Bezorgrestaurants in de buurt van Proto

1195652548 84
1202626810 85
1209601072 83
1258420905 69
1342112047 82
1502520070 76

1. Geweldige avond gehad. In december met sneeuw nog heerlijk op t terras zitten wie had dat gedacht? Eten was heerlijk vers en de service was top. Aanrader! Kom zeker terug als we in alphen zijn.

2. Kees van Tol

Heerlijk gegeten. Tijdje niet geweest. Ze hebben de boel flink onder handen genomen. Mooi terras, mooie inrichting en topservice! Echt een aanrader!

3. Echt lekker eten top bediening en mooi Ambience.

4. Lekker eten! Mooi terras aan het water, gezellige sfeer.

5. R van Staveren

Helaas moet ik vermelden redelijk. Eten was lekker, maar niet bijzonder. Het grote minpunt was de bediening, onervaren en niet accuraat. Vuile borden bleven te lang op tafel staan en drankjes na tweemaal vragen pas geserveerd. De borden van het voorgerecht werden pas met verbazing gewisseld na verzoek tijdens het opdienen van de hoofdgerechten.

6. Wat hebben wij gister weer heerlijk gegeten bij Proto!! Bedankt weer voor de super avond!

7. Wat een heerlijk restaurant! We hebben onlangs heerlijk gegeten bij proto. De sfeer was goed, we werden ontvangen of we er al 10 jaar kwamen maar het was onze eerste keer. Het eten was heerlijk en zag er trouwens ook heel gaaf uit. De bediening was top! Naja al met al wij komen zeker terug! Bedankt Alekos voor de gezellige avond.

8. Een overschat restaurant. De locatie is prachtig, maar dat was ook het enige hoogtepunt. De bediening is arrogant en ongeïnteresseerd. Je moet lang wachten en er is geen serveerster te zien. Het eten is niet echt bijzonder, de prijzen daarentegen wel. Die zijn aan de hoge kant. Wil je iets speciaals doen, ga dan niet naar Proto. Zonde van je geld en je avond.

9. j.g.pacque

Lekker zonnetje op terras, dat wel! Lang wachten tot bestelling werd opgenomen. Daarna duurde het weer heel lang voor de bestelde hapjes werden opgediend, terwijl er toch niet veel cliënten waren.
    De club sandwiches waren oké, maar de carpaccio was om te huilen! Een paar miezerige plakjes vleeswaar met een sla melange die er uit zag als of die al dagen op ons lag te wachten.

10. van de Berg

Al vaker gegeten en altijd lekker en gezellige sfeer. Dit keer de 3 gangen A&H actie gedaan en heerlijk gegeten! Wij hadden allebei een ander voor en hoofdgerecht. De 3e keuze was vegetarisch. Het dessert was de griekse yoghurt met cherrytomaatjes. Heerlijke afronding van het menu.

11. Prima lokatie en gezellige sfeer. Leuke attente bediening. We vonden het vrij prijzig en voor dat geld niet de meest geweldige kwaliteit. Eten koelde snel af. Verder snap ik niet waarom de tonicstampers omgekeerd in het glas worden gezet.

12. Johan 115 punten

Heerlijke lunch met vishapjes. Afgesloten met cheescake. Vriendelijke bediening. Leuke plek met zicht op Oude Rijn.

13. Renos

14. Renos

15. Wat een fijne plek om een avond door te brengen! We hebben voortreffelijk gegeten, heerlijke smaakjes, alles vers bereid, goed advies met betrekking tot de variatie in tapas en overheerlijke wijn. Kortom, ga zo door, wij komen zeker nogmaals!

16. Het eten is kwalitatief goed, ambiance - nu met terras - is zeker goed. Jammer van de fouten die worden gemaakt. Het bestelde - vooral na het hoofdgerecht - komt niet of na veel te lang wachten (30 minuten op een simpel yoghurttoetje) of na 4 keer vragen en dan in delen. Zo kwam het brood pas na de soep, erbij was lekkerder geweest. Dit is niet 1 keer gebeurd maar bij meerdere bezoeken van ons. Dit zorgt ervoor dat wij er voorlopig niet meer komen.

Deze slechte service is de prijs niet waard die wij voor ons eten moesten betalen. Want voor de gemaakte fouten werd alleen excuses geboden. Van de rekening ging niets af.

17. Een prachtige locatie. Ik kende Proto van de zomer waar ik op het prachtige terras naast het water, tot laat in de avond van de uitzonderlijk lekkere tapas en een goed gekozen wijn heb genoten, maar was gisteren ook positief verrast van warme ambiance warmee het decor je omhelst vanaf het moment dat we binnenkwamen. Met een tafeltje naast het raam met uitzicht op de Rijn konden we van een romantisch diner genieten. Het vernieuwde menu zorgde weer voor culinaire hoogstandjes. De bediening verstaat wel haar werk, van de gastvrijheid waarmee we ontvangen werden tot het adviseren van de aan het gekozen menu passende wijn.
    Een plek waar ik graag terugkom!

18. Kom regelmatig bij dit restaurant, dus hang mijn mening niet op aan een enkel bezoek. De bediening op het terras is doorgaans beter dan binnen. Dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de indeling van het restaurant, met diverse niveau verschillen en scheidingswanden. Feit is echter wel, dat iedereen z'n best doet. Altijd ben ik verbaasd over de grote variatie van vers bereid eten, waarbij sommige smaken iets meer uitgesproken mogen zijn. Met meer uitgesproken smaken, beperk je echter de doelgroep, dus alle begrip daarvoor. De eigenaar heeft een uitgesproken voorkeur voor mooie en elegante wijnen, waarvan een groot aantal sinds kort ook per glas verkrijgbaar zijn. Deze wijnen zijn ook nog eens betaalbaar, evenals het eten. Punt van aandacht is om 'hoofdschotels' op de inerkaart te plaatsen, zoals men dit ook bij de lunch heeft gedaan. Het is dan wel een tapasrestaurant, maar als je er vaker komt mis je dit. Overall een prima eetgelegenheid, met constante kwaliteit. Ook geschikt voor zakelijke lunches.

19. Leuke inrichting, vriendelijk personeel. Iets te vlakke smaak aan de gerechten.

20. Zojuist tijdens de intocht van Sinterklaas heerlijk gelunched bij Proto. Gezellige sfeer, gulle porties en een goede kwaliteit.

21. Gisterenavond gegeten in een vol Proto. Heerlijke menu's! Ik had het herfstmenu. Precies goed qua hoeveelheid. Afwisselend en elk hapje was smullen. Mijn vriend had het vario-menu. Ook super. Eén minpuntje: de bediening vergat regelmatig drankjes te serveren na deze besteld te hebben, vroeg niet of er nog behoefte was aan een drankje (inkomstenverlies!) en geen excuses na voor de 2de keer gevraagd te hebben om een glas wijn.
    Verder alles tip top in orde. We komen graag weer.

22. Geweldig!! De baas is een erg goede en vriendelijke gastheer en ook het personeel is heel goed. Wat me ook opviel is dat de kwaliteit-prijs verhouding goed is! Echt een toprestaurant!

23. We hebben laatst met ons gezin bij proto gegeten. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en de bediening is erg vriendelijk. We komen zeker terug!

24. Ik heb heerlijk gegeten bij Proto, de ambiance is zeer goed. Vooral de menu's zijn aan te raden, heel veel variatie en zeer goed bereid! erg leuk. Ik keer hier zeker terug!!

25. Een ontzettend leuk restaurant. Je krijgt echt de mediterraanse sfeer mee met al die mooie foto's aan de wand.
    Het eten was uitstekend. Een leuk samengesteld menu'tje met allemaal kleine hapjes die je kunt proeven. Als je iets lekkers wilt proeven is dit zeker aan te raden.

26. Voor het eerst gegeten bij Proto,kan niet anders zeggen dan geweldig!!!
    Heerlijke tapas, met goede bijpassende wijn(en).
    Erg vriendelijke bediening, die met veel enthousiasme en kennis het menu presenteren.
    Echt een aanrader voor een heerlijke avond uit eten of om te borrelen op het schitterende terras.

27. Mediterranea warme sfeer. Correct en attent personeel.
    Gerechten heel divers, met als topper gemarineerde tonijn.
    Niet alleen voor dineren maar ook voor een borrel of een hapje, binnen maar ook buiten. Parkeren in de Aarhof of parkeergarage Castellum is altijd plek. Als men wil dineren in het weekend is het handiger om telefonisch te reserveren want er is er meestal volgeboekt. Ook leuk en gezellig om tijdens uw inkopen of na het winkelen wat te eten of een borrel te doen aan de oude Rijn.

28. We hebben hier met een groep van 22 personen prima gegeten. Vooraf een keuze gemaakt uit de diverse menu's, vis, vlees, vegetarisch of een variatie van de drie. De bediening was erg vriendelijk en het eten werd vlot geserveerd, ondanks dat we met een grote groep waren. Prijs/kwaliteit-verhouding vond ik ook erg goed.

29. De verwachtingen waren al hoog maar opnieuw zijn wij vreselijk verwend en verrast. Verwend door de keuken die met verrassende ingredienten een hele smaakwereld presenteert. Verrast door de eigenaren Nikos en Alekos bij wie je thuis bent en die je zonder wenken toch op je wenken bedienen. Het hele gezelschap was bijzonder tevreden. Echt een aanrader, bedankt!

30. Wij hebben hier maandag 29 augustus gegeten, erg lekker en goed verzorgd, leuke vriendelijke dame in de bediening.
    Er was alleen 1 minpunt, de garnalen waren droog en echt niet lekker, dat hebben we gemeld aan een heer in de bediening en die gaf het door aan de keuken. Het enige (pas toen we ernaar vroegen) wat de meneer zei: de keuken weet ook niet hoe dat komt.
    Met een klacht wordt dus niets gedaan. Dit heeft onze fooi bepaald.

31. kees 84 punten

Zeer vriendelijke eigenaar, maar ik ben niet zo gek op tapas eten.

Zag er wel vers uit, alleen veel te vet en de hoeveelheid viel tegen.

Al die proef schaaltjes moet je van houden.

Interieur geweldig, buiten bij mooi weer gezellig zitten aan de Rijn.

En nogmaals eigenaar zeer goede gastheer.

32. Mopoie locatie aan de Rijn. Overheerlijke tapas en goede bediening. Echt een toprestaurant.

33. In de zomer is het heerlijk genieten aan het water. De bediening is altijd aardig en behulpzaam. Het eten is zalig. De ambiance goed. Ik eet er zeker 1x per maand en bij terrasjes weer kun je me er elke week wel vinden.

34. Lekker gegeten. Bediening is aardig en doet het goed. Jammer van het zand in de sla, maar goed dat hebben we thuis ook. Ter compensatie; gratis koffie van het huis. Verder mochten de voorgerechten iets warmer geserveerd worden, want nu kwam de smaak van het eten niet tot zijn recht. De inktvisringen (let wel, gebakken) vielen helaas verkeerd op de maag door eerdere ervaring in het buitenland. Koffie had een lekkere schuimkraag, alleen miste ik een cacao figuurtje. Decoratie van de tafels en omgeving zag er goed uit, erg. Leuke schilderijen ook. Al met al een goed restaurant, alleen moet de inktvisringen niet verkeerd vallen.

35. Vorige week met 5 man gegeten, eten was erg lekker en lekkere wijn erbij. Vlotte en leuke bediening, kortom een zeer geslaagde avond!

36. anke nijsen

Met de familie hebben wij op 16 januari 2011 hier gegeten met 14 personen. Iedereen heeft het erg lekker gevonden. De borden zagen er zeer verzorgd uit en het eten werd heerlijk warm opgediend. Een aanradertje.

37. Ik ben er deze week met mijn zus geweest en we hebben echt genoten van de heerlijke gerechtjes!

Het was allemaal even lekker en de locatie is ook super, de bediening netjes en vlot.

38. Helaas geen goede ervaringen met Proto. De kwaliteit van het eten is ronduit slecht. En dan ook nog dezelfde vette saus bij bijna alle tapas gebruiken is zeker een schande. Nee dit is geen aanrader. Jammer want het terras ziet er prachtig uit.

1,3
  39. Leuke locatie, zo aan de Rijn in het centrum. Verder niet echt enthousiast. De tapas niet altijd even lekker. Bediening duurde lang.

40. Ivanka Overvliet

41. Na lange tijd weer eens Proto geprobeerd. Kan niet anders melden dan dat dit een ware tegenvaller was.

Prijs kwaliteit verhouding is volledig scheef. Wat duidelijk opvalt is de ondermaatse kwaliteit van de ingredienten, smaken zijn vlak en zonder raffinement en veelvuldig wordt dezelfde saus voor verschillende tapas gebruikt: op een schaal met 6 gerechten was dezelfde dille saus gebruikt voor zowel een aardappelgerecht, de vis en de lasagna. En net als al eerder door iemend opgemerkt, warme tapas veel te lang in de oven en dus uitgedroogd.

De rode huiswijn was ronduit slecht. Deze verliest met een straatlengte van de goedkoopste fles van de Aldi.

Behalve als prima zit-locatie langs de Rijn is eten en drinken bij Proto niet aan te raden.

42. Ben niet zo heel erg enthousiast. Het eten/drinken is wel aardig, maar van de verschillende keuzes smaakt het nog allemaal hetzelfde! De bediening vind ik ook minder... het duurt een tijd voor je geholpen word... heb je eenmaal besteld, dan komt het wel goed.

43. I

44. Bas fruman

45. Geweldig! Wat mij betreft een van de beste restaurants in Alphen. Goed eten, mooie inrichting en goede bediening! En prijs/kwaliteit is goed!

46. Wij hebben de afgelopen jaren meerdere malen gegeten bij Proto. Altijd tot volle tevredenheid. Tot de laatste keer. Het was enorm druk en de bediening/keuken kon de vraag duidelijk niet aan. Alles kwam rechtstreeks uit de koelkast. Warme gerechtjes kwamen uit de oven en hadden hierdoor hun smaak verloren én waren uitgedroogd. Tegen kritiek kon de ober al helemaal niet, hij ging met ons in discussie! Dit was de laatste keer Proto voor ons.

47. Bettina

48. Wij eten hier regelmatig. Groot nadeel is dat het altijd druk is, maar dat betekent wel dat het een aanrader is.

Heerlijk eten, gevarieerd en goede kwaliteit.

Ook de wijn keuze is meer dan goed. Wel vooraf reserveren, zeker op de wat drukkere avonden!

49. Wij hebben hier gisteren gegeten. Wat direkt opvalt is dat het enorm druk is voor de woensdagavond. Wat als 2de opvalt is hoe dicht de tafeltjes tegen elkaar aan staan. Romantisch eten en met elkaar praten is hier niet mogelijk. Wat een kippenhok. Bediening is keurig en correct. Eten vond ik heel erg tegenvallen. Wij hadden 6 verschillende tapas en er zat niets tussen wat bijzonder was, maw zelfde smaken als in mijn eigen keuken. De koude gerechten kwamen regelrecht uit de koelkast en waren dus veel te koud. De warme gerechten waren niet goed bereid. (alles under done)

Prijs viel erg mee, 6 tapas gerechten, toetje, koffie en drankjes 30 euro. pp.

Dus ja agh... aanrader? Smaken verschillen.

50. Zand zat nog in sla! Na een opmerking hierover kregen we gewoon bij de volgende gang dezelfde sla weer terug! Bediening is slecht en eten wordt steeds minder. Moesten van plaats wisselen omdat bekenden van eigenaar op ons plekje wilden zitten, hier kregen we totaal geen compensatie voor ook niet na een opmerking onzerzijds! Wij komen hier nooit meer.

51. Petra van Leeuwen

52. Erg lekker gegeten afgelopen weekend.

Heerlijk in het zonnetje op het terras aan de Rijn gezeten, bediend door een zeer vriendelijk meisje dat, ondanks dat wij tamelijk veeleisend waren, ons constant vriendelijk bleef helpen. Mayonaise inplaats van de traditionele 'patatas bravas'-saus, een beetje extra boter bij het brood, de gehaktballen zonder de saus, het kon allemaal!

Echt een aanrader.

53. SUPER restaurant. Vooral als je heerlijk buiten op het terras kunt eten. Het terras heeft een super bijpassende sfeer door de prachtige olijfbomen. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. De wijnen en de tapas zijn super. Mijn favoriete resaurant in de wijde omgeving.

54. Fantastische ligging en 'n super terras. Goede bediening, heerlijke wijnen en tapas om je vingers bij af te likken!

Als restaurant om te dineren vinden wij de kaart wat minder.

55. Lekkere tapas. Prettig personeel. Mooie zaak. Een aanwinst voor Alphen aan den Rijn.

56. ismir van heekesen

Het was mijn eerste ervaring met tapas ,en dat is mijn bij PROTO ZEER GOED BEVALLEN.
    Vergeet vooral geen dessert te bestellen aanrader brownie met yogertijs heerlijk.