compliment aan de kok. De afsluiter: koffie compleet, maakte het geheel af. Een geslaagde avond in een gezellig restaurant. Een met meer klanten gevuld restaurant had de sfeer ook op een 8 gebracht. Ofwel: Een aanrader voor wie nog onbekend is met dit restaurant.

25. Wat een heerlijk restaurant! We hebben onlangs heerlijk gegeten bij proto. De sfeer was goed, we werden ontvangen of we er al 10 jaar kwamen maar het was onze eerste keer. Het eten was heerlijk en zag er trouwens ook heel gaaf uit. De bediening was top! Naja al met al wij komen zeker terug! Bedankt Alekos voor de gezellige avond.

26. Na jaren me weer eens laten verleiden om te dineren bij De Zaak.

Ik had zo gehoopt dat er verbetering was ten opzichte van mijn eerdere ervaringen, maar nee, er was nog niets veranderd. We waren met een groep van 9 personen. Bij het uitserveren van het hoofdgerecht bleek er 1 gerecht te weinig was. De reactie "sorry we zorgen snel voor het gerecht". Deze persoon heeft ongeveer 10 minuten op het gerecht moeten wachten. De anderen waren alvast begonnen, gezellig samen eten was dit niet.

Bij alle gerechten wordt een salade geserveerd. Echter de salade bij mijn gerecht bestond uit een stronk sla, het onderste gedeelte waarmee de sla vast zit aan de grond was mijn salade. Zelf konijnen zet je dit niet voor.

Al met al een niet echt positieve ervaring, mijn conclusie: ik kom hier NOOIT meer en ik adviseer anderen deze zaak ook te mijden.

1,4
  27. Drie weken na eerste bezoek, nu samen met vrienden naar Khop Khun Thai geweest. Eten en drinken weer formidabel. Bediening, in het nu volle restaurant is vriendelijk en attent. uitbreiding van het team is nu al noodzakelijk: eten op tafel duurt wat langer dan bij eerste bezoek. Zeker weten dat we daar regelmatig uit eten gaan.

28. Jaap Bolijn

Geen betere Indonesische ervaring in Alphen dan dit restaurant. Ga dit niet vergelijken met Chinezen en dergelijke. Dit is authentiek. Plezierige bediening, goede adviezen en heerlijke eet ervaring. Deze zaak en vooral zijn keuken verdient veel meer publiciteit, erkenning en vooral klanten

29. Bami gehaald vrijdagavond, was er binnen 3 minuten. Zou dat komen omdat het overschot van donderdag weg moest? Niet te eten, alles weggegooid. Schaam je!