Restaurant verhuisd

1612000805 86
1668420257 86
1702271928 86

1. Fam v Klaveren Boskoop

Gisteravond heerlijk gegeten in jullie nu wat rustige restaurant (door coronavirus) Ook het vegetarische gerecht was erg smakelijk bereid...dat het goed is bij jullie is voor ons geen verrassing..succes verders!!!
    Xaipetismous..fam v Klaveren Boskoop

2. Wij hebben het erg naar ons zin gehad!
    We werden bediend door de baas, hij was erg vriendelijk en het eten was heerlijk!

3. Rob van Eijk

Gezellige restaurant goed eten.

4. Heerlijk gegeten en heel gastvrije bediening. Komen zeker terug.

5. Wij werden vriendelijke ontvangen. Ozzo voor ons en de kinderen kregen appelsap als welkom drankje. Super leuk! Het eten was genoeg en heerlijk. Het personeel was vriendelijk en leuk met de kinderen. Top! Komen zeker nog een keertje terug.
    Groetjes Familie de Wit.

6. Heerlijk gegeten. Aanrader.

7. Dit is wel een gezellig restaurant. Het eten is echt lekker. Mals vlees, verse bijgerechten. Heerlijke patat en de porties zijn te groot om op te krijgen. Bediening is vriendelijk en verzorgd. Nu 3x geweest. Echt een aanradertje.

8. Zeer slechte ervaring na vroeger wel lekker te hebben gegeten.

Bij het voorgerecht, champignons met varkenshaas, was de varkenshaas droog.

De patatten waren net even in het vet geweest en dus slap. Nadat hier wat van was gezegd, kregen we na het opeten van het hoofdgerecht nieuwe patatten, echter, deze waren zeer vet.

De serveerster kwam onverzorgd over. Ook wist zij niet te vertellen wat het nagerecht nou eigenlijk precies was.

Niet meer aan te raden. Jammer.

4,5
  9. Als vaste klant van Olympia viel ons eten afgelopen donderdag erg tegen. Wat is er gebeurd met de Kota Smirneeki... Geen saus te vinden, héél veel olijfolie, leek wel soep. Was de saus op en dan aangelengd?? En de kip was niet gekruid, maar wit.
    Wij zijn dit niet gewend van jullie. De bediening was ook heel traag, erg lang moeten wachten. Wij hebben gezegd dat het niet naar wens was, maar niets meer over gehoord. Ik weet niet of we nog komen, voorlopig heb ik even genoeg! Jammer, was zo goed!

10. Ans en Jo

Goed restaurant gezellig en sfeervol en hebben daar heerlijk gegeten best voor een herhaling vatbaar.

11. Margreet

Erg goed gegeten. De ossehaas was lekker mals. Bij de meeste restaurants krijg je alleen een salade bij het hoofdgerecht geserveerd, maar hier lagen er ook andere verse groenten op je bord. Heerlijk ijs. Kortom zeker de moeite waard om proberen. Voor de prijzen die gehanteerd worden is de kwaliteit boven gemiddeld. Wij komen zeker terug.

12. Afgelopen zaterdagavond voor het eerst hier heerlijk gegeten, op het eind van de maaltijd kwamen we tot de ontdekking dat de Moussaka niet op tafel stond. Dit ook eigenlijk in de eerste instantie niet gemist, maar daarna wel vermeld. We kregen de koffie gratis omdat ze de Moussaka waren vergeten....en als klap op de vuurpijl kregen we, ook na de nodige protesten dat het niet hoefde...de Moussaka keurig ingepakt mee naar huis! Wat een leuk gebaar!!! We komen hier zeker nog eens terug!!! Als enigste puntje had ik dat ik grotere stukjes walnoot lekkerder vind in de Griekse yoghurt met honing, maar dat is persoonlijk.

13. lars filippo

Wij zijn hier vaste gasten en genieten elke keer weer van alle heerlijke gerechten! Deze mensen hebben een hart voor de zaak en voor de gasten!

14. Ik ben inmiddels +5 maal geweest dineren bij Olympia en het is altijd een aangename ervaring geweest.

De bediening is altijd snel, vriendelijk en attent (Service 10).

De gerechten zijn heerlijk samengesteld en vaak vergezeld door salade of lekkernijen. Het eten is er niet duur én altijd prima in orde (Prijs Kwaliteit 10).

Een aandachtspuntje is wel de grootte van de porties. Die zijn namelijk vrij groot ! Advies: pas op met uw gerechten-keuze bij uw eerste bezoek.
    De grootte van de porties mag wat minder, verder in orde (Eten&Drinken 9).

Onlangs ben ik hier ook met mijn ouders en vriendin gaan uit eten, ook hierbij voor ons allemaal een prettig en smakelijk etentje. Leuke aankleding van het restaurant middels architectuur en houtwerk, gebruik van kaarsjes en planten.
    Enigste aandachtspuntje is dat sommige tafels krap staan opgesteld. (Sfeer 9)

Als echte Grieks-eten liefhebber mag ik met veel vertrouwen dit restaurant aan de hongerige twijfelaar aanraden, die deze recensie nu leest !

Alvast Smakelijk eten bij restaurant Olympia in Alphen.
    - r. van saanen

15. Wederom heerlijk gegeten, inmiddels voor de 4e keer. Wij rijden er graag 30 kilomter heen en weer 30 terug om bij deze Griek te eten. Ditmaal gekozen voor het 4 gangen diner. Was erg lekker en zeer grote porties. Jammer vond ik nu wel dat de opdienschaal snel afkoelde. (waxinelichtje bleek uit te zijn), waardoor je het idee krijgt sneller te moeten eten. Hadden we natuurlijk ook zelf op kunnen letten. Kinderern tot 12 jaar eten gratis kindermenu, dat is nog eens wat. Wij hopen hier nog regelmatig te komen.

16. Geen positieve ervaring. Drie van de 4 personen hebben prima gegeten maar het 4e gerecht was niet wat er op de kaart beloofd was. Hier kwam geen reactie op... Vier 3-gangen menu's besteld. Alles van de kaart kon hierbij besteld worden. De 4e persoon wilde geen desert maar koffie. Achteraf bleek op de rekening (werd niet eens verteld bij het bestellen) dat dit niet kon ipv desert bij 'n drie-gangenmenu en werd extra berekend. Tja, dat waren nu eenmaal de regels...

17. Gisteren heerlijk gegeten met 10 personen, gezellige tafel, goed idee van de chef om allerlei gerechten op tafel te zetten in plaats van à la carte, een heel gezellige avond gehad!

18. Veel en heerlijk gegeten!
    De gevulde tomatensoep vooraf was echt heerlijk en werd samen met verse kaiserbroodjes opgediend. Hierna had je wel het gevoel dat je al een maaltijd genuttigd had. Het hoofdgerecht was ook heerlijk! Mals vlees. Goede en vlotte bediening. We waren met z'n tweeën in totaal €56,- kwijt. Hiervoor heb je een drie gangen menu met drinken erbij.

19. Heel erg lekker gegeten bij deze griek, voor de 2e keer
    Goede kwaliteit voor een hele goede prijs.
    Wij moesten naar het theater en daar werd rekening mee gehouden. Prima service!

20. erg 106 punten

Heerlijk, een hele goede Griek. Je voelt er je thuis, eten geweldig, nagerechten wat gewoontjes in vergelijking met de kwaliteit van de hoofdgerechten.

Het Griekse restaurant van Alphen

Leuke bijkomstigheid voor puber net op het voortgezet onderwijs, wij werden bediend door een medewerker die Engels sprak, leuke oefening voor de pubers.

21. Geweldig restaurant! Het eten is perfect en je hoeft er niet lang op te wachten. Ook is de bediening er vriendelijk en behandelen ze je echt als een gast. Ik raad het erg aan om daar te gaan eten, ziet er ook erg gezellig en sfeervol uit.

22. Gisteravond voor de 2e keer bij deze geweldige Griek gegeten.

Uitstekende bediening, zeer vriendelijk en attent!.

Eigenaar is de vriendelijkheid zelve, zelfs bij vertrek krijgt men een hand van hem.

Komt regelmatig vragen of alles naar wens is.

Om over het eten maar te zwijgen....porties zijn (zeer)ruim bemeten.

Kwaliteit is bovengemiddeld. Eigengemaakte frites! Zalige tzatziki, heerlijk griekse salade.

Klein buitenterras direkt aan de Oude Rijn.

Een regelrechte aanrader!

23. Goede ontvangst, persoonlijk. Glaasje ouzo van het huis.

Eten kwam niet te snel, maar ook niet te langzaam, al was het wel erg veel. We kregen dat wat wij over hadden netjes in bakjes mee naar huis.

Omdat wij geen slagroom wilden bij ons dessert, kregen wij in plaats daarvan verse aardbeien.

Gezellige sfeer, goede service.

24. Van Rijn

Een mooie zonnige zaterdagavond aan het water met top eten. Bediening goed, lekkere rose. De materialen die voor het toetje gebruikt worden, mag iets exclusiever en iets minder groot.

25. Wij zijn hier met Kerst geweest. We hebben heerlijk gegeten en top bediening. Niet te opdringerig maar wel fijn aanwezig.

Parkeerruimte is er genoeg, het zit ook lekker dichtbij.

We gaan hier zeker nog een keer eten!

26. Wij hebben hier al een aantal keren gegeten, ook met een grote groep.

De bediening en eigenaar zijn altijd vriendelijk en het eten is er heerlijk.

Echt een aanrader.

27. Heb hier laatst voor het eerst gegeten en het is goed bevallen. De sfeer in het restaurant zelf zou wel wat beter kunnen, maar het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hoofdgerecht vond ik erg lekker, maar het voorgerecht en het nagerecht iets minder.

28. Hebben hier een paar keer gegeten en altijd was het goed en de bediening heel vriendelijk.

Maar in de zomer mag er wel airco zijn, want dan is het binnen heel erg warm.

29. Voor het eerst hier gegeten en het was zeer positief.

Vriendelijke bediening, vlotte bediening en heerlijk eten.

Voor een hele leuke prijs.

We gaan er zeker nog eens heen!

30. Hier eten we zeer regelmatig en de sfeer is er goed, de bediening vlot en zeer vriendelijk, leuke eigenaar en heerlijk eten! Met aandacht bereid en ook voor mensen die vegetarisch eten een goed aanbod.

Je gaat er altijd blij vandaan.

31. Fam. Koster

Wij eten hier regelmatig, en het is altijd erg lekker.

Dit is echt ons favoriete restaurant.

Groetjes Jan, Ineke en Youri.

32. T. v Veen

Hebben al vaker hier gegeten. Altijd erg lekker en meer dan genoeg! Er is ook wel eens iets mis gegaan(waren ze ons vergeten) maar wij vinden dat ze echt allemaal hun best doen om ons een heerlijke avond te bezorgen. En dat lukt ook bijna altijd.

33. Gewoon top! Eten is lekker, gezellige sfeer, leuke bediening!

Ik bestel elke week een keer via de bezorgservice van Olympia, wat een uitvinding. Een compleet hoofdgerecht (wel veel) voor 9.80 euro. Echt fantastisch!

34. Heerlijk eten, echt grieks. Ruime keuze. Goed verzorgd, fijne bediening. Niet te duur (2 personen was 65 euro voor- hoofd en nagerecht incl. drankjes).

35. A. de Bruijn

Gegeten met een vrijgezellenfeest. Eten was super en de sfeer ook. Eigenaar en bediening heel vriendelijk.

36. Het eten was uitstekend, op de gebakken aardappelen na, die waren extreem zout. Jammer, dat je constant de druk voelt van 'opschieten'..... Rustig eten is niet mogelijk. Als je nog zit te eten wordt er al gevraagd of je uitgegeten bent.... Er staat zowat constant bediening naast je tafel. Met de ene hand wordt het voorgerecht weggehaald en met de andere hand het hoofdgerecht al neergezet.... Dat verpest het gezellig uit eten gaan gevoel. Wij hadden speciaal gevraagd NIET te snel met het hoofdgerecht te komen, maar kregen het METEEN na het voorgerecht. Tempo, tempo, tempo. Wij voelden ons daarom erg onplezierig en zullen niet terugkomen in dit restaurant, ondanks dat het eten zelf uitstekend was.

37. Het Griekse eten is fantastisch, ruime keus uit verschillende gerechten. De gerechten worden alleen met Griekse producten gemaakt. De biedening is erg vriendelijk en netjes. Je hoeft niet lang te wachten op je eten ook al is het erg druk. Klasse!

38. voor het eerst hier gegeten en beviel erg goed! vriendelijke attente bediening! het eten is erg lekker en ziet er ook nog eens goed verzorgd uit!

39. woon nu 3 jaar in Alphen en heb besloten dat dit de beste griek is waar ik ooit heb gegeten. Bediening zeer attend en eigenaar heel vriendelijk, hij heeft ons veel over Griekenland verteld, kortom, mij ga je hier vaker zien!

40. zeer goed restaurant.

41. Rene Stremme

Zeer goed en lekker eten. Het eten wat je krijgt ziet er verzorgd uit en het is niet te veel en niet te weinig kortom het is gewwon goed.

42. Echt gezellig, komen regelmatig hier. Probeer specialiteit van de chef: heel gevarieerd! Raden dit restaurant bij vrienden en kennissen altijd aan.

43. 2 x gegeten, supergoed, gastvrije eigenaars, gezellige sfeer, aanrader !

44. Heerlijk eten, goede en vriendelijke bediening (hoewel de NL-taal ietsje beter mag soms) en kwalitatief zeer goed eten! Echt een aanrader dus!

45. Dit is nog echt een avondje uit en het eten is perfekt. Een van de betere restaurants in Alphen aan de Rijn