Ruime gelegenheid voor het restaurant. Vrij parkeren

Il Duomo laten bezorgen?

4. Betalen Visa Master Card pin Diners Club

1285232047 58
1319485491 69
1325194399 65
1405119102 59
1462208176 50

1. Bij de bediening was het chaos,voordat de bestelling was het 25minuten later.Mensen moesten gaan zitten terwijl de tafel nog niet was opgeruimd van de vorige gasten..Bij het brengen van het drinken werd medegedeeld dat het brood eraan kwam helaas geen brood gezien. Toen de pizza's werden gebracht was er 1 waarvan de onderkant zo was verbrand dat het zelfs aan de bovenkant te zien was. BAH. Aan de serveerster laten zien en gauw betaald en WEG wezen

2. Fam van klink

Super! Het personeel hoorde toevallig dat mijn man jarig was, we werden echt verrast! Niets was teveel! Heerlijk gegeten in een huiskamerachtige sfeer!

3. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, goede bediening en gezellige koks. Wat wil een mens nog meer? Top! Het is dat wij niet uit de buurt komen, maar anders waren wij hier zeer zeker vaker te vinden.

4. Onenigheid tussen personeel beïnvloedde de sfeer. Veel geschreeuw en chaos. De pizza's zijn erg klein en niet bijzonder.

5. Het wachten op ons eten duurde ontzettend lang, we leken vergeten door het personeel. serveersters kwamen niet informeren, we konden door de open keuken mensen in de keuken staan niksen (terwijl een vol restaurant zat te wachten), een van de koks maakte ongepaste ´leuke´ opmerkingen. eten niet bijzonder, nogal weinig voor de prijs, ook niet echt warm. semifreddo-dessert was niet wat het zou moeten zijn, was eerder ingevroren melk met stukjes noot dan een ´zelfgemaakt notenijs´. zelfs op de 2 desserts bijna een halfuur moeten wachten. wij komen niet meer terug- zonde van het geld.

6. Wilhelmina

Afschuwelijk!!! In 1 woord vreselijk! Vieze tafels, een serveerster die denkt dat ze héél belangrijk en mooi is en dat ieder voor haar komt ipv het eten... arrogant! Mandje brood met smeersel kreeg een ieder, wij niet! Om moeten vragen. Bestelde Calzone met extra tomaten/gehaktsaus erover, kreeg de Calzone drijvend in een soort soep. Geheel verdronken in drab.

Muziekbandje met overigens afgrijselijke herrie werd 6x opnieuw gedraaid. Was het afgelopen..10 minuten doodse stilte en ja hoor daar ging het weer 😠 Als klap op de vuurpijl een tamme Jerry de muis die heerlijk door de zaak slenterde. Verscheidene dames met de benen in de nek van schrik. Laconieke reactie van de zogenaamde miss Alphen... Zelden zoiets meegemaakt. Verplichte sluiting door de warenwet zou verstandig zijn!

7. Het personeel was niet klantvriendelijk, eten was koud en we moesten elke keer lang wachten om te kunnen bestellen en werden zelfs genegeerd toen we vroegen een dessert te kunnen bestellen. Erge tegenvaller!

8. Top restaurant en gezellige bediening. Eten is prima.

9. We komen regelmatig in Alphen vanwege familie bezoek. Recent bij dit restaurant gegeten. Kan er kort over zijn. Homecooking voor de prijs van een sterren restaurant.

10. Michelle

Ik haal hier vaak pizza als ik even geen zin/tijd heb om te koken. Super snelle en vriendelijke service. Heb ook 2 keer laten bezorgen en binnen een kwartier was het thuis en een nog lekkere warme pizza ook. Snap niks van al die slechte recensies, ben echt tevreden!

11. Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten in Il Duomo. Vriendelijke/gezellige bediening. Heerlijke Pizza's gegeten, ons voordeel gaat zeker naar Il Duomo.

Bedankt voor deze gezellige avond en voor het lekkere eten. Wij komen zeker terug.

12. Oubollige inrichting en een beetje ventilatie zou geen kwaad kunnen. We hebben welgeteld vijf keer moeten horen dat alles vandaag vers gemaakt is en of het allemaal jammi jammi was. Dat werd een irritante manier van informeren. Mandje stokbrood met kruidenboter werd zonder te vragen op tafel gezet en daar werd maar liefst 5 euro voor gerekend. Eten was verder matig en de prijs/kwaliteit ook. Afrader dus!!

13. Vanavond heerlijke gegeten bij il duomo. We hadden eigenlijk gereserveerd bij de andere italiaan in alphen, maar nadat we daar tevergeefs een minuut of 10 in de rij op onze tafel hebben staan wachten zonder ook maar aangesproken te worden, zijn we weggegaan en naar il doumo gegaan. En daar hebben er geen spijt van gehad. Heerlijk gegeten. En ja de inrichting is misschien niet helemaal je van het, maar de sfeer is goed, en de bediening zeer attent. Volgende keer reserveren wij gelijk hier!

14. Nieuw management, een nieuwe kok etc. Vroeger vond ik Il Duomo niet zo geweldig. Nu maar weer een kans gegeven. Het is nog altijd dezelfde inrichting (back to the seventies!) maar het eten was duidelijk beter. De gerechten werden ook op de juiste manier klaargemaakt. De bediening was attent en vlot.

Ik denk dat ik hier wel weer terug kom. Zeker als ze deze lijn voortzetten!

15. Veel te zoute smaakloze pizza, de pizza pazza zonder ansjovis besteld, met ansjovis gekregen, voor de helft belegt met kaas, en de pizza was koud toen hij bezorgd werd...

16. R Jansen

Erg lang moeten wachten. Stokbrood randje verbrand. Voorgerecht nog koud van binnen. Net uit de vriezer denk ik. Slechte bediening. Na 1 uur en 45 min weg gegaan omdat pizza's er nog steeds niet waren.

17. Helaas de "andere" italiaaan was dicht dus vol verwachting naar deze, van te voren gereserveerd was niet nodig bleek zaak bijna leeg, nergens een kapstok te zien werd ook niet aangeboden, duurde even voor de bestelling werd opgenomen en voordat de drankjes werden gebracht, later bleek dat hierbij wat stokbrood met kruidenboter hoorde dit kwam pas later toen het voorgerecht gebracht werdt helaas wat laat, voorgerecht was niets op aan te merken dus vol verwachting het hoofdgerecht duurde wel lang allemaal ondanks dat de zaak bijna leeg was. De pizza waren te eten maar erg smaakloos helaas, de bestelde kan water kwam na lang wachten en nogmaals vragen toen we bijna waren uitgegeten ook werden er weinig pogingen gedaan om de benodigde drank te verkopen, nagerecht ijs enzo kan weinig mee misgaan dus niets op aan te merken. Bediening was niet erg op de hoogte van de kaart en duidelijk nog in de leer maar werdt hierin niet bijgestaan, had wel tijd om voor de deur te gaan staan roken. Helaas gemiste kans ga volgende keer wel weer na de echte Italiaan in Alphen.

18. Pizza aangebrand, lang wachten op pizza. Bediening liet flesje drinken over de pizza vallen. Kan gebeuren, maar werd niet echt goed opgelost. We kregen wel een korting van 1,50, maar dat vonden wij erg weinig gezien het feit dat de halve pizza dreef in de fanta. Vervelende discussie met de baas, die vond dat een pizza met fanta best wel lekker is. Uiteindelijk toch nog iets meer korting gekregen, maar erg onbevredigend allemaal. Wij gaan hier niet meer eten!

19. Op vrijdag avond geweest, ook zonder reservering konden we er goed terecht en er was gezellige live muziek. De zaak is druk maar gezellig aangekleed en de service is snel, vriendelijk en goed.
    Er is een zeer ruime keus aan eten naast pizza's en pasta's, ook een ruime keus voor vegetariërs (b.v. Kaas/spinazie cannelloni is goed te doen). Vlees gerechten, doch niet genuttigd, zijn qua prijs wel iets duurder dan gemiddeld. Er is ook een ruime keus aan desserts inclusief een lekkere tiramisu. Naast veel soorten wijn hebben ze helaas maar wel 1 type bier (Heineken). Een Italiaans bier had mij er erg lekker bij geleken.

20. heel gezellig, je kan lekker op je gemak van het eten genieten en de bediening is erg leuk een vriendelijk.
    In het weekend hebben ze zelfs livemuziek.
    Een leuk familierestaurant met een goede sfeer.

21. Jurre Dijkstra

Ik vond het top, het eten was lekker, maar ik heb dan ook alleen pizza gegeten,

De bediening is leuk en ik vind niet dat je het een onvoldoende mag geven.

22. Pizza's en lasagne goed en lekker. Maar eet er niets anders, geen vlees of vis...te duur, droog en verder geen opmaak...

23. Obi 10 punten

Gezellig, lekker gegeten en vriendelijke bediening.

24. Laats samen met mijn vriendin hier gegeten, was zeer sfeervol.

Service was oke.

Mijn salami pizza was zeer zout en de garnalen pizza was goed van smaak maar erg nat.

Voor de rest een goeie avond gehad.

25. Onze ervaringen met Il-Duomo zijn goed. Een familie die hard werkt en een goede service verleend. Ongedwongen sfeer, heerlijk eten en een nette prijs . Een echte aanrader voor een avondje met vrienden of familie.

26. Il Duomo is een typisch Italiaans restaurant, gezellig en knus. Het eten is er lekker en goedkoop. Vriendelijke bediening, extra leuk is dat het echte Italianen zijn.

Ik zou zeker aanraden om naar Il Duomo te gaan, heerlijk Italiaans eten!

27. Pieter Nierop

We stonden voor een dichte deur bij een pizzeria in het centrum van Alphen en zochten snel op de iPhone voor de kinderen een andere pizzeria. Echter de recensies hier zagen er beroerd uit. Zo beroerd dat ik dacht, dit wil ik wel eens meemaken. Nou niets daarvan gezien.

Pizza was uitstekend, broodjes zacht, keurig geholpen door het vriendelijke personeel, zelfde prijs als bij de andere pizzeria in het centrum. Gaan we dus vaker doen.

28. Heerlijk gegeten! Gezellige livemuziek en aardige bediening. Beetje chaotisch maar dat hoort er nou eenmaal bij. We kregen zelf een lekker drankje van de eigenaar aangeboden. En ik, als rasechte koffie-junk heb genoten van de echte, sterke, perfecte cappuccino zoals hij hoort te zijn! Grazie!

29. Toen we binnenkwamen leek het er erg gezellig. Toen kwamen de broodjes, die al een beetje zwart waren, met smakeloze kruidenboter. De pizza was lekker, dus dat viel mee. Het was wel knagen en zagen met je mes. Tiramisu is echt een afrader. Er zit geen smaak aan en je kan er niet van genieten. De ijsbolletjes zijn opzich wel oke. De bediening mag professioneler en iets minder van die gekke opmerkingen maken. Maar het ging.

30. Super slecht! Een gezellig avondje uit? Vergeet het maar! Een en al ergenis! Broodjes zwart gebrand. Kruidenboter is een goedkope zooi! Slakken flauw en lauw! Calamaris geen smaak aan! Pizza salami aangebrand en droog! Niet te eten! Andere pizza's niet geweldig! Lasagna flauwe hap. Eindconclusie puur slecht. Bediening zeer onervaren, maar wel vriendelijk.

Zeker geen aanrader!

1,1
  31. Goed eten.

Meubilair aan vervanging toe, alleen kleine kinderen kunnen er goed op zitten.

Jammer dat ze zelfs het broodje vooraf nu in rekening brengen, geeft niet echt een gastvrije sfeer weer.

32. Uitgebreide kaart, echter het eten is te zout en de bediening matig.

Kleine stoeltjes en tafeltjes. Geen aanrader.

33. Echt verschikkelijk!

Ben er nu 2 keer geweest de pizza's doen het in principe goed, maar opzich is dat geen kunst om klaar te maken, want bij is moris zijn zo ook best!

Maar de bediening en de hele sfeer er omheen is gewoon om verdrietig van te worden. De desserts worden niet vers klaar gemaakt, en van normale lekkere koffie hebben ze geloof ik ook nog nooit gehoord. Zelfs de gastheer ging nog in disussie met me omdat ik het eten niet lekker vond!

Tot nooit!

34. Echt geen aanrader! Pizza's zijn goed te doen, maar over de overige gerechten had ik weinig te spreken. Een klein stukje (smakeloos) vlees met een berg patat en een beetje sla. Bediening was vriendelijk maar wist niet veel over de gerechten zelf. Voor een italiaanse maaltijd blijf ik liever thuis, of zoek zeker een ander restaurant op.

35. Prima pizza's, zeer uitgebreide kaart met italiaanse gerechten.

36. Super!