Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Alphen aan den Rijn verdeeld zijn.

1. Zaterdag 03-02-2023 hebben wij Mary ( echtgenote, moeder en oma ) haar verjaardag bij Daan gevierd. Al eerder hebben wij bij Daan geluncht. Bij binnenkomst werden wij aller vriendelijks ontvangen en met name heel vriendelijk. Wij waren met 10 personen, wij zelf onze kinderen en kleinkinderen. Aan tafel zaten werden er voor de kleintjes gelijk tekenspullen aan gereikt. Wij moesten even wachten op de anderen en in de tussen tijd een drankje en praatje met de aller vriendelijkste eigenaresse en medewerkster.
    Toen iedereen aanwezig was hebben wij onze lunch besteld dit vanuit een zeer uitgebreide kaart. Niks werd opgedrongen en met enige regelmaat werd gevraagd of alles in orde en genoeg was. De bestelde gerechten waren super lekker en er was meer als genoeg. En weer de vriendelijkheid iedereen was super aardig.
    Conclusie; Vriendelijkheid, netjes, goede kwaliteit, huislijk, goede sfeer en super vriendelijk.
    Ondanks dat wij niet in Alphen aan den Rijn wonen ( onze kinderen wel ) blijven wij terugkomen bij Daan en zullen wij dit restaurant aan een ieder aan bevelen.
    Mary en Ruud Scheffer

2. Heerlijk gegeten wat een kwaliteit.
    Daarnaast een hele persoonlijke sfeer met aandacht voor de bezoeker.

3. Sandra Jansen

Heerlijk geluncht, een aanrader👌

4. Wendy Janssen

Super leuke bediening, heerlijk eten, warme gezellige sfeer.

5. Richard Cornelisse

Het eten was heerlijk en de service echt goed. Mijn vrouw heeft Lactose intolerantie en daar zijn ze naar wat misverstanden erg goed mee omgegaan, dankjewel daarvoor.

6. C.van Vliet

Heerlijke spareribs!

• Eindcijfer 9,1
  7. Jerke de Vries

8. Vriendelijk ontvangst geen hectiek ondanks drukte bediening perfect eten drinken zeker geen klachten.
    Dus alles bij elkaar een perfect compleet geheel.

9. Jeffry van Amson

Wij waren op een plek waar het heel koud was. De medewerker zei dat hij niks kon doen, het kwam van de oude gebouw. Het duurde bijna een uur tot wij onze bestelling kreeg.

10. Een hele gezellige zaak met fantastisch eten en vriendelijke bediening.
    Zeker een aanrader!

11. Marie Louise

Op mijn verjaardag zo in de watten worden gelegd is iets bijzonders. De sfeer, het eten, de bediening alles was goed geregeld. Top tent. We gaan er gauw weer heen. Bedankt Team Daan!

12. Het beste, gezelligste en lekkerste restaurant in Alphen. Heerlijk eten voor een betaalbare prijs. Vriendelijk personeel en overheerlijke catering. Zeker een aanrader.

13. Heerlijk gegeten, biefstuk was heerlijk mals, vriendelijke bediening en ook niet al te lang wachten tussen iedere gang. Voor herhaling vatbaar. Prijs-kwaliteit vind ik lastig te beoordelen, uit eten gaan is sowieso erg duur.

14. Jordy Jansen

Dit was een top tent!
    De bediening die ons hielp was super vriendelijk en hij had verstand van het eten en de wijntjes die je erbij kon bestellen…

Ook de speciaal biertjes waren erg lekker!
    Top tent!

5 sterren van mij

15. Marjan van Velzen

Het is altijd weer gezellig om bij Daan te lunchen, personeel is zeer vriendelijk.
    Het eten smaakt altijd heerlijk, ik kom snel weer terug!!!!

16. Frank Boerebach

Sinds wisseling eigenaar waren we niet meer geweest en wat een teleurstellende ervaring.
    Verschrikkelijk lang wachten op service en eten onder de maat.
    Vlees slecht droog en kapot gegrild zielig bakje komkommer als garnering. Zakje op je bord waarin 10 frietjes en de saus moesten we naar vragen.
    Komen hier nooit meer.

1,9
  17. Stephen Hoang

Vertaal van English naar Nederlands

Goeie service en vriendelijk personeel. En het belangrijkste: heerlijk eten.

18. Vriendelijk personeel, lekkere patat en snacks.

19. Serlina Dai

20. Sandra frelink

Wij hebben heerlijk gegeten, en de service was perfect. Alles was naar wens en de sfeer in dat restaurant vond ik ook erg gezellig.
    Was er nog nooit geweest maar ga er zeker nog een keer heen!

21. Gereserveerd om met de familie (2x volwassen, 3x kids) te gaan eten op 2e kerstdag. Was voor ongeveer de helft vol, erg stil en wat ongezellige sfeer.

Eten besteld, alleen hoofdgerecht, dat duurde ruim een uur voordat het er was. We kregen 1 klein bakje patatjes voor 3 schotels, en 1 bordje salade voor 3 personen.

Eten was nipt voldoende. Wat je verwacht als je thuisbezorgd besteld. Echter zijn de prijzen (24 tot 38 euro) per schotel van dusdanige aard dat elke prijs/kwaliteit scheef loopt.

3,5
  22. Op 22 december werd de bestelling bezorgd. Perfect verzorgd, smaakte weer, zoals gewoonlijk, uitstekend.
    Het was mijn verjaardag en ik kreeg boven op de bestelling een welkom van ballonnen, toen de doos open ging.
    Super bedankt, team van Kota Radja, heel attent.
    Fijne dagen. 🌲🎅

23. Eten viel erg tegen, mijn vrouw had de knapzak (volgens de menukaart)deze was koud en teruggestuurd. Daarna kwam deze weer op tafel en was het verbrand en nog niet echt warm.

Daarna moesten wij ook nog vragen naar de strokonof saus die was men vergeten, toen wij ons beklag deden bij de "eigenaar" kwam deze zeer onverschillig en zelfs ongeïnteresseerd over. Hij vergat dat wij betalende klanten waren.

Daarnaast was de komkommer bij het menu, erg weinig ter grootte van een pinda bakje, bij de patat hadden we mayonaise gevraagd, wat niet werd toegevoegd, moesten we ook weer apart vragen.

En als klap op de vuurpijl hadden we koffie besteld waar men was vergeten om suiker en melk toe te voegen.

Wij waren jaren trouwe klanten bij de gelaarsde kat bij de vorige eigenaren, maar wat is deze zaak sinds de nieuwe eigenaren qua eten en bediening erg achteruit gegaan.

Voor ons nooit meer de Gelaarsde kat.

24. Warme ontvangst, goede bediening.
    Lekker eten.

25. Wanneer je belt om aan te geven dat ze het verkeerde gerecht hebben meegegeven wordt je asociaal te woord gestaan (nr 169 maar we kregen 196), er wordt met stem verheffen duidelijk gezegd dat je eigen fout is. Je kan nieuw eten krijgen maar je moet er wel voor betalen.
    Dit was niet de eerste keer maar voor ons zeker wel de laatste keer. Wat een verschrikkelijke dame werkt daar.

26. Wat een teleurstelling zeg! Vanavond uiteten geweest bij de Gelaarsde kat. Onder het mom van "laten we hier weer eens een keer uit eten gaan". Het was daar altijd zo lekker.
    Drie andere tafels waren bezet maar wat duurde het lang.
    Het drinken duurde 20 minuten, tot we de menukaart kregen was het 40 minuten verder. En toen moesten we nog bestellen. Nog eens een kwartier later. Toen ik aangaf dat het wel erg lang duurde kreeg ik smoesjes over een oude man die naar de wc moest. Toen ik vroeg waarom de menukaart zelf dan ook zolang duurde was ze het daar dan wel mee eens.

We bestelde een potje kip met bacon. Er lagen wel geteld 12 frietjes op ons bord en het potje leek wel soep. De saus was echt water.
    Ik bestelde hapjes: een kloosterbol met kaasfondue, spareribs en kip met zoetzure saus. De kip was volledig koud. De kqas van de kloosterbol was al helemaal opgedroogd en niet meer vloeibaar. De spareribs waren ronduit niet te eten.

De cola die we nog hadden besteld is overigens nooit meer gekomen.
    Werd niks van de prijs afgehaald en met 60 euro minder gingen we mega ontevreden naar huis.

Dit doen we nooit meer. 2 jonge mensen aanwezig en maar 3 tafels bezet en zo slecht

27. E

28. "Daan" het ultieme voorbeeld van even gezellig en lekker lunchen.

29. Zijn fijne mensen en heerlijk eten.
    Zeker een aanrader.

30. Kouwenhoven

Heerlijke lunch voor een prima prijs